Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...
 Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie
 Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...
 

Noul Volkswagen Passat: lista viitoarelor motorizări diesel și benzină

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View Posttfmercedez, on 10 iulie 2014 - 00:31, said:

si BMW a avut niste probleme la motorul de 2.0 parca cel cu 177cp. Apoi problema s-a rezolvat cu revizia la 184cp.

La calculatoare parca e iertabil sa ai revizii de produs si sa mai dai dume din cand in cand, dar la masini e de porc, ca niciun fabricant nu-ti face "reballing" la motor :)
In Germania deja au B8-ul pe site, la noi de abia acum descoperim Golf-ul Sportsvan, deci va mai dura nitel pana favoritul romanului va fi pus sub lumina reflectoarelor :D

#56
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,711
  • Înscris: 15.06.2007

View Postconnectorxp, on 10 iulie 2014 - 22:34, said:


La calculatoare parca e iertabil sa ai revizii de produs si sa mai dai dume din cand in cand, dar la masini e de porc, ca niciun fabricant nu-ti face "reballing" la motor :)
In Germania deja au B8-ul pe site, la noi de abia acum descoperim Golf-ul Sportsvan, deci va mai dura nitel pana favoritul romanului va fi pus sub lumina reflectoarelor :D
daca ne luam asa, putem zice ca bemve ar fi favoritul mioritic..   pe mine VW ma lasa rece.

#57
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Imi place BMW, dar strict vorbind, 5-er break, 2-er Active Tourer + i3 si i8, restul ma lasa oarecum rece sau nu le vad prea curand pe lista de favorite.

#58
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
VW Passat(Regele Sedanurilor) primeste facelift.


https://www.4tuning....atia-37852.html

#59
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Posttfmercedez, on 11 iulie 2014 - 00:07, said:

daca ne luam asa, putem zice ca bemve ar fi favoritul mioritic..   pe mine VW ma lasa rece.
Insa nu te-a lasat rece Skoda pentru ca ti-ai cumparat Octavia 3 care din punct de vedere calitativ este inferioara unui Passat dar si mai ieftina.

View PostTorquemada-666, on 19 martie 2018 - 08:59, said:

VW Passat(Regele Sedanurilor) primeste facelift.


https://www.4tuning....atia-37852.html
Dupa 4 ani de la intrarea in productia de serie era si timpul sa apara acest facelift.Sunt curios daca motorizarile diesel vor fi pastrate iar in caz pozitiv, daca acestea vor fi prevazute cu catalizator care foloseste AdBlue, pentru a respecta cu adevarat norma de poluare euro 6d.
In Europa cica Passatul este cel mai vandut in gama sa iar in SUA vanzarile sunt foarte slabe asa ca a fost suspendata productia acestuia.Ce ofera in SUA, suplimentar concurenta Passatului fata de acesta?Mai multa fiabilitate la un pret mai scazut?Stiu ca imaginea VAG este terfelita de scandalul dieselgate insa nu as fi crezut ca asa de tare incat vanzarile de Passat sa fie nesemnificative incat sa nu se justifice producerea acestuia.In SUA era vorba anul trecut ca marca Ford este cea mai vanduta iar apoi vin asiaticele.

Edited by dennis_2005, 19 March 2018 - 12:13.


#60
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Incurci putin masinile. In primul rand, piata NA nu a fost niciodata prea buna pentru Passat.
In al doilea rand, Passat-ul din NA nu are nicio legatura cu Passat-ul european. Noi, aici, avem Passat B8, ei au acolo un Passat specific pietei americane, bazat pe B7 (e totusi diferit si de B7 european). Este fabricat in SUA pentru SUA, Coreea si China, cred. Fabricarea lui a inceput de prin 2011 sau 2012, asadar sunt vreo 6-7 ani, nu 4 cum scrie in articol unde este vorba de cel european.

In al 3-lea rand, vanzarile Passat in SUA nu sunt atat de slabe cum crezi. Au scazut de la vreo 80.000 bucati in 2015 pana pe la 73.000 in 2016 si 60.000 in 2017. Cred ca se datoreaza mai mult vechimii modelului, nu neaparat dieselgate. E adevarat ca prin 2012-13 au avut un varf de peste 100.000 bucati, insa un an mai devreme au vandut doar 20.000. Vanzarile sunt in cote normale pe piata NA.

Uite o comparatie cu alte medii pe piata europeana care vand bine mersi, nu e nevoie sa-si intrerupa producatia...
Avensis - 25.000
Talisman - 32.000
Passat (in NA) - 60.000

De ce si-ar opri productia VW in NA cand Reno si Toyota vand semnificativ mai putin in Europa si nu si-o opresc?
Tot ca o comparatie, Honda a iesit de pe piata europeana dupa ce in 2016 a vandut 49 masini, iar in 2017 16. In 2015 doar 2.000.

#61
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Dieselgate nu a terfelit deloc imaginea lui Passat si VAG implicit. A se vedea thread-ul cu vanzarile din 2016 si 2017 si chiar inceputurile de luna ale anului 2018, in ce proveste pe VAG.

Daca va pastra sau nu motoarele, mai mult ca sigur ca da. Dar vom vedea pe parcurs ce va fi.

Edited by Torquemada-666, 19 March 2018 - 14:12.


#62
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postdennis_2005, on 19 martie 2018 - 12:06, said:


In Europa cica Passatul este cel mai vandut in gama sa iar in SUA vanzarile sunt foarte slabe asa ca a fost suspendata productia acestuia.Ce ofera in SUA, suplimentar concurenta Passatului fata de acesta?Mai multa fiabilitate la un pret mai scazut?Stiu ca imaginea VAG este terfelita de scandalul dieselgate insa nu as fi crezut ca asa de tare incat vanzarile de Passat sa fie nesemnificative incat sa nu se justifice producerea acestuia.In SUA era vorba anul trecut ca marca Ford este cea mai vanduta iar apoi vin asiaticele.

Nu dieselgate a fost de vina, fiindca americanii oricum nu prea cumparau diesele. De vina a fost designul conservator, motoarele de generatie veche si fiabilitatea scazuta.

"their conservative style quickly started turning customers off, as did the old-fashioned engine technology and so-so reliability."

http://carsalesbase....ata/volkswagen/

#63
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostFord4, on 19 martie 2018 - 22:01, said:


Nu dieselgate a fost de vina, fiindca americanii oricum nu prea cumparau diesele. De vina a fost designul conservator, motoarele de generatie veche si fiabilitatea scazuta.

"their conservative style quickly started turning customers off, as did the old-fashioned engine technology and so-so reliability."

http://carsalesbase....ata/volkswagen/
Poate ca a contat si pretul de achizitie, pe langa cele de mai sus.
Din punctul meu de vedere, inclusiv Fordurile fabricate pentru SUA sunt mai placute ca aspect decat cele fabricate pentru Europa.

#64
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Sunt multe lucruri care fac ca piata americana sa fie diferita de cea europeana :

1) Americanilor le plac masinile mari iar cele europene li se par prea mici :

"That’s why we never got cars like the Cosworth Escort, or the Lancia Delta Integrale, and it’s also why it took so long for the Focus RS to arrive. Never mind the amazing performance of these machines—in the eyes of most American car buyers they’re still just small, entry-level compact cars. And who’s going to pay $35,000 for a tiny car like that when you can buy a mid-size Chevrolet Traverse SUV or a V6 Dodge Charger for the same amount?"

Attached File  yukonxl-565979a84c7b1.jpg   79.03K   3 downloads

2) Le plac motoarele mari si puternice indiferent de consumul de combustibil :

"And as long as petrol remains cheap, that’s the way things will stay in America. Even back in 2009 when our petrol prices topped $4 a gallon, many people kept right on trucking with their SUVs getting 13 mpg, paying $100 every couple days to fill the tank. And I know many of you are reading this and thinking that $4 is cheap, but that doesn’t matter to drivers who equate their success with the size of their vehicle. At least the whole ordeal was a wake-up call in America that fuel economy does matter, and small, efficient cars can also be nice, fun, functional vehicles."

Attached File  hemi-565979f9934e7.jpg   48.22K   3 downloads

Sa reamintesc ca Jetta incearca sa faca ceva vanzari in US cu motorul de 1,4 ? LOL

3) Masinile europene sunt prea scumpe fata de ceea ce ofera, multe gadgeturi si chestii de lux neinteresandu-i pe americani care sunt firi mult mai practice decat europenii.

"For the mainstream European cars we do get - Audi, BMW, Mercedes-Benz and Volkswagen - they do cost a rather tidy sum of money. Well, not so much with the VWs, but for most Americans looking at vehicles with price points over $50,000, their attention is still with luxury pickup trucks and SUVs. I know it sounds ridiculous to those who’ve not sampled such vehicles, but a brand new Ford F-150 Platinum Crew Cab easily seats five big adults, and it’s not exactly a barebones work truck. Packed with leather and all the modern technologies found in luxury cars, it’s a viable choice for an American family looking to spend $60,000 on a vehicle with good straight line performance, long-distance comfort, gobs of luxury options, four-wheel drive, and the ability to tow a small town.
Meanwhile, the same $60,000 buys a modest midsize E-class Merc, a nicely equipped Audi SQ5 crossover, or a well-optioned BMW X5 SUV. I’m not directly comparing an F-150 to these makes - completely different vehicles for different purposes. I’m just pointing out what American shoppers see - comparable luxury levels, strong straight-line performance, and though it’s a body-on-frame truck, there’s a surprising amount of refinement."

Asta si face ca in ultimii ani Ford F150 sa fie cea mai vanduta masina din US si chiar de pe continentul american

4) Valoarea de depreciere la masinile europene este mai mare, datorita service-ului deficitar pentru masinile germane :

Beyond that, the F-150 will fare significantly better in terms of depreciation. And F-150 owners can find parts and/or a Ford dealership in every American town. Outside of major cities, finding support for the German brands can be tough and repair costs are almost always much higher.

5) Americanii iubesc masinile dinamice, iar dieselul pe care s-au concentrat europenii nu face casa buna cu dinamicitatea. Ca sa obtina 500 de CP la un diesel spre ex. BMW a trebuit sa puna 3 turbine pe el ceea ce face ca masina sa dvina neatractiva ca pret pentru americani care gasesesc variante de aceeasi putere pe benzina,mult mai ieftine.

"For those American buyers who do want performance in their practical automobiles, you’ve got the Dodge Charger SRT 392 sport sedan with 485bhp and an eight-speed auto for $50,000. If that’s too unrefined, the 464bhp Cadillac ATS-V sells for $60,000; it does 0-60 in under four seconds and matches the Germans for luxury and quality. To get comparable vehicles from Germany, you need to spend quite a bit more and get something with either an AMG or M badge. And those are just a couple examples.

Edited by Ford4, 20 March 2018 - 10:06.


#65
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostFord4, on 20 martie 2018 - 10:02, said:

Sa reamintesc ca Jetta incearca sa faca ceva vanzari in US cu motorul de 1,4 ? LOL
Hai sa-ti dau eu ceva mai amuzant:

In 2017, in SUA s-au vandut 158.000 de Ford Focus in total. Atat sedan cat si hatchback.
Tot in 2017, tot in SUA, s-au vandut 116.000 VW Jetta cat si 69.000 VW Golf. Total 185.000 masini
Cat de penibil sa te bata VW pe propria piata, chiar dupa dieselgate. Cum ar spune fortzoso, nici macar americanii nu mai au incredere in Ford Focus, s-au lecuit de conservele alea...
Nu-i asa ca e mai amuzant? LOL

#66
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Fotd4 nu a mai contorizat si aceste vanzari reale, nu de VIN.uri, in favoarea VW.

Dar adevarul iese mereu la iveala. Asta e "pedeapsa" americanilor pt.dieselgate.

Edited by Torquemada-666, 23 March 2018 - 15:24.


#67
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 23 martie 2018 - 10:29, said:

Hai sa-ti dau eu ceva mai amuzant:

In 2017, in SUA s-au vandut 158.000 de Ford Focus in total. Atat sedan cat si hatchback.
Tot in 2017, tot in SUA, s-au vandut 116.000 VW Jetta cat si 69.000 VW Golf. Total 185.000 masini
Cat de penibil sa te bata VW pe propria piata, chiar dupa dieselgate. Cum ar spune fortzoso, nici macar americanii nu mai au incredere in Ford Focus, s-au lecuit de conservele alea...
Nu-i asa ca e mai amuzant? LOL

Da, e amuzant sa vezi cum un troll nu intelege nimic din ce-am scris. Am zis cumva pe acolo ca Focus e un beste seller in US ? Ai intarit exact ce-am spus acolo ca americanii nu iubesc genul de masini cu motoare anemice.
Oricum poti sa aduni toate modelele lui VW, nu numai Golf si Jetta si tot sub 2% cota de piata iese pentru ei. Pana nu vor invata si ei sa faca motorizari mai puternice si masini mai mari la care Tiguanul sa incapa in portbagaj, asa cum Ford are pe alte modele ale sale, nici nu pot sa aiba pretentii la mai mult pe piata americana :) !
Eventual mai pot incerca cu reclama aia cu tampoane pentru Golf diesel :) !

#68
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFord4, on 20 martie 2018 - 10:02, said:

Sunt multe lucruri care fac ca piata americana sa fie diferita de cea europeana :

Logic, dar de ce trebuie sa ne intereseze pe noi ce se intampla pe piata americana?
Sau tu locuiesti cumva in United States of U.S.A.?Posted Image

Edited by ericmario, 24 March 2018 - 10:32.


#69
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Sincer si mie imi plac masinile americane.
Pacat ca europa e sufocata de taxe,norme de poluare,accize mari si carburanti scumpi etc...
Incet, incet ne intoarcem la rasnitele de trabant in varianta euro 6.
Sa nu mai vorbim de posibilitatile de tuning care sunt peste ocean si ce capodopere de masini unicat fac aia din masini retro si nu numai.
La noi iti trebuie aprobari de la "ministru" ca sa omologhezi niste amarate de jante mai mari iar aia scot pe banda rulanta hotroad-uri si masini modificate de la 0.
Birocratia, legile absurde si taxele au sufocat europa.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate