Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu
 La mulți ani @yanni17!

La mulți ani @Kokoshmare!

Mai exista la voi in oras strandu...

Bon Jovi - Living Proof
 Problema card reader Sandisk

Recomandare acumulator 26650

Accident nerespectare viteza

Consumul in bord VS consumul la p...
 PC-ul nu booteaza

Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5
 

Vodafone Romania lanseaza VoLTE

* * * * - 4 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
5502 răspunsuri în acest subiect

#3205
Formhault

Formhault

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.383
  • Înscris: 22.12.2016
Acum văd. "Termenul maxim de răspuns este de 30 de zile, cu posibilitatea prelungirii la 45 de zile, conform legii". Na că habar n-aveam. Deci prelungirea aia se aplică (conform legii lu' pește) pentru toți de la care aștepți un răspuns (gen VDF CS)? Sau doar instituții de stat?

Editat de Formhault, 10 noiembrie 2019 - 13:01.


#3206
SethNY

SethNY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.888
  • Înscris: 31.01.2006
la stat ca aia trebuie sa raspunda prin lege, la vdf poti sa uiti

#3207
dreyfus

dreyfus

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 981
  • Înscris: 21.02.2006
Nu știu ce să mai cred... mie nu-mi mai ajung sms-urile Visa 3D secure de la Raiffeisen. De la alți cetățeni primesc sms-uri. Am sunat la bancă și au zis că nu e de la ei problema... de la ei pleacă mesajele... :(

#3208
papichullooo

papichullooo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.474
  • Înscris: 15.01.2005

View Postdreyfus, on 10 noiembrie 2019 - 15:14, said:

Nu știu ce să mai cred... mie nu-mi mai ajung sms-urile Visa 3D secure de la Raiffeisen. De la alți cetățeni primesc sms-uri. Am sunat la bancă și au zis că nu e de la ei problema... de la ei pleacă mesajele... Posted Image
Pai doar nu erau prosti sa spuna ca este de la ei....

#3209
SethNY

SethNY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.888
  • Înscris: 31.01.2006

View Postdreyfus, on 10 noiembrie 2019 - 15:14, said:

Nu știu ce să mai cred... mie nu-mi mai ajung sms-urile Visa 3D secure de la Raiffeisen. De la alți cetățeni primesc sms-uri. Am sunat la bancă și au zis că nu e de la ei problema... de la ei pleacă mesajele... Posted Image
Dezactiveaza VoLTE din meniu, da un restart si vezi daca se intampla la fel.

#3210
Vali-71

Vali-71

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 26
  • Înscris: 15.09.2019
Buna,
Am verificat acum, detin Xiaomi Mi 8, imi apare logo HD cand vorbesc catre un telefon Samsung A40 cu VoLTE VDF. Totusi, daca verific *#*#4636#*#*, imi este dezactivat VoLTE provisioned! Deci, am sau nu am VoLTE??

#3211
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.107
  • Înscris: 04.10.2005
Pai ai HD voice pe 3G..

#3212
SethNY

SethNY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.888
  • Înscris: 31.01.2006

View PostVali-71, on 10 noiembrie 2019 - 17:08, said:

Buna,
Am verificat acum, detin Xiaomi Mi 8, imi apare logo HD cand vorbesc catre un telefon Samsung A40 cu VoLTE VDF. Totusi, daca verific *#*#4636#*#*, imi este dezactivat VoLTE provisioned! Deci, am sau nu am VoLTE??
ceata; instaleaza aplicatia netmonitor si vezi data telefonul sta in LTE/4G in timpul apelului, eu cred ca sta

#3213
adibxx

adibxx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 10.11.2019

View Postm3rishor, on 07 octombrie 2019 - 19:17, said:

actualizare octombrie Samsung Note 9 firmware RO, no volte, no vowifi Posted Image

Profilul este deja updatatoin CSC ROM, IMS apare activ dar far profil ims
Actualizat la Noiembrie si tot nu merge.
Situatie similara a fost la Digi. Pana nu am sunat sa inregistreze IMEI in baza lor de date nu a functionat.

#3214
dreyfus

dreyfus

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 981
  • Înscris: 21.02.2006

View PostSethNY, on 10 noiembrie 2019 - 15:38, said:


Dezactiveaza VoLTE din meniu, da un restart si vezi daca se intampla la fel.

Aș fi vrut eu să am VoLTE activ... eu sunt cel cu Note8, cel care nu vor cei de la Vodafone să mi-l activeze... că nu e telefonul compatibil.

