Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 

VW a anunțat când lansează Golf 8

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 alexcrist, on 26 august 2014 - 23:36, said:

Mă îndoiesc că e atât de rară pe cât crede el, deși la Dacia nu cred că e prezentă. Posted Image
Rara nu inseamna unica, iar daca nu cunosti un alt sistem de navigatie care sa aiba implementata functia respectiva inseamna ca este suficient de rara, nu-i asa? Posted Image

 alexcrist, on 26 august 2014 - 23:36, said:

Nouă ne-a fost prezentată funcția la facultate, la un curs ținut de cei de la Continental, care se ocupă cu software automotive, și fac inclusiv (dar nu numai) software pentru VW. Nu știu, însă, dacă softul curent (mă refer la cel din computerul mașinii, nu doar la cel de navigație) este furnizat de Continental.

Sistemul de navigatie de la VW este produs de Continental asa ca vorbim de acelasi lucru. Cel din computerul masinii este furnizat de Bosch, cum este si logic. Insa ambele respecta niste protocale de comunicatie CAN asa ca nu este nicio problema sa se inteleaga intre ele.

 alexcrist, on 26 august 2014 - 23:36, said:

Ideea e extrem de simplă: poziționarea inițială e GPS clasic, prin sateliți. Odată ce poziția e cunoscută, mai departe se poate calcula poziția strict folosind senzorii mașinii, respectiv viteza și direcția. Sau, alternativ, folosind senzori tip accelerometru, care spun cât de tare/rapid se mișcă mașina într-o anumită direcție. Și se aplică aceste modificări de poziție asupra poziției deja cunoscute (de la GPS, înainte de intrarea în tunel, de exemplu), și voila, navigație ”offline”. Posted Image Simplu ca bună ziua. Sincer să fiu, s-ar putea implementa sisteme de genul ăsta, bazate pe accelerometre, inclusiv în GPSuri de sine stătătoare, fixate în parbriz, nu trebuie neapărat să fie sistem al mașinii. Dar nu știu dacă există vreun astfel de model.

Sistemul functioneaza oarecum cum spui tu. Sistemul de navigatie primeste pe CAN output-urile senzorilor ABS (viteza masinii), ale coloanei de directie (unghiul de rotire al volanului) si al busolei electronice, care poate fi inclusa in sistemul de navigatie, sau separat. Mai departe calculul este foarte simplu.

Accelerometrul este inutil, pentru ca acesta nu raporteaza viteza, pe care de altfel nici n-o cunoaste, ci acceleratia. si oricum este cam imprecis, nu se foloseste.
GPS-urile de sine statatoare (nu stiu la care te referi aici, poate PNA-uri, telefoane, etc?) nu prea pot furniza aceleasi servicii decat in cazul in care se pot conectea la reteaua can a masinii, altfel nu pot avea acces la viteza de deplasare a masinii.

 alexcrist, on 26 august 2014 - 23:36, said:

Însă, la modul extrem, dacă oprești mașina în tunel, îi scoți toate bateriile și ce-o mai avea (să nu-și ”țină minte” poziția, chiar și când oprești motorul), și apoi le montezi iar, sunt convins că navigația aia offline nu mai merge până nu ieși din tunel. Posted Image
Te inseli, merge la fel de bine. Este probata in orice parcare subterana mai mare gen Mall. De ce ti se pare un caz extrem?

 sandel_u, on 27 august 2014 - 08:38, said:

Pe GPS-urile de sine statatoare exista functia asta.
Nu este nevoie de senzori de acceleratie, orientare si ce mai crezi tu.
Calcularea se face foarte simplu pentru ca gps-ul stie pe unde o sa mergi, stie distanta tunelului, stie viteza cu care mergi, face aproximare si cand ajungi la capat, voiala, magie! Sau altii ii spun "navigatie offline" si cred ca exista doar la VW sau doar pe modele exclusiviste.
Am avut un gps model foarte ieftin, a facut magie exact asa cum ii ziceti voi.

Eu cred ca tu n-ai inteles despre ce se vorbeste aici. Eu nu vorbeam de surogatul ala semi-inutil din iGO de navigatie offline. Citeste cu atentie despre ce este vorba.

#20
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

 valitudor, on 27 august 2014 - 08:43, said:

Eu cred ca tu n-ai inteles despre ce se vorbeste aici. Eu nu vorbeam de surogatul ala semi-inutil din iGO de navigatie offline. Citeste cu atentie despre ce este vorba.
Eu cred ca tu n-ai inteles cu cine vorbeam si la ce raspundeam. Citeste cu atentie cu cine vorbeam si despre ce vorbeam.

#21
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Sandele, am inteles foarte bine cu cine vorbeai. Ii daduse-i lui alexcrist un raspuns fix ca nuca-n perete. El a inteles despre ce era vorba, tu nu...

#22
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009
Cred ca nu stii ce inseamna nuca in perete.
Dar prefer sa incetez aici cu off-topicul.

#23
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006

 sandel_u, on 27 august 2014 - 08:38, said:

Pe GPS-urile de sine statatoare exista functia asta.
Nu este nevoie de senzori de acceleratie, orientare si ce mai crezi tu.
Calcularea se face foarte simplu pentru ca gps-ul stie pe unde o sa mergi, stie distanta tunelului, stie viteza cu care mergi, face aproximare si cand ajungi la capat, voiala, magie! Sau altii ii spun "navigatie offline" si cred ca exista doar la VW sau doar pe modele exclusiviste.
Am avut un gps model foarte ieftin, a facut magie exact asa cum ii ziceti voi.
Aia e cam abureală. Știu despre ce vorbești, pentru că și ai mei au un GPS cu iGo de vreo 7 ani, cărat prin multe din tunelurile Europei. După câțiva km, cedează și se oprește, pentru că nici el nu mai e sigur de aproximările lui. În plus, e util doar dacă mergi cu viteză constantă, ceea ce, de multe ori, nu e cazul. Odată ce ai frânat sau accelerat, poziția ta și a lui nu se mai pupă. Iar dacă mai ai și o intersecție în tunel (da, alții au, noi n-avem Posted Image ), deja gluma s-a îngroșat și ceața s-a lăsat complet peste aproximările lui.

 valitudor, on 27 august 2014 - 08:43, said:

Rara nu inseamna unica, iar daca nu cunosti un alt sistem de navigatie care sa aiba implementata functia respectiva inseamna ca este suficient de rara, nu-i asa? Posted Image
Nu, înseamnă că nu m-a interesat piața de GPSuri și de funcționalitățile oferite. Că mai știu ceva noțiuni de bază, aflate din curiozitate sau de la diverse cursuri, nu înseamnă că știu tot ce se vinde prin magazine. Ce zici, e mai plauzibilă varianta asta? Posted Image

 valitudor, on 27 august 2014 - 08:43, said:

Accelerometrul este inutil, pentru ca acesta nu raporteaza viteza, pe care de altfel nici n-o cunoaste, ci acceleratia. si oricum este cam imprecis, nu se foloseste.
GPS-urile de sine statatoare (nu stiu la care te referi aici, poate PNA-uri, telefoane, etc?) nu prea pot furniza aceleasi servicii decat in cazul in care se pot conectea la reteaua can a masinii, altfel nu pot avea acces la viteza de deplasare a masinii.
Nici nu trebuie să raporteze viteza, e suficientă accelerația.

Ultima poziție o cunoaște. Ultima viteză o cunoaște. Ultima direcție o cunoaște.
Modificând acești parametri cu informațiile de accelerație în diverse direcții, afli noua viteză, noua direcție, și noua poziție. Poți detecta înclusiv opririle și plecările de pe loc. Pentru orientare mai poți folosi și un giroscop. Apropo, toate astea le zic tot din ce ne-au prezentat cei de la Conti, deci și ei le-au luat în calcul. Posted Image

Bineînțeles, cel mai exact e să folosești exact viteza și direcția mașinii. Dar, dacă nu ai acces la ele, te mulțumești cu aproximări (destul de precise, dacă sunt calculate cum trebuie). Iar dacă un amărât de telefon poate avea în el giroscop, accelerometru, senzor de gravitație, busolă și alte nebunii, sigur au loc în orice sistem GPS astfel de senzori. Dar nu în cele mai ieftine, desigur. Posted Image

 valitudor, on 27 august 2014 - 08:43, said:

Te inseli, merge la fel de bine. Este probata in orice parcare subterana mai mare gen Mall. De ce ti se pare un caz extrem?
Ai făcut mașina bucăți-bucățele în parcare la mall? Sau doar ai oprit acolo, ai mers la un film, și-apoi ai văzut că știe unde ești? Posted Image

Odată ce scoți cheia din contact, computerul mașinii încă merge bine-mersi. E foarte lejer pentru el să știe unde se află. Deci când pornești motorul, el nu începe să caute sateliți, pentru că știe deja ultima poziție la care se afla. Dar, cum ziceam: ia scoate-i toate bateriile (zic asta, presupunând că are vreo altă baterie internă, pentru sistemele de bază) și vezi apoi ce mai știe despre poziția curentă. Ăsta e un caz extrem, și asta ar însemna ”navigație offline”. Restul e doar aproximare bazată pe ultimele date cunoscute. :)

Dar, în fine, eu rămân la opinia mea: fiind toate standardizate, mi-e greu să cred că VW e singurul producător care s-a prins că le poate lega. Că nu se afla așa ceva pe Dacia, e deja altceva. Dar dacă vorbim de mașini din aceeași categorie de preț, chiar cu sisteme produse de Continental, ești tu sigur că nu mai are nimeni așa ceva?

#24
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 alexcrist, on 27 august 2014 - 19:46, said:

Ai făcut mașina bucăți-bucățele în parcare la mall? Sau doar ai oprit acolo, ai mers la un film, și-apoi ai văzut că știe unde ești? Posted Image
Dar, în fine, eu rămân la opinia mea: fiind toate standardizate, mi-e greu să cred că VW e singurul producător care s-a prins că le poate lega. Că nu se afla așa ceva pe Dacia, e deja altceva. Dar dacă vorbim de mașini din aceeași categorie de preț, chiar cu sisteme produse de Continental, ești tu sigur că nu mai are nimeni așa ceva?

Bre, exagerezi. :) Nu e singurul sistem GPS, probabil ca sunt peste 10-15 (asa, din burta), insa in comparatie cu masa larga a celor clasice, care se bazeaza exclusiv pe semnal, e destul de "exclusivista". Si nu, n-am incercat sa golesc condensatorii si EEPROM-ul sa vad daca mai merge, pentru ca e evident ca n-o va face :)

Dar uitam de unde am plecat: In afara de leduri colorate, tot n-am priceput ce are ala de la Dacia de e asa la ani lumina in fata?

#25
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 15.07.2013
Sistemul de infotainment de pe Golf 7 este de toata jena, calitatea display-ului este foarte proasta, iar animatiile la tranzitia intre grupurile de optiuni sacadeaza. Am avut Golf 7 1.6 TDI DSG 7 ca masina de serviciu si primul lucru care l-am facut a fost sa scot logo-urile de la posturile radio pentru ca nu se intelegea nimic din cauza rezolutiei.

Este o masina buna, dar nu este peste concurenta din toate punctele de vedere. Peugeot are scaune mult mai bune, displayul la fel, nu se compara cu gasesti pe Golf.

Cat despre navigatia offline, niciun producator auto nu are sistemul propriu, asa ca fie ca e Dacia, Renault, Golf sau BMW tot de la Bosch, Continental, etc le cumpara.

Eu unul astept de la Golf 8 scaune mai bune si confort mai bun la drum lung. In rest este OK, dar nu este etalon, nici pe departe.

#26
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 HEX2FUN, on 27 august 2014 - 22:32, said:

Sistemul de infotainment de pe Golf 7 este de toata jena, calitatea display-ului este foarte proasta, iar animatiile la tranzitia intre grupurile de optiuni sacadeaza. Am avut Golf 7 1.6 TDI DSG 7 ca masina de serviciu si primul lucru care l-am facut a fost sa scot logo-urile de la posturile radio pentru ca nu se intelegea nimic din cauza rezolutiei.

Chair sa fi avut un Golf ca masina de serviciu si sa nu stii cum se numea si arata scula de pe el? Hmmm
Pe golf sunt urmatoare scule, in ordinea pretului:

1. Display standard (5 toli, alb negru)> Cred ca care 320 x 240. Sa nu-l fi avit pe asta Posted Image

2. Composition Touch (tot ieftinala, dar are touch screen fara... touch, adica cu proximitate).

[ http://s30.postimg.org/6ozw5jhzx/radio_composition_touch.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

3. Composition Color (5"tot ieftineala)

[ http://s9.postimg.org/7i4nb22uj/vw_cc.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


4. Composition Media (5,8" - Ati ghicit, tot ieftineala)

[ http://s10.postimg.org/sc5lhny51/gl3588_composition_media_1055x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


5. Discover Media (5,8" - Primul sistem de navigatie, cel mai ieftin)

[ http://s2.postimg.org/d4m61yoyd/gl3587_discover_pro_1055x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

6. Discover Pro (8" - Sistemul de top de la Golf)

Calitatea foarte proasta a displayului, cat de prost se vad pictogramele sau cat de mult sacadeaza, este foarte usor de observat de fiecare. Sa descopere fiecare...
Urmariti filmul si o sa vedeti ca este testata intensiv sacadarea...


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/W8bkMgXEeZw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mai jos este Discover Media (cea mai ieftina navigatie)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GyBUcCno_i8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


7. Iar acum top of the art. Sistemul de la Dacia, la ani lumina fata de cele de mai sus. Enjoy Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2wwREUN4KrE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



P.S.
O ieftineala de mai sus (VW), cu pictograme indescifrabile


[ http://s11.postimg.org/asp1wg1lr/post_122073_0_20409400_1380012847.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s11.postimg.org/6iae0uwin/post_122073_13814762328478.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by valitudor, 28 August 2014 - 00:30.


#27
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 15.07.2013
Valitudor, din ce ai pus tu mai sus, este primul sistem de navigatie. In ultimele poze puse de tine se vede exact de ce am sters logourile, pentru ca au o calitate foarte proasta.

Am vazut ca esti setat sa aperi golful, dar este cea mai slaba masina de serviciu pe care am folosit-o. Isi face treaba, dar nu este cea mai buna la niciun capitol. Eu sper sa analizeze concurenta si Golf 8 sa devina o masina mai buna, nu am nimic cu niciun brand auto si pana acum am avut ca masini de serviciu numai VAG ( Passat Alltrack, Audi A6 si Golf). Passat-ul este preferatul meu,inclusiv DSG-ul se simte mai bine dupa ce scoti tampenia aia cu pusul in N la ridicarea piciorului de pe acceleratie.

Eu mi-am schimbat parerea dupa ce am mers cu Peugeot din noile generatii, scaunele sunt din alt film, silentioase si bine finisate. VW trebuie sa faca ceva in privinta asta, sa ajunga etalon.

Edited by HEX2FUN, 28 August 2014 - 06:54.


#28
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Scaune silentioase? E prima data cand aud de conceptul asta... Las-o balta cu Peugeot, am condus 308-ul si nu este peste alte masini din clasa cu nimic. Singurul lucru cu care iese in evidenta este plasarea comenzilor climatizarii exclusiv pe touch, daca pica electronica (si pica des la Peugeot) mai bine mergi cu bicicleta.

#29
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu sunt setat sa apar Golful, pentru ca-mi este absolut indiferent. Nu am asa ceva, nu sunt platit de ei si nu am actiuni la vreo firma cu legaturi cu ei.
Sunt doar cam sensibil la aiureli aruncate pe forum fara nicio legatura cu obiectivitatea... Pe scurt, sunt sunt satul de bagatul in seama si carcotitul tipic romanesc.
Repet cateva exemple doar de pe acest topic, exemple care, dupa parerea mea, ii discrediteaza pe cei care le-au scris...

Quote

si poate reusesc sa faca ceva cu Medianavul ca au ramas la ani lumina distanta chiar si fata de Dacia ( al carui medianav este de 3-4 ori mai ieftin dar mai interesant.)
ii lipseste o harta decenta pentru romania
Posesorii de Dacia ingrijorati de calitatea hartilor VW pentru Romania pot sa se linisteasca descarcand noile harti, GRATIS SI LEGAL, de AICI.

Nu am nimic impotriva opiniei: imi place mai mult Peugeot 308 decat Golf pentru ca are scaune mai confortabile, sau ca pentru ca ...... sau "navigatia lui 308 este mai faina decat cea a Golfului" , etc. Fiecare are dreptul la preferinte, insa opinii liber exprimate de genul:

Quote

Sistemul de infotainment de pe Golf 7 este de toata jena, calitatea display-ului este foarte proasta, iar animatiile la tranzitia intre grupurile de optiuni sacadeaza
Peugeot are scaune mult mai bune, displayul la fel, nu se compara cu gasesti pe Golf..
Care sistem infotaiment, cum ii zice? Chiar este de toata jena? Comparativ cu ce, cu cel mai bun sistem de la Pejo? Esti sigur ca sacadeaza, pentru ca pe orice video de pe net NU sacadeaza, fara a mai fi nevoie de argumentatia mea. Ce nivel de echipare avea Golful si ce nivel avea Pejoul? Sunt echivalente, sau ai comparat cel mai ieftin de la VW cu cel mai scump de la Pejo, asa cum ai facut cu navigatia?

Quote

primul lucru care l-am facut a fost sa scot logo-urile de la posturile radio pentru ca nu se intelegea nimic din cauza rezolutiei
In ultimele poze puse de tine se vede exact de ce am sters logourile, pentru ca au o calitate foarte proasta.
Cand te apuci de pus un logo trebuie sa stii cum s-o faci. Ala trebuie sa aiba o anumita rezolutie, nu orice poza facuta cu telefonul poate fi pusa drept logo.
Ia-le de AICI si spune-mi cum se vad, daca intr-adevar se vad atat de prost incat nu se intelege nimic

 HEX2FUN, on 27 august 2014 - 22:32, said:

Cat despre navigatia offline, niciun producator auto nu are sistemul propriu, asa ca fie ca e Dacia, Renault, Golf sau BMW tot de la Bosch, Continental, etc le cumpara.
Te inseli si aici. Intre VW si Continental este un joint venture. Asa a fost la RNS, asa cred ca este si la asta nou. In general ai dreptate, Dacia nu cred ca s-a apucat sa dezvolte in house un astfel de sistem, desi daca judecam dupa cum arata, pare sa fie facut in unul din hangarele lor :)

 HEX2FUN, on 28 august 2014 - 06:53, said:

este cea mai slaba masina de serviciu pe care am folosit-o.
am avut ca masini de serviciu numai VAG ( Passat Alltrack, Audi A6 si Golf)ii, scaunele sunt din alt film, silentioase si bine finisate. VW trebuie sa faca ceva in privinta asta, sa ajunga etalon.
Intai ne spui ca Golful a fost cea mai proasta masina de serviciu a ta, dupa care ne spui ca ai avut masini de serviciu doar Golf, Passat si Audi A6? Glumesti sau vorbesti serios? Nu ti se pare normal sa fie cea mai "proasta" din lista aia?

Quote

Este o masina buna, dar nu este peste concurenta din toate punctele de vedere.
In rest este OK, dar nu este etalon, nici pe departe
Dar de ce ar trebui sa fie peste concurenta din toate punctele de vedere ca sa fie apreciata? Important este sa fie per ansamblu
Indiferent de ceea ce spunem noi, etalon este pentru ca, desi cred ca este cea mai scumpa compacta, se vinde cel mai bine in lume. Ma gandesc ca cei care au facut 308 si-ar dori un astfel de succes implicit devenind etalon... sau nu?

 edi10000, on 28 august 2014 - 10:23, said:

Singurul lucru cu care iese in evidenta este plasarea comenzilor climatizarii exclusiv pe touch, daca pica electronica (si pica des la Peugeot) mai bine mergi cu bicicleta.
Iese in evidenta negativ, ca altfel nu-i nimic deosebit, nu-i asa? Inca de la Golf 6 sau Passat B6 comenzile climatronicului sunt si hardware si pe navigatie. La 7 au pus o gramada de alte lucrui acolo, la fel ca la MMI-ul de pe Audi

#30
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 15.07.2013
Nu am timp sa ma despic firul in patru ca tine. Ti-am spus din experiena mea cu Golf. Restul nu ma intereseaza, Mai bine nu puneau display-ul cu touch decat sa puna unul de proasta calitate.

M-am exprimat gresit la partea cu scaunele, nu ele sunt silentioase ci masina in ansamblul ei (in cazul de fata Peugeot). Saptamana trecuta am facut 1100 km cu Golful si nu mi-au placut deloc scaunele, incomode.

Sunt sigur ca sacadeaza, am  tot umblat prin meniu sa gasesc de unde se dezactiveaza Logo-urile. Am comparat nivelul de dotari la acelasi pret, nu cel mai scump cu cel mai ieftin. Golful cu care am mers este in echipare Masters (dar in Romania nu cred ca se vinde) si pachet Business.

Eu unul, ca si client al produselor facute de VAG, vreau mai mult confort si echipament pe masura pretului.

Eu sunt totusi curios daca nu ai si nu foloseti Golf, de unde stii cat e de buna? Uite, pe mine m-a dezamagit, la fel si A6 modelul nou care a fost groaznic de condus (comparat cu concurenta). Passat-ul este bun, chiar mi-a placut, desi finisajele si interiorul sunt cam "prafuite".

La fel si edi10000, poate ne spui ce masina conduci si care este impresia ta. A mea este ca VW face masini bune, dar la pretul lor trebuie sa fie si mai bune. Altfel, incep sa ma uit la noul A sau Serie 1, care prin prisma pretului se apropie periculos de Golf.

#31
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 HEX2FUN, on 28 august 2014 - 11:55, said:

Eu sunt totusi curios daca nu ai si nu foloseti Golf, de unde stii cat e de buna?
Tu n-ai inteles nimic din ceea ce am spus eu. Eu nu mi-am exprimat nicio o parere despre Golf, nici buna, nici rea. Am raspuns doar unor acuze gratuite si total nefondate cu privire la sistemul lor de navigatie, pe care-l cunosc foarte bine. Si am mai spus ca, indiferent de opinia noastra, Golful ramane un etalon in clasa sa pentru ca se vinde cel mai bine nu numai aici, ci chiar in intreaga lume, desi are unul dintre cele mai mari preturi, daca nu cel mai mare dintre masinile non-premium. Orice producator si-ar dori sa vanda scump si mult.

Nu inteleg revelatia ta cu Pejoul. Orice exemplar al unei marci mai ieftine (din prisma strict a pretului, nu sunt sarcastic) se stie ca este mai dotat decat altul, de la o marca mai scumpa.
Iar prin faptul ca au introdus versiuni mai ieftine de RCD-uri si navigatii nu este decat un lucru bun. Iti place, cumperi, nu-ti place, nu cumperi. Dar macar iti ofera alternativa. Ajungem acum sa blamam marca pentru ca o ofera o alternativa?

Iti post spune despre passatul meu ca este foarte bun deoarece, desi are cativa ani si tocmai am trecut de 200.000 km, abia acum am schimbat cateva consumabile pe la suspensie si piese de 300-400 pe la clima. In 200.000 km am schimbat piese intre 1000-1500 lei pe reparatii (exceptand consumabilele). Despre el pot sa vorbesc si sa spun ca este/a fost foarte bun, insa despre Golf n-am facut decat sa raspund unde mi s-a parut mie ca ati sarit gardul...

#32
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 15.07.2013
Eu nu blamez marca, comentez faptul ca au introdus un display de proasta calitate la un pret ridicat. Golful nu are cel mai mare pret non-premium, dar se vinde bine.

Sper ca urmatoarea generatie de Golf sa vina cu mai multe inbunatatiri, acum fiind un facelift la facelift.

Ce pot sa spun este ca ai avut noroc cu Passatul (probabil ca nu este B6), altfel modelul anterior a fost foarte slab la fiabilitate, faceliftul ceva mai bun, dar aceasi ciorba reincalzita.

Edited by HEX2FUN, 28 August 2014 - 16:36.


#33
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 HEX2FUN, on 28 august 2014 - 16:36, said:

Ce pot sa spun este ca ai avut noroc cu Passatul (probabil ca nu este B6), altfel modelul anterior a fost foarte slab la fiabilitate, faceliftul ceva mai bun, dar aceasi ciorba reincalzita.

Ba chiar Passat B6 din 2009 am. Povestile de pe forum sunt diferite de realitate, iar daca te informezi doar din aceasta sursa s-ar putea sa-ti formezi pareri gresite. Probleme au avut doar in primii ani de B6 si doar anumite motoare.

In ADAC Pannenstatistik 2013, VW Passat este in fata Insignia, Mondeo si Avensis. Pun pariu ca n-ai auzit de probleme la aceste masini...
Dar poate cunosti problemele Passatului.

Attached File  ADAC.png   47.09K   14 downloads



Dupa parerea mea, intre Golf 4/5 si intre Golf 6/7 au fost cele mai mari schimbari. Ce asteptari ai tu de la un nou model pentru a nu-l considera facelift, sau ciorba reincalzita?

Edited by valitudor, 28 August 2014 - 17:34.


#34
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 valitudor, on 28 august 2014 - 17:33, said:

Ba chiar Passat B6 din 2009 am. Povestile de pe forum sunt diferite de realitate, iar daca te informezi doar din aceasta sursa s-ar putea sa-ti formezi pareri gresite. Probleme au avut doar in primii ani de B6 si doar anumite motoare.

In ADAC Pannenstatistik 2013, VW Passat este in fata Insignia, Mondeo si Avensis. Pun pariu ca n-ai auzit de probleme la aceste masini...
Dar poate cunosti problemele Passatului.

ADAC.png



Dupa parerea mea, intre Golf 4/5 si intre Golf 6/7 au fost cele mai mari schimbari.
Ce mari schimbari au fost intre Golfurile 6 si 7, in afara scaderii greutatii cu cateva zeci de kg si unei usoare modernizari a aspectului exterior si interior?Avem o platforma noua, modulara sau o noua generatie de motoare?

#35
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 15.07.2013
Vorbiti de platforma MQB de parca nu ar fi o modalitate de a scadea pretul de productie. Passat B7 este un facelift trist pentru B6. Sunt curios care sunt motoarele de "generatie noua"? Cureaua pusa in locul lantului de la TSI? Sau TDI-ul de 1.6 si 105CP? Partea trista este ca acum trebuie sa cumperi o versiune scumpa pentru a beneficia de ceva tehnologie, altfel o Skoda mai scumpa (  vezi suspensia independenta).

Golf-ul e masina buna, dar ca masina de facut naveta ( adica fara pretentii si cu valoare de revanzare mai mare).

Dar cred ca am vorbit destul despre generatia asta "revolutionara", dupa cum spuneam (ca si client VAG, nu doar VW), vreau scaune mai confortabile si mai multa tehnologie imprumutata de la Audi (vezi noul Passat care are infotaiment si navigatie de la modelul actual de A6). Si mi-ar placea si un hibrid 4x4.

#36
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 fredy2007, on 28 august 2014 - 17:47, said:

Ce mari schimbari au fost intre Golfurile 6 si 7, in afara scaderii greutatii cu cateva zeci de kg si unei usoare modernizari a aspectului exterior si interior?Avem o platforma noua, modulara sau o noua generatie de motoare?
Golful 7 a venit cu o platforma noua, este cea mai mare schimbare de la Golf 4.
Acum nu stiu ce intelegi prin generatie noua de motoare. Eu ti-as raspunde ca nu, deoarece eu consider ca Golful, de-a lungul istoriei sale, a fost martor la doar 3 schimbari de generatie: motor benzina cu injectie directa, motor diesel cu pompa-injector si motor diesel cu injectie prin rampa comuna. Astea sunt generatii. Altii au avut chiar mai putine...

Golful 6 a avut vreo 28 de motoare, Golful 7 are (pana in prezent) vreo 19 motoare. Unele au disparut, altele au aparut, unora le-a crescut puterea, altora le-a ramas identica.
Au aparut motoare cu dezactivarea unui cilindru, a aparut hybridul Plug-in, a aparut e-Golf cu motorul electric.
Dintre astea, vreo 10 motoare benzinare folosesc injectia directa sau indirecta in functie de regim.

La toate astea, se mai adauga multe alte lucruri in premiera fata de mk. 6:
Multicollision brake, diff lock pe fata, directie progresiva (isi modifica raportul la parcari, autostrada, etc), precrash, city emergency braking, detectarea oboselii, recunoasterea semnelor rutiere, CC adaptiv, lane/front assist, frana de mana electronica... si multe altele.


 HEX2FUN, on 28 august 2014 - 18:39, said:

Vorbiti de platforma MQB de parca nu ar fi o modalitate de a scadea pretul de productie.
Discutia cu tine devine din ce in ce mai ridicola. Cunosti un alt motiv pentru care un producator auto ar alege folosirea platformelor comune in afara celui de reducere a costurilor de productie?


Whatcar.com despre noul 308:

Quote

However, while the 1.6 BlueHDI, and high-powered 1.2 PureTech petrol are very good engines, the 308 still falls short of rivals including cars such as the Audi A3 Sportback, Seat Leon and Skoda Octavia. This is largely because of the space for rear passengers, its infotainment system, the slightly underwhelming handling and a driving position that will be fine for many and highly irritating for some.

The 308 also won’t hold its value so well, meaning it’s unlikely to be the cheapest hatchback to own privately, despite competitive equipment and list prices.

Ultimately, if you can live with its quirks, the 308 is an effective and somewhat charming car, but even the excellent engines haven't changed that original verdict; it’s nice, but still not as good as the Golf.


In rest nu vad ce ar mai trebui spus ca raspuns la niste exagerari ridicole pe care n-are rost sa le mai citez... Asa argumente, asa discutie...

Edited by valitudor, 28 August 2014 - 22:36.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate