Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului

- - - - -
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#1549
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

View Postzippo123, on 22 mai 2020 - 12:28, said:

talsimanul consuma 2%?


NU , nu consuma 2% ,
Consuma 7-8 % in full oras in timp de un VW ( Arteom )  , de 2.0 litri consuma 10-11 % in full oras , cu cutii automate amandoua .Si nu vorbesc din auzite , le am in curte pe amandoua mai nou ..
Iar la sosea , la aceleasi viteze de croaziera , Talismanul consuma 6% , in timp ce renumitul VW ia minim 8% , daca nu ai talpa grea .. si rontaie ca si tractorul cand il auzi de afara ...
Deci mai usor cu comentariile in care VW este economic , era acum un milion de ani in irma , acum este setos ...  Si produce cam la fel ca un 1.6 de la orice alt fabricant care stie sa faca motoare de cilindree mica cu puteri mari sau foarte mari ..  
Talismanul nu se vinde ,,, din cauza snobismului , nu din cauza  unui motiv serios , se vinde la fel ca si Insignia , la fel ca si  508 de la Peugeot, Mondeo si etc etc , nimic in plus sau in minus ca si numar de masini vandute ...

Edited by stefandinescu70, 23 May 2020 - 09:16.


#1550
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Subscriu, am si eu pe cineva cu Talisman 1.6 EDC si este o bijuterie de masina, spatioasa, comoda, economa. Omul face des Pitesti - Bratislava si este perfect multumit de ea si cu toate asta il mananca palma la un VW Passat Posted Image

#1551
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005

View Poststefandinescu70, on 22 mai 2020 - 11:44, said:

Iar 1.6 Biturbo de la Renault ( Talisman )  este un vis ... putere , consum la jumate fata de VAG si putere la fel .. Dar ce sa stie lumea , care nu vede decat VW si Audi.

View Poststefandinescu70, on 23 mai 2020 - 09:16, said:

Consuma 7-8 % in full oras in timp de un VW ( Arteom )  , de 2.0 litri consuma 10-11 % in full oras , cu cutii automate amandoua .Si nu vorbesc din auzite , le am in curte pe amandoua mai nou ..
Iar la sosea , la aceleasi viteze de croaziera , Talismanul consuma 6% , in timp ce renumitul VW ia minim 8% , daca nu ai talpa grea .. si rontaie ca si tractorul cand il auzi de afara ...

Imi place Talismanul si nu ma bucur ca dispare, este o masina reusita mai ales ca exterior.

Nu e corect totusi sa spui ca motorul de 1.6 de pe Talisman consuma jumatate din cat consuma masinile VAG pentru ca nu este asa.

Spui ca Talisman iti consuma 7-8% in full oras in timp de un VW Arteon de 2.0 litri consuma 10-11 % in full oras, cutii automate amandoua. Asta nu inseamna consum dublu, dublu ar fi fost unul cuprins intre 14% si 16%.

Spui ca la drum lung, la aceleasi viteze de croaziera, Talismanul consuma 6% , in timp ce renumitul VW ia minim 8% , daca nu ai talpa grea. Consum dublu ar insemna 12% nu 8%.

Sa luam in calcul aici si ca motorizarile sunt diferite, unul are cilindree de 1.6 dci si 160 cp iar al doilea probabil are motorul 2.0 tdi de 190 cp. E firesc sa consume mai mult un motor de cilindree mai mare si cu putere mai mare.
In plus VW Arteon are si vreo 60 de kg in plus, suficient cat sa se simta la consum.

Sa luam in calcul si informatiile de mai jos, unde arati ca ti-ai facut resoftare pentru ca dupa un update de soft emisii de la Renault iti crescuse consumul la cca 10%. Pare fi acelasi consum ca Arteonul pe care il dadeai exemplu iar in cazul asta nu mai existaa diferente de consum intre Talisman si Arteon la modul general ci doar intre Talismanul tau modificat la care i-ai montat alt soft in comparatie cu un Arteon normal.

View Poststefandinescu70, on 20 mai 2018 - 12:51, said:

Motorul biturbo de 1.6 DCI 160 cp este bestial . Consum initial 6 - 8 % depinde de talpa si situatie / drum , alergata la greu . Dar dupa resoftarea Renault ( obligatorie ) din euro 6B in euro 6D a crescut consulul in oras la 8-10 % ceea ce m-a enervat si am inceput tuningareala la motor . Acum are 208 cp si 420 nm , cu un calculator cipuit si un calculator pentru Renault sa fie fericiti la garantie. Cutia EDC face toti banii la aceasta masina ( modelul getrag 6DCT450 ) sau Powershift la Ford ( aceasi ) . Cutia insa a curs la capacul ( de plastic ) de la mechatronic acesta fiind schimbat cu unul de FORD metalic in final ( de mine in regie proprie ) ..

