Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
R8 vs I8
Last Updated: Nov 26 2019 21:18, Started by
mufasa
, Apr 13 2017 11:20
·
0
#19
Posted 14 April 2017 - 08:37
Nu am mers cu Cayman, nu ma pronunt, nu m-a tentat niciodata.
In schimb 911 turbo am condus, penultimul, ce pot sa zic, mi-a placut mult, este incredibil de controlabil, de placut si ofera un feeling.... De motor, cutie si frane nu are rost sa comentez. Mi-a placut mult suspensia, in ciuda faptului ca este o masina sport cu performante foarte bune si totusi nu este de un rigid deranjant, chiar poate fi folosita ca masina de zi cu zi (acum cativa ani am avut un A4 B7 cu suspensii sport AM si jante pe 18 sau 19, era mai rigid decat 911), garda la sol este acceptabila, materialele din interior sunt de nota 10, este practica, mai poti pune bagje destule in spatele scaunelor, nu este la fel de tipatoare ca un R8, ma rog tot atrage atrage priviri. Singurul minus la 911 ar fi scaunele, un pic cam tari, un pic deranjante la drum lung, dar totusi este o masina sport. Noul 911 este si mai bun. In R8 am fost pasager, V8, era R-tronic, cutia era brutala, smucea in draci, cel putin din 1 in 2 era neplacut (S-tronic-ul de FL am inteles ca este ok), masina era f rigida, tronsea efectiv la fiecare groapa, topaiai pe scaune, se simte mai lata pe sosea decat 911, probabil este si f obositoare la drum lung. Lambo cica este si mai rigid. |
#20
Posted 14 April 2017 - 10:07
#21
Posted 14 April 2017 - 15:25
O sa ma dau cu un i8 in vreo 2-3 saptamani o sa il am pentru weekend si o sa fac un drum la C-ta, o sa revin cu impresii si cateva poze. Una peste alta si fara sa le fi condus, iti spun de acum ca R8 e un supercar ca si performante/feeling/sound, i8 e mai lent si nu sunt pe acelasi nivel ca masini. E una sa ai un V10 de 610 cai e alta sa ai 4 cilindri turbo+electric si un sunet redat prin boxe. Plus ca i8 e mai greu si are doar 360 de cai ceea ce in ziua de azi este putintel la o astfel de masina.
ionut_ionut, on 14 aprilie 2017 - 08:37, said:
In R8 am fost pasager, V8, era R-tronic, cutia era brutala, smucea in draci, cel putin din 1 in 2 era neplacut (S-tronic-ul de FL am inteles ca este ok), masina era f rigida, tronsea efectiv la fiecare groapa, topaiai pe scaune, se simte mai lata pe sosea decat 911, probabil este si f obositoare la drum lung. Lambo cica este si mai rigid. Edited by emil_sv, 14 April 2017 - 15:26. |
#22
Posted 18 April 2017 - 19:31
R8 e un supercar real, cu perfomante de circuit, i8 e o fitza pentru ecologisti care isi da duhul electric in 1-2 minute si merge cu un motor vai de capul lui. Cam aia e.
Cele doua generatii de R8, in caz ca nu stiati, sunt bazate pe Gallardo si Huracan(plaforma, motoare desigur tunate putin altfel si chiar ceva pe la interior). i8 vs M4(mult mai slab decat R8): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D3p8Ao26t1A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 19 April 2017 - 07:50
ShadowBroker, on 18 aprilie 2017 - 19:31, said:
R8 e un supercar real, cu perfomante de circuit, i8 e o fitza pentru ecologisti care isi da duhul electric in 1-2 minute si merge cu un motor vai de capul lui. Cam aia e. |
#25
Posted 19 April 2017 - 11:13
Bursul, on 19 aprilie 2017 - 07:50, said:
Tu nu ai vazut in viata ta un i8 in realitate, altfel iti era imposibil sa numesti soferii de i8 ecologisti Edited by ShadowBroker, 19 April 2017 - 11:14. |
#26
Posted 30 April 2017 - 17:44
I8 nu era electrica parca? Iar R8 are deja 10 ani modelul, poate i-au mai tras un face lift. Mi-amintesc ca prin 2006 il aveam pe screensaver la birou. I8 ala arata de parca e o jucarie de plastic colorata pentru copii.
|
#27
Posted 30 April 2017 - 19:24
ShadowBroker, on 18 aprilie 2017 - 19:31, said:
R8 e un supercar real, cu perfomante de circuit, i8 e o fitza pentru ecologisti care isi da duhul electric in 1-2 minute si merge cu un motor vai de capul lui. Cam aia e. |
#28
Posted 25 November 2019 - 20:03
ionut_ionut, on 13 aprilie 2017 - 19:27, said:
iar 1.5-ul nu va suna niciodata ca un V8 sau V10 cu toate difuzoarele lui active. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users