Vodafone Romania lanseaza VoLTE
Ultima postare: mar 14 2024 07:10, Inițiat de
Grogu
, nov 05 2014 12:20
·
87
#3205
Publicat: 10 noiembrie 2019 - 12:59
Acum văd. "Termenul maxim de răspuns este de 30 de zile, cu posibilitatea prelungirii la 45 de zile, conform legii". Na că habar n-aveam. Deci prelungirea aia se aplică (conform legii lu' pește) pentru toți de la care aștepți un răspuns (gen VDF CS)? Sau doar instituții de stat?
Editat de Formhault, 10 noiembrie 2019 - 13:01. |
#3208
Publicat: 10 noiembrie 2019 - 15:31
dreyfus, on 10 noiembrie 2019 - 15:14, said:
Nu știu ce să mai cred... mie nu-mi mai ajung sms-urile Visa 3D secure de la Raiffeisen. De la alți cetățeni primesc sms-uri. Am sunat la bancă și au zis că nu e de la ei problema... de la ei pleacă mesajele... |
#3209
Publicat: 10 noiembrie 2019 - 15:38
dreyfus, on 10 noiembrie 2019 - 15:14, said:
Nu știu ce să mai cred... mie nu-mi mai ajung sms-urile Visa 3D secure de la Raiffeisen. De la alți cetățeni primesc sms-uri. Am sunat la bancă și au zis că nu e de la ei problema... de la ei pleacă mesajele... |
#3212
Publicat: 10 noiembrie 2019 - 17:28
Vali-71, on 10 noiembrie 2019 - 17:08, said:
Buna, Am verificat acum, detin Xiaomi Mi 8, imi apare logo HD cand vorbesc catre un telefon Samsung A40 cu VoLTE VDF. Totusi, daca verific *#*#4636#*#*, imi este dezactivat VoLTE provisioned! Deci, am sau nu am VoLTE?? |
#3213
Publicat: 10 noiembrie 2019 - 17:41
m3rishor, on 07 octombrie 2019 - 19:17, said:
actualizare octombrie Samsung Note 9 firmware RO, no volte, no vowifi Profilul este deja updatatoin CSC ROM, IMS apare activ dar far profil ims Actualizat la Noiembrie si tot nu merge. Situatie similara a fost la Digi. Pana nu am sunat sa inregistreze IMEI in baza lor de date nu a functionat. |
#3214
Publicat: 10 noiembrie 2019 - 18:30
|
#3215
Publicat: 10 noiembrie 2019 - 19:58
Eagle Raider, on 08 noiembrie 2019 - 00:16, said:
ii sun acum sa ii anunt, ca vad ca lucreaza si la ora asta le: e sistemul in mentenanta nu au putut verifica, a zis sa revin maine dimineata. am intrebat si de profilul de net, zicea ca am activ 300/100 si mi-a modificat la 300/150mbps Conform site-ului Vodafone, ei n-au program cu clienții așa târziu. Postarea ta fiind la miezul nopții... Sau i-ai sunat pe la 9? dreyfus, on 10 noiembrie 2019 - 18:30, said:
Aș fi vrut eu să am VoLTE activ... eu sunt cel cu Note8, cel care nu vor cei de la Vodafone să mi-l activeze... că nu e telefonul compatibil. Da' sună-i iar și spune-le că tocmai ai scos din cutie un S9+ proaspăt cumpărat de la ei din magazin. Editat de Formhault, 10 noiembrie 2019 - 19:59. |
#3218
Publicat: 11 noiembrie 2019 - 21:29
Salutare,
Pe Note 9 a reusit careva? Am ultimul update (octombrie), am activat in call center Vodafone, am schimbat SIM-ul si nimic. Merci! Formhault, on 10 noiembrie 2019 - 19:58, said:
Conform site-ului Vodafone, ei n-au program cu clienții așa târziu. Postarea ta fiind la miezul nopții... Sau i-ai sunat pe la 9? Da' sună-i iar și spune-le că tocmai ai scos din cutie un S9+ proaspăt cumpărat de la ei din magazin. Daca ai abonament mare gen Super Red, la Vodafone ii poti suna si la miezul noptii. |
#3219
Publicat: 12 noiembrie 2019 - 12:14
cosminbraila, on 11 noiembrie 2019 - 21:29, said:
Salutare, Pe Note 9 a reusit careva? Am ultimul update (octombrie), am activat in call center Vodafone, am schimbat SIM-ul si nimic. Merci! Daca ai abonament mare gen Super Red, la Vodafone ii poti suna si la miezul noptii. IMS nu este vizibil. |
|
#3220
Publicat: 12 noiembrie 2019 - 16:13
adibxx, on 12 noiembrie 2019 - 12:14, said:
Note 9 update noiembrie, activat in call center; VOLTE/VoWifi nu functioneaza. IMS nu este vizibil. ...ce tare... la mine apare IMS... au incercat o dată, a zis că nu merge... și gata... s-a terminat povestea. Am scris și la Samsung România și tocmai ei, bine nu România, dar Samsung, cei care au trimis update-ul de au făcut firmware-ul Note8 (CSC CNX) să aducă setările pentru Vodafone Romania, mă trimit la pagina www.vodafone.ro/volte și conform prostiilor scrise acolo, Note8 nu este compatibil. Foarte frumos și intelgient în același timp |
#3221
Publicat: 12 noiembrie 2019 - 16:38
SethNY, on 10 noiembrie 2019 - 11:13, said:
https://forum.softpe...6#entry25376610 Da, se face luna, problema persista. Deschide sesizare scrisa. Precis ei stiu de problema. Esti primul care spune ca nu poate fi sunat, nu prea e frumos. Ok, telefon nesuportat dar m-as mira sa fie din cauza lui. De urmarit si la cei cu tel oficiale. Ai dezactivat VoLTE din meniu sau ai sunat la *222 ptr dezactivare de pe SIM? imi e si frica sa mai incerc sa il activez, ca poate iar dau de belea cu apelurile |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi