Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!
 Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor
 

Skoda Octavia 1.9TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
977 replies to this topic

#883
hataricus

hataricus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 01.08.2006
@ Rapier, ce optionale ai pus pe O1  de vine asa repede :) ?

#884
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006
Pai am luat o (un??) Octavia Tour 1.9TDI/101CP cu urmatoarele:

Climatronic, Pachet Drumuri Grele, Geamuri Electrice Fata, Cotiera Fata(dambla veche de-a mea), Stergator Luneta, Tapiterie Shadow si covorase Skoda (sic :P), culoare Negru Magic (nu am ales-o eu :) a trebuit sa "cedez" ceva ca sa adaug cotiera). La acestea se adauga alarma Viper si mp3Player Sony, instalate de cei de la reprezentanta cand ajunge masina.
Trag linie si zic ca m-a dus 15175 Euro cu tot cu TVA la care mai trebe sa adauga inca 508 Euro taxa de prima inmatriculare (moment de reculegere sa ii umplem lu Tariceanu frigiderul cu carnita pentru faza asta de tot kko).
Singurul lucru care il regret e ca nu am mai adaugat ESP-ul :( dar dat fiind ca bugetul initial a fost de 12000 Euro era putin cam intinsa coarda deja :P

Si cam atat am de zis...mi-am facut AMR-ul si astept sa ajunga masina sa ii fac rodajul prin tara :P direct la munte!

P.S: puteam sa o am in 5 zile pe Gri Satin(culoarea mea initiala) dar fara climatronic si cotiera. Am zis ca nu ma grabesc asa mult!

Edited by Rapier, 05 July 2008 - 15:32.


#885
hataricus

hataricus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 01.08.2006
nice, eu am comandat o Octavia 2 si vine la sfarsitul lui august :( si eu ma grabesc pt ca nu am masina deloc.
trebuie sa astept pt optionale...

cati km e rodajul ? si ce trebuie sa faci/nu faci in rodaj?
desi am inteles ca e deja "rodata" in fabrica - i se fac 1.000 km.

ce se poate intampla daca nu ii faci si tu "rodajul" ?

#886
ideasbox

ideasbox

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 06.01.2007

View PostRapier, on Jul 4 2008, 13:48, said:

ideasbox...incepi sa ma sperii :P am facut comanda de Skoda Octavia Tour si astept sa imi vina pe la inceputul lui august (deh...sunt la cautare, si am vrut si eu cateva chestii pe ea ce nu se gaseau in stoc :P)

In legatura vibratia schimbatorului:
Cred ca la toate masinile vibreaza schimbatorul, mai mult sau mai putin(ai un motor in fata ce vrea sa se roteasca si nu e lasat=> vibratii in toata masina).

Masina poate fi facuta mai rigida destul de usor (PDG-ul era principala metoda pentru asta), mai exista diverse metode after-market :P.

In legatura cu O2 de 80 de cai: o luai si muscai un tir din plin intr-o depasire ce a durat prea mult... :( (evident am fost extremal, scuze pt atitudine). Motorul de 1.4 este mult mult prea mic pt o masina de dimensiunile O1/O2-ului. 1.6, 1.8, si tdi-uri de 1.9 si 2.0 sunt motoarele de preferat pe aceste masini.


Nu vreau sa te sperii. Din ce am mai citit se pare ca era de preferat combinatia TDI (cred ca si cutia este altfel) cu PDG si climatronic. Aceasta combinatie cred ca rezolva problemele mele descrise mai jos.

Recapitulam micile defecte:
- schimbatorul de viteze nu merge ca uns: am inteles ca la O1 schimbatorul este pe tije metalice si ... mai trebuie "atinsa" putin de mecanic. Daca trag mai repede de schimbator atunci se aude un zgomot de zici ca este gol in cutia de viteze.....
- ma deranjeaza cand merg cu vit 1 si 2 si ridic usooor piciorul de pe acceleratie => nu se face o reducere lina a vitezei. Se intampla atunci cand merg de ex cu vit 2 la 40km/h constant sau in crestere asteptand sa trec in a treia, insa in fata mea se reduce viteza putin. Din acest motiv trebuie sa folosesc mult ambreiajul. Nu stiu cum o sa fie cand o sa conduca nevasta-mea.....oricum nu o sa aprecieze, nici eu ..... ca ma zgaltaie.
- la plecarea de pe loc trebuie sa ridici ambreiajul dupa ce ai o turatie de min 1500rpm. Daca nu esti atent atunci da in nas.....neplacut
- nu am climatronic si cele 4 viteze ale ventilatorului sunt prost etajate: merg cu prima treapta si parca merg cu geamul deschis, baga prea mult aer. Ce pot face pt a micsora viteza ventilatorului? Se pot pune niste rezistente ca sa se mai reduca viteza de rotatie a ventilatorului? O schimba electrica are cineva?
- probleme la haion: cateodata se inchide cam greu, cel mai sigur este sa-l trantesti .....
- in continuare face probleme daca sta 2-3 zile nepornita (cred ca in acest anotimp cald...): nu porneste din prima sau daca porneste da senzatia ca o sa se opreasca......Parca este Oltcitul de acum 8 ani, fiecare pornire cu surpriza ei..... :lol:

Pt o parte din aceste probleme se pare ca trebuie sa-mi fac o programare la service.....si nu am timp.....ca daia mi-am luat masina noua......... :angry:


Alte probleme care nu tin de fabricatia masinii
- anvelopele: 195 cu 65 si R15 te scot din sarite cand treci peste niste linii de tranvai. Cred ca sunt indicate R16 cu 55.
- lipsa PDG nu este o mare problema dpdv al gardei la sol pt sunt f multe masini care au o garda similara; mai te uiti si la drum..... Totusi puteau sa o faca putin mai rigida....

#887
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,704
  • Înscris: 22.11.2007
Legat de plecarea de pe loc, cam asa e la majoritatea masinilor pe benzina. Daca la cele diesel poti pleca linistit doar din ambreiaj, cele pe benzina trebuiesc turate la plecarea de pe loc.Mai ales daca ai si aerul conditionat pornit!! Cred ca e legat de obisnuinta. De curiozitate, ce masini ai mai condus pana acum? Adica ma gandesc ca poate erai obisnuit pe masini diesel, unde treaba e cu totul alta :)

Chestia cu pornirea e destul de nasoala si daca tot mai face asa cred ca ar trebui sa le faci o vizita in service. Cati km ai cu masina? Poate a stat prea mult inainte sa o cumperi tu si de aia inca are simptomele astea. Daca nu se rezolva pana la 1000-1500km dute peste ei, ca e dreptul tau :P

#888
im1looser

im1looser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 291
  • Înscris: 17.10.2006

View Postideasbox, on Jul 7 2008, 10:46, said:

- schimbatorul de viteze nu merge ca uns: am inteles ca la O1 schimbatorul este pe tije metalice si ... mai trebuie "atinsa" putin de mecanic. Daca trag mai repede de schimbator atunci se aude un zgomot de zici ca este gol in cutia de viteze.....

- nu am climatronic si cele 4 viteze ale ventilatorului sunt prost etajate: merg cu prima treapta si parca merg cu geamul deschis, baga prea mult aer. Ce pot face pt a micsora viteza ventilatorului? Se pot pune niste rezistente ca sa se mai reduca viteza de rotatie a ventilatorului? O schimba electrica are cineva?

- in continuare face probleme daca sta 2-3 zile nepornita (cred ca in acest anotimp cald...): nu porneste din prima sau daca porneste da senzatia ca o sa se opreasca......Parca este Oltcitul de acum 8 ani, fiecare pornire cu surpriza ei..... :lol:
Nasol cu schimbatorul, la a mea nu am nici o treaba, sunt f multumit. Cand mai da cate unu cu spatele in rampa lina la semafor imediat intra in viteza si scap de busitura(e drept, am patit chestia de 2-3 ori si nu am avut nimic in spate). La fosta Dacie degeaba eram pe faza, ca ma busea ala(am patit-o de doua ori, o data mi-a dezlipit lampa de semnalizare si tot el era nedumerit ca de ce am intrat in el?)

Daca apare vreo solutie cu viteza mai mica la ventilator sunt si eu interesat(chiar si pentru AC-ul de acasa). Pana atunci eu deschid ambele duze din mijloc si le indrept in sus, avand comutat pe aer exterior. Daca ma ia la crestet AC-ul trag parasolarele si frigul ramane pe geam.

La 1,9 TDI al meu a pornit pe ger chiar si dupa mai mult de o saptamane de stat. Si fosta Dacie pe injectie pornea imediat pe ger. Asta intr-adevar pare sa fie o problema la tine. Ai grija ce benzina bagi, sa n-aibe apa.
Eu am patit pe DN2 cu Dacia, am vazut ca scria Petrom (era chiar si sigla) si am gasit apoi o cana de apa in rezervor. Ulterior n-a mai scris Petrom, ci Petrol, cred ca i-au facut originalii scandal(asta vine la o intersectie la un han pe langa Urziceni, unde mai fac pauza microbuzele). Mai e o statie de benzina mai incolo Nelu Galbenus, asa se numeste. Nu stiu ce fel de benzina are dar numele nu-mi inspira incredere, ar trebui sa-l schimbe daca are benz buna si vrea clienti.

#889
petru_

petru_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.02.2006

View Postideasbox, on Jul 7 2008, 10:46, said:

- in continuare face probleme daca sta 2-3 zile nepornita (cred ca in acest anotimp cald...): nu porneste din prima sau daca porneste da senzatia ca o sa se opreasca......Parca este Oltcitul de acum 8 ani, fiecare pornire cu surpriza ei..... :lol:

Pt o parte din aceste probleme se pare ca trebuie sa-mi fac o programare la service.....si nu am timp.....ca daia mi-am luat masina noua......... :angry:

Cei de la Skoda au spus ca acest lucru se intampla datorita benzinei proaste din Romania. Din cate stiu, acum fac niste teste pentru modificarea softului, urmand ca apoi sa testeze acest lucru si de abia apoi sa rezolve aceasta problema sesizata de multa lume. Dupa ce-am aflat toate acestea, eu m-am impacat (cat de cat) cu ideea.

Apropo, aceeasi comparatie cu Oltcitul am facut-o si eu cand m-am dus la service.

#890
ideasbox

ideasbox

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 06.01.2007

View Postpetru_, on Jul 10 2008, 11:12, said:

Cei de la Skoda au spus ca acest lucru se intampla datorita benzinei proaste din Romania. Din cate stiu, acum fac niste teste pentru modificarea softului, urmand ca apoi sa testeze acest lucru si de abia apoi sa rezolve aceasta problema sesizata de multa lume. Dupa ce-am aflat toate acestea, eu m-am impacat (cat de cat) cu ideea.

Apropo, aceeasi comparatie cu Oltcitul am facut-o si eu cand m-am dus la service.

Ma deranjeaza in continoare cutia de viteze care merge greu in prima si a doua treapta. Cred ca o sa mai astept sa mai merg cu ea si o sa ma programez la service.

Ce spuneti de o comparatie intre SOT, Fiat Braso si Kia Ceed vagon , macar dpdv al pretului:

SOT pe care o am este la 13250 Euro si are echiparea:
1,6MPI - 101CP
AC manual
geamuri fata si oglinzi el
mp3 pioneer
alarma cu cheie normala
vopsea metalizata
portbagaj 528/1328

Promo Fiat Bravo Dynamic la 13000 Euro
- 1,4 - 90CP
+ clima bizonala
+ geamuri atermice
+ EDB
+ mp3 integrat
+ comenzi radio
= alarma cu cheie
+ anvelope de 205/55/R16
- fara vopsea metalizata
+ cutie cu 6+RM
- portbagaj 400/1175
+ consum 8,7/5,6/6,7

Kia Ceed Vagon la 12600 Euro
- 1,4 - 109CP - consum ca la Fiat.
restul nu mai stiu insa de cca 600 Euro se mai pot pune optionale si iesi peste SOT-ul meu.

Ce parere aveti? Va rog argumentati... in favoarea SOT-ului.....pt ca vreau sa nu am remuscari...... :photo:

#891
ecou

ecou

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 30.07.2004
Stiu ca inca nu am auzit de sofer de Fiat non-utilitar care sa fie multumit de masina lui. AC manual si clima inseamna acelasi lucru, portbagaj cu 100l mai mare, geamuri fata+oglinzi electrice, geamurile cred ca sunt atermice la la OT, vopseaua metalizata. nu stiu care e consumul MPI-ului si cate trepte ai pe "benzinar", asa ca nu ma bag aici.
Legat de Kia.. nu stiu cum mai sunt lucrurile acum, dar cand ma uitam eu dupa masina am pus ochii pe un Cerato superb, de aproape 12000eur. cand am auzit ca din cauza ca e nonUE ajunge la 18000eur cu taxe.. mi-a trecut!

#892
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006
hmmm...ce sa zic :P iei skoda pentru ca iti place, cauti ceva anume de la o masina. Fiat-ul a stat multi ani la coada listei in ceea ce priveste fiabilitatea automobilelor, d'abia de cati va ani a reusit sa mai urce cateva locuri (3 mai putin, sarind producatorii francezi).
Kia Ceed normala e o masina simpatica, frumusica, bine dotata. Per total ai iesi mai castigat cu o Ceed decat cu o SOT, daaar, versiunea Vagon a Ceed e ORIBILA ca design!!! Iar service-ul nu stiu cat de bun este (masinile asiatice tot aud ca au probleme cand vine vb de service, deoarece nu prea au piese pe stoc).

#893
schley

schley

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.11.2006
salutare
  ce puteti sa-mi spuneti de ultima oferta de la skoda:  octavia tour 1.4 75 cp  , program remat la 10.970 pret cu tot cu taxe.    aer cond.,2 aerb., calc......             se merita???

#894
ecou

ecou

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 30.07.2004

View Postschley, on Jul 14 2008, 10:12, said:

salutare
  ce puteti sa-mi spuneti de ultima oferta de la skoda:  octavia tour 1.4 75 cp  , program remat la 10.970 pret cu tot cu taxe.    aer cond.,2 aerb., calc......             se merita???
Pot sa iti spun ca 75 de cai pentru mine mi se par cam prea putini pentru greutatea masinii. mai bine ai mai baga ceva bani pentru un motor un pic mai mare. sau ai alege o masina ceva mai mica.

#895
RaZZ0r

RaZZ0r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 18.07.2008
:) As vrea sa stiu daca Octavia Tour 1.9 diesel s-a fabricat si modele Euro 4, iar valabil pentru euro 3 poate ma informeaza cineva daca exista sonda lambda dupa catalizator , multumesc anticipat.

#896
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006
L-am intrebat pe dealer si a zis ca toate 1.9 tdi fabricate la ora actuala au Euro 4. In legatura cu sonda lambda , habar nu am ce e o sonda lambda, asa ca nu te pot ajuta!
Pe site-ul oficial, acest lucru se confirma, Tour 1.9tdi e Euro4

#897
ecou

ecou

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 30.07.2004

View PostRaZZ0r, on Jul 18 2008, 21:51, said:

:) As vrea sa stiu daca Octavia Tour 1.9 diesel s-a fabricat si modele Euro 4, iar valabil pentru euro 3 poate ma informeaza cineva daca exista sonda lambda dupa catalizator , multumesc anticipat.
in principiu rabla mea de fiesta din '96 cu euro2 avea sonda lambda. as indrazni sa spun ca.. probabil ca da, OT euro3 are

#898
RaZZ0r

RaZZ0r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 18.07.2008
Eram la o spalatorie auto,, si ma intalnesc cu un tip care "zice ca aduce masini din strainatate " el a achizitionat recent un Peugeot 407 de ala mare din 2007 masina , diesel ,zice ca a dat cu totu pe ea `10000 euro, arata ca si noua, si informativ, pt ca eu doresc sa imi cumpar o octavia tour 1.9 tdi i-am cerut parerea despre ele , el zice ca consuma f mult ulei:| , am ramas shocat:))) nu stiu, ce sa zic, voi ce parere aveti? consuma sau nu ulei?

#899
axxa424

axxa424

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 22.03.2003
deci un bișnițar dintr-o spălătorie oarecare îți dă o dumă, tu vii aici pe forum și ne pui să ne spunem părerea la egalitate cu șmecherul...tu ești arbitru dintre individ și forum și vei alege răspunsul cel bun !!!
Pune mâna pe mouse și taste și bagă un search ca să găsești răspunsul...LA MUNCĂ !!!!

#900
ecou

ecou

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 30.07.2004

View PostRaZZ0r, on Jul 20 2008, 11:09, said:

consuma sau nu ulei?
mai putin aspru.. ala manca ca ca cu lopata!
OT-ul meu nu a consumat mai mult de 100g ulei in primul an (adica atunci cand alti "specialisti" imi previzionasera ca o sa ajung pe semnal de avarie daca nu verific constant uleiul!) si spun 100g ca sa fiu acoperit in ideea ca nivelul a coborat max 2 mm pe joja!
Probabil ca masinile pe care le aduce el sunt din categoria date pe 100euro si revandute pe 10000, care normal ca papa ulei, au consum cat carul, etc

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate