Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului
Last Updated: Sep 02 2020 03:01, Started by
vanitty
, Jul 07 2015 07:09
·
0
#1567
Posted 23 June 2020 - 15:38
Depinde de talpa si de cel din spatele volanului ..
Da-mi mie acel 3.0 l de 300 cp si il invat eu sa mearga cum trebuie asa un motor si sub 25 % in oras nu va vedea iar la sosea , un 14 % pe acolo ar trebui sa fie la un 180 la ora stabilizat pe autostrada si demaraje normale pentru un 3.0 L de 300 cp . Daca il va conduce sotia mea , bineinteles ca nu va sari de 12% in oras si un 8% la sosea. Iti spune ceva .. plecat de la Ploiesti la ora 02.00 AM si ajuns in Trieste ( Italia ) la ora 16.30 dupa amiaza, bineinteles in aceasi zi , cu pauza de masa min 45 min si alte minime pauze mici ? Iesit prin Turnu Severin ... vama Portile de Fier .. Serbia prin Cazanele Dunarii si apoi autostrada Zagreb , Lublijana .. Trieste .. Asa ca . vorbim de soferi diferiti aici cand vorbim de consumuri ..diferite ... Iar ce spun eu mai sus de consumuri .. sunt reale si le pot dovedi cu oricine vrea sa marga cu mine in masina ...EU NU VORBESC BALARII sau AIURELI Edited by stefandinescu70, 23 June 2020 - 15:40. |
#1568
Posted 26 June 2020 - 05:45
Tu doar furi pozele utilizatorilor de pe forum reno si le postezi aici pe softpedia ca fiind pozele tale..."TU NU VORBESTI BALARII!"
|
#1569
Posted 27 June 2020 - 14:05
Sefu ...glumesti ???
Sunt pozele mele de dinainte sa ma blocheze ( am devenit incomod pentru reprezentantele Renault de acolo si pentru un Clujean fraier de MODERATOR ) pe Reno.ro forum. Sunt masinile mele din batatura / topicurile mele / comentariile mele ... Eu nu ma ascund ca altii ,,, numele meu este clar in ID , locatie .... si totul este la vedere la mine . Am OO nu ca altii .... Asa ca ... please ... Scuze moderatorilor de aici daca am fost prea ...... direct ... Edited by stefandinescu70, 27 June 2020 - 14:07. |
#1572
Posted 28 June 2020 - 10:55
Daca va referiti la acest post ..
https://forum.softpe...m/page__st__306 Este explicat acolo tot ... si nu cred ca trebuie sa mai zic prea multe in plus .... AM POZE ( facute de mine ) CU ORICE .. DE LA Talisman , GT , ESPACE V SI ALTE Renault ... care au trecut prin mana mea ... Dar ... nu este rau .. cand cineva tine ochiul pe mine .. chiar ma bucura asta ... |
#1573
Posted 28 June 2020 - 11:42
Tu nu înțelegi că ai furat pozele de pe forum reno.ro... Daca tot ești așa "de sigur" că sunt pozele tale spune cu ce telefon le-ai făcut și pune pozele originale sa vedem și noi exif-ul.
|
#1574
Posted 29 June 2020 - 22:48
stefandinescu70, on 23 iunie 2020 - 15:38, said:
Depinde de talpa si de cel din spatele volanului .. Da-mi mie acel 3.0 l de 300 cp si il invat eu sa mearga cum trebuie asa un motor si sub 25 % in oras nu va vedea iar la sosea , un 14 % pe acolo ar trebui sa fie la un 180 la ora stabilizat pe autostrada si demaraje normale pentru un 3.0 L de 300 cp . Daca il va conduce sotia mea , bineinteles ca nu va sari de 12% in oras si un 8% la sosea. pe autostradă pe distanțe lungi merg cu 160-180km/h de obicei. 160km/h este perfect și oferă o percepție a deplasării ca o combinație de stare de bine și siguranță fără senzația de prea rapid. Oricum și mașina ajută. la 200km/h se depune un efort psihic destul de greu de susținut pt. perioade lungi de timp. e diferență imensă de percepție a lui +220km/h față de 200km/h. e ca o barieră psihologică. e timp și de joacă și de mers calm. nu consumul e definitoriu, ci starea de spirit. pt. mine Autobahn-ul fără limită de viteză s-a transformat în "merg cu cât am chef fără teama de a fi amendat de vreun radar", nu doar "pedala la fund". oricum sunt de părere că se poate implementa în multe țări din Europa o viteză de deplasare pe autostradă mult mai ridicată față de valorile conservatoare de acum fără a se afecta siguranța traficului. probabil că vor fi câteva mici probleme la început, dar totul va trece rapid odată ce șoferii se vor fi răcorit și vor fi căpătat experiență. recunosc că prefer mai degrabă serpentinele de la munte, unde quattro și torque vectoring ies bine în evidență, nu viteza brută în linie dreaptă de pe autostradă. |
#1575
Posted 02 September 2020 - 03:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rx0OWoFmLe0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users