Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Profetii adventisti
#73
Posted 28 July 2013 - 13:13
Didymus, on 28 iulie 2013 - 12:53, said: Alooo! Care lege înainte de darea legii? Darea legii ceremoniale de bună seamă, căci aceasta indica spre ”Sămânță” prin toate ceremoniile și simbolurile ce le conținea. Legea morală exista și înainte de redactarea și scrierea ei la Sinai, altfel dacă n-ar fi existat Lege n-ar fi existat nici păcat și desigur nici călcare de lege. P.S. Îmi cer scuze stimaților forumiști care pot înțelege aceste lucruri și fără grosolanele sublinieri la care a trebuit să recurg (pentru cerebralul pantof al doamnei).... Acum,burta pe carte... Romani 5;13 Caci INAINTE de Lege pacatul era in lume.Dar pacatul nu este tinut in seama cata vreme nu este o lege. Alo,se intelega ca PRIMUL a fost pacatul si APOI legea????????????? Didymus, on 28 iulie 2013 - 12:53, said: El n-a dat o lege (poruncă) a sabatului într-o perioadă, ca mai apoi să dea o lege a duminicii fără a o abroga pe prima. Desigur în situația absurdă că El nu știa ce decretează, având nevoie de corecturi ulterioare. Și nu-mi spune iară că nu e vorba de duminică, că chiar de ea e vorba! Aproape două miliarde de duminicali nu sunt floare la ureche. Chiar și tu mergi la biserică duminica, iei Cina Domnului duminica, sfințești duminica (să nu-mi spui că sâmbăta!). |
#74
Posted 28 July 2013 - 13:39
tanoit, on 28 iulie 2013 - 13:13, said: Acum,burta pe carte... Romani 5;13 Caci INAINTE de Lege pacatul era in lume.Dar pacatul nu este tinut in seama cata vreme nu este o lege. Alo,se intelega ca PRIMUL a fost pacatul si APOI legea????????????? Pavel folosește cuvântul ”Lege” [νόμος] de aproximativ 110 ori in epistolele sale. Ceea ce produce uneori confuzie este faptul că el nu folosește cuvântul „Lege” mereu cu același sens.
tanoit, on 28 iulie 2013 - 13:13, said: Blue day,niciodata nu a afirmat ca duminica ar fi inlocuit sabatul IUDEILOR!Eu deasemenea.Iar interpretezi tendentios,dar stim ca de obiceiurile vechi te vindeci greu. Edited by Didymus, 28 July 2013 - 13:44. |
#75
Posted 28 July 2013 - 14:04
Didymus, on 28 iulie 2013 - 12:53, said:
Exemplu concludent (să-l înțeleagă și tocul pantofului tău): sabatul. El n-a dat o lege (poruncă) a sabatului într-o perioadă, ca mai apoi să dea o lege a duminicii fără a o abroga pe prima. nu ! nu a dat nicio lege a duminicii. Sabatul este tinut si acum de catre crestini, incepand cu momentul pocaintei ("ASTAZI"), cand intra in odihna lui Dumnezeu. Sabatul din Lege era o umbra a acestuia! in rest, ai scris numai ineptii. Quote Uneori, prin ”Lege” el ințelege legea mozaică (Galateni 4, 21; Romani 7, 22-25; 1 Corinteni 9,9) Alteori, ”Legea” cuprinde întreg Vechiul Testament (1 Corinteni 14, 21; Romani 3, 19.21) Uneori, Pavel înțelege prin Lege voia lui Dumnezeu pusă în conștiința oamenilor (Romani 2, 14 -15) Alteori, ”Legea”, în înțelesul lui Pavel, reprezintă înclinațiile rele (Romani 7, 21) ”Legea” mai înseamnă și călăuzirea Duhului („legea Duhului de viață” de care face atâta caz doamna albastră, Romani 8, 2) În fine, ”Legea” este, în viziunea lui Pavel, principiul conducător al comportamentului (Romani 7, 7). aberatii ! le suciti cum vreti ! Edited by blueday, 28 July 2013 - 14:06. |
#76
Posted 28 July 2013 - 14:18
blueday, on 28 iulie 2013 - 14:04, said:
Sabatul este tinut si acum de catre crestini, incepand cu momentul pocaintei ("ASTAZI"), cand intra in odihna lui Dumnezeu. Acela nu este sabat (sabbatismos), ci odihna mântuirii (katapausis). Sabatul zilei a șaptea, rămâne în continuare pentru poporul lui Dumnezeu. Acum sper că m-ați înțeles... blueday, on 28 iulie 2013 - 14:04, said: in rest, ai scris numai ineptii. aberatii ! le suciti cum vreti ! |
#77
Posted 29 July 2013 - 07:00
Didymus, on 28 iulie 2013 - 14:18, said:
Acela nu este sabat (sabbatismos), ci odihna mântuirii (katapausis). Sabatul zilei a șaptea, rămâne în continuare pentru poporul lui Dumnezeu. Acum sper că m-ați înțeles... mai, nu intelegi ca Dumnezeu a stabilit o noua zi, astazi, adica katapausis este noul sabat, pentru crestini? 8. Caci, daca le-ar fi dat Iosua odihna, n-ar mai vorbi Dumnezeu dupa aceea de o alta zi stii ce inseamna expresia "o alta zi"? adica nu e tot cea veche! si nu ai citit aici: 3. Pe cand noi, fiindca am crezut, intram in "odihna" despre care a vorbit El cand a zis deci cum intri in aceasta odihna? PRIN CREDINTA ! incepand cu "astazi", ziua cand devii credincios. voi chiar nu pricepeti niste lucruri scrise extrem de explicit? |
#78
Posted 29 July 2013 - 07:44
Didymus, on 27 iulie 2013 - 13:40, said:
Tu n-ai adăugat nimic, dar ai scos. Ai rupt versetul din context. Fraza în original cuprinde versetele 33-35 (1 Cor.14), nu doar 34 pe care-l trântești pe ce topic apuci (să iei cuvântul). Contextul este al ordinii în serviciul public din biserici (vers.33). În acest context, dacă în timpul predicii (vers.34) pe femeie o mănâncă limba să-l întrebe pe bărbat ce și cum, ea are datoria să tacă și să-l întrebe acasă (vers.35) pe bărbat și va primi toate lămuririle necesare. Am o mică întrebare pentru toți amicii Antihristului (ăl de dă cu Legea de pământ): cum stați cu consecvența vis a vis de expresia ”cum zice și Legea”(din vers.34)? Dacă Legea nu mai e valabilă cum trâmbițează(de fapt trombonesc) domniile voastre, de ce ar mai fi valabilă prevederea ei ca ”femeia să tacă în ekklesie”? Hait? Stimabile, contextul spune clar ca femeia SA TACA. Si scrie ca este o PORUNCA. Tu nici nu recunosti ce scrie. Ia zii, este sau nu porunca? Iar daca este, atunci coana mare de ce a calcat-o? |
#79
Posted 29 July 2013 - 07:45
Didymus, on 28 iulie 2013 - 14:18, said:
Acela nu este sabat (sabbatismos), ci odihna mântuirii (katapausis). Sabatul zilei a șaptea, rămâne în continuare pentru poporul lui Dumnezeu. Acum sper că m-ați înțeles... Deci nu scrie acolo despre ziua a saptea.... ? Caci intr-un loc a vorbit astfel despre ziua a saptea: "Dumnezeu S-a odihnit in ziua a saptea de toate lucrarile Lui." (Evr.4:4) Odihna lucrarii stimabile de toate lucrarile Lui." (Evr.4:4) Ca ne dai tu interpretari de genul noi asa intelegem..., scoala se sabat spune...., miller si white scriu... Ne lasi ? Scriptura explica ; 9. Ramane, odihna de Sabat((sabbatismos) pentru poporul lui Dumnezeu. Ziua fiind umbra.. cu privire la o zile de Sabat, 17. care sunt umbra lucrurilor viitoare, dar trupul este al lui Hristos. Coloseni 2 Ca si la circumcizie , la fel cu preotia , cu adunarea la Ierusalim.... Insa inteles spiritual nimic la voi. Edited by husand, 29 July 2013 - 07:58. |
#80
Posted 29 July 2013 - 14:08
blueday, on 29 iulie 2013 - 07:00, said: mai, nu intelegi ca Dumnezeu a stabilit o noua zi, astazi, adica katapausis este noul sabat, pentru crestini? blueday, on 29 iulie 2013 - 07:00, said: 8. Caci, daca le-ar fi dat Iosua odihna, n-ar mai vorbi Dumnezeu dupa aceea de o alta zi stii ce inseamna expresia "o alta zi"? blueday, on 29 iulie 2013 - 07:00, said: adica nu e tot cea veche! zexelica, on 29 iulie 2013 - 07:44, said:
Stimabile, contextul spune clar ca femeia SA TACA. După concepția zexeliană Pavel se contrazice pe sine, căci în pasajul de mai sus, el îngăduie ca femeia să se roage și să profețească în biserică. Cum anume? Probabil prin semne, în limbajul muților! Și ca să încheiem odată subiectul, interpretarea corect contextuală nu poate omite versetul 29: ”Cât despre prooroci, să vorbească doi sau trei, şi ceilalţi să judece.”(1 Cor.14,29 - versiunea Cornilescu) ”Să vorbească doi sau trei profeţi, iar alţii să judece cu atenţie ce este spus.” (1 Cor.14,29 - versiunea NTR) în virtutea căruia, femeii nu-i este îngăduit să ia cuvântul spre a judeca spusele profeților respectivi. Dacă are nelămuriri, să întrebe pe bărbat acasă. Căci este rușine ca o femeie să vorbească în public având în vedere uzanțele epocii. Ce ar fi zis eventualii vizitatori din biserică? Uite la ei creștinii, ce dezmăț și debandadă este în bisericile lor! De fapt, cu asta se și ocupă Pavel în versetele în discuție: cu ordinea și disciplina închinării în biserică. Punct. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ husand, on 29 iulie 2013 - 07:45, said:
Deci nu scrie acolo despre ziua a saptea.... ? Caci intr-un loc a vorbit astfel despre ziua a saptea: "Dumnezeu S-a odihnit in ziua a saptea de toate lucrarile Lui." (Evr.4:4) Odihna lucrarii stimabile de toate lucrarile Lui." (Evr.4:4) Edited by Didymus, 29 July 2013 - 14:08. |
#81
Posted 29 July 2013 - 14:36
citesc si ma minunez !
aveti probleme mari de tot ! cum puteti interpreta in halul asta niste versete care spun ca crestinul tine Sabatul cand intra in odihna lui Dumnezeu, acel astazi, ziua mantuirii, cand prin credinta accepta pe Domnul si implicit odihna Sa? scrie negru pe alb! scrie acolo ca crestinii trebuie sa se odihneasca fiecare a 7-a zi? nu, nu scrie nimic in felul acesta! ba chiar colosenilor, Pavel le spune ca cine judeca pe altul cu privire la tinerea vreunei zile de Sabat, greseste ! este evident ! pentru orice om normal la cap, dar se pare ca nu e cazul vostru. |
#82
Posted 29 July 2013 - 14:52
Didymus, on 29 iulie 2013 - 14:08, said:
în virtutea căruia, femeii nu-i este îngăduit să ia cuvântul Poruncii Domnului ca in toate bisericile sfintilor. 34. Femeile sa taca in adunari, caci lor nu le este ingaduit sa ia cuvantul in ele, ci sa fie supuse, cum zice si Legea. 35. Daca voiesc sa capete invatatura asupra unui lucru, sa intrebe pe barbatii lor acasa; caci este rusine pentru o femeie sa vorbeasca in biserica. 36. Ce? De la voi a pornit Cuvantul lui Dumnezeu? Sau numai pana la voi a ajuns el? 37. Daca crede cineva ca este proroc sau insuflat de Dumnezeu, sa inteleaga ca ce va scriu eu este o porunca a Domnului. . Didymus, on 29 iulie 2013 - 14:08, said: . Rămâne deci sabatismos Corect. Ziua a saptea fiind umbra. zile de Sabat, 17. care sunt umbra lucrurilor (Col.2:17) Mai zice si despre altele ca sunt umbre ? Da (Evr.10:1) despre preotie si jertfe ,porunci privitoate la ispasire IN VECHIUL LEGAMANT La fel circumcizia in carne. Edited by husand, 29 July 2013 - 14:55. |
|
#83
Posted 29 July 2013 - 19:09
blueday, on 29 iulie 2013 - 14:36, said:
citesc si ma minunez ! aveti probleme mari de tot ! cum puteti interpreta in halul asta niste versete care spun ca crestinul tine Sabatul cand intra in odihna lui Dumnezeu Căci ţi-am dat (ţie şi pantofiorilor tăi) toate elementele necesare pentru interpretarea corectă a pasajului. Creştinul nu sabatul/sabbatismos îl ţine când intră în odihna lui Dumnezeu, ci katapausis. Chiar n-ai avut minima curiozitate să verifici versetele în originalul grecesc? Tot repeţi aceeaşi prostie când o simplă verificare te-ar edifica. Şi nu doar din punct de vedere intelectual! Implicaţiile sunt mult mai adânci... blueday, on 29 iulie 2013 - 14:36, said: este evident ! pentru orice om normal la cap, dar se pare ca nu e cazul vostru. Edited by Didymus, 29 July 2013 - 19:10. |
#84
Posted 30 July 2013 - 07:15
Didymus, on 29 iulie 2013 - 19:09, said:
Eu citesc şi mă minunez mai tare! Căci ţi-am dat (ţie şi pantofiorilor tăi) toate elementele necesare pentru interpretarea corectă a pasajului. Creştinul nu sabatul/sabbatismos îl ţine când intră în odihna lui Dumnezeu, ci katapausis. Chiar n-ai avut minima curiozitate să verifici versetele în originalul grecesc? Tot repeţi aceeaşi prostie când o simplă verificare te-ar edifica. Şi nu doar din punct de vedere intelectual! Implicaţiile sunt mult mai adânci... Uite care e treaba, te rog frumos să-ţi măsori cuvintele. Nu pe mine mă faci nesănătos la cap, ci pe milioane de creştini! Situaţia stă cu totul altfel... începe să semene cu nebunul care acuză că toţi medicii psihiatri sunt nebuni spiritual, sunteti la pamant. iata ce scrie: 9. Ramane, dar, o odihna 10. Fiindca cine intra in odihna Lui se odihneste si el de lucrarile lui, cum S-a odihnit Dumnezeu de lucrarile Sale. ai citit ce am ingrosat? odiha de Sabat pentru crestini este odihna lui Dummnezeu in care intra crestinul, odihnindu-se de "fapte", pentru ca "fapta" ce da mantuirea a facut-o Domnul Isus, cand a murit pe cruce, orice alta fapta nu aduce mantuire pentru om ! ci doar credinta in lucrarea mantuitoare, adica jertfa Domnului. acolo nu scrie: ramane odihna de Sabat pentru crestini, fiindca tinem a saptea zi a saptamanii, cand ne odihnim. |
#85
Posted 30 July 2013 - 09:54
blueday, on 30 iulie 2013 - 07:15, said: 9. Ramane, dar, o odihna 10. Fiindca cine intra in odihna Lui se odihneste si el de lucrarile lui, cum S-a odihnit Dumnezeu de lucrarile Sale. ai citit ce am ingrosat? Rămâne odihna de sâmbătă pentru poporul lui Dumnezeu, fiindcă cine se odihnește sâmbăta, se odihnește cum S-a odihnit și Dumnezeu când a terminat lucrarea Creațiunii Iar ca să satisfacem și apetența pentru înțelesurile spirituale ale inestimabililor: Cine păzește sâmbăta, celebrează atât lucrarea Creațiunii lui Hristos, cât și lucrarea Re-Creațiunii Lui. Căci El (Hristos), când a terminat Creațiunea S-a odihnit în ziua a șaptea, iar când a terminat Re-Creațiunea (Salvarea omului la Cruce) S-a odihnit de asemenea (în mormânt). |
#86
Posted 30 July 2013 - 11:17
acolo scrie cu totul altceva ! dar in fine, vad ca nu are sens.
|
#87
Posted 30 July 2013 - 16:12
|
#88
Posted 31 July 2013 - 05:24
Didymus, on 30 iulie 2013 - 16:12, said:
Dacă scrie cu totul altceva, nu mai da citate aiuritoare din broșurica cultului tău. Ori a bisericii tale. Ori a nebisericii tale, până ne lămurim ce ”hram” porți... tu trebuie sa te lamuresti cu privire la ce scrie in Biblie, daca vrei sa tragi vreun folos ! pentru ca vezi bine ca faci praf Scripturile, de nu se mai intelege nimik ! |
#89
Posted 31 July 2013 - 06:40
#90
Posted 31 July 2013 - 08:04
Didymus, on 30 iulie 2013 - 09:54, said: Cine păzește sâmbăta, celebrează atât lucrarea Creațiunii lui Hristos, cât și lucrarea Re-Creațiunii Lui. Căci El (Hristos), când a terminat Creațiunea S-a odihnit în ziua a șaptea, iar când a terminat Re-Creațiunea (Salvarea omului la Cruce) S-a odihnit de asemenea (în mormânt). Pai Didymus a saptea este era corturilor iar prima este era bisericii insa cine sa inteleaga ca acum e umbra celor ce au sa vina , cum scrie, iar lucrarea se termina nu la salvare ci la judecata. . Didymus, on 31 iulie 2013 - 06:40, said:
Eu sunt lămurit, Cu sabatul ? Nu cred ? . Matei 28 1. La sfarsitul Sabatelor cand incepea sa se lumineze inspre prima din Sabate, Maria Magdalena si cealalta Marie au venit sa vada mormantul. .Ziua intaia = prima din sabate Edited by husand, 31 July 2013 - 08:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users