Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fiabilitate motor 1.8 tsi 160cp
Last Updated: Apr 30 2019 08:54, Started by
Rene1984
, May 23 2013 13:09
·
0
#37
Posted 09 August 2017 - 20:42
Salut. Am vrut să iau și eu un 1.8 tsi + resoftat.
Insă avea două probleme: 1. Uleiul mirosea a benzină. 2. Avea un țăcănit în partea de sus. Oare țăcănituk era de la o axă cu came/tacheți sau de la injecție? |
#38
Posted 10 August 2017 - 11:48
Acest motor facut intre 2010-2012 (nu stiu cod motor) a fost prost facut din fabrica. E deja cunoscut ca problemele au fost de materiale slab calitative folosite in blocul motor - pistoane si camasi proaste.
De aici in timp a aparut consumul de ulei urias si in SUA in urma unui proces (cum se fac in state de se strang mai multi clienti) VW a recunoscut ca e o problema de fabricatie a motorului respectiv si absolut toate motoarele care aveau codul respectiv au fost refacute gratuit. In restul lumii nu a mers asa si politica e cam asa: daca ai facut revizii la VW te costa doar manopera, daca nu te costa refacerea motorului ~3.000 de euro. |
#40
Posted 18 September 2017 - 15:17
Salutare baieti. am o skoda superb din 2010 motor de 1.8 tsi 160 CP. am cumparat o la 78665 km. acum la 86000+ a inceput sa mearga intrerupt,am dus o la reprezentanta skoda in germania pentru o diagnoza,mi au spus ca lantul de la distributie e largit si trebuie schimbat,acum ma suna si imi zic ca lantul e schimbat dar motorul merge intrerupt in continuare si ca au cedat cilindri 3 si 4,si am doua variante sa schimb motoru sau sa schimb cei 4 cilindri pentru ca doar doi cilindri nu merg schimbati.intrebarea mea este de ce sa ajuns aici,ce a cauzat largirea lantului si cedarea celor doi cilindri?
|
#41
Posted 18 September 2017 - 16:42
Schimba motorul daca vrei sa mai tii masina, sau doar cilindrii daca vrei sa o pui la vanzare. Cu vreo 2-3 posturi mai sus @sidewinter iti descrie problema.
|
#42
Posted 31 October 2017 - 06:27
E vorba de vestita distributie de la fsi unde cedeaza patinele de plastic sau intinzatorul hidraulic
Din pacate defect de fabricatie si nici dupa schimbare nu ai garantie ca tine. Plus ce a spus colegul mai sus ,materiAle de toata jena |
#43
Posted 28 April 2019 - 19:58
Salutare colegi,
Acelasi motor il am si eu pe un Passat CC din 2008, 1.8 TSI cod motor BZB, de cand am luat masina am facut 30000km in 15 luni totul bine si frumos pana intro seara. Am parcat masina, am lasato pornita vreo 5 minute(asta dupa ce am mers normal cu ea vreo 30km), am oprit motorul, si peste 20 de minute am incercat sa il pornesc dar nu a mai pornit, se auzea un sunet ca de plastic de prin motor, destul de sesizabil. Inainte de asta masina a mers normal, nu a stat nemiscata, uleiul e schimbat, bujile au vreo 20000 km, fara sunete dubioase la motor. Am tractat masina si dupa sunet mecanicul zice ca e distributia si ca a sarit sau s-a decalat lantul. Acuma eu vin cu urmatoarea intrebare, cum se poate sa pice distributia la oprirea motorului? ce cauzeaza asa ceva? masina are 180.000 cu distributia originala pe lant. Si intrebarea care-mi provoaca griji e urmatoarea, daca lantul acela s-a deplasat/a sarit la oprirea motorului se poate sa fi indoit supapele? are atata forta distributia in acel moment? sau pe scurt, scap doar schimband distributia ? Motorul inca nu e desfacut, urmareaza in zilele urmatoare. Mecanicul mi-a spus sa schimb motoroul ca "oricum TSI-urile nu tin mai mult de 200.000" - afirmatie care mi se pare aberanta sau oarecum deplasata. Am decis sa nu schimb motorul ci sa il repar pe acesta, in felul asta stiu clar ce am schimbat in el si ce nu se va mai strica, cel putin nu in scurt timp. Dati-mi o parere cu privire la problema mea. Multumesc |
#44
Posted 28 April 2019 - 20:08
pana sa desfaca motorul ar trebui sa verifice lantul si sa invarta manual motorul.
|
#45
Posted 28 April 2019 - 20:17
#46
Posted 28 April 2019 - 20:19
nu gripatul te intereseaza ci cum face compresia si daca loveste vreo supapa.
adica daca e sau nu sarit lantul de la punct. Edited by arg, 28 April 2019 - 20:20. |
|
#47
Posted 28 April 2019 - 20:21
#49
Posted 28 April 2019 - 20:23
#50
Posted 28 April 2019 - 20:25
da si nu, banuiesc ca e sarit de la punct, poate ai norocul sa nu se lovit supapele si sa scapi doar cu un lant si intinzator nou.
|
#51
Posted 30 April 2019 - 08:54
Un prieten bun are o Skoda Superb 2008 sau 2009 cu motorul asta. Cumparata in 2013 la 95k km. La 6 luni sau asa ceva dupa ce a cumparat-o i s-a aprins Check Engine si a intrat in limp mode. A tot incercat sa o repare si i-a schimbat bucati de motor fara sa rezolve problema, la cateva service-uri si apoi la reprezentata si in final i-a schimbat motorul cu totul la Brady Skoda. Cred ca schimbarea motorului (plus cateva chestii pe langa) l-a costat vreo 4000E iar diferitele incercari de a rezolva inainte aproape 3000E. Cel putin astea sunt sumele pe care mi le-a dat el.
Acum e ok masina, cu exceptia mancatului de ulei, care trebuie completat din timp in timp. Edited by tatalor51, 30 April 2019 - 08:57. |
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users