Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#7039
Posted 03 May 2017 - 17:53
WarpS, on 03 mai 2017 - 17:35, said:
https://www.orange.r...ei-p10-dual-sim Dimensiuni: 145.3 x 69.3 x 7 mm Greutate: 145 g Tip SIM utilizat: nanoSIM Blocat in reteaua Orange: nu |
#7041
Posted 03 May 2017 - 18:33
#7042
Posted 04 May 2017 - 09:19
@Orange_helper, ce conditii trebuie sa indeplineasca o cartela prepay nou activata pentru a face cadou altui numar prepay o optiune, in afara de existenta unui credit suficient in cont?
|
#7043
Posted 04 May 2017 - 09:48
biogood, on 04 mai 2017 - 09:19, said:
@Orange_helper, ce conditii trebuie sa indeplineasca o cartela prepay nou activata pentru a face cadou altui numar prepay o optiune, in afara de existenta unui credit suficient in cont? Salut, Aici https://www.orange.r...iuni-cadou.html gasesti conditiile necesare pentru a putea face cadou optiuni PrePay. O zi buna, Orange Helper |
#7045
Posted 05 May 2017 - 00:30
Buna seara, imi puteti spune va rog daca exista o limita maxima peste care se face poate cost suplimentar si daca exista care este aceasta ?
Multumesc. |
#7046
Posted 05 May 2017 - 13:13
bikermanro, on 02 mai 2017 - 14:17, said:
Salut Helper, Se aude ceva despre intrarea in oferta Orange a noilor telefoane Nokia 3, 5 si 6? Multumesc! Edited by Gif2D, 05 May 2017 - 13:16. |
#7047
Posted 05 May 2017 - 18:11
mariusnorbert, on 02 mai 2017 - 10:52, said:
De ce nu pot achiziționa din magazinul online un senzor de miscare Fibaro? Ajung la pagina produsului și nu îmi apare niciunde butonul "cumpără". Salut, Iti multumim pentru atentionare si ne pare rau pentru intarzierea cu care iti scriem. Inca de cand ne-ai trimis acest mesaj, l-am redirectionat catre colegii nostri, pentru analiza. Am primit confirmarea ca, intr-adevar, o parte dintre utilizatorii nostri intampina dificultati in achizitionarea acestui produs din magazinul online, din motive de ordin tehnic. Stim ca este neplacut, dar te asiguram ca situatia se afla in atentia colegilor nostri. Vom incerca sa o remediem cat de repede putem, iar in tot acest timp avem nevoie de suportul tau. Iti multumim pentru intelegere! O zi buna, Orange Helper |
#7048
Posted 06 May 2017 - 21:47
Salut Orange_Helper,
Iar vin cu jalba-n bat la tine dar ce sa fac daca tu esti singurul meu prieten din din tot concernul Orange. Dar hai sa-ti zic despre ce e vorba. Cum a trecut anul si a venit vremea sa ma despart de "batranul" S7 Edge (cumparat evident tot de la Orange:) ) am facut si eu ca tot romanul (vorba fostului premier Boc ) o precomanda pentru un S8 +. De atunci tot vizionez (curgandu-mi balele),videoclipuri,citesc reviewuri,pareri pro si contra in gneral cam tot ce tine de flagship-ul coreenilor. Stiu atatea despre grauntza asta de telefon ca nu stiu de ce naiba-l mai cumpar. Probabil ca sa-i fac in ciuda lui George Buhnici care se lauda cu el de o luna de zile. In fine,m-ai putea ajuta sa vezi ce e cu precomanda mea? M-am inscris inca de la inceput insa nu mi-a venit. Ba chiar am primit mesaj de la Orange cum ca telefonul a sosit fizic...in depozitele Orange, insa nu m-au chemat in Orangeshop sa incheiem actele si sa-mi ridic bijuteria. Sa stii ca nu arde nimic,doar ca ma seaca Buhnici cu aerele lui. Daca poti face ceva pentru batranul tau prieten iti multumesc de pe acum anticipat. Cu stima, popascu Edited by popascu, 06 May 2017 - 21:48. |
|
#7049
Posted 07 May 2017 - 08:19
popascu, on 06 mai 2017 - 21:47, said:
Salut Orange_Helper, Iar vin cu jalba-n bat la tine dar ce sa fac daca tu esti singurul meu prieten din din tot concernul Orange. Dar hai sa-ti zic despre ce e vorba. Cum a trecut anul si a venit vremea sa ma despart de "batranul" S7 Edge (cumparat evident tot de la Orange:) ) am facut si eu ca tot romanul (vorba fostului premier Boc ) o precomanda pentru un S8 +. De atunci tot vizionez (curgandu-mi balele),videoclipuri,citesc reviewuri,pareri pro si contra in gneral cam tot ce tine de flagship-ul coreenilor. Stiu atatea despre grauntza asta de telefon ca nu stiu de ce naiba-l mai cumpar. Probabil ca sa-i fac in ciuda lui George Buhnici care se lauda cu el de o luna de zile. In fine,m-ai putea ajuta sa vezi ce e cu precomanda mea? M-am inscris inca de la inceput insa nu mi-a venit. Ba chiar am primit mesaj de la Orange cum ca telefonul a sosit fizic...in depozitele Orange, insa nu m-au chemat in Orangeshop sa incheiem actele si sa-mi ridic bijuteria. Sa stii ca nu arde nimic,doar ca ma seaca Buhnici cu aerele lui. Daca poti face ceva pentru batranul tau prieten iti multumesc de pe acum anticipat. Cu stima, popascu Salut, Te rugam sa ne oferi prin mesaj privat numarul de inregistrare al precomenzii, astfel incat sa putem verifica situatia. O zi buna, Orange Helper |
#7051
Posted 07 May 2017 - 13:31
Bună ziua. M-a sunat tata dintr-o zonă de țară, să-mi spună că nu-i mai merge telecomanda de la receiverul TV. E posibil să-i fi murit bateriile. Întrebarea e oarecum stupidă dar habar n-am să-i spun. Nu are de unde să cumpere baterii acolo. Poate să pornească receiverul și fără telecomandă? Sau nu are buton pentru așa ceva?
Mulțumesc mult. |
#7052
Posted 07 May 2017 - 13:48
Da are buton de pornit si oprit plus butoane de schimbat postul tv.
|
#7053
Posted 07 May 2017 - 14:08
Ckubs, on 07 mai 2017 - 13:31, said:
Bună ziua. M-a sunat tata dintr-o zonă de țară, să-mi spună că nu-i mai merge telecomanda de la receiverul TV. E posibil să-i fi murit bateriile. Întrebarea e oarecum stupidă dar habar n-am să-i spun. Nu are de unde să cumpere baterii acolo. Poate să pornească receiverul și fără telecomandă? Sau nu are buton pentru așa ceva? Mulțumesc mult. Salut, Poate sa-l porneasca fara telecomanda, in functie de modelul pe care il are tatal tau. Daca decodorul este alb, are in spate un buton de on-off, iar in fata un buton de standby - on si doua butoane de schimbat canalul (p+ si p-). Iar, daca decodorul este negru, poate doar sa il puna in standby si sa il porneasca, acesta nu are butoane de schimbat canalul. O zi buna, Orange Helper |
|
#7054
Posted 08 May 2017 - 06:42
@Orange_Helper,
Se poate face portarea de la abonament la cartela prepay online (prin colegii tai care se ocupa de portari prin mail)? |
#7055
Posted 08 May 2017 - 09:05
#7056
Posted 08 May 2017 - 11:24
Helper,
In 25 aprilie am facut o portare din vodafone spre voi, abonament Orange Me de 14. Toate bune si frumoase, reducere buna la abonament si telefon, nu am ce comenta pe tema asta. ....... Mai detineam inca doua abonamente de voce(Orange Me 14 si un Young 12, din ala mai vechi cu 12,01 euro pe luna, cred ca e valaorea lui) si un abonament DTH, inainte de portarea facuta. Am observat cu stupoare ca au disparut de pe un numar cu vechime de un an/Young-ul, resursele 250 min/sms roaming si 500mb alocate lunar. Am sunat la rel clienti in zile diferite, pentru ca nu s-a remediat nici cum la primul apel, cu rezolutii diferite de la consultati diferiti: Primul termen, a fost de 3 zile ca vor remedia situatia, dupa verificari/m-au pus pe hold. Al doilea termen 5 zile, dupa alte verificari Al treilea termen sambata, un nene consulatant nu a putut face nimic, "sa reforteze intrarea numarului vechi in grupul family" a spus pe motiv ca nu lucreaza activarile la orange sambata(oare cat de prosti ne credeti?!) Al patrulea termen azi, un alt nene a spus ca de fapt s-au dezactivat pe data de 2 aprilie acele resurse de roamning ca nu mai sunt valabile, de unde pana unde nu stiu?! Un client ametit ca si mine, nu-i suficient ca mama natura nu a fost darnica au mai contribuit si consultantii colegi ai tai, ce sa mai inteleaga de la voi? Edited by Ares14, 08 May 2017 - 11:43. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users