Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...

Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...
 Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...
 De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...
 schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 

Fiabilitate motor 1.8 tsi 160cp

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 01.12.2007
Salut. Am vrut să iau și eu un 1.8 tsi + resoftat.
Insă avea două probleme:
1. Uleiul mirosea a benzină.
2. Avea un țăcănit în partea de sus.
Oare țăcănituk era de la o axă cu came/tacheți sau de la injecție?

#38
sidewinder

sidewinder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 561
  • Înscris: 19.05.2009
Acest motor facut intre 2010-2012 (nu stiu cod motor) a fost prost facut din fabrica. E deja cunoscut ca problemele au fost de materiale slab calitative folosite in blocul motor - pistoane si camasi proaste.
De aici in timp a aparut consumul de ulei urias si in SUA in urma unui proces (cum se fac in state de se strang mai multi clienti) VW a recunoscut ca e o problema de fabricatie a motorului respectiv si absolut toate motoarele care aveau codul respectiv au fost refacute gratuit. In restul lumii nu a mers asa si politica e cam asa: daca ai facut revizii la VW te costa doar manopera, daca nu te costa refacerea motorului ~3.000 de euro.

#39
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 01.12.2007
La mine era 2008.

#40
skodasuperb

skodasuperb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.09.2017
Salutare baieti. am o skoda superb din 2010 motor de 1.8 tsi 160 CP. am cumparat o la 78665 km. acum la 86000+ a inceput sa mearga intrerupt,am dus o la reprezentanta skoda in germania pentru o diagnoza,mi au spus ca lantul de la distributie e largit si trebuie schimbat,acum ma suna si imi zic ca lantul e schimbat dar motorul merge intrerupt in continuare si ca au cedat cilindri 3 si 4,si am doua variante sa schimb motoru sau sa schimb cei 4 cilindri pentru ca doar doi cilindri nu merg schimbati.intrebarea mea este de ce sa ajuns aici,ce a cauzat largirea lantului si cedarea celor doi cilindri?

#41
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Schimba motorul daca vrei sa mai tii masina, sau doar cilindrii daca vrei sa o pui la vanzare. Cu vreo 2-3 posturi mai sus @sidewinter iti descrie problema.

#42
polter

polter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 31.07.2008
E vorba de vestita distributie de la fsi unde cedeaza patinele de plastic sau intinzatorul hidraulic
Din pacate defect de fabricatie si nici dupa schimbare nu ai garantie ca tine.
Plus ce a spus colegul mai sus ,materiAle de toata jena

#43
soreenjohnny

soreenjohnny

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 28.04.2019
Salutare colegi,

Acelasi motor il am si eu pe un Passat CC din 2008, 1.8 TSI cod motor BZB, de cand am luat masina am facut 30000km in 15 luni totul bine si frumos pana intro seara.

Am parcat masina, am lasato pornita vreo 5 minute(asta dupa ce am mers normal cu ea vreo 30km), am oprit motorul, si peste 20 de minute am incercat sa il pornesc dar nu a mai pornit, se auzea un sunet ca de plastic de prin motor, destul de sesizabil. Inainte de asta masina a mers normal, nu a stat nemiscata, uleiul e schimbat, bujile au vreo 20000 km, fara sunete dubioase la motor.

Am tractat masina si dupa sunet mecanicul zice ca e distributia si ca a sarit sau s-a decalat lantul.
Acuma eu vin cu urmatoarea intrebare, cum se poate sa pice distributia la oprirea motorului? ce cauzeaza asa ceva? masina are 180.000 cu distributia originala pe lant.
Si intrebarea care-mi provoaca griji e urmatoarea, daca lantul acela s-a deplasat/a sarit la oprirea motorului se poate sa fi indoit supapele? are atata forta distributia in acel moment? sau pe scurt, scap doar schimband distributia ?

Motorul inca nu e desfacut, urmareaza in zilele urmatoare.
Mecanicul mi-a spus sa schimb motoroul ca "oricum TSI-urile nu tin mai mult de 200.000" - afirmatie care mi se pare aberanta sau oarecum deplasata.
Am decis sa nu schimb motorul ci sa il repar pe acesta, in felul asta stiu clar ce am schimbat in el si ce nu se va mai strica, cel putin nu in scurt timp.

Dati-mi o parere cu privire la problema mea.

Multumesc

#44
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
pana sa desfaca motorul ar trebui sa verifice lantul si sa invarta manual motorul.

#45
soreenjohnny

soreenjohnny

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 28.04.2019

 arg, on 28 aprilie 2019 - 20:08, said:

pana sa desfaca motorul ar trebui sa verifice lantul si sa invarta manual motorul.
A incercat asta alt mecanic si mi-a spus ca invarte axul cu came, ca in zona respectiva invarte si ca motorul nu e gripat..

#46
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
nu gripatul te intereseaza ci cum face compresia si daca loveste vreo supapa.
adica daca e sau nu sarit lantul de la punct.

Edited by arg, 28 April 2019 - 20:20.


#47
soreenjohnny

soreenjohnny

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 28.04.2019

 arg, on 28 aprilie 2019 - 20:19, said:

nu gripatul te intereseaza ci cum face compresia si daca loveste vreo supapa.
adica daca e sau nu sarit de la punct.
Am inteles.. legat de compresie mi-a spus ca nu face, ca de aceea nu porneste nici motorul.

#48
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
naspa

#49
soreenjohnny

soreenjohnny

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 28.04.2019

 arg, on 28 aprilie 2019 - 20:22, said:

naspa
Asta insemnand ca mi-a cam facut praf supapele nu ?

#50
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
da si nu, banuiesc ca e sarit de la punct, poate ai norocul sa nu se lovit supapele si sa scapi doar cu un lant si intinzator nou.

#51
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Un prieten bun are o Skoda Superb 2008 sau 2009 cu motorul asta. Cumparata in 2013 la 95k km. La 6 luni sau asa ceva dupa ce a cumparat-o i s-a aprins Check Engine si a intrat in limp mode. A tot incercat sa o repare si i-a schimbat bucati de motor fara sa rezolve problema, la cateva service-uri si apoi la reprezentata si in final i-a schimbat motorul cu totul la Brady Skoda. Cred ca schimbarea motorului (plus cateva chestii pe langa) l-a costat vreo 4000E iar diferitele incercari de a rezolva inainte aproape 3000E. Cel putin astea sunt sumele pe care mi le-a dat el.

Acum e ok masina, cu exceptia mancatului de ulei, care trebuie completat din timp in timp.

Edited by tatalor51, 30 April 2019 - 08:57.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate