Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Fiabilitate motor 1.8 tsi 160cp

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
walking^human

walking^human

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 02.05.2007

Quote

la diesel nu e problema, ca motorina se autoaprinde.
Diesel-ul pentru mine e exclus 99% (1% ramane pentru cazul extrem de putin probabil in care as gasi o oferta exceptional de buna).

Quote

Opel 1.6 180 e cu inj clasica. Parca si cele de 2.0 200+ cai.
Fiat 1.4 120 si 150.
Reno 1.4 130 si 2.0 170.
La Opel Insignia e nasoala directia.
Fiat nu are masina de clasa D.
Reno as cumpara doar daca as tine 2 masini, si cea de-a 2-a sa fie Megane rs.

Quote

Ce ziceam mai sus e risc, nu regula.
Nu stiu ce sa mai cred, am auzit si de 4-5 litri bagati suplimentar in tsi-uri in intervale de 14-15k km, ceea ce mi se pare complet inacceptabil pentru un motor neuzat de generatie noua.

ps:la tsi-urile care ard ulei, se poate depista cu degetul pe teava de esapament, sau il arde complet/tine in catalizator?

Edited by walking^human, 03 June 2013 - 13:47.


#20
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu cred ca au prea multi bani de benzina incat sa consume 5l de ulei cu un motor NEUZAT cum zici tu.
In cazul asta la revizie e de ajuns sa schimbi doar filtrul de ulei.

Se poate face un test de compresie, ieftin si usor.

E posibil sa fie si de la turbina.

#21
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006

 walking^human, on 03 iunie 2013 - 13:45, said:


ps:la tsi-urile care ard ulei, se poate depista cu degetul pe teava de esapament, sau il arde complet/tine in catalizator?
Nu prea pentru ca, in principiu, toate motoarele cu injectie directa afuma teava de esapamament iar cele turbo cu injectie directa si mai rau decat cele aspirate cu injectie directa.

#22
walking^human

walking^human

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 02.05.2007
Nu strica testul de compresie, insa daca camasa cilindrului + inelele/segmetii "de compresie" sunt in stare buna iar cei inferiori "de ulei" sunt varza compresia va fi buna, insa tot va ramane ulei in camera de ardere.

Atunci, singurul mod de a verifica daca un tsi arde ulei ramane sa-l cumperi si sa astepti cateva mii de km ca sa vezi daca ti-ai luat sau nu teapa...

Sau macar pe bujii raman semne?

#23
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Am mai vb pe forum de colegul meu care are Audi A4 2.0tsi si care e complet depasit de tot ce inseamna tehnica. Cu toate astea merge si nu-si mai face nici un fel de probleme.  Mai cunosc si o pustoaica cu A4 1.8 tsi luat de parinti care merge doar in oras cu el. Sau un nene medic ce face naveta la tara cu A3 1.4 tsi.
Nimeni nu-si face probleme si circula bine merci. Nici cei care au Skode cu motoare tsi nu-i vad ingrijorati.
Nu stiu ce au patit cei de la VW ca aia chiar au dat buleala cu tsi-urile, stiu 2 cazuri concrete de-a dreptul ridicole.

#24
walking^human

walking^human

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 02.05.2007
Cazurile cu oameni care merg doar cateva sute km/luna, oameni care nu observa nici daca se aprind toti martorii din bord, si oameni care si-au luat o cazatura tip "impecabila accept orice test" sunt complet irelevante. Si mai sunt si aia care au reparat jumate de masina, dar se jura ca au schimbat doar placutele si au si un consum de trei pipete la suta de km.

#25
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Eu nu ziceam ca motoarele astea sunt praf si ca se strica de 2 ori intre 2 semafoare ci ca apar mai des defectiuni grave si scumpe decat la altele sau ca anumite probleme care la celelalte nu au prea multe urmari la astea au urmari.

#26
vardan

vardan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.08.2009
Salut,

Am o Skoda Octavia 2 facelift de noua din mai 2010 cu 1.8 tsi cutie dsg7. Am facut cu ea 70.000km si pot sa va spun ca eu m-am indragostit total de acest motor si de intreaga masina. Va asigur ca nu o sa va spun baliverne de genul "masina mea consuma 3%" etc... Va relatez intocmai ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la ea:

ASPECTE POZITIVE:

1. Motorul 1.8 TSI trage fenomenal pe octavia(pe Passat e mai lent - mai grea masina etc)
2. Maraie frumos cand o turezi
3. consumul decent PENTRU 160CP in special cel de afara..
Masina a consumat pe 4500km pana in Germania si inapoi cu orase cu restrictii pe autostrazi(gen 60 sau 80km/h) si cu talpa uneori pana la 200km/h unde s-a putut(nu va imaginati insa ca tot drumul am mers cu viteza asta) si a consumat 8,1%. A reusit un prieten sa o aduca de la Brasov la Bucuresti cu un consum de 5,8%(neaccelerata brusc si fara sa treaca de 120km/h) dar eu nu consider acesta un consum de mentionat pentru ca nu stiu pe cine intereseaza cat de putin poate sa consume o masina in conditii ideale ci ne intereseaza pe toti un consum normal fara sa stai mereu cu ochii pe calc. de bord. Mie imi consuma la un drum normal in afara localitatii undeva intre 6,5-7,5%(consum facut la pompa) mers intre 130-160 km. In oras daca se merge linistit consum cam 12,5% ziua si cam 10,5 seara astfel consumul urban este cam 11,5%. Daca o conduc smintit(dar nu o mai fac de mult) se duce si la 17%- insemnand accelerari pana la rosu mers cu 140 prin oras, ramas fara permis etc... Posted Image

ASPECTE NEGATIVE:

1. consum de ulei cam 800ml- 1200ml de la schimb la schimb(cam la 10.000KM). Dupa ce fac 5-6000km de la ultima revizie imi semnaleaza in bord nivel scazut ulei si completez cam 6-800ml si uneori se mai aprinde o data cu 1000km inainte de revizie si mai completez cu 2-600 ml.
Inteleg de la mecanici ca este un consum absolut normal pentru acest tip de motoare. Pe mine ma deranjeaza mai tare ca trebuie sa am grija sa am in portbagaj ulei si ma deranjeaza asa ca idee ca un motor de generatie -sa-i spunem noua- papa atata ulei de la schimb la schimb..


Eu nu am avut insa probleme pana acum cu motorul si nici nu cred ca o sa am pentru ca nu fac 50.000 km pe an si sa tin masina 8-10-12 ani ca sa-mi pun problema ca va cadea motorul.. Acest topic a fost deschis de un baiat care-si pune problema la 14000km in 2 ani cat o sa-l tina motorul?! Hai sa fim seriosi! Ai mai multe sanse sa o dai de gard sau sa o scapi in garla decat sa ti se strice motorul.


CA O CONCLUZIE: EU RECOMAND CU MARE CALDURA ACEST MOTOR DACA NU SUNTETI DISPERATI CU CONSUMURI DIN ACELEA DE 4,5,6% SAU CAT SE MAI LAUDA UNII CA SCOT CU ALE LOR MOTOARE DE 1,3CDI 70 CP ETC.. ESTE UN MOTOR ROBUST, PUTERNIC, CU UN CONSUM CIVILIZAT  SI CU CM3 IN GRAFIC PENTRU NR DE CAI PE CARE-I ARE!

MI-A PLACUT FAZA CU ASCUTITOAREA DE 100 DE CAI! :))))

Edited by vardan, 25 February 2014 - 13:55.


#27
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
Si eu am motorul asta pe leon, aproape 75 000 km. Al meu nu consuma ulei, in schimb am inteles ca scoate fum negru cand accelerez mai puternic, se vede si pe bara din spate care e putin inegrita in dreptul tevii de esapament. Dar in afara de faptul ca inegreste putin bara din spate nu am ce reprosa motorului.

#28
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Am o prietena cu Scirocco 1.4 TSI - 160 CPsi dupa 4-50.000 km i-a schimbat  motorul (pe garantie).

Ma uitam pe mobile.de si am vazut foarte multe masini cu  `Neuer Motor` (in special 1.2 si 1.4 TSI ).Eu nu prea am incredere in motoarele astea `stoarse`

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

Edited by polizei, 26 February 2014 - 13:47.


#29
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 gtcosmin, on 26 februarie 2014 - 10:04, said:

Si eu am motorul asta pe leon, aproape 75 000 km. Al meu nu consuma ulei, in schimb am inteles ca scoate fum negru cand accelerez mai puternic, se vede si pe bara din spate care e putin inegrita in dreptul tevii de esapament. Dar in afara de faptul ca inegreste putin bara din spate nu am ce reprosa motorului.
Pai fum negru inseamna ca iese funinginea din toba atunci cand ii dai talpa, sau iti mananca ulei fara sa stii .Daca frecvent vezi ca scoate fum negru , atunci este a doua optiune.

Oricum , e rusinica pentru o benzinara sa scoata fum negru .

Edited by CorneliuRos, 26 February 2014 - 20:41.


#30
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
Ulei nu mananca, la 10 000 de km de la ultima revizie(cea de 60 000) am verificat nivelul si era aproape de maxim. De asemenea din cate stiu fumul cauzat de ulei e usor albastru, nu negru, poate gresesc. Oricum nu cred ca e o problema, in curand o sa fac revizia de 75 000 la care se schimba si bujiile, sa vad pe urma daca se schimba ceva. Ma gandesc ca ar putea sa fie si de la faptul ca o mare parte din kilometri sunt facuti la viteza constanta, merg destul de mult pe autostrada si mai putin prin oras.

PS. Nu e atat de mult fum incat sa-l vad in oglinda. Mi-au spus nistre prieteni care mergeau cu alta masina in spatele meu la un drum mai lung asta vara, iar bara spate se afuma mereu putin in zona tevii de esapament.

Edited by gtcosmin, 26 February 2014 - 23:58.


#31
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 02.12.2007

 polizei, on 26 februarie 2014 - 13:38, said:

Ma uitam pe mobile.de si am vazut foarte multe masini cu  `Neuer Motor` (in special 1.2 si 1.4 TSI ).Eu nu prea am incredere in motoarele astea `stoarse`
Motoarele nu pot fi stoarse. Cel mai probabil e din cauza injectiei directe. Incet incet incep sa apara pe banda rulanta belelele "minunilor" eco. Mai asteapta putin, in curand o sa vezi chestia asta si la motoare nestoarse cum le spui tu. Aspiratele cu injectie directa au intrat pe piata ceva mai tarziu, in vreo 2-3 ani vor incepe si alea sa moara ca mustele.

Edited by Tipiric, 27 February 2014 - 02:59.


#32
radupaun

radupaun

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.04.2014
Am si eu 1.8 TSI pe un Seat Altea XL din 2010. Cateva comentarii:

- In primul rand, cand am nevoie de cate o piesa, ceva, nu prea gasesc 1.8 TSI in cataloagele vanzatorilor, toti ma gasesc cu 1.8 TFSI de 160 CP... In fine, o chestie minora, dar nu stiu de ce naiba se intampla la fiecare magazin de piese. Sunt sigur ca motorul e TSI, scrie clar pe blocul motor :)

- Nu sunt decat un utilizator de masina, nu ma pricep la mecanica. Ca utilizator, insa, sunt multumit de motor, mai ales ca masina are si DSG 7, ceea ce face condusul foarte placut.

- Motorul meu consuma insa ulei in draci: 4-5l intre doua revizii (le fac la un an, timp in care fac cam 14.000 km). Am luat masina de la Porsche, de noua, asa ca am facut primele 2 revizii la ei. Le-am spus de consumul de ulei, mi-au raspuns ca e in limitele producatorului. A treia oara am facut revizia anuala la alt dealer Seat, Metrotehnica. Aceeasi intrebare, acelasi raspuns. Ale naibii norme!
Nu iese fum pe esapament, nu am bara innegrita. Nu am remarcat nici pete de ulei sub masina. Unde se duce uleiul ala, nu stiu... Nu s-a aprins pana acum indicatorul de ulei pe bord, dar nici nu astept: stau cu bidonul de 1l in portbagaj si din cand in cand mai adaug juma de litru (cand ajunge sub minim pe joja). Din cei 14.000 de km pe an, cam jumate sunt facuti in Bucuresti, restul afara. Nu merg tare, in afara as zice ca merg chiar incet, sa doarma copiii cat mai mult...
Sunt interesat de orice comentariu ati avea legat de consumul de ulei. Ideea e ca nu ma deranjeaza consumul in sine, daca asta implica doar costul acelui ulei. Daca insa sunt semne ale unei probleme mai mari, as vrea sa stiu, poate pot preveni vreo defectiune mai serioasa.

- Ma gandesc serios sa-mi pun instalatie GPL pe aceasta masina. Are cineva vreo sugestie in acest sens? M-as indrepta catre ceva italienesc, dar nu stiu ce producator, ce model. Din nou, orice sugestie e binevenita.

Merci!

#33
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,454
  • Înscris: 15.06.2007
Eu in cartea masinii am citit cu stupoare ca fabricantul considera normal un consum de pana la 800ml/1000km. Deci 8 litri de ulei la 10000km. Dar ca sa consume atata , probabil ca motorul trebuie sa fie exploatat in conditii deosebit de grele, turatii maxime, pt perioade indelungate.

Au ei o serie de teste , cand fac un motor nou, si stiu ei ca rezista sa functioneze cel putin in limita celor 100000 de km, cat are garantia. Garantie pe care o asigura cu conditia sa faci reviziile la interval si cu uleiul care trebuie.
Ca 99 % din clienti exploateaza motorul in conditii mai mult decat decente fara sa forteze, ii asigura ca nu vor avea batai de cap cu garantia, si majoritatea motoarelor apuca sa treaca pragul de 300000km fara probleme.

#34
gigijorj

gigijorj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 17.05.2009
Despre fumul negru,... nu consuma ulei, consuma bezina.
avans prea mare, sau injectie defectoasa.
Cum este consumul de carburant?
@radupaun
O instalatie GPL buna pe care o recomand este Tomasetto Achille, se preteaza la acel motor.
despre consumul de ulei n-ai ce-I face, asta e, aceste motoare si cele de 2 ltr. , consuma ulei, din cauza normelor de poluare, sunt recomandate uleiurie 5W30, care nu sunt pentru clima din tara noastra.
Pentru tara noastra sunt recomandate cele 5W40.
Dar asta e, te obisnuiesti cu completarea de ulei.
Norma 5W30 este foarte "subtire", de aici si consumul de ulei.

Edited by gigijorj, 28 May 2014 - 23:03.


#35
gigijorj

gigijorj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 17.05.2009
Fum negru inseamna surplus de carburant, deci si un consum mai mare.
@radupaun, o instalatie GPL buna , dupa parerea mea ete "Tomasetto Achille", se preteaza pentru acel motor, nu se simnte nici-o penalizare de performanta la trecerea pe GPL.
Efectiv nu-ti dai seama ca a trecut pe GPL.
Acum despre consumul de ulei, tehnologia inalta de fabricatie a impus cote foarte mici ale elementelor aflate in miscare, (frecare), deci un motor foarte "strans", pentru ungerea acestuia si pentru respectarea normelor europene de poluare, este necesara utilizarea unui ulei cu un grad scazut de vascozitate, respectiv 5W30, binenteles produs cu inalta tehnologie de hidrocracare si aditivare, acesta are un interval de schimb indelungat, ajungand pana la 30000Km.
aditivii din componenta acestuia isi fac simtita prezenta mai cu seama dupa utilizarea acestui ulei, mai sus de 10000 de km., deci aditivii din componenta acestuia prelungesc durata de utilizare a uleiului, asta in detrimentul duratei de utilizare a motorului.
Aici binenteles ca sunt avantajati producatorii de autovehicule.
Binenteles ca motoarele noi, sunt prevazute cu senzori de calitate a uleiului si pe masura ce este sesizata uzura acestuia, (folosirea autoturismului cu precadere in mediu urban), scurteaza perioada si numarul de km. la care se face schimbul de ulei.
Concluzia, ca si asa am lungit-o, este ca un ulei cu vascozitate mai mica se va consuma mai repede.
De aici si acel consum de ulei, acceptat de fabricant ca fiind normal.

Scuze pentru postul dublu, asa a iesit!

Edited by gigijorj, 28 May 2014 - 23:40.


#36
potentialcumparator

potentialcumparator

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 07.03.2016

 Rene1984, on 27 mai 2013 - 14:36, said:

Păi şi, concret, cum ar trebui exploatate cel mai bine astfel de motoare? La ce interval să schimb bujiile? Să cer asta chiar dacă cei de la service nu se sesizează? De asemenea, nu mi-e clar ce înseamnă acel update de soft, unde, când şi cum se face.

Eu în general ţin motorul pe la 2000 rpm, deşi indicatorul pentru schimbarea treptelor încurajează treptele superioare încă de la 1600 rpm. Ca stil, nu prea forjez maşina, merg relaxat, cu cât mai puţine frânări şi accelerări, cu 60km la oră în localităţi, 90 în afară, 100-110 pe autostradă.

un motor supraturat clar o sa reziste mai putin decat unul care ajunge la aceleasi turatii in conditii normale, e uzura mai mare dar asta nu ti-o baga nimeni la reclama de la vanzare; oricum la cum mergi tu o sa iti cada turbina inaintea motorului pentru ca nici nu apuca sa se deschida bine; iar legat de modul cum mergi imi cer scuze de putin offtopic: adica tu mergi in localitate cu 10 km peste limita admisa unde orice km conteaza la distanta de franare dar pe autostrada nu esti in stare sa mergi decat 110 hai 120? pe bune?? si cand prinzi cate un camion in fata mai incurci si traficu schimband benzile; de ce ti-ai mai luat masina de 160cp?? ia-ti un 1.4 motorina si poti sa te plimbi si prin oras linistit ca cu 1.8 benzina asta cred ca scoti mult peste 10 in oras

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate