Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
PROBLEMA FAN CURIER
Last Updated: Feb 17 2017 21:14, Started by
testing1b
, Feb 16 2017 20:30
·
0
#19
Posted 16 February 2017 - 21:36
rumegus, on 16 februarie 2017 - 21:31, said:
Ce simplu din fata monitorului! Sunt curios cine are chef de tribunal, doi ani de procese, pt o suma de maxim 5 lei. In instanta avocatul formuleaza plangerea si-ti spune cat meriti in speta ca despagubire. Si va cere, oho, invocand faptul ca ai avut nu's ce pagube, ca ai fost prejudiciat...asa merge treaba. Avocatul il platesti pe chitanta si recuperezi banii in final de la firma, procesul il faci cu cheltuieli de judecata. Doar ambitie, rabdare si tutun iti trebuie si vei avea satisfactie. Edited by Topp, 16 February 2017 - 21:48. |
#20
Posted 16 February 2017 - 21:40
Suna din nou fancourier, le dai cateva citate cu opc de aci de pe topic. Te vor rezolva, garantat.
|
#21
Posted 16 February 2017 - 21:41
au ei termene si conditii care ii acopera impotriva pretentiilor astora "oho" de despagubire. si cand le predai coletul insemna ca implicit esti de acord cu acele termene si conditii. problema asta e de competenta ANPC.
Edited by Fane, 16 February 2017 - 21:42. |
#22
Posted 16 February 2017 - 21:51
DJPocaitul, on 16 februarie 2017 - 21:31, said:
Si eu sunt suparat pe fancourier...ca mi-au lovit aparate...odata m-au purtat pe drumuri si mi-au cerut 35 lei in plus...ca sa manance si ei ceva...sa bea o bere...dar nu le-am dat si au dus coletul la sediu. Acolo l-am ridicat fara sa mai platesc in plus. Dar nu i-am reclamat. Nu ma ocup cu asa ceva. Dar nici sa te lasi calcat mereu in picioare de catre cei pe care-i platesti nu se poate. Nu poti intoarce la infinit celalalt obraz, DJ ! Gandeste la o scara mai ampla: Oare cate astfel de cazuri au loc intr-o saptamana, intr-un judet doar ? Eh, cum se vede acum ? Daca toti imbratisam atitudinea ta, inseamna ca ne meritam soarta si ei fac burta mare fara a-si da interesul sa fie corecti. rid, on 16 februarie 2017 - 21:40, said:
Suna din nou fancourier, le dai cateva citate cu opc de aci de pe topic. Te vor rezolva, garantat. Politica treptelor. Daca nu tine atitudinea de acum, de a cere tot ei bani, pasul urmator e sa-ti promita, sa-ti ofere... Cam cum fac operatorii de telefonie cand le spui ca vrei sa pleci din reteaua lor. Iti vor da, iti vor promite. Insa nu trebuie sa-i sune initiatorul. El trebuie sa se duca direct la OPC. Fane, on 16 februarie 2017 - 21:41, said:
au ei termene si conditii care ii acopera impotriva pretentiilor astora "oho" de despagubire. si cand le predai coletul insemna ca implicit esti de acord cu acele termene si conditii. problema asta e de competenta ANPC. Te indepartezi de speta. Concret: Soferul a calculat, clientul a platit cat i s-a cerut, coletul n-a fost livrat. Punct. Edited by Topp, 16 February 2017 - 22:20. |
#23
Posted 16 February 2017 - 21:53
Cam asa a ajuns fan curierul, nu prea mai e ''oriunde cu placere''.
Soferi lor au multe atributii pe langa sofat, sunt prost platiti, de obicei muncesc peste program fara plata si asta pentru ca nu au facut ''norma' in timpul programului. Fan curier doreste calitate cu salarii proaste, cam la fel cu 90% din antreprenori. |
#24
Posted 17 February 2017 - 00:53
deasta folosesc eu olx - cargus cu verificare colet si pun ca suma de ramburs 10 lei ) cand vreau sa trimit ceva unei rude intr-o localitate la mama dracu )) caci stiu sigur ca ma va costa 24 de lei fix
|
#25
Posted 17 February 2017 - 07:43
Intra pe pagina lor de FB si posteaza comentarii cu situatia la cat mai multe postari. O sa te contacteze in maxim 2 ore si o sa se rezolve. Euasa fac, pun toate rahaturile pe care le fac ei in comentarii la postarile lor. Sunt mai activi cand faci asta.
Mie mi-au adus un colet la adresa corecta, cu o singura problema, au gresit localitatea. Strada si numarul le-au nimerit, ma mai suna si agentul ca ce sa faca ca a venit si nu e nimeni. Nu cred, sunt la poarta si nu esti aici. Dupa 3 minute de convorbiri citeste eticheta si realizeaza ca adresa e buna, localitatea nu. Dupa postarile de rigoare mi-a ajuns coletul pana seara cu o masina trimisa intre localtitati sa il aduca. Pana la FB, exacta asa faceaum sa vedem, maine e inapoi la depozit, pe poimaine il aveti bla bla. Bine ca au gresit doar cu 20 de km Edited by PoeOvidiu, 17 February 2017 - 07:48. |
#26
Posted 17 February 2017 - 08:17
PoeOvidiu, on 17 februarie 2017 - 07:43, said:
Intra pe pagina lor de FB si posteaza comentarii cu situatia la cat mai multe postari. O sa te contacteze in maxim 2 ore si o sa se rezolve. Euasa fac, pun toate rahaturile pe care le fac ei in comentarii la postarile lor. Sunt mai activi cand faci asta. Mie mi-au adus un colet la adresa corecta, cu o singura problema, au gresit localitatea. Strada si numarul le-au nimerit, ma mai suna si agentul ca ce sa faca ca a venit si nu e nimeni. Nu cred, sunt la poarta si nu esti aici. Dupa 3 minute de convorbiri citeste eticheta si realizeaza ca adresa e buna, localitatea nu. Dupa postarile de rigoare mi-a ajuns coletul pana seara cu o masina trimisa intre localtitati sa il aduca. Pana la FB, exacta asa faceaum sa vedem, maine e inapoi la depozit, pe poimaine il aveti bla bla. Bine ca au gresit doar cu 20 de km |
#28
Posted 17 February 2017 - 08:26
|
#30
Posted 17 February 2017 - 08:45
#31
Posted 17 February 2017 - 08:49
Pe AWB scrie exact unde trebuie sa ajunga pachetul, dupa el a fost facuta factura.
|
#32
Posted 17 February 2017 - 09:47
Am luat legatura cu in sef de la fan curier si a ramas ca astazi se va livra coletul, urmand sa platesc 14 lei, contravaloarea aducerii rambursului acasa.
|
#33
Posted 17 February 2017 - 15:38
Coletul a ajuns la destinatie astazi. Multumesc celor care m-au sfatuit cum sa procedez in acest caz.
|
|
#34
Posted 17 February 2017 - 21:14
Topp, on 16 februarie 2017 - 21:51, said:
Nu trebuie sa te ocupi cu asa ceva, ar fi interesant sa ai o asa ocupatie. :-) Dar nici sa te lasi calcat mereu in picioare de catre cei pe care-i platesti nu se poate. Nu poti intoarce la infinit celalalt obraz, DJ ! Gandeste la o scara mai ampla: Oare cate astfel de cazuri au loc intr-o saptamana, intr-un judet doar ? Eh, cum se vede acum ? Daca toti imbratisam atitudinea ta, inseamna ca ne meritam soarta si ei fac burta mare fara a-si da interesul sa fie corecti. Dincolo de ironie, as paria ca daca vor auzi de reclamatii vor deveni brusc concilianti. Politica treptelor. Daca nu tine atitudinea de acum, de a cere tot ei bani, pasul urmator e sa-ti promita, sa-ti ofere... Cam cum fac operatorii de telefonie cand le spui ca vrei sa pleci din reteaua lor. Iti vor da, iti vor promite. Insa nu trebuie sa-i sune initiatorul. El trebuie sa se duca direct la OPC. Da, insa spui generalitati. Te indepartezi de speta. Concret: Soferul a calculat, clientul a platit cat i s-a cerut, coletul n-a fost livrat. Punct. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users