Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pcgarage
Last Updated: Dec 12 2014 22:50, Started by
gabrielopreac
, Dec 09 2014 21:46
·
0
#19
Posted 10 December 2014 - 15:13
Printre altele am mai cumparat si un hdd. A inceput sa caraie dupa 2 luni, l-am dus la sediu iar pe nota de iesire scria ca a fost inlocuit. Cand ajung cu el acasa ce sa vezi? Caraia la fel de rau ca originalul pe care l-am dus. M-am dus si a doua oara si-au spus ca functioneaza in conditii normale si nu au ce sa-i faca. Asta e experienta cu pcgarage, relatata pe scurt. Intamplari au fost multe
Edited by energymonsta, 10 December 2014 - 15:15. |
#20
Posted 10 December 2014 - 17:37
energymonsta, on 09 decembrie 2014 - 22:06, said:
Eu zic sa te orientezi pe firme mai serioase. Au mari probleme cu garantia si cu fiabilitatea produselor si ii doare undeva de clienti. |
#21
Posted 10 December 2014 - 17:41
Bai baieti, ei se aprovizioneaza din acelasi loc cu emag si altex si ce magazine varza va mai plac voua.
Daca ti se intrerupe cablul sunt ieftine castile sau nu stii tu sa te porti cu ele, daca iti caraie hdd-ul inseamna ca asa caraie acel model, atata timp cat nu are defecte e ceva normal, sunteti absolut penibili. Nu au nicio problema cu garantia, am trimis anul asta doua produse (un telefon si o placa video) si s-a rezolvat foarte usor, am primit storn pe ambele fara comentarii. Edited by Mizu, 10 December 2014 - 17:41. |
#22
Posted 10 December 2014 - 18:24
Penibil esti tu, vorbeste in numele tau in legatura cu garantiile. Doar pentru ca tu esti o cauza fericita nu-i scuza ca nu-si fac treaba cum trebuie. Castile te asigur ca nu sunt ieftine si hdd-ul nu s-a auzit caraind timp de 2 luni, deci nu e de la model, ok?
|
#23
Posted 10 December 2014 - 18:50
Mizu, on 10 decembrie 2014 - 17:41, said:
Nu au nicio problema cu garantia, am trimis anul asta doua produse (un telefon si o placa video) si s-a rezolvat foarte usor, am primit storn pe ambele fara comentarii. Pe principiul „nu îl folosești cum trebuie/ nu îl ții în mână cum trebuie”. „ia uite, mai are și folia de pe ecran dezlipită! Nu vi-l putem primi înapoi! Nasol.” Pentru toți ceilalți, există servicii post vânzare mai bune și respect pentru cumpărator/client la concurență* *să zicem merci că avem de unde alege. Edited by Lolopoco, 10 December 2014 - 18:57. |
#24
Posted 10 December 2014 - 19:01
Nimeni nu iti schimba castile daca ti se intrerupe firul, deoarece principala cauza a defectului e ca ai tras tu de el, si ei nu pot face diferenta intre tras de el si defect din fabrica. Sa ridice mana cine a avut casti schimbate pe motivul asta.
Piesele cu defect potential din vina producatorului se trimit la distribuitor, nu se pune pcgarage sau emag pe reparat. Dar de ce-mi pierd eu vremea sa va fac voua educatie in cumparaturi online nu stiu. Luati de la magazine cu servicii post vanzare mai bune, exista pe undeva un topic cu zeci de pagini de probleme cu emag, daca il cititi si pe ala va pierdeti increderea in online. |
#25
Posted 10 December 2014 - 19:18
Totuși nu are dreptul nimeni să ne pună pumnul în gură, să nu se mai afle „poveștile” noastre, cu garbage-ul.
