Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Neg sau altceva...

Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...
 Casa construita la o distanta mai...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie
 Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma
 Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat
 

Windows 10 "Threshold" - RTM

- - - - -
  • Please log in to reply
7068 replies to this topic

Poll: Cititi si Primul post al topicului (147 member(s) have cast votes)

Acesta va fi actualizat permanent cu informatii utile.

  1. Va va scuti de cautari. (70 votes [47.62%])

    Percentage of vote: 47.62%

  2. Va va scuti de unele intrebari inutile sau care s-au mai pus deja. (65 votes [44.22%])

    Percentage of vote: 44.22%

  3. Ptr intrebarile legate de licenta si upgrade-ul acesteia, folositi topicul dedicat. (11 votes [7.48%])

    Percentage of vote: 7.48%

  4. Acest topic ramane doar ptr discutiile legate de versiunea RTM (1 votes [0.68%])

    Percentage of vote: 0.68%

Vote Guests cannot vote

#6967
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
ca idee, iar a picat sincronizarea pe yahoo. desi am sters si refacut iar setarea de cont, tot arata ca se sincronizeaza dar nu mai face nimic.
avand in vedere ca aveam nevoie de niste mailuri, se pare ca iar a picat ideea de a folosi mailul direct din windows. :rant:


gerbil - posibil sa fie ceva legat de drivere pe acea configuratie

#6968
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,468
  • Înscris: 29.04.2008
La mine se sincronizează yahoo. Atât pe aplicația yahoo, cât și pe cea nativă de mail din windows.

#6969
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
numai yahoo are probleme, restul merg fara probleme

#6970
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Yahoo au des probleme. Eu experimentez uneori probleme si simultan pe ambele conturi yahoo.

#6971
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,057
  • Înscris: 10.09.2005
Câteodată yahoo nici nu se conectează, stă și zâmbește la tine. Asta pe orice windows.

#6972
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
la ora 17:50 am avut un mail, care nu a aparut in inbox la vreme respectiva.

am tot dat sa se sincronizeze, degeaba. ma uit acum, in continuare arata ca se sincronizeaza, adica se misca acele bulinute. insa a aparut mailul in cauza.

pe urma desi tot arata ca se sincronizeaza, imi apare mesajul cum ca a avut o sincronizare cu 40 de min in urma. dar a ramas acum la acele bulinute care tot arata ca sincronizeaza.

cu toate astea, nu-mi arata mailurile trimise, imi spune nu s-a sincronizat niciodata si nu-mi poate arata Posted Image

#6973
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
am avut nevoie azi de a scana un anume fisier, insa nu am gasit in meniul de click dreapta optiunea de scanare, asa cum se cade la antivirusii ceilalti.

am incercat sa intru in defender si sa dau un custom scan, caut in trunchi pana ajung la desktop unde aveam documentul in cauza, insa surpriza, el vede doar folderele de acolo, dar pe care nu le pot selecta pt scanat, iar altceva nu poate scana.

pai eu pt ce il mai tin? ca sa am un efect placebo cum ca am sistemul protejat? si asa e vai de capul lui fara nicio setare mai de soi posibila, dar nici nu pot scana la nevoie.

pai totusi MS pe ce principiu merge? antivirusul e doar cu numele? dar fara functionalitate? daca ai nevoie cauti pe net solutii alternative?

in momentul de fata, aceste defender este =Ø

Attached Files



#6974
5had3

5had3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,200
  • Înscris: 07.10.2006
Bagi doar fișierul ăla într-un folder și-l scanezi ?
Nu știu ce așteptări ai tu de la el sau de la MS când ei din capul locului au recomandat un antivirus dedicat pt. cine se simte a avea nevoie. Dacă găsești tu unul mai bun decât utilizatorul însuși, instalează-l p-ăla.

Edited by 5had3, 02 November 2015 - 00:40.


#6975
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
degeaba bag fisierul in folder. de asta am pus si poza pe langa faptul ca am mentionat deja acest lucru

#6976
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,057
  • Înscris: 10.09.2005
De când s-a rezolvat bugul cu aranjarea iconițelor pe desktop am revenit la nod32 (de fapt eset smart security) care este net superior.

#6977
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
pai o sa ma orientez cred ca spre alt AV, eventual gratuit, ca sa pot testa cum merge si oricum pt faptul ca w10 nu este sistemul principal (desi de vreo 2 sapt numai pe el l-am folosit), iar licenta cumparata am pus-o pe w7.

#6978
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

View PostDany_Darke, on 01 noiembrie 2015 - 23:08, said:

am avut nevoie azi de a scana un anume fisier, insa nu am gasit in meniul de click dreapta optiunea de scanare, asa cum se cade la antivirusii ceilalti.

http://forum.softped.../#entry16122711

#6979
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
o sa-l iau in calcul, aseara fiind nevoie si de alte scanari, nu am mai rezistat sa astept pana cand se va gandi MS ca a facut o prostie, asa ca am pus un antivirus free ca sa-mi pot face treaba.

oricum, ideea de a modifica registri doar ca sa faca ceea ce trebuia sa fie implicit pt un asemenea program, mi se pare o marlanie din partea MS

#6980
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Asta este util doar daca ai nevoie de o optiune in meniul contextual. Personal nu am nevoie. Procedez asa:

Attached File  Custom Scan.PNG   172.7K   35 downloads

La tine nu stiu de ce nu se pot bifa folderele. Eu nu m-am confruntat niciodata cu aceasta problema.

Vezi si acest post (desi se refera la Windows Defender sub Windows 8.1): http://forum.softped.../#entry15952503
Optiunile sunt acolo, doar ca interfata este altfel decat cea cu care ai fost obisnuita la alti antivirusi.

#6981
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
@Dany_Darke
Pentru ceea ce doresti tu nu ti-ar fi mai simplu sa pui, de exemplu, in Downloads un folder sau fisier pe care doresti sa-l scanezi, apoi sa lansezi un fisier batch care sa iti scaneze folderul respectiv?
Comanda din fisierul batch ar fi cam asa:
"%ProgramFiles%\Windows Defender"\MpCmdRun.exe -Scan -ScanType 3 -File %HOMEDRIVE%%HOMEPATH%\Downloads



#6982
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,842
  • Înscris: 07.06.2014
o sa incerc atunci cand ajung acasa. dar ca idee, daca este instalat si un alt antivirus inafara de defender, va scana cu cel default sau cu defender?

#6983
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,057
  • Înscris: 10.09.2005
De obicei când bagi alt antivirus cel din windows se dezactivează automat.

Edited by gerbil, 02 November 2015 - 13:25.


#6984
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,667
  • Înscris: 15.06.2004
In mod normal Defenderul se va dezactiva cand instalezi noul antivirus.
Desi la inceput - imediat dupa lansare au fost ceva probleme - mergeau amandoua, dupa update-uri s-au mai linistit trebuirle si antivirusii merg acum normal.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate