Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: May 15 2024 10:52, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
332
#757
Posted 12 October 2014 - 08:56
Orange_helper, on 04 octombrie 2014 - 14:17, said:
Salut, Bonusul se aloca de la urmatoarea data de facturare. O zi buna, Orange Helper Acum pe orange.ro/4G imi zice ca am 13 ani vechime (in loc de 9 cat era inainte).... deci cum e pana la urma?! Attached Files |
#758
Posted 12 October 2014 - 09:29
Ai primit sms de confirmare pentru alocarea bonusului? Daca nu, inseamna ca nu s-a alocat inca.
|
#759
Posted 12 October 2014 - 10:02
Alex86, on 12 octombrie 2014 - 08:56, said:
Nu mai inteleg nimic cu bonusul 4G pt vechime.... S-a trecut la luna noua de facturare si tot nimic. Acum pe orange.ro/4G imi zice ca am 13 ani vechime (in loc de 9 cat era inainte).... deci cum e pana la urma?! Am verificat pentru tine aceasta situatie, si cel mai probabil, oferta nu a fost activata dintr-o eroare tehnica. Am coretat noi situatia, bonusul fiind activ in acest moment pe contul tau. Vei putea sa verifici resursele dupa actualizarea Serviciului Cronos in aproximat 24 de ore. O zi buna, Orange Helper |
#760
Posted 12 October 2014 - 17:39
Orange_helper, on 12 octombrie 2014 - 10:02, said:
Salut, Am verificat pentru tine aceasta situatie, si cel mai probabil, oferta nu a fost activata dintr-o eroare tehnica. Am coretat noi situatia, bonusul fiind activ in acest moment pe contul tau. Vei putea sa verifici resursele dupa actualizarea Serviciului Cronos in aproximat 24 de ore. O zi buna, Orange Helper |
#761
Posted 12 October 2014 - 18:15
Alex86, on 12 octombrie 2014 - 17:39, said:
Mersi pt. promptitudine, am primit si confirmarea insa nu se specifica cat timp va fi activ...? Pentru numarul tau de telefon bonusul lunar de 1GB internet 4G se aloca pe o perioada de 13 luni, corespunzator vechimii numarului in reteaua Orange. O zi buna, Orange Helper |
#762
Posted 13 October 2014 - 16:24
Havoc, on 02 octombrie 2014 - 12:33, said:
Orange Helper, am urmatoarea problema:Beneficiez de un abonament Unlimited 25 cu discount de 10 Euro, problema este ca nu pot beneficia de bonusul de vechime in retea(9 ani) pentru traficul de internet 4g.Nu prea vad leagatura intre bonusul de vechime si abonamentul preferential, in cei 9 ani de zile am schimbat varii abonamente asta inseamna ca nu am vechimea pentru a ma califica pentru un astfel de bonus?! Multumesc! |
#763
Posted 13 October 2014 - 17:40
Trebuie sa ai un abonament din oferta actuala! Indeplinesti aceasta conditie?
|
#764
Posted 13 October 2014 - 18:26
RIP colegei de la BSR pe Vrancea.
http://vranceamedia....-ori-cu-masina/ Edited by morogan, 14 October 2014 - 10:50. |
#765
Posted 14 October 2014 - 13:30
Cat e penalizarea pt fiecare zi intarziere la plata facturii?