View Poststefandinescu70, on 26 mai 2018 - 06:37, said:

-------------------------------------------
Aici ..http://www.reno.ro/i...dpost&p=4746469

Aici aveti toata descrierea .. patita  de un posesor de Talisman cu noul resoft al ECU .. Ca sa nu ziceti ca eu delirez cumva Posted Image  Eu din acest motiv am resoftat masina cum am vrut si cu ce putere am vrut dupa ce un mare CACA a fost facut de Renault cu resoftul lui magnific...  prin care scade puterea si creste consumul ... punand pe primul plan ECOLOGIA si mai putin de clienti .

View Poststefandinescu70, on 26 mai 2018 - 09:15, said:

Posesorul te Talisman , primeste un nou ECU , deoarece politica Renault nu permite downgrade la ECU ( adica sa i-o aduca inapoi la versiunea de soft cu care a luat masina ) , odata ce ai facut upgrade , pa si pusi , nu mai poti reveni inapoi . Deci , acum , service -ul reprezentant Renault pe barba lui (datorita avocatilor si scandalurilor ) a comandat un ECU conform masinii si VIN cu aceasi versiune de soft cu care a luat masina acel om la inceput , adica l-a dat pe ala de pe masina defect soft nu hard ( adica cu un soft prost care nu poate fi schimbat ) si ASA cere unul nou. Normal , nu trebuia schimbat fizic calculatorul masinii si doar resoftat , dar nu se poate conform cu Renault ( mai ales fiind vorba de ecologie ) . Acesta este motivul schimbarii ECU fizic , numai ca si cel nou va veni tot cu un EGR modificat , dar nu asa agresiv . Ce a avut masina original , nu va mai avea , in veci , deci tot chip tuning scrie pe acea masina , dar inca posesorul nu isi da seama de acest lucru . Posted Image

View Poststefandinescu70, on 30 mai 2018 - 04:11, said:

Nu are ce sa justifice , sunt obligati sa le faca ecologice , asa cum au declarat in fisele initiale de omologare internationala. Numai ca nu se mai pot incadra in ce au spus la consum si la puterea si cuplul final oferit .

La mine a fost simplu de sesizat diferenta , masina mea nu a consumat 10% NICIODATA de cand o aveam ( un an de condus pana la resoft ) , um max de consum afisat mediu era mai mereu 7 %, 8 %( alergata rupta )  aici se juca iar dupa ce m-au resoftat ( Posted Image ) consumul chiar de a doua zi era mai mereu 9,5 - 10,5 % . Mi-a sarit imediat in ochi mai ales cand am simtit-o si lesinata in oras la reprizele scurte de jos din ture 1500 rpm , la care acum apasai de nebun pedala si NIMIC NIMIC , pana nu lua ture nu tragea . Un motor de 160 cp si 380 nm , se misca vivace la ture joase si plecari scurte in oras , cum de fapt inainte de resoft se si simtea si chiar eram incantat cum poate un 1.6 dci sa traga asa de jos .
Eu nu am cerut de la ei nimic sa imi faca inapoi , stiind ca asta este viitorul OFICIAL al dieselui Posted Image , numai ca mi-am facut eu cu mana mea ( stiu cum se numeste asta ) ce am vrut cu al doilea calculator si acum sunt HAPPY .


#1552
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Poststefandinescu70, on 23 mai 2020 - 09:16, said:

NU , nu consuma 2% ,
Deci mai usor cu comentariile in care VW este economic , era acum un milion de ani in irma , acum este setos ...  Si produce cam la fel ca un 1.6 de la orice alt fabricant care stie sa faca motoare de

eu am in "curte" adica in fata blocului o masina de talia lui Talisman.
motorul de 2.0 150cp. automat
pe drum national scot intre 4 si 4.5. nu am talpa grea.
calculele le faci tu.

#1553
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postzippo123, on 23 mai 2020 - 18:14, said:


eu am in "curte" adica in fata blocului o masina de talia lui Talisman.
motorul de 2.0 150cp. automat
pe drum national scot intre 4 si 4.5. nu am talpa grea.
calculele le faci tu.
Da bre, dar asta e ca și când toți am folosi Samsung, să zic așa.
Ei bine eu folosesc Sony, pentru că pot și pentru că vreau.
La fel nu cumpăr VW din principiu.
Dar sunt sigur că sunt destui care cumpără așa ceva cu balele curgându-le din gură.
Și cine crezi că s-a împrietenit cu mecanicul auto din cartier?

#1554
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
Care-i scopul acestui comentariu?
Te stiam om serios
Ce legatura are ce samsung am eu si ce sony ai tu.
Am comentat colegului faptul ca generalizează spunând că acel motor de 1.6 biturbo consuma jumatate fata de unul similar de la VW.

Nu cunosc niciun mecanic de cartier. Rostogoliti mit-ul ăsta de ani de zile. Dar niciunul nu conduce o masina de la acest grup.

Ps: Sony e momentan inferior samsung...

#1555
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Sorry dar sunt comentarii aiurea si in plus , gratis ...  Eu conduc Talismanul brutal si de aceea am spus cat consuma , iar , Arteonul este condus elegant si calm de sotie .. Asa ca nu imi spune nimeni cat consuma unul si altul .. Cand iau eu pe mana Arteonul , nu vreau sau va arat cat este consumul mediu pe bord .... va spune lumea ca este FAKE ce va arat .. asa ca ma abtin .... no more coments from here .....

Talismanul da clasa la multe masini de talia ei , dar nu se vinde la nivelul la care credea Renault ca se va vinde ..Asa ca va disparea .. Eu nu ma bucur si nici nu imi pare rau ca va disparea Talismanul din meniul Renault . Voi ramane cu o masina dupa care se intoarce lumea cu capul si pe care nu o va mai putea cumpara de noua ...
BTW , sunt in curs sa mai cumpar un Talisman pentru fata mea .. asa ca ... no problem ..
aici este ....  https://www.autovit....html#f7f542a5f2  ..   sorry , nu fac reclama ,, doar un comentariu

Renault stie sa faca masini si a dovedit-o lui Mercedes , din aceasta cauza , MERCEDES foloseste RENAULT acum si Nissan ca donator de organe ...

Edited by stefandinescu70, 24 May 2020 - 06:34.


#1556
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Pacat ca nu este si o masina fiabila, jurnalul tau de bord pentru masina ta si alte trimiteri la forumul Renault arata acest lucru, s-au stricat lucruri care nu trebuiau sa se strice la o masina din clasa si la pretul asta.

Daca tu esti multumit asta e lucrul cel mai important. La nivel general insa Renault a pierdut acest pariu, este o realitate,  cand lansezi un model si dupa cativa ani renunti la el asta inseamna.

Edited by Mr. Incredible, 24 May 2020 - 09:27.


#1557
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View Poststefandinescu70, on 24 mai 2020 - 06:31, said:


Cand Talismanul se va cere inlocuit, din pacate ziua aia va fi, te invit sa incerci Camry 2.5HSD, o poveste frumoasa. Cu surata ei, IS300h am scos consumuri pe care niciun 2.0TDI 150CP DSG nu le reuseste.

Consum cu IS300h:
Bucuresti-Otopeni si retur, condus in limite.
Attached File  IMG_3279.jpg   263.34K   54 downloads

Pitesti-Bucuresti, condus tare, cu un varfuri peste limita.
Attached File  IMG_3280.jpg   444.95K   176 downloads

Edited by connectorxp, 24 May 2020 - 11:34.


#1558
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
Din pacate diferenta de consum o dai pe impozit si asigurare :)

#1559
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Este hibrid si in Bucuresti ai 95% reducere si parcare gratuita, iar asigurarea nu este asa de scumpa daca ai clasa mare de bonus. Pe langa consum bun mai ai si longevitate, Lexus fiind foarte bine cotati la acest capitol.

#1560
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

View Postconnectorxp, on 24 mai 2020 - 11:21, said:

Cand Talismanul se va cere inlocuit, din pacate ziua aia va fi, te invit sa incerci Camry 2.5HSD, o poveste frumoasa. Cu surata ei, IS300h am scos consumuri pe care niciun 2.0TDI 150CP DSG nu le reuseste.

Incerc intai un Hyundai Ioniq PHEV ... am dat avansul deja.
https://forum.softpe...020-blue-pearl/
Si sa iti spun drept , mi-e frica de un 2.5 benzinar aspirat cu un CVT agatat de el ( vezi comentariile lui Buhnici despre masina/motorul tau )  ... Sigur este puturos pentru placerea mea ..  De aceea incerc un 1.6 benzinar ( mai slab bineteles decat 2,5 ) dar cu un DUBLU AMBREIAJ agatat de el .. Am consus un CHR cu 2.0 de 150 cp si era puturos si il turai degeaba din cauza CVT ului ...
Sorry , dar asta este parerea mea si nu trebuie sa se ia nimeni dupa ce cred eu sau stiu eu ..

==========


View PostMr. Incredible, on 24 mai 2020 - 09:26, said:

Pacat ca nu este si o masina fiabila, jurnalul tau de bord pentru masina ta si alte trimiteri la forumul Renault arata acest lucru, s-au stricat lucruri care nu trebuiau sa se strice la o masina din clasa si la pretul asta.
Daca tu esti multumit asta e lucrul cel mai important. La nivel general insa Renault a pierdut acest pariu, este o realitate,  cand lansezi un model si dupa cativa ani renunti la el asta inseamna.

Da , aici ai dreptate , nici eu nu am fost incantat cand cutia la Talisman imi pierdea ulei si/iar amortizoarele + bieletele troncaneau la numai 18 000 km . Dar aceste probleme sunt mai nou la toti fabricantii , deorece si pentru ca ....CHINA  produce totul acum ...Nu conteaza ca se numeste VW sau A.. sau B .. sau R.   totul este prdus in CHINA si este de rahat la calitate si anduranta .. Toate tin maxim 100 000 km si apoi sunt piese de schimb doar in parcurile reci ...  Vezi o poveste cu un BMW seria 5/sau 7,  nou , de 65 000 euro , la care s-au schimbat in doi ani trei ,....TREI ...., motoare ..

Edited by stefandinescu70, 24 May 2020 - 12:41.


#1561
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
1. Buhnici este la fel de nul precum 0 si ar trebui interzis sa-si expuna parerea despre masini.
2. Este hibrid si are 230CP, pe modul Sport te baga in perne gratie motorului electric.
3. C-HR-ul este puturos atat timp cat nu are 2.0 Dynamic Force de 184CP, iar motorul asta este pe facelift si costa o avere.
4. DCT... am fugit de cutiile astea ca de ciuma, chiar si DSG-ul nu ma da pe spate la frecusul la care le supun, se simte cum se chinuie sa "creep" fata de o eCVT sau clasica cu convertizor.

Toyota foloseste eCVT pe hibride si se simte diferit de CVT-ul de pe 2.0 aspirat, am avut Rav4 cu motorul de 2.0 si CVT si mureai cu zile la o depasire. Condu un Lexus si-ti vei schimba parerea si nu te mai uita in gura lui Buhnici. 8.3 secunde pentru o porcotanie de 1.6t este decent.

Edited by connectorxp, 24 May 2020 - 13:03.


#1562
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View Postconnectorxp, on 24 mai 2020 - 13:01, said:

1. Buhnici este la fel de nul precum 0 si ar trebui interzis sa-si expuna parerea despre masini.

10

#1563
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Posted Image

Edited by stefandinescu70, 25 May 2020 - 04:31.


#1564
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
In Romania cred ca doar tipul de la turații face review ok la mașini, restul povestesc ce cred ei și mai citesc puțin din broșură de marketing

#1565
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Exact, cu Robert ma stiu personal si am luat multe masini la recomandarea lui si de regula ma aud cu el la telefon si-mi da sfaturi ce sa iau si cum sa aleg si ce a spus el este adevarat. Nu-i fac reclama dar omul munceste din greu ca sa fie acolo sus. Restul... cititori de specificatii cu 0 cunostiinte tehnice din domeniul auto.

#1566
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

View Poststefandinescu70, on 23 mai 2020 - 09:16, said:

VW ( Arteom )  , de 2.0 litri consuma 10-11 % in full oras , cu cutii automate amandoua .Si nu vorbesc din auzite , le am in curte pe amandoua mai nou ..
Iar la sosea , la aceleasi viteze de croaziera , Talismanul consuma 6% , in timp ce renumitul VW ia minim 8% , daca nu ai talpa grea ..
nu inteleg cum scoateti voi cu 2L consum pe care il scot eu cu 3.0L 300cai supercharged. pe drum national imi ia si mie vreo 9L/100km daca sunt cuminte. masina de 1730kg.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate