Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
R8 vs I8
Last Updated: Nov 26 2019 21:18, Started by
mufasa
, Apr 13 2017 11:20
·
0
#1
Posted 13 April 2017 - 11:20
Sunt 2 masini foarte diferite si foarte asemanatoare din multe puncte de vedere, dar mi-a venit sa fac aceasta comparatie datorita a 3 criterii comune : frumoase tare, cam la fel de rapide si cam cu acelasi pret la un Sh 2014-2015. Basca ca vorbim de optarii celor 2 marci rivale
Discutia nu implica taxe, consum de carburant sau mentenanta, ci doar comparatia pe restul criteriilor. Personal, daca as prinde pestisorul de aur sau as gasi lampa lui Aladin sunt 60% pe I8 si 40% pe R8. Principala motivatie este aspectul, netinand cont de altceva, cu atat mai mult ca nu stiu nimic despre cele 2 masini si nici nu am avut norocul sa le conduc. Voi ce parere aveti ? e467cc36bae25276cb69dcfe12a403ebx.jpg 614.05K 103 downloads maxresdefault.jpg 114.75K 113 downloads used-2014-bmw-i8-cars-in-escondido-ca.jpg 50.26K 117 downloads audi.jpg 117.1K 125 downloads BMW-i8-drive-my-com-2014-test-drive-09.jpg 116.1K 125 downloads 910a947a595ee334cf5908241848e4e0.jpg 447.08K 118 downloads |
#2
Posted 13 April 2017 - 11:39
BMW-ul e pe placul meu. De aceea mi-am luat doua bucati. Am vrut sa-i iau la nevasta R8, dar ea a preferat Veyron.
|
#4
Posted 13 April 2017 - 11:50
R8 am condus de două ori. În I8 doar m-am urcat în showroom, sau mai degrabă coborât în ea. E foarte joasă și intratul ca intratul, dar de ieșit...
Dacă ești tânăr și flexibil (adică nu ca mine), cred că e ok. Eu unul am avut probleme destul de nașpa să ies din I8, e mult mai incomodă. A trebuit să mă tot împing în diverse chestii și era să mă înșir pe jos. Dacă chiar vrei să le conduci mai des așa, R8 mi s-a părut mult mai practică. |
#5
Posted 13 April 2017 - 12:24
dpdv look si new, as alege oricand i8.
Problema este ca masina este extrem de inconfortabila! Te rostogolesti in ea, iar ca sa iesi, te folosesti de brate. Vizibilitatea este 0. E un mutant... |
#7
Posted 13 April 2017 - 12:43
Mie nu-mi plac cum arata.
Apropo de design si modele noi Ford, vezi de ex. Ford GT 2017, produs cate un exemplar pe zi din decembrie 2016 pana in 2020. E adevarat ca inca devreme pt preturi bune pe pita de SH, si probabil pretul doar o sa creasca la SH. Altfel, daca vrei SH cu design si performante vezi, Porsche, Aston Martin, Lamborghini, Jaguar. Daca designul exterior poate sa fie mai stealth, dar cu performante deosebite, vezi Subaru WRX WRC STI , iar daca iti permiti reconditionarea tablariei vezi Lancia delta integrale. Depinde si ce cauti de fapt. R8 si I8 oricum nu sunt capodopere de design. Sigur ca sar in ochi, insa asta nu e obligatoriu ceva bun, ba chiar vine cu neajunsuri si dezavantaje... Cred ca 3-4-5-6 masini bine alese in garaj, ar fi mai OK decat una so-so. Un Porsche 911 Turbo cat mai nou pt. sport si look. Un Aston Martin pt. combinatie de clasa si sport. Un Jaguar XJ din anii '80 tunata cu motor Tesla pt. maxim de eleganta si rafinament la o berlina. Un VW Phaeton pt ergonomie si rafinament stealth si viteza nebanuita. O Toyota Land Cruiser din anii '80 pt teren. Un Cayenne I cu PASM pt look deosebit. Cu R8 si I8 oricum nu ai unde sa te bucuri de performanta lor, si daca le calci benzina si anvelopele te usuca de bani. Daca vrei ceva accesibil la SH si cu look clar mai fain, vezi si un Galardo tunat cu kit de usi foarfeca LSD. Dincolo de kitul de usi LSD, mai ai nevoie la tunare si de suspensie variabila ca sa treci mai usor prin gropile din RO... Edited by loock, 13 April 2017 - 12:53. |
#8
Posted 13 April 2017 - 13:48
Daca vrei masina sport care merge si ca masina de zi cu zi 911 este cea mai buna alegere. R8 este mult mai rigid si nu ai pic de portbagaj.
iar I8-ul nu cred ca merge comparat cu R8-ul. |
#9
Posted 13 April 2017 - 14:09
i8 am vazut prin oras si nu era nimic wow, doar m-am uitat la ea fara sa simt nimic.
r8 ... e superb, te face sa salivezi si cand auzi v8 sau v10-le in turatii e foarte misto. R8 modelul nou e booring. |
#10
Posted 13 April 2017 - 14:24
|
#11
Posted 13 April 2017 - 14:35
#12
Posted 13 April 2017 - 14:54
Am auzit ca daca opresti motorul la vale mai salvezi ceva si de acolo
|
#13
Posted 13 April 2017 - 15:07
Nu-mi iau nici una ca n-am 70+ sa dau pe o jucarie ca asta, am precizat din enunt.
Doar ca-mi plac si vroiam sa ne facem de vorba despre 2 masini frumoase, mai deosebite decat masinile uzuale sport (Porsche, F-Type, etc.), dar sub supersporturile italienesti. Dupa cum vedeti exista preferinte de ambele parti. Interesant sa aflu despre inconfortul lui I8, nu ma gandeam. |
#14
Posted 13 April 2017 - 15:09
cea mai buna masina:
[ https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/10/db/1f/10db1ff942577dff8bbfd04693d8943b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masina (de facut) sport, consuma putin spre deloc, posibilitate de crestere a puterii ieftina, sunet natural si puternic (cat te tin plamanii sa si pedalezi si sa faci pe motoru) intretinere la fel, ieftina. Ce-si poate dori un om mai mult? Comfort, aer conditionat (de vremea de afara) Edited by turbocompresor, 13 April 2017 - 15:10. |
#15
Posted 13 April 2017 - 15:32
figo1988, on 13 aprilie 2017 - 12:42, said:
Nu prea vad motive sa iei i8. O masina sport care nu prea e sport, dar arata bine, trebuie sa recunosc. R8 mi se pare o alegere mult mai potrivita ca masina sport, nu mai zic de celelalte variante in buget asemanator: F-Type V8, 911, Maserati (suna absolut divin) loock, on 13 aprilie 2017 - 12:43, said:
Mie nu-mi plac cum arata. Apropo de design si modele noi Ford, vezi de ex. Ford GT 2017, produs cate un exemplar pe zi din decembrie 2016 pana in 2020. E adevarat ca inca devreme pt preturi bune pe pita de SH, si probabil pretul doar o sa creasca la SH. Altfel, daca vrei SH cu design si performante vezi, Porsche, Aston Martin, Lamborghini, Jaguar. Daca designul exterior poate sa fie mai stealth, dar cu performante deosebite, vezi Subaru WRX WRC STI , iar daca iti permiti reconditionarea tablariei vezi Lancia delta integrale. Ford GT si Lambo sunt cu totul alta clasa. Porsche Aston Martin, Jaguar, nu mi se par la fel de spectaculoase. Iar Subaru ... ce dracu, de la frumos am ajuns la polul celalalt ! ionut_ionut, on 13 aprilie 2017 - 13:48, said:
Daca vrei masina sport care merge si ca masina de zi cu zi 911 este cea mai buna alegere. R8 este mult mai rigid si nu ai pic de portbagaj. iar I8-ul nu cred ca merge comparat cu R8-ul. Vorbeam ipotetic despre masini care arata ... altfel decat majoritatea. Mie mi se pare ca pot fi comparate : ambele arata deosebit (de bine), coupeuri cu 2 usi, tractiune integrala, cam la fel de rapide, cam acelasi pret, ambele marci premium germane, ..., chiar daca au si multe deosebiri. |
|
#16
Posted 13 April 2017 - 17:07
mufasa, on 13 aprilie 2017 - 15:32, said: Daca-ti plac alea, inseamna ca-ti place si sapunul duru care e tata lor... Ford GT e alta clasa, sigur, dar Lambo are mai multe modele. De altfel am si specificat mai jos - Galardo tunat cu usi LSD, care e accesibil la SH. Cu noroc poate il gasesti deja tunat. Arata mult mai bine fata de ambele mentionate de tine. Desigur ca R8 e poate mai performant, depinde si de varianta de Galardo, depinde si de tuning - posibil ca diferenta sa fie mica - si oricum doar pe circuit poti sa profiti de diferente. Si Galardo poate sa fie mai performant, depinde de care si cum e. Subaru WRX a avut in anii 90 un model care arata decent. Nu-ti lua ochii ca alea doua de care zici, dar nici nu era un sapun diform, era masina decenta. Astea mai noi da, arata naspa rau... Delta Integrale nu arata rau, si e discreta. La Aston Martin si Jaguar sunt multe modele, unele arata dubios, unele nu conving, dar sunt si cateva dupa care balosesti, mai ales daca le vezi live. Nu eram fan Aston pana m-am trezit odata cu nasul in fundul uneia parcate pe langa strandul tineretului vis-a-vis de agronomie, si imi venea sa o foot in curul ala incredibil de sexy... La Porsche la fel, nu sunt toate la fel. Nu am zis sa-ti iei Panaramera...Conteaza si modelul de 911, conteaza si tunarea, culoarea... 918 si etron sunt desigur alta clasa, dar si un 911 poate sa arate excelent. Eu recunosc ca sunt fan 911, si o consider intruchiparea chintesentei de masina sport, insa sunt unele modele si exemplare mai anoste, si altele care arata superbine. Edited by loock, 13 April 2017 - 17:13. |
#17
Posted 13 April 2017 - 19:27
mufasa, on 13 aprilie 2017 - 15:32, said: Da-l dracu de portbagaj ... Vorbeam ipotetic despre masini care arata ... altfel decat majoritatea. Mie mi se pare ca pot fi comparate : ambele arata deosebit (de bine), coupeuri cu 2 usi, tractiune integrala, cam la fel de rapide, cam acelasi pret, ambele marci premium germane, ..., chiar daca au si multe deosebiri. Inainte sa cumpar 6er-ul si eu m-am gandit serios la R8, diferenta mare de pret nu era, dar mi-a trecut repede, voiam o masina pt uz zilnic macar 7-8 luni pe an, voiam o masina si pt calatorii lungi, iar in R8 nu poti sa bagi decat doua genti f. mici, pana mea nu iti ajung nici macar pt un weekend la mare. In fond este destul de rigid si jos. Ma rog, acum dupa doi ani parca 6er-ul este prea confortabil. 911 este ideal. Despre i8 nu stiu ce sa zic, nici macar nu m-am urcat in asa ceva, insa nu l-as compara cu R8, este mai lent pe viraje, iar 1.5-ul nu va suna niciodata ca un V8 sau V10 cu toate difuzoarele lui active. |
#18
Posted 14 April 2017 - 06:33
ionut_ionut, on 13 aprilie 2017 - 19:27, said:
911 este ideal. https://www.edmunds....an-the-911.html https://rennlist.com...than-911-a.html |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users