Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Audi A7 2.0 TFSI 252CP
Ultima postare: feb 01 2019 20:08, Inițiat de
adilushu
, nov 13 2016 20:19
·
0
#19
Publicat: 16 noiembrie 2016 - 07:50
da, ai dreptate probabil. desi inca nu e chiar iarna-iarna. la Touareg consumul mediu era cred in jur de 10.5, la X5 in jur de 9.5, la X3 cam 7. Dar toate erau diesel si faceau destul de multi km in afara orasului. Aici stau la 20 de km de oras dar practic intru in aglomeratie aproape instantaneu iar drum lung inca nu a prins. Consumul pe cei 12,000km facuti de colegul meu era pe computerul de bord 11l. Nici el nu cred ca a dus-o prea mult la drum lung.
Editat de adilushu, 16 noiembrie 2016 - 07:51. |
#21
Publicat: 16 noiembrie 2016 - 13:58
adilushu, on 13 noiembrie 2016 - 20:51, said: mda, asa zicea si nevasta-mea, cum de l-au lasat pe ala sa isi ia Audi A7...o firma care se pare are super dealuri cu producatorii de masini...altfel nu stiu cum ar fi intrat in bugetul pe care il am...dar stiti cum e, calul de "dar"... Da, aici zapada a venit mai repede ca in RO, azi am bagat prima tura de dat la lopata...o poza de noapte...mai multe dupa ce o spal. Sa te bucuri de ea. |
#22
Publicat: 16 noiembrie 2016 - 18:46
Multumesc! Inca nu am apucat sa vad 100% valoarea farurilor, drumurile pe care merg sunt destul de luminate, o vad eu la un drum intins.
Reality check azi: acasa-servici, 18km, 2h05min...18.5l/100km...trafic crunt, ca in vremurile bune in Bucuresti (totusi recordul personal e de aproape 4 ore servici-acasa in Romania pe un viscol crunt). De mentionat ca eu dezactivez intotdeauna start/stop system, pe BMW am vazut ca ar fi salvat cam 0.5l/100km. |
#24
Publicat: 17 noiembrie 2016 - 19:26
adilushu, on 16 noiembrie 2016 - 18:46, said: Multumesc! Inca nu am apucat sa vad 100% valoarea farurilor, drumurile pe care merg sunt destul de luminate, o vad eu la un drum intins. Reality check azi: acasa-servici, 18km, 2h05min...18.5l/100km...trafic crunt, ca in vremurile bune in Bucuresti (totusi recordul personal e de aproape 4 ore servici-acasa in Romania pe un viscol crunt). De mentionat ca eu dezactivez intotdeauna start/stop system, pe BMW am vazut ca ar fi salvat cam 0.5l/100km. |
#25
Publicat: 17 noiembrie 2016 - 19:58
de acord. La benzina mai e cum mai e dar la un BMW cu motorul de 2 litri - parca nu imi picau bine toate vibratiile generate de start-stop la fiecare 2 minute...
Azi, acelasi drum, acasa-servici (pe un traseu diferit) - 28km, 55min, 9.3l/100. Ceva mai omenesc. Si cand ma gandesc ca am ales locatia/casa dupa ce am contorizat drumul...22min, vara, trafic 0...ma gandeam ca se duce in 30 min-35 dar nu 55-125...invatatura de minte... |
#29
Publicat: 21 noiembrie 2016 - 22:02
nu cred ca a fost 100,000. Am incercat sa o configurez, vad ca iese pana in 70k, e primul pret/motor, destul de cheala totusi fata de ce poti configura. Plus cine stie ce super discount o fi avut firma de leasing, poate era de drive test ceva, who knows. La o firma americana lucrez, ia in leasing probabil mii de masini doar in Europa. Si stiti cum e, nothing comes free, fara 12 ore in medie pe zi nu scap, adevarat ca 3-4 sunt de acasa, de obicei pe la 7 seara abia incepe inca o juma' de zi pentru mine.
Poze - sa vedem cand. Azi am umblat pe la mai multe spalatorii - frate, lista de asteptare cat casa...aici par sa fie extrem de putine spalatorii cu personal, marea majoritate sunt self service (sau automate la benzinarii dar spala foarte prost). Masina e extrem de murdara, o sa incerc probabil in w/e sa o spal singur...cizmele in picioare si la pistol...n-am spalat niciodata la pistol - doar primele masini pe vremuri dar atunci era la burete+galeata, n-aveam pistol... Am apucat ceva drumuri noaptea de la servici acasa, farurile par OK dar parca nu ma dau pe spate, Xenonul de la BMW era mai bun as zice...e adevarat ca am mai si "chiorat" cu varsta. O chestie foarte enervanta e rezervorul - cred ca are in jur de 60l, autonomia pe bord nu sare de 550km, in realitate e si mai mica din cauza consumului...boierie la Toareg cand aveam 100litri. |
#30
Publicat: 26 noiembrie 2016 - 15:56
Din categoria "as good as it gets" - dupa nenumarate incercari de a gasi un loc liber la o spalatorie cu personal, am sfarsit prin a spala masina tot la BP. Nu e grozav dar asta e. Iata cateva poze:
01.JPG 400,37K 202 download-uri 02.JPG 363,46K 211 download-uri 03.JPG 361,74K 225 download-uri Am facut aproape 1,000 de km cu ea - consumul afisat este 11.4l/100km. Mult, putin - nu stiu. Masina e destul de grea. Am apucat sa vad si farurile intr-o noapte, destul de bune. Faza lunga automata nu ma prea incanta, se schimba repede evident, daca e trafic devine enervant, cel putin mie asa mi s-a parut. Sa vad daca reusesc sa ii pun Audi Connect ca sa stie Google Earth - nu stiu cat costa in Polonia insa, probabil destul de mult. Ce imi place foarte mult e sistemul audio - nu e chiar top dar se aude foarte bine. Ma intreb cum vor reactiona geamurile cand va veni frigul/gheata - ele se lasa 0.5 cm cand deshizi usa si apoi se ridica imediat cum o inchizi. Cand vor fi pline de gheata la baza...oare cum se va comporta acel motoras? De vazut. Acum ca a venit vremea rece - motorul e destul de zgomotos la rece. Si lipsit de vana. Dar masina se incalzeste destul de repede. N-as zice insa ca mai repede decat Dieselurile pe care le-am condus pana acum. Astept sa vad cum merge pe zapada. Fișiere atașate |
#32
Publicat: 26 noiembrie 2016 - 21:34
Multumesc! Reflexii cred, n-am vazut zgarieturi decat pe jante - sunt unele de iarna, clar deja folosite de la alta masina (desi cauciucurile par noi, n-am verificat insa pe ele data de productie). o sa o duc la o spalatorie mai dichisita aparent, ceva intre o spalatorie normala si un detailing mai subtire, cel putin dupa pret si titlu asa pare. Atunci o sa vad ce are. E si culoarea - eu am tot avut masini negre pe care se vedea orice, pe asta mai greu.
|
#33
Publicat: 27 noiembrie 2016 - 03:01
adilushu, on 26 noiembrie 2016 - 15:56, said: Din categoria "as good as it gets" - dupa nenumarate incercari de a gasi un loc liber la o spalatorie cu personal, am sfarsit prin a spala masina tot la BP. Nu e grozav dar asta e. Iata cateva poze: 01.JPG 02.JPG 03.JPG Am facut aproape 1,000 de km cu ea - consumul afisat este 11.4l/100km. Mult, putin - nu stiu. Masina e destul de grea. Am apucat sa vad si farurile intr-o noapte, destul de bune. Faza lunga automata nu ma prea incanta, se schimba repede evident, daca e trafic devine enervant, cel putin mie asa mi s-a parut. Sa vad daca reusesc sa ii pun Audi Connect ca sa stie Google Earth - nu stiu cat costa in Polonia insa, probabil destul de mult. Ce imi place foarte mult e sistemul audio - nu e chiar top dar se aude foarte bine. Ma intreb cum vor reactiona geamurile cand va veni frigul/gheata - ele se lasa 0.5 cm cand deshizi usa si apoi se ridica imediat cum o inchizi. Cand vor fi pline de gheata la baza...oare cum se va comporta acel motoras? De vazut. Acum ca a venit vremea rece - motorul e destul de zgomotos la rece. Si lipsit de vana. Dar masina se incalzeste destul de repede. N-as zice insa ca mai repede decat Dieselurile pe care le-am condus pana acum. Astept sa vad cum merge pe zapada. Eu tin o sticla de 2L cu apa lantemperatura camerei, in casa, si dimineata inainte sa urc in masina tor apa pe parbriz, si pe geamul de la volan. Se dezgheata instant fara nici o bataie de cap. |
|
#35
Publicat: 27 noiembrie 2016 - 11:34
Daca e frig-frig ingheata si apa pe care o torni pe parbriz. Cea mai simpla varianta si cea mai sigura tot ventilatia ramane (auto + recirculare + orientat parbriz + parasolarele coborate la max spre parbriz). Cat cureti masina de zapada se dezgheata si geamurile, toate.
Legat de coborarea geamului, inainte sa deschizi usa curata cu mana gheata de la baza geamului. Zona respectiva trebuie pastrata curata mereu si nu vor fi probleme. Cat despre perie, eu mi-am luat una cu firele lungi, naturale (cred ca e par de cal), corp de lemn, coada lunga. Mi se pare cea mai sigura varianta, nu poti zgaria tabla din greseala si parul este mult mai moale decat la ce ai tu. Coada o folosesc sa curat arcadele rotilor inainte sa se înghețe totul pe acolo. Editat de closchkutza, 27 noiembrie 2016 - 11:40. |
#36
Publicat: 27 noiembrie 2016 - 11:37
closchkutza, on 27 noiembrie 2016 - 11:34, said: Daca e frig-frig ingheata si apa pe care o torni pe parbriz. Cea mai simpla varianta si cea mai sigura tot ventilatia ramane (auto + recirculare + orientat parbriz + parasolarele coborate la max spre parbriz). Cat cureti masina de zapada se dezgheata si geamurile. Legat de coborarea geamului, inainte sa deschizi usa curata cu mana gheata de la baza geamului. Zona respectiva trebuie pastrata curata mereu si nu vor fi probleme. Asa vi cu sticla din casa si torini pe chedere si se dezgheata pe loc totul. Daca e mega frig, se recomanda acoperirea parbrizului cu o folie sau o patura. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi