Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Noul Volkswagen Passat: lista viitoarelor motorizări diesel și benzină

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#19
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postundercoverbrother, on 30 iunie 2014 - 19:09, said:

Premiera e alta.
1.8 si 2.0TSI au 8 injectoare, combinand injectia directa cu cea clasica MPI, un lucru foarte bun, eliminandu-se problemele cu care se confrunta motoarele cu injectie directa si scazand semnificativ emisia de particule , destul de aproape de nivelul unui MPI, particule care, pe langa poluare, puneau mari probleme de fiabilitate.

Premiera poate la VW, ca nu sunt singurii care au asa ceva si am impresia ca nici primii.

#20
Alex-AR

Alex-AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 19.03.2009
Asa e, acuma sunt pe telefon. Dar chestia asta am auzit ca deja cineva a combinat inj. Directa cu mpi

#21
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Ref. la ce spuneam mai sus, Toyota are D4-S pe piata de prin 2006. Deci clar, VW foloseste sistemul asta in 2014..in premiera... :)

#22
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Habar n-aveam.
Ce n-ai zis si tu pana acum.

#23
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Toti reinventeaza roata, dar tot roata e. Ma mir ca sunt atat de incapatanati sa faca o versiune hibrid cu motorizare decenta si sa nu mai umble cu "bormasinile" alea turbo. Un 1.8 MPi/FSi cuplat la un motor electric sanatos si "corelate" de un DSG ar face casa buna si ar aduce nemtii la nivelul Toyota atat ca tehnologie cat si ca specificatii. Dar ei se multumesc sa mai puna niste LED-uri in faruri, un LCD color prin bord si inca un buton semi-inutil pe consola centrala... deh, asta se cere.

#24
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,567
  • Înscris: 15.06.2007
La VW orice facelift inseamna "model nou".
Astia trag de un model ca de elastic, si baga multe modificari marunte pe parcurs. Motorul de 2L 240cp diesel suna fabulos! 120cp/L- diesel, inca nu am mai auzit.  BMW  cati CP scoate din 3L la X M5 ?

View PostDragosMK3, on 30 iunie 2014 - 22:03, said:

De prin 2010 multe modele VW seamana intre ele, in special la partea din fata. Golf, Jetta, Passat.
se pare ca au luat pachetul minimal la capitolul designeri.

#25
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Motorul de 3.0l in varianta M50d (indiferent de masina pe care este montat) scoate 381cp @ 4000-4400rpm. Asta inseamna ~127cp/litru, un pic mai mult decat scoate VW din motorul de 2 litri.

#26
Alex-AR

Alex-AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 19.03.2009
Comparați mere cu pere, motor de 2l cu motor de 3l în 6 cilindri.  Pe de alta parte : Poze noi: http://www.auto-moto...b8-8375720.html  ( intrati unde scrie 39 Bilder)<br /><br />Pret de baza: neschimbat in jurul valorii de 26.000&euro;<br />Motoare pe benzina: 1.4tsi - 125 sau 150 PS<br />                                  1.8tsi - 180 PS<br />                                  2.0tsi - 220 sau 280 PS<br />Motoare diesel: 1.6 tdi - 120PS<br />                          2.0 tdi - 150,190 sau 240 PS<br/>

#27
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Puterea per litru nu are treaba cu formatul motorului sau cu  cilindreea sa. De aceea cp/litru este folosita in comparatiile puterii specifice intre motoare.

#28
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Un motor de 3L in 4 cilindri cu siguranta nu va avea o putere specifica prea mare.

#29
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
Daca baga pe Passat diplay digital in loc de  "ceasuri" analogice (pt. viteza, turatie & co.) cred a venit inceputul sfarsitului pt. chestiile astea analogice.... si pe noul TT au bagat asa ceva... va avea si head up display si camere 360 grade...

#30
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,567
  • Înscris: 15.06.2007

View Postundercoverbrother, on 03 iulie 2014 - 05:41, said:

Un motor de 3L in 4 cilindri cu siguranta nu va avea o putere specifica prea mare.
te invit sa dai exemple de 4in linie de 3000cmc. Eu n-am pomenit pe automobile.
In schimb 2000cmc cu 6 il s-au facut destule.

In orice caz dupa criza, toti fabricantii automotive au pompat serios motoarele cu CP.
Passatele de acum 10 ani 1,9tedei, avea gen 101cp, 115 respectiv 136cp.
Salturi minore de putere intre variante.
Acuma avem 50 cp diferenta la aceessi cilindree 190cp vs 240.  Fum frate, i-au dat la Insignia cu flit peste cei 195cp din 2.0cdti.
Dar cu precizarea ca insignia are motorizarea aia de doi ani deja, in timp ce noi frunzarim niste cifre pe hartie, pt ca nici masina nu a iesit in lume inca.   Nu s-a grabit VW sa scoata motoare noi, ei merg dupa conceptul parca romanesc,  "daca se vinde si asa, lasa-l asa".

Edited by tfmercedez, 03 July 2014 - 09:17.


#31
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Parca avea Mitsu ceva peste 3l si/sau Toyota.

Oricum, faptul ca nu sunt intareste ce ziceam.

#32
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,567
  • Înscris: 15.06.2007

View Postundercoverbrother, on 03 iulie 2014 - 17:30, said:

Parca avea Mitsu ceva peste 3l si/sau Toyota.Oricum, faptul ca nu sunt intareste ce ziceam.
la halul de globalizare din industrie, nu m-ar mira sa aflu ca pistoanele de un anumit gen sa fie facute de un fabricant pentru toate marcile. Si atunci deduci simplu ca e mai simplu cu o standardizare sa faci pistoane pentru cilindrii care sa aibe 500cmc (aprox) si atunci din 4 buc faci motorul de 2L, din 6 buc  - V6 3L etc.
De exemplu MAHLE face de toate, chiar si motoare complete. Adica fabrica de masini a cam devenit o uriasa banda rulanta de asamblare a miilor de componente prefabricate. Pana si productia motoarelor a fost externalizata.

