Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Opel Insignia Sports Tourer din 2010, 2.0 CDTI, 160 CP, cutie automata
Last Updated: Mar 29 2019 22:31, Started by
Silkworm
, Mar 24 2014 23:07
·
0
#55
Posted 24 April 2014 - 17:15
TurboDXman, on 24 aprilie 2014 - 17:04, said:
Cu cat mai multe variante, cu atat mai bine. Nu e dificil cu achizitionarea de pe ebay, ba dimpotriva, marele avantaj e ca ai acces la o piata internationala. Trebuie doar sa iti creezi cont pe ebay (gratuit), sa ai cont bancar, card si cont paypal (care se creeaza de asemenea gratuit). Apoi poti cumpara si plati pt cele achizitionate pe ebay linistit. Daca ai nevoie de informatii nu ezita. Am ceva experienta cu ebay-ul. Electrica ar fi si alegerea mea. Paypal am. Nu cred sa-mi prind urechile, incredere nu prea am sa trimit banii inainte... Si eu as vrea electrica, insa ma intreb cum o leg la instalatia electrica a masinii, unde pun butonul etc. |
#56
Posted 24 April 2014 - 17:21
Asa e procedura, pe ebay si amazon si alte site-uri de acest gen, plata inainte.
Garantii (cel putin la nivel teoretic) iti poate oferi feedback-ul fiecarui vanzator. Daca e cat mai apropiat de 100% ar trebui sa fie totul ok. Alimentare pt jaluzea poti lua de la o priza de 12V din interiorul masinii, spre exemplu, iar comutatorul poate fi amplasat sub panoul de comanda al climatizarii sau in alt loc 'ascuns' , daca nu il doresti la vedere. Edited by TurboDXman, 24 April 2014 - 17:22. |
#57
Posted 24 April 2014 - 17:27
Asa e. Mai ales ca am si priza de bricheta in portbagaj. Daca ajung sa iau de pe Ebay si ma impotmolesc iti voi solicita consultanta, mai ales ca esti brasovean de-al meu
|
#58
Posted 24 April 2014 - 17:34
Retinusem ca masina ta are o priza cu 12V in portbagaj.
Cu cea mai mare placere, oricand. |
#59
Posted 09 May 2014 - 09:33
DSC_0091.JPG 321.45K
133 downloads
Am facut in jur de 2000 km de cand am luat masina si pot spune ca abia acum simt ca m-am obisnuit corect cu ea (motor, cutie, parcari etc) Consumul este undeva la 8%, CB resetat acum 1200 km, 50% Bucuresti iar restul pe soselele (mult prea proaste) ale patriei. 20140508_183456.jpg 76.08K 127 downloads 20140508_183449.jpg 74.55K 103 downloads 20140508_183444.jpg 67.8K 87 downloads |
#60
Posted 09 May 2014 - 21:17
Am o intrebare, pura curiozitate. Cum se schimba becul de la faza scurta? Pe la motor sau prin aripa?
|
#61
Posted 09 May 2014 - 21:50
Pe la motor. Are capace ca la borcan. Exagerez putin, dar asta e ideea. Fata de alte masini chiar e floare la ureche...
|
#62
Posted 09 May 2014 - 21:54
#63
Posted 07 July 2014 - 16:20
my car.jpg 312.25K
84 downloads
Am 68.500 km, adica 4000 km de cand e masina la mine. Pana acum nicio problema, am schimbat doar un bec. Suspensiile imi par totusi prea tari, mai ales pentru drumurile noastre, iar un alt minus pe care l-am mai punctat si mai demult ar fi calitatea plasticelor, desi optic ok, lasa de dorit calitatea acestora, mai ales la o masina care se doreste a fi (oarecum) premium. Consumul 6% extraurban la o medie de ~80 km/h, iar urban, Bucuresti, 10-12% la o medie de ~20km/h. Cutia de viteza automata este de milioane, nu a dat niciun rateu, are un mic lag cand plec, normal pentru ca este uleiul rece, undeva 3-4 schimbari. De punctat ca nu am umblat la ea fiind sfatuit sa nu schimb uleiul sau sa-i fac alte revizii. Per total o masina buna care nu isi merita banii de noua, dar isi merita banii cu varf si indesat dupa ce se devalorizeaza undeva 2-4 ani. Edited by Silkworm, 07 July 2014 - 16:21. |
#64
Posted 07 July 2014 - 21:08
Silkworm, on 07 iulie 2014 - 16:20, said:
my car.jpg Per total o masina buna care nu isi merita banii de noua, dar isi merita banii cu varf si indesat dupa ce se devalorizeaza undeva 2-4 ani. |
|
#65
Posted 07 July 2014 - 22:18
#67
Posted 09 July 2014 - 20:27
Mi s-a dezlipit un ornament de plastic cromat. Dupa ce am fost la spalatorie...
usa1.jpg 95.32K 145 downloads Am cumparat lipici si am tratat-o ambulator Si tocmai ce o laudasem ca nu a avut nicio hiba. Sa-mi fie invatatura de minte. Glumesc, evident! usa2.jpg 80.79K 134 downloads Asa arata acum, sa vadem cat tine. Edited by Silkworm, 09 July 2014 - 20:28. |
#68
Posted 18 September 2014 - 00:16
Sunt si eu interesat de acelasi model. De ce nu ai optat si pentru plafon panoramic?
La cat mai multi km fara incidente! |
#69
Posted 18 September 2014 - 09:58
Silkworm, on 07 iulie 2014 - 16:20, said:
Cutia de viteza automata este de milioane, nu a dat niciun rateu, are un mic lag cand plec, normal pentru ca este uleiul rece, undeva 3-4 schimbari. De punctat ca nu am umblat la ea fiind sfatuit sa nu schimb uleiul sau sa-i fac alte revizii. Intii multi km inainte fara probleme Apoi, daca e cutie automata clasica cu convertizor de cuplu, atunci e normal lagul si nu doar la plecare. Daca e DSG sau alta manuala robotizata, atunci lag-ul ala s-ar putea sa fie din soft Sfatul ala sa nu schimbi uleiul din cutie e foarte prost. Toate uleiurile, oricit de bune si aditivate se dgradeaza in timp, asa ca mai devreme sau mai tirziu eu as lua in calcul schimbarea uleiului, macar o data la 4-5 ani. |
|
#70
Posted 07 October 2014 - 13:06
SticKyWoX, on 18 septembrie 2014 - 00:16, said:
Sunt si eu interesat de acelasi model. De ce nu ai optat si pentru plafon panoramic? La cat mai multi km fara incidente! Multumesc. Am luat masina SH si asa am gasit-o Am preferat km putin si o stare generala normala in detrimentul plafonului panoramic sau al navigatiei. Si evident pretul... undesignus, on 18 septembrie 2014 - 09:58, said: Intii multi km inainte fara probleme Apoi, daca e cutie automata clasica cu convertizor de cuplu, atunci e normal lagul si nu doar la plecare. Daca e DSG sau alta manuala robotizata, atunci lag-ul ala s-ar putea sa fie din soft Sfatul ala sa nu schimbi uleiul din cutie e foarte prost. Toate uleiurile, oricit de bune si aditivate se dgradeaza in timp, asa ca mai devreme sau mai tirziu eu as lua in calcul schimbarea uleiului, macar o data la 4-5 ani. Cutia e normala. Din cate am inteles cutiile in care s-a umblat in Romania incep sa cam dea rateuri ulterior. In cartea masinii zice ca uleiul e lifetime si ca daca nu sunt probleme de functionare nu trebuie mers la service. Acum... nu stiu ce sa spun si daca sa schimb uleiul, iar ulterior sa incep sa am belele pe la cutie... mai patinez pe subiect sa vad ce au facut si altii. |
#71
Posted 07 October 2014 - 13:54
Se fac 6 luni si am facut primii 10.000 km de cand masina este la mine. In acest moment are aproape 74.000 km. Pe langa revizia initiala care a inclus si distributia (better safe than sorry), nu am avut nici-o cheltuiala cu masina cu exceptia faptului ca mi-a cazut un ornament de la manerul usii pe care l-am lipit singur si a unui bec ars pe care iarasi l-am schimbat singur.
Acum am unul dintre becurile de la numar ars, dar nu a fost vreme sa il cumpar si sa il schimb. In jur de 3500 km i-am facut in afara tarii, pe drumuri exceptionale, iar concluzia mea este ca masina asta se chinuie foarte tare in tara noastra. Consumul mediu in afara tarii este si cu 30% mai jos decat la noi in conditiile in care intre Berlin si Cracovia viteza medie a fost ~125 kmph (scrisa pe computerul de bord) iar distanta 600km. Cu siguranta toate masinile se chinuie la noi avand in vedere ce drumuri avem, dar despre Opel Insignia am senzatia cumva ca o doare mai tare. Nu ca e a mea, am mai avut si alte masini, imi e greu poate sa ma explic... este o masina robusta, puternica, relativ decent construita (nu de 10, ci de un 8 hai poate 9), dar sensibila. Cumva e o senzatie ca masina e de plastic, dar nu in sensul rau, dintre masinile pe care le-am avut pana acum cred ca necesita cea mai mare atentie... Avand in vedere ca acest topic este urmarit si de catre cei care vor sa isi cumpere Insignia, imi permit la 10.000 de km sa dau cateva povete. In oras masina e destul de mare, dar te inveti cu ea si daca accepti sa mai mergi cativa metrii pana gasesti un loc de parcare rezonabil nu sunt probleme. Rotile masinii sunt destul de mari pentru drumurile noastre, asa ca se vor cam simtii gropiile si liniile de tramvai. Motorul de 160 CP este foarte ok pe masina asta, nu consuma exagerat, raspunde foarte bine in toate vitezele, drumuri bune sa fie... Directia este electrica, unii o injura, mie imi place. Ar fi multe de spus, insa vreau sa fac o precizare, am un prieten care are o Astra noua, motor 1.7 diesel 110 cp, iar masina nu are nicio legatura cu Insignia, poate doar forma. Si asta nu spun eu, ci o spune el... In rest, apa, paie si bataie! Pe curand! 20140823_090911.jpg 94.74K 106 downloads Edited by Silkworm, 07 October 2014 - 14:01. |
#72
Posted 10 October 2014 - 12:45
Silkworm, on 07 octombrie 2014 - 13:06, said:
Acum... nu stiu ce sa spun si daca sa schimb uleiul, iar ulterior sa incep sa am belele pe la cutie... mai patinez pe subiect sa vad ce au facut si altii. Schimba-l. Ce scrie in carte ajuta la economia consumerista. Uleiul, ca oricare alta chestie se degradeaza in timp si isi pierde proprietatile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users