Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

R8 vs I8

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Nu am mers cu Cayman, nu ma pronunt, nu m-a tentat niciodata.

In schimb 911 turbo am condus, penultimul, ce pot sa zic, mi-a placut mult, este incredibil de controlabil, de placut si ofera un feeling.... De motor, cutie si frane nu are rost sa comentez. Mi-a placut mult suspensia, in ciuda faptului ca este o masina sport cu performante foarte bune si totusi nu este de un rigid deranjant, chiar poate fi folosita ca masina de zi cu zi (acum cativa ani am avut un A4 B7 cu suspensii sport AM si jante pe 18 sau 19, era mai rigid decat 911), garda la sol este acceptabila, materialele din interior sunt de nota 10, este practica, mai poti pune bagje destule in spatele scaunelor, nu este la fel de tipatoare ca un R8, ma rog tot atrage atrage priviri. Singurul minus la 911 ar fi scaunele, un pic cam tari, un pic deranjante la drum lung, dar totusi este o masina sport. Noul 911 este si mai bun.

In R8 am fost pasager, V8, era R-tronic, cutia era brutala, smucea in draci, cel putin din 1 in 2 era neplacut (S-tronic-ul de FL am inteles ca este ok), masina era f rigida, tronsea efectiv la fiecare groapa, topaiai pe scaune, se simte mai lata pe sosea decat 911, probabil este si f obositoare la drum lung. Lambo cica este si mai rigid.

#20
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006

 buntzi, on 13 aprilie 2017 - 11:50, said:

R Eu unul am avut probleme destul de nașpa să ies din I8,

A fost un semn sa pleci cu ea ...nu sa iesi din ea ...Posted Image

#21
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
O sa ma dau cu un i8 in vreo 2-3 saptamani o sa il am pentru weekend si o sa fac un drum la C-ta, o sa revin cu impresii si cateva poze. Una peste alta si fara sa le fi condus, iti spun de acum ca R8 e un supercar ca si performante/feeling/sound, i8 e mai lent si nu  sunt pe acelasi nivel ca masini. E una sa ai un V10 de 610 cai e alta sa ai 4 cilindri turbo+electric  si un sunet redat prin boxe. Plus ca i8 e   mai greu si are doar  360 de cai ceea ce in ziua de azi este putintel la o astfel de masina.

 ionut_ionut, on 14 aprilie 2017 - 08:37, said:

In R8 am fost pasager, V8, era R-tronic, cutia era brutala, smucea in draci, cel putin din 1 in 2 era neplacut (S-tronic-ul de FL am inteles ca este ok), masina era f rigida, tronsea efectiv la fiecare groapa, topaiai pe scaune, se simte mai lata pe sosea decat 911, probabil este si f obositoare la drum lung. Lambo cica este si mai rigid.
Cu r8 vechi am mers, cutia veche era ciudata, pe asta nou e cu dublu ambreiaj, nu ar trebui sa mai aiba nici un cusur.

Edited by emil_sv, 14 April 2017 - 15:26.


#22
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017
R8 e un supercar real, cu perfomante de circuit, i8 e o fitza pentru ecologisti care isi da duhul electric in 1-2 minute si merge cu un motor vai de capul lui. Cam aia e.

Cele doua generatii de R8, in caz ca nu stiati, sunt bazate pe Gallardo si Huracan(plaforma, motoare desigur tunate putin altfel si chiar ceva pe la interior).  

i8 vs M4(mult mai slab decat R8):

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D3p8Ao26t1A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#23
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,505
  • Înscris: 30.10.2003

 ShadowBroker, on 18 aprilie 2017 - 19:31, said:

R8 e un supercar real, cu perfomante de circuit, i8 e o fitza pentru ecologisti care isi da duhul electric in 1-2 minute si merge cu un motor vai de capul lui. Cam aia e.
Tu nu ai vazut in viata ta un i8 in realitate, altfel iti era imposibil sa numesti soferii de i8 ecologisti :lol:

#24
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
De ce nu te gandesti la Ford Ka prima generatie? Imbina sportivitatea R8-ului cu design-ul i8 intr-o tusa clasica, perena. Basca spatiul enorm la portbagaj...

#25
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

 Bursul, on 19 aprilie 2017 - 07:50, said:

Tu nu ai vazut in viata ta un i8 in realitate, altfel iti era imposibil sa numesti soferii de i8 ecologisti Posted Image
Las' ca nu stii tu ce am vazut eu. Majoritarea soferilor de i8 de pe strada sunt reprezentanti BMW si jurnalisti/bloggeri/etc. :naughty:

Edited by ShadowBroker, 19 April 2017 - 11:14.


#26
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,548
  • Înscris: 15.06.2007
I8 nu era electrica parca? Iar R8 are deja 10 ani modelul, poate i-au mai tras un face lift. Mi-amintesc ca prin 2006 il aveam pe screensaver la birou.  I8 ala arata de parca e o jucarie de plastic colorata pentru copii.

#27
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

 ShadowBroker, on 18 aprilie 2017 - 19:31, said:

R8 e un supercar real, cu perfomante de circuit, i8 e o fitza pentru ecologisti care isi da duhul electric in 1-2 minute si merge cu un motor vai de capul lui. Cam aia e.
R8 cu franele stock are probleme masive pe circuit. raspunsul lu' audi: ia-ti frane ceramice, pe banii tai. era unu ce-a purtat un proces cu Audi pe tema asta. nu stiu cum s-a terminat, ma tem ca s-au inteles si au convenit sa taca.

#28
LOLkekLOL

LOLkekLOL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 29.07.2019

 ionut_ionut, on 13 aprilie 2017 - 19:27, said:

iar 1.5-ul nu va suna niciodata ca un V8 sau V10 cu toate difuzoarele lui active.
Chiar ma uitam dupa un topic cu i8... ieri a trecut unul pe langa mine in mers si avea zgomot destul de serios de V8... probabil prin difuzoare... mi s-a parut oarecum ciudat si ridicicol, ca stiam ca are motoras mic.. ma gandeam ca zgomotul ala pe difuzoare e doar pe interior, dar nu, ei vor sa pacaleasca pe toata lumea... :)

#29
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Ca si cum am pus eu toba sport la Logan 1.4 :)))
Cand vad asa ceva la case mari, parca nu mai mi-e asa jena de ce am facut acum vreo 10 ani :)))


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate