Noul Volkswagen Passat: lista viitoarelor motorizări diesel și benzină
#19
Posted 30 June 2014 - 22:59
undercoverbrother, on 30 iunie 2014 - 19:09, said:
Premiera e alta. 1.8 si 2.0TSI au 8 injectoare, combinand injectia directa cu cea clasica MPI, un lucru foarte bun, eliminandu-se problemele cu care se confrunta motoarele cu injectie directa si scazand semnificativ emisia de particule , destul de aproape de nivelul unui MPI, particule care, pe langa poluare, puneau mari probleme de fiabilitate. Premiera poate la VW, ca nu sunt singurii care au asa ceva si am impresia ca nici primii. |
#20
Posted 30 June 2014 - 23:45
Asa e, acuma sunt pe telefon. Dar chestia asta am auzit ca deja cineva a combinat inj. Directa cu mpi
|
#21
Posted 01 July 2014 - 18:17
#23
Posted 01 July 2014 - 23:29
Toti reinventeaza roata, dar tot roata e. Ma mir ca sunt atat de incapatanati sa faca o versiune hibrid cu motorizare decenta si sa nu mai umble cu "bormasinile" alea turbo. Un 1.8 MPi/FSi cuplat la un motor electric sanatos si "corelate" de un DSG ar face casa buna si ar aduce nemtii la nivelul Toyota atat ca tehnologie cat si ca specificatii. Dar ei se multumesc sa mai puna niste LED-uri in faruri, un LCD color prin bord si inca un buton semi-inutil pe consola centrala... deh, asta se cere.
|
#24
Posted 02 July 2014 - 08:48
La VW orice facelift inseamna "model nou".
Astia trag de un model ca de elastic, si baga multe modificari marunte pe parcurs. Motorul de 2L 240cp diesel suna fabulos! 120cp/L- diesel, inca nu am mai auzit. BMW cati CP scoate din 3L la X M5 ? DragosMK3, on 30 iunie 2014 - 22:03, said: se pare ca au luat pachetul minimal la capitolul designeri. |
#26
Posted 02 July 2014 - 21:06
Comparați mere cu pere, motor de 2l cu motor de 3l în 6 cilindri. Pe de alta parte : Poze noi: http://www.auto-moto...b8-8375720.html ( intrati unde scrie 39 Bilder)<br /><br />Pret de baza: neschimbat in jurul valorii de 26.000€<br />Motoare pe benzina: 1.4tsi - 125 sau 150 PS<br /> 1.8tsi - 180 PS<br /> 2.0tsi - 220 sau 280 PS<br />Motoare diesel: 1.6 tdi - 120PS<br /> 2.0 tdi - 150,190 sau 240 PS<br/>
|
#27
Posted 02 July 2014 - 21:35
Puterea per litru nu are treaba cu formatul motorului sau cu cilindreea sa. De aceea cp/litru este folosita in comparatiile puterii specifice intre motoare.
|
#28
Posted 03 July 2014 - 05:41
Un motor de 3L in 4 cilindri cu siguranta nu va avea o putere specifica prea mare.
|
|
#30
Posted 03 July 2014 - 09:24
undercoverbrother, on 03 iulie 2014 - 05:41, said: Un motor de 3L in 4 cilindri cu siguranta nu va avea o putere specifica prea mare. In schimb 2000cmc cu 6 il s-au facut destule. In orice caz dupa criza, toti fabricantii automotive au pompat serios motoarele cu CP. Passatele de acum 10 ani 1,9tedei, avea gen 101cp, 115 respectiv 136cp. Salturi minore de putere intre variante. Acuma avem 50 cp diferenta la aceessi cilindree 190cp vs 240. Fum frate, i-au dat la Insignia cu flit peste cei 195cp din 2.0cdti. Dar cu precizarea ca insignia are motorizarea aia de doi ani deja, in timp ce noi frunzarim niste cifre pe hartie, pt ca nici masina nu a iesit in lume inca. Nu s-a grabit VW sa scoata motoare noi, ei merg dupa conceptul parca romanesc, "daca se vinde si asa, lasa-l asa". Edited by tfmercedez, 03 July 2014 - 09:17. |
#31
Posted 03 July 2014 - 17:30
#32
Posted 04 July 2014 - 06:59
undercoverbrother, on 03 iulie 2014 - 17:30, said: Parca avea Mitsu ceva peste 3l si/sau Toyota.Oricum, faptul ca nu sunt intareste ce ziceam. De exemplu MAHLE face de toate, chiar si motoare complete. Adica fabrica de masini a cam devenit o uriasa banda rulanta de asamblare a miilor de componente prefabricate. Pana si productia motoarelor a fost externalizata. |
#33
Posted 04 July 2014 - 10:37
MrReason, on 03 iulie 2014 - 06:59, said:
Daca baga pe Passat diplay digital in loc de "ceasuri" analogice (pt. viteza, turatie & co.) cred a venit inceputul sfarsitului pt. chestiile astea analogice.... si pe noul TT au bagat asa ceva... va avea si head up display si camere 360 grade... Asa va arata plansa de bord a noului Passat versiunea B8. [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/26/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-302.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/27/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-303.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/28/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-304.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/29/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-305.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/30/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-306.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Passatul vazut din fata. [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/12/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-101.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/14/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-104.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Passatul vazut din lateral. [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/13/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-102.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/16/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-106.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Passatul vazut din spate. [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/19/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-109.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Versiunea combi. [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/20/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-201.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/21/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-202.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/24/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-205.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/25/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-301.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ,, După schiţele oficiale şi pozele spion ale unui Passat chinezesc, iată şi momentul adevărului: acesta este noul VW Passat, generaţia Passat cu nume de cod B8, pe care germanii o prezintă sub titulatura de ”business class”. Ca stil, Passat-ul evoluează pe direcţia lui VW CC (adică Passat CC facelift), dar cu o modificare subtilă a designului farurilor şi o alură mai dinamică decât a precedentului Passat (generaţia cu nume de cod B7). [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/20/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-201.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu-i aşa că pare un facelift al actualului Passat? Pare, însă de fapt e un Passat total nou Dacă sedanul mizează foarte mult pe o eleganţă sobră, dar şi suficient de sportivă (oare riscă să fure clienţii lui Audi A4?!), breakul Passat Variant pune un accent extrem de mare pe pragmatism, forma pătrăţoasă a spatelui promiţând un portbagaj foarte generos: între 650 şi 1.780 de litri (sedanul se laudă cu ”numai” 586 de litri).Dimensional, lungimea noului VW Passat e cu doi milimetri mai redusă decât a precedentului Passat, însă ampatamentul a crescut mult, cu 7,9 cm, ajungând la 2,79 metri. Prin urmare, se promite mult spaţiu pentru cei 5 pasageri, într-un habitaclu foarte bine finisat şi dotat. Şi care aminteşte destul de mult de VW Golf. De ce această senzaţie de deja-vu? Pentru că noul Passat utilizează aceeaşi platformă tehnică MQB a fratelui compact, precum şi foarte multe elemente de interior, dar amenajate într-un stil puţin mai clasic, ba chiar aristocratic. Însă şi mult mai high-tech: de exemplu, opţional e disonibil tabloul de bord digital, cu ecran de 12,3 inci, la fel ca pe Audi TT. [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/26/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-302.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Multe elemente cunoscute deja de pe VW Golf (şi unele de pe noul Audi TT...), dar aranjate într-un format mai business Motorizările oferite la început sunt în număr de zece, toate cu injecţie directă şi tehnologie turbo, puterile variind de la 120 CP la 280 CP. Cel mai puternic diesel este 2.0 TDI Biturbo de 240 CP, iar cel mai puternic benzinar este un TSI de 2,0 litri. Evident, toate motorizările sunt compatibile Euro 6, iar din [color=#0494E1 !important]meniu fac parte opţional cutia automată DSG cu 7 trepte, precum şi tracţiunea integrală 4Motion. [/color]În premieră, noul Passat va propune şi o versiune hibridă plug-in, cu o putere maximă de 211 CP, care promite o autonomie în regim strict electric de maximum 50 km, în timp ce autonomia totală va fi de 960 km. [color=#000000]Noul Volkswagen Passat urmează să fie una dintre vedetele Salonului Auto Paris [color=#0494E1 ! important]2014[/color] [/color], din toamna acestui an, până atunci urmând să fie lansat în vânzare pe principalele pieţe europene.'' Sursa: http://www.promotor....t-2014-12885894 Edited by fredy2007, 04 July 2014 - 10:52. |
|
#34
Posted 04 July 2014 - 10:49
Exterior: http://www.km77.com/...Type=1&limit=99
Interior: http://www.km77.com/...tml?photoType=2 Tehnice: http://www.km77.com/...Type=3&limit=99 |
#35
Posted 04 July 2014 - 10:51
Suberb interior. Neschimband f. Mult. Dar nu e nimic nou,totul este o continuare exterior / interior. Unde VW castiga detasat este la campania de marketing f.f.f.f.f bine pusa la punct atat in Europa cat si in Asia/Usa. Si nu numai el, orice Made in Germany este perceput diferit de roman, indian, italian,polonez, american, cu toate ca face aceleasi lucruri ca oricare altcineva. De ex. Merge Din A in B si invers. Timpul va spune cat de fiabila va fi noua "generatie", inclusiv motoarele cele noi, si de ce ñu preturile care vor dicta piata.
Dar cunoscand vw si campania agresiva de marketing va fi sus. P.s ....si nu, ñu am vw sau sunt fan. Sunt detinator de PSA. |
#36
Posted 04 July 2014 - 10:53
Da` ce-i cu atatea zabrele pe acolo? Parca te uiti la un ventilator...
Oribila si plansa de bord, in oricare din variantele LCD latit, ceasuri, cea cu LCD-ul mai mic parca e mai decenta. Edited by closchkutza, 04 July 2014 - 10:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users