Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 1.9TDI
Last Updated: Jun 06 2016 09:59, Started by
ecou
, Jan 03 2006 17:55
·
0
#883
Posted 05 July 2008 - 14:05
@ Rapier, ce optionale ai pus pe O1 de vine asa repede ?
|
#884
Posted 05 July 2008 - 15:31
Pai am luat o (un??) Octavia Tour 1.9TDI/101CP cu urmatoarele:
Climatronic, Pachet Drumuri Grele, Geamuri Electrice Fata, Cotiera Fata(dambla veche de-a mea), Stergator Luneta, Tapiterie Shadow si covorase Skoda (sic ), culoare Negru Magic (nu am ales-o eu a trebuit sa "cedez" ceva ca sa adaug cotiera). La acestea se adauga alarma Viper si mp3Player Sony, instalate de cei de la reprezentanta cand ajunge masina. Trag linie si zic ca m-a dus 15175 Euro cu tot cu TVA la care mai trebe sa adauga inca 508 Euro taxa de prima inmatriculare (moment de reculegere sa ii umplem lu Tariceanu frigiderul cu carnita pentru faza asta de tot kko). Singurul lucru care il regret e ca nu am mai adaugat ESP-ul dar dat fiind ca bugetul initial a fost de 12000 Euro era putin cam intinsa coarda deja Si cam atat am de zis...mi-am facut AMR-ul si astept sa ajunga masina sa ii fac rodajul prin tara direct la munte! P.S: puteam sa o am in 5 zile pe Gri Satin(culoarea mea initiala) dar fara climatronic si cotiera. Am zis ca nu ma grabesc asa mult! Edited by Rapier, 05 July 2008 - 15:32. |
#885
Posted 06 July 2008 - 17:19
nice, eu am comandat o Octavia 2 si vine la sfarsitul lui august si eu ma grabesc pt ca nu am masina deloc.
trebuie sa astept pt optionale... cati km e rodajul ? si ce trebuie sa faci/nu faci in rodaj? desi am inteles ca e deja "rodata" in fabrica - i se fac 1.000 km. ce se poate intampla daca nu ii faci si tu "rodajul" ? |
#886
Posted 07 July 2008 - 09:46
Rapier, on Jul 4 2008, 13:48, said: ideasbox...incepi sa ma sperii am facut comanda de Skoda Octavia Tour si astept sa imi vina pe la inceputul lui august (deh...sunt la cautare, si am vrut si eu cateva chestii pe ea ce nu se gaseau in stoc ) In legatura vibratia schimbatorului: Cred ca la toate masinile vibreaza schimbatorul, mai mult sau mai putin(ai un motor in fata ce vrea sa se roteasca si nu e lasat=> vibratii in toata masina). Masina poate fi facuta mai rigida destul de usor (PDG-ul era principala metoda pentru asta), mai exista diverse metode after-market . In legatura cu O2 de 80 de cai: o luai si muscai un tir din plin intr-o depasire ce a durat prea mult... (evident am fost extremal, scuze pt atitudine). Motorul de 1.4 este mult mult prea mic pt o masina de dimensiunile O1/O2-ului. 1.6, 1.8, si tdi-uri de 1.9 si 2.0 sunt motoarele de preferat pe aceste masini. Nu vreau sa te sperii. Din ce am mai citit se pare ca era de preferat combinatia TDI (cred ca si cutia este altfel) cu PDG si climatronic. Aceasta combinatie cred ca rezolva problemele mele descrise mai jos. Recapitulam micile defecte: - schimbatorul de viteze nu merge ca uns: am inteles ca la O1 schimbatorul este pe tije metalice si ... mai trebuie "atinsa" putin de mecanic. Daca trag mai repede de schimbator atunci se aude un zgomot de zici ca este gol in cutia de viteze..... - ma deranjeaza cand merg cu vit 1 si 2 si ridic usooor piciorul de pe acceleratie => nu se face o reducere lina a vitezei. Se intampla atunci cand merg de ex cu vit 2 la 40km/h constant sau in crestere asteptand sa trec in a treia, insa in fata mea se reduce viteza putin. Din acest motiv trebuie sa folosesc mult ambreiajul. Nu stiu cum o sa fie cand o sa conduca nevasta-mea.....oricum nu o sa aprecieze, nici eu ..... ca ma zgaltaie. - la plecarea de pe loc trebuie sa ridici ambreiajul dupa ce ai o turatie de min 1500rpm. Daca nu esti atent atunci da in nas.....neplacut - nu am climatronic si cele 4 viteze ale ventilatorului sunt prost etajate: merg cu prima treapta si parca merg cu geamul deschis, baga prea mult aer. Ce pot face pt a micsora viteza ventilatorului? Se pot pune niste rezistente ca sa se mai reduca viteza de rotatie a ventilatorului? O schimba electrica are cineva? - probleme la haion: cateodata se inchide cam greu, cel mai sigur este sa-l trantesti ..... - in continuare face probleme daca sta 2-3 zile nepornita (cred ca in acest anotimp cald...): nu porneste din prima sau daca porneste da senzatia ca o sa se opreasca......Parca este Oltcitul de acum 8 ani, fiecare pornire cu surpriza ei..... Pt o parte din aceste probleme se pare ca trebuie sa-mi fac o programare la service.....si nu am timp.....ca daia mi-am luat masina noua......... Alte probleme care nu tin de fabricatia masinii - anvelopele: 195 cu 65 si R15 te scot din sarite cand treci peste niste linii de tranvai. Cred ca sunt indicate R16 cu 55. - lipsa PDG nu este o mare problema dpdv al gardei la sol pt sunt f multe masini care au o garda similara; mai te uiti si la drum..... Totusi puteau sa o faca putin mai rigida.... |
#887
Posted 07 July 2008 - 12:00
Legat de plecarea de pe loc, cam asa e la majoritatea masinilor pe benzina. Daca la cele diesel poti pleca linistit doar din ambreiaj, cele pe benzina trebuiesc turate la plecarea de pe loc.Mai ales daca ai si aerul conditionat pornit!! Cred ca e legat de obisnuinta. De curiozitate, ce masini ai mai condus pana acum? Adica ma gandesc ca poate erai obisnuit pe masini diesel, unde treaba e cu totul alta
Chestia cu pornirea e destul de nasoala si daca tot mai face asa cred ca ar trebui sa le faci o vizita in service. Cati km ai cu masina? Poate a stat prea mult inainte sa o cumperi tu si de aia inca are simptomele astea. Daca nu se rezolva pana la 1000-1500km dute peste ei, ca e dreptul tau |
#888
Posted 09 July 2008 - 00:08
ideasbox, on Jul 7 2008, 10:46, said: - schimbatorul de viteze nu merge ca uns: am inteles ca la O1 schimbatorul este pe tije metalice si ... mai trebuie "atinsa" putin de mecanic. Daca trag mai repede de schimbator atunci se aude un zgomot de zici ca este gol in cutia de viteze..... - nu am climatronic si cele 4 viteze ale ventilatorului sunt prost etajate: merg cu prima treapta si parca merg cu geamul deschis, baga prea mult aer. Ce pot face pt a micsora viteza ventilatorului? Se pot pune niste rezistente ca sa se mai reduca viteza de rotatie a ventilatorului? O schimba electrica are cineva? - in continuare face probleme daca sta 2-3 zile nepornita (cred ca in acest anotimp cald...): nu porneste din prima sau daca porneste da senzatia ca o sa se opreasca......Parca este Oltcitul de acum 8 ani, fiecare pornire cu surpriza ei..... Daca apare vreo solutie cu viteza mai mica la ventilator sunt si eu interesat(chiar si pentru AC-ul de acasa). Pana atunci eu deschid ambele duze din mijloc si le indrept in sus, avand comutat pe aer exterior. Daca ma ia la crestet AC-ul trag parasolarele si frigul ramane pe geam. La 1,9 TDI al meu a pornit pe ger chiar si dupa mai mult de o saptamane de stat. Si fosta Dacie pe injectie pornea imediat pe ger. Asta intr-adevar pare sa fie o problema la tine. Ai grija ce benzina bagi, sa n-aibe apa. Eu am patit pe DN2 cu Dacia, am vazut ca scria Petrom (era chiar si sigla) si am gasit apoi o cana de apa in rezervor. Ulterior n-a mai scris Petrom, ci Petrol, cred ca i-au facut originalii scandal(asta vine la o intersectie la un han pe langa Urziceni, unde mai fac pauza microbuzele). Mai e o statie de benzina mai incolo Nelu Galbenus, asa se numeste. Nu stiu ce fel de benzina are dar numele nu-mi inspira incredere, ar trebui sa-l schimbe daca are benz buna si vrea clienti. |
#889
Posted 10 July 2008 - 10:12
ideasbox, on Jul 7 2008, 10:46, said: - in continuare face probleme daca sta 2-3 zile nepornita (cred ca in acest anotimp cald...): nu porneste din prima sau daca porneste da senzatia ca o sa se opreasca......Parca este Oltcitul de acum 8 ani, fiecare pornire cu surpriza ei..... Pt o parte din aceste probleme se pare ca trebuie sa-mi fac o programare la service.....si nu am timp.....ca daia mi-am luat masina noua......... Cei de la Skoda au spus ca acest lucru se intampla datorita benzinei proaste din Romania. Din cate stiu, acum fac niste teste pentru modificarea softului, urmand ca apoi sa testeze acest lucru si de abia apoi sa rezolve aceasta problema sesizata de multa lume. Dupa ce-am aflat toate acestea, eu m-am impacat (cat de cat) cu ideea. Apropo, aceeasi comparatie cu Oltcitul am facut-o si eu cand m-am dus la service. |
#890
Posted 10 July 2008 - 15:24
petru_, on Jul 10 2008, 11:12, said: Cei de la Skoda au spus ca acest lucru se intampla datorita benzinei proaste din Romania. Din cate stiu, acum fac niste teste pentru modificarea softului, urmand ca apoi sa testeze acest lucru si de abia apoi sa rezolve aceasta problema sesizata de multa lume. Dupa ce-am aflat toate acestea, eu m-am impacat (cat de cat) cu ideea. Apropo, aceeasi comparatie cu Oltcitul am facut-o si eu cand m-am dus la service. Ma deranjeaza in continoare cutia de viteze care merge greu in prima si a doua treapta. Cred ca o sa mai astept sa mai merg cu ea si o sa ma programez la service. Ce spuneti de o comparatie intre SOT, Fiat Braso si Kia Ceed vagon , macar dpdv al pretului: SOT pe care o am este la 13250 Euro si are echiparea: 1,6MPI - 101CP AC manual geamuri fata si oglinzi el mp3 pioneer alarma cu cheie normala vopsea metalizata portbagaj 528/1328 Promo Fiat Bravo Dynamic la 13000 Euro - 1,4 - 90CP + clima bizonala + geamuri atermice + EDB + mp3 integrat + comenzi radio = alarma cu cheie + anvelope de 205/55/R16 - fara vopsea metalizata + cutie cu 6+RM - portbagaj 400/1175 + consum 8,7/5,6/6,7 Kia Ceed Vagon la 12600 Euro - 1,4 - 109CP - consum ca la Fiat. restul nu mai stiu insa de cca 600 Euro se mai pot pune optionale si iesi peste SOT-ul meu. Ce parere aveti? Va rog argumentati... in favoarea SOT-ului.....pt ca vreau sa nu am remuscari...... |
#891
Posted 10 July 2008 - 15:56
Stiu ca inca nu am auzit de sofer de Fiat non-utilitar care sa fie multumit de masina lui. AC manual si clima inseamna acelasi lucru, portbagaj cu 100l mai mare, geamuri fata+oglinzi electrice, geamurile cred ca sunt atermice la la OT, vopseaua metalizata. nu stiu care e consumul MPI-ului si cate trepte ai pe "benzinar", asa ca nu ma bag aici.
Legat de Kia.. nu stiu cum mai sunt lucrurile acum, dar cand ma uitam eu dupa masina am pus ochii pe un Cerato superb, de aproape 12000eur. cand am auzit ca din cauza ca e nonUE ajunge la 18000eur cu taxe.. mi-a trecut! |
#892
Posted 11 July 2008 - 08:36
hmmm...ce sa zic iei skoda pentru ca iti place, cauti ceva anume de la o masina. Fiat-ul a stat multi ani la coada listei in ceea ce priveste fiabilitatea automobilelor, d'abia de cati va ani a reusit sa mai urce cateva locuri (3 mai putin, sarind producatorii francezi).
Kia Ceed normala e o masina simpatica, frumusica, bine dotata. Per total ai iesi mai castigat cu o Ceed decat cu o SOT, daaar, versiunea Vagon a Ceed e ORIBILA ca design!!! Iar service-ul nu stiu cat de bun este (masinile asiatice tot aud ca au probleme cand vine vb de service, deoarece nu prea au piese pe stoc). |
|
#893
Posted 14 July 2008 - 09:12
salutare
ce puteti sa-mi spuneti de ultima oferta de la skoda: octavia tour 1.4 75 cp , program remat la 10.970 pret cu tot cu taxe. aer cond.,2 aerb., calc...... se merita??? |
#894
Posted 14 July 2008 - 09:38
schley, on Jul 14 2008, 10:12, said: salutare ce puteti sa-mi spuneti de ultima oferta de la skoda: octavia tour 1.4 75 cp , program remat la 10.970 pret cu tot cu taxe. aer cond.,2 aerb., calc...... se merita??? |
#895
Posted 18 July 2008 - 20:51
As vrea sa stiu daca Octavia Tour 1.9 diesel s-a fabricat si modele Euro 4, iar valabil pentru euro 3 poate ma informeaza cineva daca exista sonda lambda dupa catalizator , multumesc anticipat.
|
#896
Posted 19 July 2008 - 09:50
L-am intrebat pe dealer si a zis ca toate 1.9 tdi fabricate la ora actuala au Euro 4. In legatura cu sonda lambda , habar nu am ce e o sonda lambda, asa ca nu te pot ajuta!
Pe site-ul oficial, acest lucru se confirma, Tour 1.9tdi e Euro4 |
#897
Posted 19 July 2008 - 22:49
RaZZ0r, on Jul 18 2008, 21:51, said: As vrea sa stiu daca Octavia Tour 1.9 diesel s-a fabricat si modele Euro 4, iar valabil pentru euro 3 poate ma informeaza cineva daca exista sonda lambda dupa catalizator , multumesc anticipat. |
|
#898
Posted 20 July 2008 - 10:09
Eram la o spalatorie auto,, si ma intalnesc cu un tip care "zice ca aduce masini din strainatate " el a achizitionat recent un Peugeot 407 de ala mare din 2007 masina , diesel ,zice ca a dat cu totu pe ea `10000 euro, arata ca si noua, si informativ, pt ca eu doresc sa imi cumpar o octavia tour 1.9 tdi i-am cerut parerea despre ele , el zice ca consuma f mult ulei:| , am ramas shocat:))) nu stiu, ce sa zic, voi ce parere aveti? consuma sau nu ulei?
|
#899
Posted 20 July 2008 - 18:22
deci un bișnițar dintr-o spălătorie oarecare îți dă o dumă, tu vii aici pe forum și ne pui să ne spunem părerea la egalitate cu șmecherul...tu ești arbitru dintre individ și forum și vei alege răspunsul cel bun !!!
Pune mâna pe mouse și taste și bagă un search ca să găsești răspunsul...LA MUNCĂ !!!! |
#900
Posted 20 July 2008 - 23:14
RaZZ0r, on Jul 20 2008, 11:09, said: consuma sau nu ulei? OT-ul meu nu a consumat mai mult de 100g ulei in primul an (adica atunci cand alti "specialisti" imi previzionasera ca o sa ajung pe semnal de avarie daca nu verific constant uleiul!) si spun 100g ca sa fiu acoperit in ideea ca nivelul a coborat max 2 mm pe joja! Probabil ca masinile pe care le aduce el sunt din categoria date pe 100euro si revandute pe 10000, care normal ca papa ulei, au consum cat carul, etc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users