BMW X5 vs. VW TOUAREG
Last Updated: Nov 05 2007 21:41, Started by
on3_4_All
, Oct 21 2007 00:39
·
0
#1
Posted 21 October 2007 - 00:39
Buna ziua ! As dori sa imi spuneti cateva pareri profesionale despre cele doua masini respectiv un BMW X5 3.0d (235Cp) si un VW Touareg 3.0TDI (240Cp) ambele model 2007 si for fi full option cu tot ce cred eu ca imi este necesar. As vrea sa stiu despre fiabilitate , tinuta pe drumuri (masina va fi folosita 70% onroad si 30% offroad ) , calitatea interioara ... si alte informatii utile cu care ma puteti ajuta sa fac o alegere intre cele doua . Sunt fixat pe aceste doua masini deci alte marci sau modele nu mar interesa . Intentionez ca in maxim doua saptamani sa fac comanda la una dintre ele . Nu sunt un cunoscator si am nevoie de ajutor in a face o alegere buna va fi primul meu SUV ( dupa un VW Passat ) presupun ca diferenta va fi enorma dar imi este necesar ! Astept parerile dumneavoastra . Va multumesc !
2007vwtouareg.jpg 108.16K
102 downloads
touareginterior.jpg 109.82K
225 downloads
touaregrear.jpg 97.81K
97 downloads
New_BMW_X5_1.jpg 15.11K 120 downloads New_BMW_X5_interior_1.jpg 16.13K 211 downloads New_BMW_X5_2.jpg 15.63K 89 downloads Edited by MAK, 28 October 2007 - 23:39. |
#3
Posted 21 October 2007 - 01:44
#4
Posted 21 October 2007 - 02:22
Am X5 si am avut Touareg. Touareg e barca pe sosea, X5 e caterinca in offroad.
La Touareg apar mici defecte enervante mai mereu, se cojeste plasticul de prin interior, plasticul de pe chei, farurile au probleme la contacte, diverse erori la senzori si de aici nervii din service unde sunt aproape numai imbecili. La X5 suspensia sport e criminala, nu recomand, super enervanta. Cutia de viteze clar superioara la X5, la Touareg apare lag cand nu te astepti, sunt momente cand dureaza o secunda jumate pana se decide. Directia cam instabila la X5 la viteze mari. Motorul la Touareg este mai puturos, enervant. Recomand dintre cele 2 V10 TDI Touareg Cu toate ca la cati bani dai pe ea e anormal sa apara defecte care crezi ca apar numai la Golf or Polo Edited by fiberspeeder, 21 October 2007 - 02:23. |
#5
Posted 21 October 2007 - 07:44
fiberspeeder, on Oct 21 2007, 03:22, said: Am X5 si am avut Touareg. Touareg e barca pe sosea, X5 e caterinca in offroad. Pe un Touareg cu suspensie adaptiva ca altfel e ridicat de la sol prea mult pana si pentru canalele din Bucuresti.Mai bine renunta omu la piele si ornamente (nu si la Navi si la Xenon) si baga acel faimos Luftfederung, ca sa poata cobora si urca masina cum vrea muschii lui.Si atunci, acel V6 3.0TDI care e un motoras foarte bun, nu vad de ce nu ar inclina balanta in favoarea Touaregului. Da, Touareg. |
#6
Posted 21 October 2007 - 09:24
Va multumesc pentru informatii . Eu am auzit pe la prieteni ce defapt ca materialele in noul Touareg sunt de o calitate superioara chiar si x5-lui , eu pun accent pe interior ... unii spun sa iau un TOUAREG INDIVIDUAL . Ce gasesc in plus la el fata de Touaregul normal ?
Este foarte tentant si Touaregul V10 tdi dar sincer este mult prea puternic pentru nevoile mele . Si totusi Fiberspeeder mai pus pe ganduri cand spui de micile defectiuni pe care leai intalit tu la VW . Cu X5- ce probleme ai avut daca este vreuna ? Da sanddy1964 suspensia adaptiva mi se pare o necesitate la Touareg ai perfecta dreptate si chiar inclina putin balanta in favoare Touareguli . Ma gadesc tot mai mult la Touareg , dar vreau sa mai vorbim despre fiabilitatea motorului ... nu o cumpar pt 50 -100 d mii Km ... nu intentionez sa o schimb mult timp de acum , deci si fiabilitatea conteza foare mult. Fiberspeeder tu cati km ai avut Touaregul ( tu ce motorizare ai avut ? ) cum sta la capitolul fiabilitate ? |
#7
Posted 21 October 2007 - 10:46
#8
Posted 21 October 2007 - 14:01
Daca nu faci mai mult de 30 de mii de km pe an, dupa vreo 5-6 ani o sa-l dai fara sa bagi un leu in masina...ce dreaq sa se strice ca ar egarantie 2 ani, tragi de el si vezi ce pica...dar nu are ce...
Individual sunt scaunele si decoratiunile interioare cu sigla VW & shit.Nu se merita-costa mult.Ce trebuie luat la el e Navi, Xe, piele si desigur, suspensia adaptiva care iti va cobora masina pe sosea de zici ca e Dacie... . Pe langa mine au trecut Touareguri cu +220km/h dar cred ca erau V10 sau benzinare.Erau lipite de sosea. Oricum, e un tanc care nu necesita ingrijire deosebita.Apa ,paie si bataie...dar toate astea, cu cap, desigur... |
#10
Posted 21 October 2007 - 18:46
La X5 nu am avut nici un defect pana acum, doar revizia. Bine, si suspensia care ma enerveaza, este prea tare Sport, pe mine ma enerveaza.
Nu este pt. offroad. Pe sosea se schimba treaba, la curbe nu ai senzatia aia de "barca" mai deloc cum aveam la Touareg si Q7. Cat plastic are, este de buna calitate, nimic nu s-a defectat pana acum, nu am senzori care sa o ia razna cum aveam la Touareg de ma apucasera toti dracii, schimbam unul se defecta altul. Touareg am avut V10 TDI si 2.5 TDI, la ambele mici probleme enervante, la V10 am avut si un stop plin de apa, WTF is that VW? Garda la sol? E amuzant la inceput, te joci putin cu ea si apoi nu o mai misti de pe confort . Motorul V10 TDI? Foarte bun, cuplu mare, DAR, fiind masina grea, 2.6 tone, la suta ajungi in 7.8 sec. si cu X5 3.0 in 8.3 secunde, nu merita diferenta de cateva zeci de mii de euro. Offroad? Am iesit din niste noroaie mari cu Touaregul pe la Sinaia, se tine extrem de bine, dar in rest am mers doar pe sosea. Daca nu voiai offroad recomandam X5, asa recomand Touareg. Edited by fiberspeeder, 21 October 2007 - 18:55. |
|
#11
Posted 21 October 2007 - 19:03
#12
Posted 21 October 2007 - 19:19
X5 este net superior. Touareg poate e ceva mai bun in offroad ADEVARAT dar teoretic tu nu ai de ce sa faci offroad adevarat decat daca stai undeva izolat prin munti sau alte chestii de genul asta... Daca mergi pe un drum de tara sau iesi un pic pe iarba NU inseamna ca faci real offroad si ca X5 nu va face fata in conditiile de mai sus
VW nu este comparabil la fiabilitate cu BMW. Touareg NU are motorizari ok, este MULT mai greu ca X5, consuma mai mult, franeaza mai prost, sta mult mai prost in curbe sau la viteze mai mari de cele legale... etc. NU se compara. Suspensia pneumatica este o teapa daca nu ai nevoie de garda 300 mm sa treci peste copaci taiati proaspat In rest, o suspensie clasica se simte mult mai bine si mi se pare mult mai OK. Eu as studia si X3. Dimensiuni perfecte pentru oras dar in acelasi timp suficient de mare pentru autostrada Mai ieftina, consuma putin, o masina isteata ... |
#13
Posted 21 October 2007 - 19:44
Touareg-ul in mod categoric... si nu e vorba doar de capabilitati off-road, ci de tehnica in general... anul asta a fost intrdus un nou sistem de navigatie extrem de sofisticat (RNS510), cu urmatoarele caracteristici(sumar): HDD 30GB(10-navi, 20-mp3), cititor carduri SD, redare DVD video, touch screen, imagini 3d pt. navi, se poate adauga tuner tv si bluetooth...
echiparea individual se pare ca ofera in romanica accesul la anumite optionale inaccesibile altfel, dar nu bag mana-n foc... in germania e oarecum irelevant pt. ca poti comanda separat cam toate dotarile de la individaual, in schimb daca alegi un model individual nu ai decat doua optiuni la culori interioare, si alea naspa... probleme stiu ca au fost la motoarele v6 pe benzina(si Phaeton si touareg), nu la diesel... daca tot pui accent pe interior, sa nu uiti de pachet piele complet (inclusiv bord acoperit cu piele) si tavan in alcantara ... cat despre "full option", imi vine sa zambesc cand vad/aud expresia asta... ... toata lumea vorbeste de full-option insa in 99% din cazuri respectivele masini nu au nici 80% din optiuni, adesea nici 50%... un V6 TDI cu majoritatea optiunilor trece de 90.000 euro (cu tva) |
#14
Posted 21 October 2007 - 19:48
gtk, on Oct 21 2007, 20:44, said: Touareg-ul in mod categoric... si nu e vorba doar de capabilitati off-road, ci de tehnica in general... anul asta a fost intrdus un nou sistem de navigatie extrem de sofisticat (RNS510), cu urmatoarele caracteristici(sumar): HDD 30GB(10-navi, 20-mp3), cititor carduri SD, redare DVD video, touch screen, imagini 3d pt. navi, se poate adauga tuner tv si bluetooth... daca tot pui accent pe interior, sa nu uiti de pachet piele complet (inclusiv bord acoperit cu piele) si tavan in alcantara ... cat despre "full option", imi vine sa zambesc cand vad/aud expresia asta... ... toata lumea vorbeste de full-option insa in 99% din cazuri respectivele masini nu au nici 80% din optiuni, adesea nici 50%... un V6 TDI cu majoritatea optiunilor trece de 90.000 euro (cu tva) Vezi ce inseamna full option la X5, si cam ce materiale si piei se folosesc acolo |
#15
Posted 21 October 2007 - 19:53
Nu mai exista masini full option, daca pui o optiune, nu mai poti sa pui alta, si tot asa. Ce te face sa crezi ca la X5 nu ai navigatie, blue tooth, card reader (asta poate nu e, dar nici nevoie de el nu e), redare dvd, TV, etc. doar hdd nu cred ca are, dar daca ai un USB nu mai e nevoie de momria aia, de fapt e mai frumos cu ea, dar trebuie sa fii putin ciudat sau hacker ca sa alegi o masina doar pentru ca are 30 GB in plus. Restul de tehnica care conteaza la o masina este mult mai dezvoltata in X5 decat in Touareg.
edit: am scris o data cu, curcubitaceu Edited by test_driver, 21 October 2007 - 19:55. |
|
#16
Posted 21 October 2007 - 20:02
gtk, on Oct 21 2007, 20:44, said: Touareg-ul in mod categoric... si nu e vorba doar de capabilitati off-road, ci de tehnica in general... anul asta a fost intrdus un nou sistem de navigatie extrem de sofisticat (RNS510), cu urmatoarele caracteristici(sumar): HDD 30GB(10-navi, 20-mp3), cititor carduri SD, redare DVD video, touch screen, imagini 3d pt. navi, se poate adauga tuner tv si bluetooth... Ai condus vreodata un X5 si un Touareg de te avanti asa tare ? Plus ca ce zici acolo de optionalele alea .. cred ca e o gluma nu ? Sa iei o masina doar pt ceva gadget-uri e o TAMPENIE enorma OK.. eu am facut-o de cateva ori si de asta le explic acum altora sa-si ia masina pentru cum se simt ca SOFERI nu pentru cititor de carduri SD sau alte tampenii care nu te vor ajuta cu nimic la 200 Km/h si la 500 Km de casa Nici macar nu poti compara balena GREOAIE numita Touareg cu un X5 facut sa alerge... sa fim seriosi. |
#17
Posted 21 October 2007 - 20:05
Curcubitaceu, on Oct 21 2007, 20:48, said: Sistem de navigatie extrem de sofisticat? Deci se strica repede... HDD, card reader, touchscreen, bluetooth?? > E clar mai tare ca X5 daca le are pe astea Vezi ce inseamna full option la X5, si cam ce materiale si piei se folosesc acolo stiu foarte bine ce e x5-ul "full", iar "piei" si alte materiale sunt net superioare la Touareg... la X5 nu ai piele pe bord, tavan alcantara, etc... test_driver, on Oct 21 2007, 20:53, said: Nu mai exista masini full option, daca pui o optiune, nu mai poti sa pui alta, si tot asa. Ce te face sa crezi ca la X5 nu ai navigatie, blue tooth, card reader (asta poate nu e, dar nici nevoie de el nu e), redare dvd, TV, etc. doar hdd nu cred ca are, dar daca ai un USB nu mai e nevoie de momria aia, de fapt e mai frumos cu ea, dar trebuie sa fii putin ciudat sau hacker ca sa alegi o masina doar pentru ca are 30 GB in plus. Restul de tehnica care conteaza la o masina este mult mai dezvoltata in X5 decat in touareg. edit: am scris o data cu, curcubitaceu restul de tehnica NU e mai dezvoltata la BMW, ci din contra tot la touareg... incepand de la motoare, diferentiale blocabile si pana la sisteme gen lane assist sau side assist, care nu stiu sa existe la x5(seria 5 parca avea ceva, dar nu x5)... Edited by gtk, 21 October 2007 - 20:22. |
#18
Posted 21 October 2007 - 20:20
Monitox, on Oct 21 2007, 21:02, said: Ai condus vreodata un X5 si un Touareg de te avanti asa tare ? Plus ca ce zici acolo de optionalele alea .. cred ca e o gluma nu ? Sa iei o masina doar pt ceva gadget-uri e o TAMPENIE enorma OK.. eu am facut-o de cateva ori si de asta le explic acum altora sa-si ia masina pentru cum se simt ca SOFERI nu pentru cititor de carduri SD sau alte tampenii care nu te vor ajuta cu nimic la 200 Km/h si la 500 Km de casa Nici macar nu poti compara balena GREOAIE numita Touareg cu un X5 facut sa alerge... sa fim seriosi. si nu iei omasina doar pt. "ceva gadgeturi", ci pt. mult mai multe: de la tehnica offroad (diferentiale blocabile, reductor) la rafinament (piele bord, tavan alcantara) si siguranta activa avansata (site assist, lane assist - sigur astea par mofturi, dar sunt totusi ceva)... din ce am obervat X5-ul am impresia ca nu are nici macar hayon cu inchidere/deschidere eletrica(doar partea superioara, adica geamul parca are ceva)... Edited by gtk, 21 October 2007 - 20:21. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users