Audi A7 2.0 TFSI 252CP
Last Updated: Feb 01 2019 20:08, Started by
adilushu
, Nov 13 2016 20:19
·
0
#37
Posted 27 November 2016 - 11:43
Am zis eu ceva de spray? Eu vorbeam de temperaturi normale de iarna, nu de zero grade, care e asa, de toamna tarzie / primavara timpurie.
Torni apa pe chedere ca sa le faci sa inghete si mai bine, sa-ti faci de lucru apoi. Chederele se dau cu solutie destinata acestui scop la intrarea in iarna si se pastraza cat mai uscate pe perioada iernii. Cand se spala masina se sterg bine, pentru a nu ramane apa pe ele/in pliurile acestora. Patura este metoda gospodareasca care nu merge la masini cu usi fara rame iar la celelalte forteaza chederele sa stea intr-o pozitie nefirească, basca fiind intarite din cauza frigului. Edited by closchkutza, 27 November 2016 - 11:48. |
#38
Posted 27 November 2016 - 15:36
closchkutza, on 27 noiembrie 2016 - 11:43, said: Am zis eu ceva de spray? Eu vorbeam de temperaturi normale de iarna, nu de zero grade, care e asa, de toamna tarzie / primavara timpurie. Torni apa pe chedere ca sa le faci sa inghete si mai bine, sa-ti faci de lucru apoi. Chederele se dau cu solutie destinata acestui scop la intrarea in iarna si se pastraza cat mai uscate pe perioada iernii. Cand se spala masina se sterg bine, pentru a nu ramane apa pe ele/in pliurile acestora. Patura este metoda gospodareasca care nu merge la masini cu usi fara rame iar la celelalte forteaza chederele sa stea intr-o pozitie nefirească, basca fiind intarite din cauza frigului. article-0-0D301095000005DC-512_468x314.jpg 46.81K 176 downloads |
#39
Posted 27 November 2016 - 15:45
Nu stiu cat de eficienta e chestia cu apa! E calda sigur, dar daca e o dimineata geroasa, sunt sigur ca ingheata instant pe parbriz! De fapt am patit-o acum vreo saptamana, cand au fost niste dimineti mai friguroase. Am dezghetat cu spray, toate bune si frumoase, dar cand m-am urcat in masina am observat ca mai era o zona cu gheata exact in dreptul ochilor mei ! Cum aveam deja mainile inghetate, zic sa dau cu niste lichid de parbriz (de iarna, dar pe care l-am plimbat toata vara in rezervorul de parbrizol) sa-l topesc. Dau de manetuta de doua ori si vad cum se transforma in niste flori de gheata de toata frumusetea! Pana la urma tot cu spray-ul degivrant am rezolvat-o!
Morala acestei povestioare si parerea mea, este ca daca lichidul de parbriz care probabil ca mai continea ceva alcool neevaporat a inghetat instant la -5 grade, apa chioara chiar calda dupa ce o sa topeasca gheata de peste noapte o sa faca niste gheata mai faina! Edited by DannyMC, 27 November 2016 - 15:49. |
#40
Posted 27 November 2016 - 19:22
DannyMC, on 27 noiembrie 2016 - 15:45, said: Nu stiu cat de eficienta e chestia cu apa! E calda sigur, dar daca e o dimineata geroasa, sunt sigur ca ingheata instant pe parbriz! De fapt am patit-o acum vreo saptamana, cand au fost niste dimineti mai friguroase. Am dezghetat cu spray, toate bune si frumoase, dar cand m-am urcat in masina am observat ca mai era o zona cu gheata exact in dreptul ochilor mei ! Cum aveam deja mainile inghetate, zic sa dau cu niste lichid de parbriz (de iarna, dar pe care l-am plimbat toata vara in rezervorul de parbrizol) sa-l topesc. Dau de manetuta de doua ori si vad cum se transforma in niste flori de gheata de toata frumusetea! Pana la urma tot cu spray-ul degivrant am rezolvat-o! Morala acestei povestioare si parerea mea, este ca daca lichidul de parbriz care probabil ca mai continea ceva alcool neevaporat a inghetat instant la -5 grade, apa chioara chiar calda dupa ce o sa topeasca gheata de peste noapte o sa faca niste gheata mai faina! |
#41
Posted 27 November 2016 - 19:58
tfmercedez, on 27 noiembrie 2016 - 15:36, said: Mda.. frameless doors te duce la gandul la chestii tropicale nu la glaciare. Iarna nu-i ca vara. Poti sa dai cu solutiile pacii pe chedere, ca daca e burnita sau lapovita dupa care scade la -10, -15, tot ingheata. Sau un strat de zapada sanatos. Nu vreau sa demonstrz nimic. Eu nu frec (m-am invatat minte sa nu-mi zgarii parbrizul) si nu stau in frig sa curat. Dau cu apa. Daca nu s-a dezghietat, mai intru odata si mai aduc niste apa, ceva mai calda. article-0-0D301095000005DC-512_468x314.jpg |
#42
Posted 27 November 2016 - 22:51
tfmercedez, on 27 noiembrie 2016 - 11:37, said:
Pe spray dai niste bani. Priceless daca il si uiti prin masina si e inghetata. Asa vi cu sticla din casa si torini pe chedere si se dezgheata pe loc totul. Daca e mega frig, se recomanda acoperirea parbrizului cu o folie sau o patura. O avere, 15 lei. Spray-ul nu are cum sa inghete, l-am tinut toata iarna trecuta in portbagaj si nu a avut nimic. Dai pe geam, usi unde vrei, se dezgheata instant. Varianta ta e oricum viabila doar acasa, dar ce te faci daca mergi undeva in oras si intre timp iti ingheata parbrizul in parcare? Despre aia cu patura nici nu mai are rost sa comentez, lumea evolueaza |
#43
Posted 28 November 2016 - 01:05
aDN_, on 27 noiembrie 2016 - 22:51, said: O avere, 15 lei. Spray-ul nu are cum sa inghete, l-am tinut toata iarna trecuta in portbagaj si nu a avut nimic. Dai pe geam, usi unde vrei, se dezgheata instant. Varianta ta e oricum viabila doar acasa, dar ce te faci daca mergi undeva in oras si intre timp iti ingheata parbrizul in parcare? Despre aia cu patura nici nu mai are rost sa comentez, lumea evolueaza |
#44
Posted 28 November 2016 - 19:53
am folosit si apa acum ceva ani, cam ingheta instant, dadeam cu alta fierbinte, mergea. Azi am vazut cum e cu frameless doors - not nice, gheata pe chedere (nu prea multa) - am curatat cat am putut dar clar geamurile sunt fortate. Posibil sa apelez la solutia "radicala": evacuarea celuilalt automobil din garaj :-). Desi s-ar putea sa trec pe conserve apoi...
Doar ca nu cred ca masina mea intra - o sa incerc totusi. |
#45
Posted 29 November 2016 - 10:57
tfmercedez, on 28 noiembrie 2016 - 01:05, said:
Eu am patit in felul urmator. Am luat solutia pentri dezghetat, am folosit-o, si am plecat cu ea in masina. Dara viitoare cand am avut nevoie de ea, era acolo in masina inghetata, si nu puteam deschide usile ca inghetasera. Asa ca tot la apa calduta am apelat. - dai chederele cu o solutie destinata lor; - stergi bine chederele de apa; nu ai problema mentionata mai sus. Eu spal masina iarna in general la saptamana, maxim 2 (daca e uscat) si nu am patit vreodata sa nu pot deshide usile din cauza ca au inghetat chederele si s-au lipit de caroserie, inclusiv la temperaturi de sub -20 grade. Solutiile de care ziceam mai sus fac 2 chestii: - ajuta chederele sa fie mai elastice la temperaturi negative; - resping apa (chederele raman usor uleioase); Turnand apa pe ele si lasandu-le asa nu faci decat sa le creezi conditiile propice sa inghete din nou cand masina sta parcata. De asemenea, atentie cu apa calduta turnata pe elemente de sticla, este posibil sa faca poc si apoi, distractie. @adilushu: la masini cu usi frameless care se vor a fi folosite iarna merge de minune fie o instalatie de incalzire stationara fie pornire motor din telecomanda. Se poate si fara insa e un pic mai delicata problema . Garajul rezolva problema cand masina este acasa. Edited by closchkutza, 29 November 2016 - 10:59. |
#46
Posted 30 November 2016 - 07:16
da, ar merge un webasto, insa e o masina de firma, leasing operational - asa ca nu pot pune pe ea ce vreau. Vedem cum se prezinta, o sa caut o solutie pentru chedere (n-am mai folosit de la prima masina acum jdeani). Nu intra in garaj - absolut la limita de fapt. Plus ca e ocupat - ladies first. O sa incerc sa schimb masina anul viitor - deja incep sa patinez pe aici - a aparut poleiul, masina e grea...sa vedem si cum va fi iarna de grea.
|
|
#47
Posted 09 December 2016 - 18:14
mda, asa cum ma asteptam - intr-o dimineata cu -7 grade, deschis portiera, geamul se lasa jos 0.5cm ca de obicei, inchis portiera, geamul nu se mai ridica - era inghetat. Tras de el cu mainile, se ridica. not good. nu ninsese, nu era gheata pe cheder, doar ger si un strat subtire de gheata pe geam, lipicios.
|
#49
Posted 09 December 2016 - 21:38
Probabil ca si el s-a simit bine ca a dat fum unui Audi!
|
#50
Posted 09 December 2016 - 22:07
Probabil! O masina foarte OK mi se pare, cat pe ce sa iau una la un moment dat dar nu a fost sa fie! Am vazut ieri una in Dubai pe strada, croseta prin trafic, a crescut inima in mine! M-am simtit bine sa vad ca se vinde si acolo! Sper ca era produsa la Mioveni! Mai spre seara am vazut si un Logan! Dar nu stiu ce marci erau, poate scria Nissan pe ele si nu Dacia. Sau Renault. Oricum aratau bine printre alte masini.
Candva am avut un Tico. Viteza maxima 144km/h - si in carte si pe incercate - n-a trecut neam de 145. Eram tanar si crestea pipota in mine cand depaseam o masina mai acatarii! De atunci ma mai iau "la harta" cu cate o masina mai putin dotata cu CP dupa care o las sa ma depaseasca. Sa creasca pipota si in altii. Ma bucur la gandul ca se bucura. Asa si cu Dusterul. Buna masina. Lasa-l sa se laude ca mi-a dat fum. Bravo lui! Azi cand am luat masina din parcare de la aeroport am vazut ceva zgarieturi pe portiera spate stanga. 5-6 linii la 10 cm, subtiri. N-am avut asa ceva niciodata. Ori am luat ceva crengi - stiu unele pe care le-am luat insa pe dreapta...ori am zgariat-o eu curatand-o de zapada? I-am dat cu o matura mai aspra la un moment dat...ori o fi de la altceva. Sa vad dupa spalat cum se vad. Enervante oricum dungile astea. Si ciudate, nu imi dau seama de la ce ar putea fi, foarte fine, subtiri, 10cm sau mai putin, 5-6 oarecum paralele...ies la un polish la primavara probabil. |
#51
Posted 02 January 2017 - 07:49
am mai pus ceva km - putini ce-i drept. Am incercat sa merg la 80-90km/h pe autostrada, dupa circa 25 de km consumul afisat era de 7.4l/100. Cel mediu a ramas in jur de 11.4, de cand am masina, pe ultimii 2000 de km.
O chestie enervanta e ca uneori nu se leaga telefonul la masina (sau isi pierde legatura) - si nu imi dau seama decat atunci cand suna cineva. Solutia - tras pe dreapta, repornit masina. Poate fi telefonul, poate fi masina, nu m-am prins inca. De asemenea GPSul e pus pe automat noapte/zi - nu stiu de unde isi ia informatia, ce senzor, pe la 10 ziua el e inca pe noapte, fara greseala... Testat si portbagajul - max 2 genti mari intra, datorita formei, a fost distractiv cu 4 genti si 4 persoane...noroc ca a fost vorba de un drum scurt, de la aeroport. Nepractica din punctul asta de vedere. Si faptul ca are doar 2 locuri spate nu ajuta. In rest masina merge bine, fara probleme pana acum. |
|
#52
Posted 02 January 2017 - 16:46
adilushu, on 09 decembrie 2016 - 20:36, said:
inca o chestiune - mi-a dat azi pe autostrada clasa un Duster, ii dadea o talpa...eu eram obosit dupa 15 ore de zbor, la 120, baiatul ii dadea gaz, 140-150, - o firma de paza ceva...mi-a placut de el, m-am simtit bine :-). |
#53
Posted 02 January 2017 - 17:28
sigur - suspensia pneumatica face toti banii! si viteza era maricica, dar de mentionat ca eram pe autostrada de la aeroport spre casa, trafic spre 0.
off topic - putine Dacii pe aici, Skoda face legea la masini noi. Dar mi-a placut sa vad in noua emisiune a lui Clarkson in episodul cu trupele SAS ca aveau Duster in Amman - desi acolo cred ca se vinde ca si Renault. |
#54
Posted 03 February 2017 - 19:41
Nimic nou de raportat, aproape 15,000km, consumul s-a stabilizat pe la 11.4, in rest fara probleme. Am luat substante protectie cheder dar n-am apucat sa le folosesc inca. Sper sa o scot la un drum de 1-2,000 de km in cateva zile, sa vad cum sta pe autobahn.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users