#3215
Formhault

Formhault

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.383
  • Înscris: 22.12.2016

View PostEagle Raider, on 08 noiembrie 2019 - 00:16, said:

ii sun acum sa ii anunt, ca vad ca lucreaza si la ora asta Posted Image

le: e sistemul in mentenanta nu au putut verifica, a zis sa revin maine dimineata.
am intrebat si de profilul de net, zicea ca am activ 300/100 si mi-a modificat la 300/150mbps

Conform site-ului Vodafone, ei n-au program cu clienții așa târziu. Postarea ta fiind la miezul nopții...
Sau i-ai sunat pe la 9?

View Postdreyfus, on 10 noiembrie 2019 - 18:30, said:

Aș fi vrut eu să am VoLTE activ... eu sunt cel cu Note8, cel care nu vor cei de la Vodafone să mi-l activeze... că nu e telefonul compatibil.

Da' sună-i iar și spune-le că tocmai ai scos din cutie un S9+ proaspăt cumpărat de la ei din magazin.

Editat de Formhault, 10 noiembrie 2019 - 19:59.


#3216
MirceaForce

MirceaForce

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 28.08.2010
iar au fost probleme nu mai puteai apela pe cineva cu volte activ ..tipic vodafone

#3217
gabone256

gabone256

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 139
  • Înscris: 28.07.2015
Alt update venit pe A50 csc rom și tot fără volte și woifi. Nu înțeleg îl bagi în lista oficiala și merge doar cele cumpărate de la ei.

#3218
cosminbraila

cosminbraila

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 37
  • Înscris: 27.02.2007
Salutare,

Pe Note 9 a reusit careva? Am ultimul update (octombrie), am activat in call center Vodafone, am schimbat SIM-ul si nimic.

Merci!

View PostFormhault, on 10 noiembrie 2019 - 19:58, said:

Conform site-ului Vodafone, ei n-au program cu clienții așa târziu. Postarea ta fiind la miezul nopții...
Sau i-ai sunat pe la 9?



Da' sună-i iar și spune-le că tocmai ai scos din cutie un S9+ proaspăt cumpărat de la ei din magazin.

Daca ai abonament mare gen Super Red, la Vodafone ii poti suna si la miezul noptii.

#3219
adibxx

adibxx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 10.11.2019

View Postcosminbraila, on 11 noiembrie 2019 - 21:29, said:

Salutare,

Pe Note 9 a reusit careva? Am ultimul update (octombrie), am activat in call center Vodafone, am schimbat SIM-ul si nimic.

Merci!



Daca ai abonament mare gen Super Red, la Vodafone ii poti suna si la miezul noptii.
Note 9 update noiembrie, activat in call center; VOLTE/VoWifi nu functioneaza.
IMS nu este vizibil.

#3220
dreyfus

dreyfus

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 981
  • Înscris: 21.02.2006

View Postadibxx, on 12 noiembrie 2019 - 12:14, said:

Note 9 update noiembrie, activat in call center; VOLTE/VoWifi nu functioneaza.
IMS nu este vizibil.

...ce tare... la mine apare IMS... au incercat o dată, a zis că nu merge... și gata... s-a terminat povestea. Am scris și la Samsung România și tocmai ei, bine nu România, dar Samsung, cei care au trimis update-ul de au făcut firmware-ul Note8 (CSC CNX) să aducă setările pentru Vodafone Romania, mă trimit la pagina www.vodafone.ro/volte și conform prostiilor scrise acolo, Note8 nu este compatibil. Foarte frumos și intelgient în același timp :)

#3221
laurwh

laurwh

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 260
  • Înscris: 04.02.2015

View PostSethNY, on 10 noiembrie 2019 - 11:13, said:

https://forum.softpe...6#entry25376610
Da, se face luna, problema persista. Deschide sesizare scrisa. Precis ei stiu de problema.


Esti primul care spune ca nu poate fi sunat, nu prea e frumos. Ok, telefon nesuportat dar m-as mira sa fie din cauza lui. De urmarit si la cei cu tel oficiale.
Ai dezactivat VoLTE din meniu sau ai sunat la *222 ptr dezactivare de pe SIM?
am lasat volte activ in meniu. doar am sunat la *222 pentru dezactivare.
imi e si frica sa mai incerc sa il activez, ca poate iar dau de belea cu apelurile

#3222
ranit6996

ranit6996

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.035
  • Înscris: 09.06.2017
Si eu il am tot dezactivat pe sim...chiar daca acum s10 e suportat oficial
Nu am primit sms-ul automat....dar nici nu il doresc :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate