Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Volkswagen Passat: lista viitoarelor motorizări diesel și benzină
Last Updated: Mar 25 2018 14:55, Started by
fredy2007
, Jun 27 2014 11:30
·
0
#37
Posted 04 July 2014 - 13:01
Mie imi place plansa de bord, iar genul acela de vitezometru digital l-am condus pe un A6 Avant 2013 (masina de serviciu) si mi-a placut mai mult decat ín versiunea analogica, desi nu era foarte intuitiv.
Nu sunt fac VW (sau VAG, de exemplu Audi A6 chiar nu imi place, nu m-am simtit bine in el deloc), dar Passat B7 si Passat B8 sunt niste masini de referinta in clasa lor. La ora actuala eu nu vad niciun concuret serios, chiar imi pare rau ca Toyota, Renault sau Opel nu sunt in stare sa dea un raspuns pe aceasi masura. |
#38
Posted 04 July 2014 - 14:14
Monitoxus, on 26 noiembrie 2001 - 22:48, said: Ok.. iata cum sa scapati de reclamele din ICQ.. (nu conteaza versiunea ) Instalati ICQ pe curat... Inainte de a rula ICQ, stergeti "ICQhttp.dll" si setati auto update pe NO !!! Pentru a seta pe NO, mergeti intr-un editor de registri si cautati linia .. aici dati valoarea NO Daca vechea baza de date a fost "infectata" cu reclame, nu o mai puteti folosi... In cazul in care nu doriti sa urmati pasii de mai sus, si il aveti deja instalat, puteti sa efectuati operatiunile descrise, DAR veti pierde setarile si baza de date. Nu uitati sa stergeti si directorul "2001a" Ma refer la cel nou, facelift. |
#39
Posted 05 July 2014 - 00:02
Cum arata e ceva subiectiv. Singurul lucru care nu îmi place e dunga de crom deasupra farurilor ai parca prea mult crom. Dar vad ca asta e trendul, ca și Insignia face-lift are crom lângă farul de ceata. În rest interiorul arata chiar bine iar VW întotdeauna a fost pe primul loc la ergonomie. Rămâne de văzut live și testat
|
#40
Posted 05 July 2014 - 07:56
Alex-AR, on 05 iulie 2014 - 00:02, said:
Cum arata e ceva subiectiv. Singurul lucru care nu îmi place e dunga de crom deasupra farurilor ai parca prea mult crom. Dar vad ca asta e trendul, ca și Insignia face-lift are crom lângă farul de ceata. În rest interiorul arata chiar bine iar VW întotdeauna a fost pe primul loc la ergonomie. Rămâne de văzut live și testat Sunt convins ca tinuta de drum si ergonomia sunt ok.Nu stiu daca in prezent motoarele celor de la VAG, diesel sau benzinarele, mai au probleme tehnice. |
#42
Posted 06 July 2014 - 11:05
Alex-AR, on 05 iulie 2014 - 08:14, said:
Legat de motoare și probleme astea pot sa apara la 1.4tsi+hybrid și 2.0tdi biturbo cel de 240. Astea 2 motoare fiind noi. Oricum va fi interesanta competiția. Parca la finalul anului sau începutul lui 2015 Ford lansează noul mondeo care arata foarte bine Sa inteleg ca actualele motorizari ale VAG nu mai sufera de bolile copilariei?Problemele lor tehnice au fost eliminate?Toate motoarele sunt fiabile? |
#43
Posted 06 July 2014 - 12:27
Singurele care mai au probleme dar nu e în genul cum a fost cu injectoarele e la 2.0tdi common-rail pompa de înalte care face span și la 1.6tdi EGR. Repet din mii de oameni sunt câțiva care au problemele astea și nu se știe kilometrajul exact. Știi ft. bine ca sunt mașini cu 100k în bord și au defapt 300k. Iar benzinarele sunt ok. Au fost probleme cu lanțul de distribuție dar sa rezolvat din 2011 parca.
|
#44
Posted 06 July 2014 - 13:51
Au fost probleme mult mai multe cu benzinarele. Singurele in care as avea incredere sunt 1.8 si 2.0 tsi care pe langa injectia direct au si injectie MPI (8 injectoare), in felul asta eliminandu-se problemele specifice injectiei directe adica depuneri pe supape de la amestec bogat, aprinderea slaba din cauza conductiei electrice scazute a amestecului sarac (scanteie slaba) care facea probleme la pornire printre altele iar pornirea greoaie determina consumul de ulei si uzura mare pt ca jetul de benzina sub presiune spala pelicula de ulei. Sunt destule motoare crapate inainte de suta de mii din cauza asta pe forum la ei si probabil mult mai mult care desi ok vor cere segmentare inainte de vreme.
Astea 2 ar trebui sa se apropie de fiabilitatea unui turbo MPI pastranda avantajele unui GDi adica fc cu amestec sarac in sarcina mica pt consum si cu amestec bogat in sarcina mare pt cuplu si putere. Vb doar de motoare noi de 1.8 si 2.0, nu de cele vechi sau de alte capacitati. Odata cu restrictionarea emisiilor de particule si la benzinare, tot ce e GDI va trebui sa aiba ori filtrului de particule ori 8 injectoare (GDI plus MPI). |
#45
Posted 06 July 2014 - 20:34
In ultimul numar al publicatiei Auto Bild, exista un articol unde sunt prezentate principalele 20 de marci si modele de autoturisme SH care se vand in prezent, printre ele, si Skoda Octavia II, combi.Pontul celor de la Auto Bild(au cate un pont pt fiecare autoturism prezentat) este ca cel care vrea sa cumpere o asemenea masina sa se orienteze spre una fabricata din luna mai 2010 incoace avand motorizarea 2l TDI si 140 cai putere.Am tras concluzia ca de atunci TDI-ul de 2.0l este ok.De aia am ridicat problema fiabilitatii motoarelor TDI.
Ar fi extrem de ciudat ca si motoarele TDI de ultima generatie care vor echipa Passatul B8 sa aiba probleme de fiabilitate.Ma refer la cel de 1,6l si 120 cai putere, si cele de 2 l care dezvolta 150 cai putere(echipeaza toate marcile VAG din anul 2013), 190 cai putere si 240 cai putere. Edited by fredy2007, 06 July 2014 - 20:40. |
#46
Posted 07 July 2014 - 22:05
Nu e rea, dar parca ceva ma zgarie pe ochi la exterior si anume botul ala ce aminteste de actualul CC sau de un Gilette
Ideea de LCD e faina, mai simpla si mai personalizabila, pacat ca au ramas la formatul clasic, mai bine foloseau ceva gen Renault Scenic3 sau Tesla, date complet digitale, ca de ceasuri suntem satui. |
|
#48
Posted 07 July 2014 - 23:10
Masina nu e rea...dar aduce a Logan 2 din fata.
Cat despre motorizari.....nu am incredere in ele. Vreau motorizari vechi care sa ramana pe caroserie cel putin 500.000 km fara interventii majore.(nu sa le inlocuiasca pe garantie dupa 50.000km) Edited by polizei, 07 July 2014 - 23:10. |
#49
Posted 08 July 2014 - 15:39
polizei, on 07 iulie 2014 - 23:10, said:
Masina nu e rea...dar aduce a Logan 2 din fata. Cat despre motorizari.....nu am incredere in ele. Vreau motorizari vechi care sa ramana pe caroserie cel putin 500.000 km fara interventii majore.(nu sa le inlocuiasca pe garantie dupa 50.000km) Eu zic ca ar fi ok sa avem motorizari noi care raman cel putin 500.000km pe caroserie fara interventii majore.In cursul lunii iunie, anul acesta, Honda a oferit garantie 10 ani sau 1.000.000km pentru Honda Civic cu motorizarea diesel de 1,6l si 120 cai putere.Asta da garantie. |
#52
Posted 08 July 2014 - 23:36
#53
Posted 09 July 2014 - 01:24
Tipiric, on 08 iulie 2014 - 15:44, said: Cat despre problemele motoarelor pe benzina de la VAG, se pare ca a trecut vremea aia. Defectiunile se intamplau din cauza injectiei directe, acum VW a combinat injectia directa cu cea multipunct. |
#54
Posted 10 July 2014 - 00:31
Tipiric, on 08 iulie 2014 - 15:44, said: Garantia aia e o abureala. Cat despre problemele motoarelor pe benzina de la VAG, se pare ca a trecut vremea aia. Defectiunile se intamplau din cauza injectiei directe, acum VW a combinat injectia directa cu cea multipunct. Azi am vazut un Mercedes seria E, cu pachet amg , 4 guri de esapament, (doua duble), si era diesel. Facea un fum ca taxiurile Logan. Nici nu tura motorul si curgea fumul din ea ca din afumatoare. Portbagajul si bara erau inegrite. closchkutza, on 09 iulie 2014 - 01:24, said:
Neah, defectiunile nu se intamplau din cauza sistemului de injectie (o spui ca si cum sistemul de injectie ar fi decis sa saboteze motorul) ci din cauza proiectarii defectuoase, chestie, evident, irepetabila. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users