Cu-i nu-i convine, să nu mai citească topicul. |
#26
Posted 10 December 2014 - 22:20
gumball3000, on 10 decembrie 2014 - 10:12, said:
IN cazul in care nu stiai, PCGARAGE nu sunt si producatori de echipamente, ofera doar servicii. Ce zici fritz, ti-ar placea să te otrăvești cu mâncare cumpărată de la un tarabagiu care ”îți oferă doar serviciul” de a vinde cu amănuntul marfă cumpărată de la...producător? Eu înțeleg fenomenul referall, dar vă sugerez să aveți totuși o limită, zău așa. Doar nu v-ați luat cu cununie. |
#27
Posted 12 December 2014 - 12:06
spider_zero_sapte, on 10 decembrie 2014 - 22:20, said:
Ce zici fritz, ti-ar placea să te otrăvești cu mâncare cumpărată de la un tarabagiu care ”îți oferă doar serviciul” de a vinde cu amănuntul marfă cumpărată de la...producător? Eu înțeleg fenomenul referall, dar vă sugerez să aveți totuși o limită, zău așa. Doar nu v-ați luat cu cununie. Ce fenomen referal intelegi, vezi vreun asemenea link in topic? Pentru amatorii emag aveti aici topic de laude, are doar 127 de pagini http://forum.softped...nta-nefericita/ |
#28
Posted 12 December 2014 - 12:12
Lolopoco, on 10 decembrie 2014 - 14:47, said:
Să mai scriu și că am luat un monitor LCD Samsung, de la ei, și în cca un an a început să facă probleme. În sensul că începea să se vadă din ce în ce mai întunecat, și-și revenea doar dacă îl scoteai din priză. Am fost cu monitorul de mai sus la garanție, la PCGarbage (înainte de povestea cu telefonul) să-l bag în service, tot la sediul lor central, personal. Duduia de la ușa „garanții” nu vroia să-l primească, și mă trimitea la service Ssmsung, „NU LA NOI!”. Am fost cerebral și i-am zic că eu nu am contract de garanție cu vre-un service Samsung, ci cu magazinul PCGarbage, și i-am și înmânat certificatul de garanție, să se convingă duduia. Nu a mai zis nimic și l-a primit în service. Peste cca 3 zile primesc SMS să ma prezint la sediu, să ridic monitorul din garanție. Când am ajuns acasă, monitorul făcea exact la fel. Nici nu cred că s-a uitat cineva la el. Pe fișa de ieșire din service scria „defect neidentificat” (sau ceva în genul acesta). Acum stau cu acel monitor în șifonier și folosesc alt monitor. Am cumpărat alt monitor, de la alt magazin. Asta ca să va faceți o părere... si totusi, mai toti marii producatori au service-uri dedicate: samsung, asus, lenovo.. magazinul cel mult intermediaza transportul catre acest service, dar garantia tot acolo este asigurata de obicei scrie in "cartea de garantie" unde se gasesc aceste service-uri |
|
#29
Posted 12 December 2014 - 19:36
spider_zero_sapte, on 10 decembrie 2014 - 22:20, said:
Ce zici fritz, ti-ar placea să te otrăvești cu mâncare cumpărată de la un tarabagiu care ”îți oferă doar serviciul” de a vinde cu amănuntul marfă cumpărată de la...producător? Eu înțeleg fenomenul referall, dar vă sugerez să aveți totuși o limită, zău așa. Doar nu v-ați luat cu cununie. Gica Contra ca de obicei vezi ca ai uitat sa corectezi greselile gramaticale din thread. ON: e ok pcgarage. am vreo 30 de comenzi la ei de pete 5000 lei in total. Si n-am avut niciodata probleme. |
#30
Posted 12 December 2014 - 22:03
Eu am primit tableta defecta ,si am trimiso inapoi prin fan curier.In 6 zile lucratoare miau pus bani inapoi in cont si am comandato din nou.PC Garage este cea mai serioasa firma ! Am comandat multe dupa site ! Si voi mai comanda!
|
#31
Posted 12 December 2014 - 22:50
aeon, on 12 decembrie 2014 - 12:12, said:
si totusi, mai toti marii producatori au service-uri dedicate: samsung, asus, lenovo.. magazinul cel mult intermediaza transportul catre acest service, dar garantia tot acolo este asigurata de obicei scrie in "cartea de garantie" unde se gasesc aceste service-uri La mine, scrie în contractul de garanție (certificat de garanție), ca se ocupă magazinul PCGARBAGE de garanție. Acel contract semnat și ștampilat de magazin. Acum , pe cine să cred. Pe tine sau ce scrie în contract? Uneori simt că scriu pentru... Edited by Lolopoco, 12 December 2014 - 22:52. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users