#33
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostMrReason, on 03 iulie 2014 - 06:59, said:

Daca baga pe Passat diplay digital in loc de  "ceasuri" analogice (pt. viteza, turatie & co.) cred a venit inceputul sfarsitului pt. chestiile astea analogice.... si pe noul TT au bagat asa ceva... va avea si head up display si camere 360 grade...

Asa va arata plansa de bord a noului Passat versiunea B8.
[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/26/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-302.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]






[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/27/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-303.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/28/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-304.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/29/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-305.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/30/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-306.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Passatul vazut din fata.
[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/12/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-101.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/14/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-104.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Passatul vazut din lateral.
[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/13/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-102.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/16/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-106.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Passatul vazut din spate.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/19/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-109.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Versiunea combi.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/20/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-201.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/21/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-202.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/24/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-205.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/25/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-301.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

,,
După schiţele oficiale şi pozele spion ale unui Passat chinezesc, iată şi momentul adevărului: acesta este noul VW Passat, generaţia Passat cu nume de cod B8, pe care germanii o prezintă sub titulatura de ”business class”.
Ca stil, Passat-ul evoluează pe direcţia lui VW CC (adică Passat CC facelift), dar cu o modificare subtilă a designului farurilor şi o alură mai dinamică decât a precedentului Passat (generaţia cu nume de cod B7).

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/20/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-201.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu-i aşa că pare un facelift al actualului Passat? Pare, însă de fapt e un Passat total nou

Dacă sedanul mizează foarte mult pe o eleganţă sobră, dar şi suficient de sportivă (oare riscă să fure clienţii lui Audi A4?!), breakul Passat Variant pune un accent extrem de mare pe pragmatism, forma pătrăţoasă a spatelui promiţând un portbagaj foarte generos: între 650 şi 1.780 de litri (sedanul se laudă cu ”numai” 586 de litri).
Dimensional, lungimea noului VW Passat e cu doi milimetri mai redusă decât a precedentului Passat, însă ampatamentul a crescut mult, cu 7,9 cm, ajungând la 2,79 metri. Prin urmare, se promite mult spaţiu pentru cei 5 pasageri, într-un habitaclu foarte bine finisat şi dotat.
Şi care aminteşte destul de mult de VW Golf. De ce această senzaţie de deja-vu? Pentru că noul Passat utilizează aceeaşi platformă tehnică MQB a fratelui compact, precum şi foarte multe elemente de interior, dar amenajate într-un stil puţin mai clasic, ba chiar aristocratic. Însă şi mult mai high-tech: de exemplu, opţional e disonibil tabloul de bord digital, cu ecran de 12,3 inci, la fel ca pe Audi TT.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12885894/26/001-vw-passat-b8-volkswagen-passat-2014-302.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Multe elemente cunoscute deja de pe VW Golf (şi unele de pe noul Audi TT...), dar aranjate într-un format mai business

Motorizările oferite la început sunt în număr de zece, toate cu injecţie directă şi tehnologie turbo, puterile variind de la 120 CP la 280 CP. Cel mai puternic diesel este 2.0 TDI Biturbo de 240 CP, iar cel mai puternic benzinar este un TSI de 2,0 litri. Evident, toate motorizările sunt compatibile Euro 6, iar din [color=#0494E1 !important]meniu fac parte opţional cutia automată DSG cu 7 trepte, precum şi tracţiunea integrală 4Motion. [/color]
În premieră, noul Passat va propune şi o versiune hibridă plug-in, cu o putere maximă de 211 CP, care promite o autonomie în regim strict electric de maximum 50 km, în timp ce autonomia totală va fi de 960 km.
[color=#000000]Noul Volkswagen Passat urmează să fie una dintre vedetele Salonului Auto Paris [color=#0494E1 ! important]2014[/color] [/color], din toamna acestui an, până atunci urmând să fie lansat în vânzare pe principalele pieţe europene.''

Sursa:

http://www.promotor....t-2014-12885894

Edited by fredy2007, 04 July 2014 - 10:52.


#34
nosferyk

nosferyk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,284
  • Înscris: 23.08.2004
Exterior: http://www.km77.com/...Type=1&limit=99

Interior: http://www.km77.com/...tml?photoType=2

Tehnice: http://www.km77.com/...Type=3&limit=99

#35
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011
Suberb interior. Neschimband f. Mult. Dar nu e nimic nou,totul este o continuare exterior / interior. Unde VW castiga detasat  este la campania de marketing f.f.f.f.f bine pusa la punct atat in Europa cat si in Asia/Usa. Si nu numai  el, orice Made in Germany este perceput diferit de roman, indian, italian,polonez, american, cu toate ca face aceleasi lucruri ca oricare altcineva. De ex. Merge Din A in B si invers. Timpul va spune cat de fiabila va fi noua "generatie", inclusiv motoarele cele noi, si de ce ñu preturile care vor dicta piata.
Dar cunoscand vw si campania agresiva de marketing va fi sus.

P.s ....si nu, ñu am vw sau sunt fan. Sunt detinator de PSA.

#36
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Da`  ce-i cu atatea zabrele pe acolo? Parca te uiti la un ventilator...
Oribila si plansa de bord, in oricare din variantele LCD latit, ceasuri, cea cu LCD-ul mai mic parca e mai decenta.

Edited by closchkutza, 04 July 2014 - 10:58.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate