Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sa schimb sau nu distributia?
Last Updated: Apr 20 2021 22:46, Started by
ct03nut
, Apr 18 2017 14:50
·
0
#38
Posted 13 May 2018 - 09:56
Asa arata cureaua (Dayco) originala de fabrica la motorul 1.6 hdi/tdci dupa 10 ani si 161.000 km rulati majoritar extraurban...Nu este întinsă deloc.
Daca are importanta,locuiesc la munte. PS:vroiam sa o schimb anul acesta dar dupa cum arata o schimb la anul(ca sa glumesc ar mai merge 2 lejer) Attached Files |
#39
Posted 13 May 2018 - 10:24
missionnad, on 13 mai 2018 - 09:29, said:
Presupun ca e distributia originala...Ce an este masina ? Mesajul e de anul trecut. Opelul e din 2005 si era distributia originala. Intre timp am schimbat-o. Dupa care am mai facut 55.000 Km, probabil ca undeva intre 60-90.000 de km o voi schimba si pe aceasta. |
#40
Posted 13 May 2018 - 10:25
missionnad, on 13 mai 2018 - 09:56, said:
Asa arata cureaua (Dayco) originala de fabrica la motorul 1.6 hdi/tdci dupa 10 ani si 161.000 km rulati majoritar extraurban...Nu este întinsă deloc. Daca are importanta,locuiesc la munte. PS:vroiam sa o schimb anul acesta dar dupa cum arata o schimb la anul(ca sa glumesc ar mai merge 2 lejer) nu va jucati cu distributia caci costa mult daca se rupe cureaua sau doar niste dinti de pe ea, schimbati-o la ani/km recomandati de fabricant |
#41
Posted 13 May 2018 - 11:00
dan210, on 13 mai 2018 - 10:25, said: exact asa arata una la un Renault, se tot mirau de ce nu porneste motorul, doar i-au sarit vreo 4 dinti nu va jucati cu distributia caci costa mult daca se rupe cureaua sau doar niste dinti de pe ea, schimbati-o la ani/km recomandati de fabricant |
#42
Posted 14 May 2018 - 06:09
La PSA daca schimbi in reprezentanta da 240.000 sau 10 ani garantie. Si e cu 2-300 de lei mai scump decat la aia care cu 60.000 sau 2 ani. Eu cred ca merita.
A mea a mers 9 ani si 230.000 de km sigur. E posibil mai mult dar nu stiu istoricul dinainte de acesti 9 ani. Edited by PoeOvidiu, 14 May 2018 - 06:10. |
#43
Posted 14 May 2018 - 20:26
#44
Posted 15 May 2018 - 07:15
Daca circuli frecvent in oras aglomerat si nu esti taximetrist e putin probabil sa faci 18.000 de km/an.
Eu la masina folosita in conditii severe (trafic urban) schimb consumabilele la jumatatea intervalului recomandat. Pentru ca vorbim deja de ore de functionare nu de km. In 5000 de km facuti in oras e posibil sa depasesti cu mult orele de functionare realizate in 10.000 de km facuti extraurban. |
#45
Posted 15 May 2018 - 12:18
nu inteleg nici acum de ce obsesia cu toti producatorii sa faca motoarele cu curea in loc de lant.
nu e la fel de fiabila cureaua, tre sa o schimbi si sa dai bani.... vs.... nu se strica aproape niciodata , nu trebuie schimbat lantul niciodata sau f rar. ce rost are cureaua? |
#46
Posted 15 May 2018 - 15:33
În condițiile în care clienții vor mașini tot mai ieftine și cu cât mai multe dotări producătorii s-au adaptat. Nu mai scot profit din vânzarea mașinii ci din schimbul de consumabile. Deci trebuie sa fie cât mai multe.
|
|
#47
Posted 15 May 2018 - 20:20
#48
Posted 16 May 2018 - 06:05
Au ramas cu amintiri de la Dacia. Unde nu se schimba lantul. De fapt se schimba si lantul si intinzatorul. Dar se facea cand se schimba setul motor. Adica o data la 50---70000 de km. (exceptad primele serii cu motor francez care duceau pe la 170-180.000)
Mai sunt probleme si la lanturi dar intervalul de schimb e mai mare. Si este dat doar de numarul de kilometri. Pana la urma nimic nu e nemuritor. Edited by PoeOvidiu, 16 May 2018 - 06:06. |
#49
Posted 18 May 2018 - 00:55
PoeOvidiu, on 16 mai 2018 - 06:05, said:
Au ramas cu amintiri de la Dacia. Unde nu se schimba lantul. De fapt se schimba si lantul si intinzatorul. Dar se facea cand se schimba setul motor. Adica o data la 50---70000 de km. (exceptad primele serii cu motor francez care duceau pe la 170-180.000) Mai sunt probleme si la lanturi dar intervalul de schimb e mai mare. Si este dat doar de numarul de kilometri. Pana la urma nimic nu e nemuritor. is de acord si cu faptul ca producatorii auto pun curele intentionat ca le vanda ei curele... |
#50
Posted 18 May 2018 - 06:26
Depinde de om. Eu unul nu prea vand masini. Doar cumpar. De fapt am vandut doar prima masina (Dacia 1300). Urmatoarele le am pe toate. De obicei le tin pana nu mai merita vandute. Pe urma le folosesc pana nu mai merita intretinute. Cielo (fabricatie 97) il am de 11 ani. si acum ma gandesc sa o scot la pensie. Alta o am de 6 ani si ma gandesc sa mai trag 3-4 de ea. Probabil va trece de 500.000 de km.
Sunt oameni (ca si mine) pentru care masina e ok atata timp cat e in stare buna si nu cere prea multi bani de reparatii. Astia le tin pana le dau la fier vechi. Edited by PoeOvidiu, 18 May 2018 - 06:26. |
#51
Posted 23 May 2018 - 05:21
martian_693, on 15 mai 2018 - 12:18, said:
nu inteleg nici acum de ce obsesia cu toti producatorii sa faca motoarele cu curea in loc de lant. nu e la fel de fiabila cureaua, tre sa o schimbi si sa dai bani.... vs.... nu se strica aproape niciodata , nu trebuie schimbat lantul niciodata sau f rar. ce rost are cureaua? Pai ca să fie mai silențioase motoarele... Pai pt că 120.000 km e un interval f rezonabil pt înlocuit distribuția.... Iar lanțul ăla trebuie și el înlocuit. Vezi că ai greșit cu un ordine de mărime la intervalul când se schimba lanțul la Dacie Făceai câteva segmentări la Dacie ca să faci jumătate de milion de mile. Fiecare cu înlocuirea aferentă a lanțului. |
|
#53
Posted 25 May 2018 - 03:42
irulan_corrino, on 23 mai 2018 - 05:21, said:
Pai ca să fie mai silențioase motoarele... Pai pt că 120.000 km e un interval f rezonabil pt înlocuit distribuția.... Iar lanțul ăla trebuie și el înlocuit. Vezi că ai greșit cu un ordine de mărime la intervalul când se schimba lanțul la Dacie Făceai câteva segmentări la Dacie ca să faci jumătate de milion de mile. Fiecare cu înlocuirea aferentă a lanțului. rahat, nu e pt silentiozitate. asta e vrajeala. compara o Dacia din 1970 pe lant cu o masina din 2010 pe curea. is la fel. la fel si o masina din 2000 cu una din 2017. |
#54
Posted 25 May 2018 - 14:20
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users