Pe site scrie 1% dar la 411 mi-au spus ca e 0,05% pt fiecare zi intarziere (am intrebat chiar de 2 ori) http://www.orange.ro...chitate/iq/1163 Cat e real? (am uitat sa platesc factura si am intarziat 10 zile, serviciul e inca functional) |
#766
Posted 14 October 2014 - 15:30
bethlen, on 13 octombrie 2014 - 17:40, said:
Trebuie sa ai un abonament din oferta actuala! Indeplinesti aceasta conditie? morogan, on 13 octombrie 2014 - 18:26, said:
Asta mi se pare si mai socant...: În timp ce zăcea inconștientă pe câmp, Anei Maria i-a fost furat telefonul de serviciu și alte bunuri, de către câteva persoane care călătoreau cu o căruță. |
|
#767
Posted 14 October 2014 - 20:18
Havoc, on 14 octombrie 2014 - 15:30, said:
Unlimited 25 ca este din portofoliul lor actual, chiar daca este oferit la retentie. Asta mi se pare si mai socant...: În timp ce zăcea inconștientă pe câmp, Anei Maria i-a fost furat telefonul de serviciu și alte bunuri, de către câteva persoane care călătoreau cu o căruță. |
#768
Posted 15 October 2014 - 08:42
@Orange_helper
O întrebare puțin mai neobișnuită: după cum am spus și aici, de la sfârșitul lunii (mai precis din 26) voi intra într-o nouă perioadă contractuală cu un Nelimitat 10, abonament ce permite navigarea pe net la viteze 4G. În acest moment, telefonul îmi permite această tehnologie, dar SIM-ul din dotare nu este compatibil 4G, iar din ce am înțeles până acum, această situație poate fi remediată doar într-un shop Orange. Ei bine, ținând cont că la sfârșitul săptămânii voi fi prin Timișoara, există posibilitatea de a schimba SIM-ul într-un uSIM, chiar dacă mai sunt câteva zile până la activarea noului abonament...? Mulțumesc! |
#769
Posted 15 October 2014 - 08:54
crislacor, on 15 octombrie 2014 - 08:42, said:
@Orange_helper O întrebare puțin mai neobișnuită: după cum am spus și aici, de la sfârșitul lunii (mai precis din 26) voi intra într-o nouă perioadă contractuală cu un Nelimitat 10, abonament ce permite navigarea pe net la viteze 4G. În acest moment, telefonul îmi permite această tehnologie, dar SIM-ul din dotare nu este compatibil 4G, iar din ce am înțeles până acum, această situație poate fi remediată doar într-un shop Orange. Ei bine, ținând cont că la sfârșitul săptămânii voi fi prin Timișoara, există posibilitatea de a schimba SIM-ul într-un uSIM, chiar dacă mai sunt câteva zile până la activarea noului abonament...? Mulțumesc! Salut, Da, poti solicita schimbarea cartelei SIM in oricare magazin Orange Shop pentru a beneficia de un SIM compatibil 4G. Cu prietenie, Orange Helper |
#770
Posted 15 October 2014 - 08:57
Mulțumesc pentru răspuns. Și, dacă cer această schimbare înainte de a avea activ abonamentul compatibil, voi fi taxat pentru asta?
Edited by crislacor, 15 October 2014 - 08:57. |
#772
Posted 15 October 2014 - 09:12
#773
Posted 15 October 2014 - 10:32
dorin_2k, on 14 octombrie 2014 - 13:30, said:
Cat e penalizarea pt fiecare zi intarziere la plata facturii? Pe site scrie 1% dar la 411 mi-au spus ca e 0,05% pt fiecare zi intarziere (am intrebat chiar de 2 ori) http://www.orange.ro...chitate/iq/1163 Cat e real? (am uitat sa platesc factura si am intarziat 10 zile, serviciul e inca functional) Salut, Conform Clauze contractuale de baza, "Neplata facturii in termenul sus-mentionat poate atrage aplicarea de penalitati de intarziere Clientului de 0,5%/zi intarziere, calculate asupra valorii totale a facturii pana la data achitarii integrale a sumelor datorate." Poti gasi informatia in sectiunea "termeni si conditii" / "abonamente", "contract abonamente de voce - (ro) | data valabilitate: 01.10.2014 - prezent", adica aici http://www.orange.ro...-10-2014-ro.pdf . O zi buna, Orange Helper |
#774
Posted 15 October 2014 - 10:55
"Poate atrage"? Deci nu e obligatoriu penalizare?
Totusi cei din call center de ce furnizeaza alte informatii (0,05%) iar Helperul de pe site Orange scrie de 1%? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users