PROBLEMA FAN CURIER
Ultima postare: feb 17 2017 21:14, Inițiat de
testing1b
, feb 16 2017 20:30
·
0
#19
Publicat: 16 februarie 2017 - 21:36
rumegus, on 16 februarie 2017 - 21:31, said:
Ce simplu din fata monitorului! Sunt curios cine are chef de tribunal, doi ani de procese, pt o suma de maxim 5 lei. In instanta avocatul formuleaza plangerea si-ti spune cat meriti in speta ca despagubire. Si va cere, oho, invocand faptul ca ai avut nu's ce pagube, ca ai fost prejudiciat...asa merge treaba. Avocatul il platesti pe chitanta si recuperezi banii in final de la firma, procesul il faci cu cheltuieli de judecata. Doar ambitie, rabdare si tutun iti trebuie si vei avea satisfactie. Editat de Topp, 16 februarie 2017 - 21:48. |
#21
Publicat: 16 februarie 2017 - 21:41
au ei termene si conditii care ii acopera impotriva pretentiilor astora "oho" de despagubire. si cand le predai coletul insemna ca implicit esti de acord cu acele termene si conditii. problema asta e de competenta ANPC.
Editat de Fane, 16 februarie 2017 - 21:42. |
#22
Publicat: 16 februarie 2017 - 21:51
DJPocaitul, on 16 februarie 2017 - 21:31, said:
Si eu sunt suparat pe fancourier...ca mi-au lovit aparate...odata m-au purtat pe drumuri si mi-au cerut 35 lei in plus...ca sa manance si ei ceva...sa bea o bere...dar nu le-am dat si au dus coletul la sediu. Acolo l-am ridicat fara sa mai platesc in plus. Dar nu i-am reclamat. Nu ma ocup cu asa ceva. Dar nici sa te lasi calcat mereu in picioare de catre cei pe care-i platesti nu se poate. Nu poti intoarce la infinit celalalt obraz, DJ ! Gandeste la o scara mai ampla: Oare cate astfel de cazuri au loc intr-o saptamana, intr-un judet doar ? Eh, cum se vede acum ? Daca toti imbratisam atitudinea ta, inseamna ca ne meritam soarta si ei fac burta mare fara a-si da interesul sa fie corecti. rid, on 16 februarie 2017 - 21:40, said:
Suna din nou fancourier, le dai cateva citate cu opc de aci de pe topic. Te vor rezolva, garantat. Politica treptelor. Daca nu tine atitudinea de acum, de a cere tot ei bani, pasul urmator e sa-ti promita, sa-ti ofere... Cam cum fac operatorii de telefonie cand le spui ca vrei sa pleci din reteaua lor. Iti vor da, iti vor promite. Insa nu trebuie sa-i sune initiatorul. El trebuie sa se duca direct la OPC. Fane, on 16 februarie 2017 - 21:41, said:
au ei termene si conditii care ii acopera impotriva pretentiilor astora "oho" de despagubire. si cand le predai coletul insemna ca implicit esti de acord cu acele termene si conditii. problema asta e de competenta ANPC. Te indepartezi de speta. Concret: Soferul a calculat, clientul a platit cat i s-a cerut, coletul n-a fost livrat. Punct. Editat de Topp, 16 februarie 2017 - 22:20. |
#23
Publicat: 16 februarie 2017 - 21:53
Cam asa a ajuns fan curierul, nu prea mai e ''oriunde cu placere''.
Soferi lor au multe atributii pe langa sofat, sunt prost platiti, de obicei muncesc peste program fara plata si asta pentru ca nu au facut ''norma' in timpul programului. Fan curier doreste calitate cu salarii proaste, cam la fel cu 90% din antreprenori. |
#25
Publicat: 17 februarie 2017 - 07:43
Intra pe pagina lor de FB si posteaza comentarii cu situatia la cat mai multe postari. O sa te contacteze in maxim 2 ore si o sa se rezolve. Euasa fac, pun toate rahaturile pe care le fac ei in comentarii la postarile lor. Sunt mai activi cand faci asta.
Mie mi-au adus un colet la adresa corecta, cu o singura problema, au gresit localitatea. Strada si numarul le-au nimerit, ma mai suna si agentul ca ce sa faca ca a venit si nu e nimeni. Nu cred, sunt la poarta si nu esti aici. Dupa 3 minute de convorbiri citeste eticheta si realizeaza ca adresa e buna, localitatea nu. Dupa postarile de rigoare mi-a ajuns coletul pana seara cu o masina trimisa intre localtitati sa il aduca. Pana la FB, exacta asa faceaum sa vedem, maine e inapoi la depozit, pe poimaine il aveti bla bla. Bine ca au gresit doar cu 20 de km Editat de PoeOvidiu, 17 februarie 2017 - 07:48. |
#26
Publicat: 17 februarie 2017 - 08:17
PoeOvidiu, on 17 februarie 2017 - 07:43, said:
Intra pe pagina lor de FB si posteaza comentarii cu situatia la cat mai multe postari. O sa te contacteze in maxim 2 ore si o sa se rezolve. Euasa fac, pun toate rahaturile pe care le fac ei in comentarii la postarile lor. Sunt mai activi cand faci asta. Mie mi-au adus un colet la adresa corecta, cu o singura problema, au gresit localitatea. Strada si numarul le-au nimerit, ma mai suna si agentul ca ce sa faca ca a venit si nu e nimeni. Nu cred, sunt la poarta si nu esti aici. Dupa 3 minute de convorbiri citeste eticheta si realizeaza ca adresa e buna, localitatea nu. Dupa postarile de rigoare mi-a ajuns coletul pana seara cu o masina trimisa intre localtitati sa il aduca. Pana la FB, exacta asa faceaum sa vedem, maine e inapoi la depozit, pe poimaine il aveti bla bla. Bine ca au gresit doar cu 20 de km |
#34
Publicat: 17 februarie 2017 - 21:14
Topp, on 16 februarie 2017 - 21:51, said:
Nu trebuie sa te ocupi cu asa ceva, ar fi interesant sa ai o asa ocupatie. :-) Dar nici sa te lasi calcat mereu in picioare de catre cei pe care-i platesti nu se poate. Nu poti intoarce la infinit celalalt obraz, DJ ! Gandeste la o scara mai ampla: Oare cate astfel de cazuri au loc intr-o saptamana, intr-un judet doar ? Eh, cum se vede acum ? Daca toti imbratisam atitudinea ta, inseamna ca ne meritam soarta si ei fac burta mare fara a-si da interesul sa fie corecti. Dincolo de ironie, as paria ca daca vor auzi de reclamatii vor deveni brusc concilianti. Politica treptelor. Daca nu tine atitudinea de acum, de a cere tot ei bani, pasul urmator e sa-ti promita, sa-ti ofere... Cam cum fac operatorii de telefonie cand le spui ca vrei sa pleci din reteaua lor. Iti vor da, iti vor promite. Insa nu trebuie sa-i sune initiatorul. El trebuie sa se duca direct la OPC. Da, insa spui generalitati. Te indepartezi de speta. Concret: Soferul a calculat, clientul a platit cat i s-a cerut, coletul n-a fost livrat. Punct. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi