Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...
 Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 

Seriozitatea Samsung - atentia acordata clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

Poll: Samsung (44 member(s) have cast votes)

Acorda Samsung-ul atentia necesara clientilor existenti?

  1. Da (26 votes [59.09%])

    Percentage of vote: 59.09%

  2. Nu (18 votes [40.91%])

    Percentage of vote: 40.91%

Vote Guests cannot vote

#1
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009
Am deschis acest topic pentru a discuta despre seriozitatea celor de la Samsung (fie ei Samsung Romania, Samsung Europa sau mai stiu eu de prin ce locuri). Ce se doreste sa se discute aici? In general despre parerea voastra referitoare la seriozitatea si grija celor de la Samsung pentru clientii sai (puteti spune si situatiile prin care ati trecut). Se discuta referitor la update-uri firmware, service Samsung si cam tot ce tine de relatia client-samsung (si bune si rele)

Si sa incep eu... posesor de Galaxy S2, cumparat la liber (deci cu csc COA) in februarie 2012. Toate bune si frumoase.. l-am cumparat cu android 2.3.4 (daca-mi amintesc bine), apoi mi-a aparut update la 4.0.3 (l-am facut) si de atunci pauza. N-a aparut nici update-ul la 4.0.4 si momentan nici la 4.1.2. Din punctul meu de vedere, la Samsung contezi pana le cumperi produsul .... dupa aia, descurca-te. Din punctul meu de vedere, Samsung nu acorda prea mare atentie clientilor existenti, ba chiar spre deloc.

PS: Va rog insistent sa nu incepeti cu "pune cu Odin" si etc... e un topic deschis pentru a discuta despre Samsung si atentia acordata clientilor. (rog pe 0101010 sa stearga toate posturile gen "pune cu odin" si sa avertizeze userul care a postat)


[ http://cashitgadget.com/blog/wp-content/uploads/2011/10/Samsung-logo.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


*** Utilitatea acestui topic este de a informa posibilii viitori cumparatori de telefoane Samsung referitor la update-uri, service si cam tot ce tine de Samsung.

Edited by Alungatu, 04 May 2013 - 14:47.


#2
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006
Dar aici greșești. Samsung a lansat update pentru jB de foarte mult timp (bine, tot a trecut ceva vreme față de lansarea oficială pentru Nexus, dar asta-i alta mâncare de pește). Faptul căci Cosmote are nevoie de țspe luni să-și lase amprenta asupra softului, asta-i altă poveste. Vf și Orange au deja update-ul la 4.1.x.

Așadar, Samsunt a lansat de mult update oficial pentru SGS2 la 4.1.x. Desigur, poți să ai parte de el folosind ODIN, sau poți să te plângi că la COA nu vine decât peste 3 luni când apare 4.3

Service-ul samsung, din câte am văzut pe aria mobilelor e destul de serios și când ai vreo problemă nu se uită dacă telefonul are customRom sau alte baliverne. Cât de prompt este, nu știu.

Samsung ca și firmă este un GIGANT. Google spusese acum câteva luni că le e frică ca nu cumva samsung să renunțe la android si să-și dezvolte propriul lor SO.


La televizoare iarăși stau foarte bine, LCD-urile lor fiind printre cele mai vândute.

În ale audio-ului nu am fost foarte încântat de Samsung (de la căști, la combine și stații). Dar asta era mai demult. Am văzut prin magazine că au ceva boxe considerate hq, dar nu știu dacă se compară cu mari producători de scule audio.

Unde am mai fost dezamăgit de Samsung este la circul de 2 lei care-l fac cu ocazia lansării unui flagship (Vezi lansare SGS4)

P.S. Am scris un post mai acid la adresa update-ului care includea cuvântul odin mai des. Când să dau post, am luat al 2-lea blue screen pe Windows8 în vreo 7-8 luni. Deh, karma.
Attached File  CameraZOOM-20130504154155983.jpg   2.27MB   83 downloads

Edited by [ady], 04 May 2013 - 15:12.


#3
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,120
  • Înscris: 10.04.2006
In afara de Apple care e alta mancare de peste, sunt altii mai buni pe Android?

#4
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009
Ok, atunci poate cunosc eu gresit sistemul update-urilor. O fi vina celor de la Cosmote, trecem peste. Asteptam si parerile/intamplarile altora referitoare la Samsung. Ce va rog, daca e posibil, sa ne rezumam strict la telefoane si/sau tablete.. pentru ca ne aflam in aria Telefoane mobile si tablete.

#5
sergiu_spooky

sergiu_spooky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 23.06.2006
"Unde am mai fost dezamăgit de Samsung este la circul de 2 lei care-l fac cu ocazia lansării unui flagship (Vezi lansare SGS4)" - nu sunt singurii. Cu i-urile e exact la fel. Samsung doar copiaza.
Legat de update-uri nu prea poti pune totul in carca Samsung. Au mult mai multe device-uri decat competitia. Personal consider ca e mult mai important sa aduca 4.0 pe cat mai multe device-uri decat sa aduca 4.1 pe cateva.
Am mai explicat cred undeva care e procesul prin care ajunge un update de la Google la tine.
Trebuie sa treaca pe la producatorii de hardware (procesoare, module wifi/date, etc.) apoi pe la producatorii de telefoane (samsung, lg, etc.) apoi pe la orange/vodafone/etc. si fiecare au nevoie de luni de zile pentru fiecare combinatie posibila.
Faptul ca Samsung are mult mai multe device-uri decat ceilalti care folosesc Android inseamna evident delay-uri mai mari.
Diferenta dintre Android si iOS e ca iOS nu e open-source deci nu avem de unde sa stim cand incepe Apple sa lucreze la un update si cand ajunge el la producatorii de hardware/device-uri. In plus, Apple produce 5 device-uri, nu aproximativ 1800 de telefoane si cateva sute de tablete. Din simplul fapt ca nu avem de unde sa stim ca se lucreaza la ceva nou avem impresia ca la iPhone intarzierea update-urilor dureaza mai putin.

#6
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006

 sergiu_spooky, on 04 mai 2013 - 15:00, said:

Legat de update-uri nu prea poti pune totul in carca Samsung. Au mult mai multe device-uri decat competitia. Personal consider ca e mult mai important sa aduca 4.0 pe cat mai multe device-uri decat sa aduca 4.1 pe cateva.

Treaba asta îi cu două tăișuri: vrei să satisfaci 1 milioni de clienți care au telefoane precum Acer, Y sau mai știu eu ce, sau vrei să satisfaci 10 milioane care au SGS 2?
Oricum au departamente separate care se ocupă de fiecare telefon astfel încât cei care lucrează la SGS2 nu lucrează la update-urile pentru Y (nu bag mâna în foc, ar așa mi s-ar părea normal).

#7
nasol2008

nasol2008

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 985
  • Înscris: 06.06.2008
Problema e ca CSC-ul COA nu este doar pentru Cosmote, ci si pentru terminalele libere de retea. Intamplator, telefoanele vandute de Cosmote nu sunt codate, si de aceea au CSC COA. Nu trebuie sa-si puna amprenta nicaieri Cosmote, ba chiar update-urile ar trebui sa apara inaintea celor branduite de diferiti operatori, pentru ca asta e CSC-ul telefoanelor cumparate la liber.

#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,899
  • Înscris: 25.01.2007
Io nu inteleg, scrie undeva ca Samsung se angajeaza sa ofere update la ultima versiune de android, un termen de x ani? Nu prea... Daca o fac, e un gest de bunavointa, care trebuie apreciat, nu criticata lipsa lui. Pana la urma e un telefon vechi, de atunci au mai lansat 2 generatii, asta e. Fiecare se descurca, vorba ta, "pune cu Odin"...

#9
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,458
  • Înscris: 26.02.2012
Eu zic ca samsung acorda destul de multa importanta clientilor fata de celelalte firme. Ma refer la update uri si service uri.
La update uri samsung si a facut treaba a dat durmu la JB daca cosmote vod sau orange mai asteapta 7 luni ca sa si puna o aplicatie e problema lor si mai ales a celor care asteapta dupa ei cand sunt alte variante disponibile.
Cat despre service uri, cel putin in Bucuresti, mai seriosi ca samsung nu cred ca exista. Daca ai o problema si ai garantia samsung orice problema se rezolva intr o ora. Deci nu astepti saptamani intregi pentru 20 de min de munca.

Edited by alin62, 04 May 2013 - 15:17.


#10
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,409
  • Înscris: 25.10.2008
plus ca unele telefoane mai vechi nu pot primi update la android pt ca nu le permite specificatia hardware...

#11
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009
De acord slai, insa daca vrei sa-ti pastrezi clientii si eventual atrage altii noi, nu crezi ca trebuie sa le arati ca iti pasa de ei? Eu de exemplu, vad ca Samsung e ok, primesc update-uri, service ok, etc ... cand ma intreaba X/Y ce telefon sa-si cumpere, recomand Samsung. Insa cand vad ca nu dau 2 lei pe mine dupa ce am facut greseala sa le cumpar telefonul... crezi ca mai recomand cuiva? Era o vorba .. "un client multumit iti aduce alti 7, unu nemultumit iti alunga 10".

Sa mai trec la S4 ? Am dubii...

@alin62 cum spunea cineva mai sus, telefoanele luate la liber au tot csc COA (eu personal l-am cumparat de la media galaxy). Ce treaba/vina am eu cu cosmote?!

Edited by Alungatu, 04 May 2013 - 15:15.


#12
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006

 Alungatu, on 04 mai 2013 - 15:14, said:

crezi ca mai recomand cuiva? Era o vorba .. "un client multumit iti aduce alti 7, unu nemultumit iti alunga 10".
Îi alungă unde? Ce alt brand gigant îți oferă update-uri mai rapide pentru dispozitive vechi de 2 generații + cel mai mare suport al comunității ?
Încearcă să pui un update oficial penru un LG care nu a ajuns la operatorul tău, să vezi cât de amuzant e, apoi pune unul cu odin să vezi dacă îți trebuie mai mult de 2 minute.

#13
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 15.11.2005
In curand o sa fie plin de fanboys pe aici, pana atunci sa spunem lucrurilor pe nume...
La televizoare practic Samsung a inventat termene de bleeding, ghosting, etc, deci o calitate absolut indoielnica, practic e o loterie sa iti cumperi un tv Samsung ca nu stii ce panel nimeresti, pe unde e facut si exemplele pot continua.

La mobile experienta mea e si mai proasta, am un S3 care a fost de 4 ori la garantie, si ca sa numai mentionez ca nu a fost reparat in 24-48 de ore, si in 3 pana la 6 zile pana cand sau indurat sa ii schimbe placa de baza. Nu a sunat nici Mamaie sa spuna ca sa reparat sau nu, doar eu sunam odata pe zi sa vad daca se indura si de mine.

Legat  tot de service...
Mi s-au stricat ochelarii 3d, bun, ma duc la garantie la reprezentanta de langa Apaca unde era coada la garantii, ma rog stau  si sunt repartizat la o lamaie in jur de 20 de anisori, bun, imi spune sa ii las ca revin ei cu un raspuns. Bineinteles ca nu au raspuns, ii sun si mi se comunica ca nu se pot repara, ci se inlocuesc. Ma duc  inapoi sa imi iau ochelarii, aici culmea aceiasi  lima imi spune sa ma duc la magazinul de unde i-am luat cu nota lor de negatie si cu factura originala, bineinteles si ochelarii. Am facut si asta, si aici a venit traznetul, cica imi trebuie cutia originala a ochelarilor, ca alfel cucu' garantie. Adica maretul Samsung sta intro cutie de carton ca aia costa 100 de euro nu jegul ala de plastic care sa stricat. Ma rog au urmat o serie de telefoane intre magazin si Samsung si pana la urma sa rezolvat dupa ce am sunat la ANPC, care chiar functioneaza vreau sa spun.
Sunt insa multe, multe de spus, dar pur si simplu imi este sila.

 alin62, on 04 mai 2013 - 15:12, said:

Eu zic ca samsung acorda destul de multa importanta clientilor fata de celelalte firme. Ma refer la update uri si service uri.
La update uri samsung si a facut treaba a dat durmu la JB daca cosmote vod sau orange mai asteapta 7 luni ca sa si puna o aplicatie e problema lor si mai ales a celor care asteapta dupa ei cand sunt alte variante disponibile.
Cat despre service uri, cel putin in Bucuresti, mai seriosi ca samsung nu cred ca exista. Daca ai o problema si ai garantia samsung orice problema se rezolva intr o ora. Deci nu astepti saptamani intregi pentru 20 de min de munca.

Eu cred ca tu esti ori dintr-un univers paralel ori ai inghet in toata casa si la 40%....

Edited by Mondeo, 04 May 2013 - 15:29.


#14
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006

 Mondeo, on 04 mai 2013 - 15:22, said:

1. nu stii ce panel nimeresti, pe unde e facut si exemplele pot continua.

2. La mobile experienta mea e si mai proasta, am un S3 care a fost de 4 ori la garantie, si ca sa numai mentionez ca nu a fost reparat in 24-48 de ore, si in 3 pana la 6 zile pana cand sau indurat sa ii schimbe placa de baza. Nu a sunat nici Mamaie sa spuna ca sa reparat sau nu, doar eu sunam odata pe zi sa vad daca se indura si de mine.

3. Adica maretul Samsung sta intro cutie de carton ca aia costa 100 de euro nu jegul ala de plastic care sa stricat. Ma rog au urmat o serie de telefoane intre magazin si Samsung si pana la urma sa rezolvat dupa ce am sunat la ANPC, care chiar functioneaza vreau sa spun.
Sunt insa multe, multe de spus, dar pur si simplu imi este sila.
1. Nu e vina nimănui că nu te documentezi înainte să alegi un produs.
2. Se-ntâmplă și la Apple. și la panasonic și la toate. Sunt dispozitive care dau kix. Anunțaul cred că ține de operatorul de la care ai luat telefonul. Dacă ai dus tu telefonul direct la samsung, atunci dă mai multe detalii.
3. La ORICE produs scrie căci garanția e valabilă doar cu cutia originală (+ accesorii probabi), indiferent de marca produsului. Citește documentele...
De altfel, e absolut normal să te trimită să îți iei alt produs de la distribuitor. Dacă eu cumpăr un produs X de la real marca samsung, toti real mi-l înlocuiește, nu samsung.

Edited by [ady], 04 May 2013 - 15:32.


#15
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,458
  • Înscris: 26.02.2012

 Mondeo, on 04 mai 2013 - 15:22, said:

In curand o sa fie plin de fanboys pe aici, pana atunci sa spunem lucrurilor pe nume...
La televizoare practic Samsung a inventat termene de bleeding, ghosting, etc, deci o calitate absolut indoielnica, practi e o loterie sa iti cumperi un tv Samsung ca nu stii ce panel nimeresti, pe unde e facut si exemplele pot continua.
La mobile experienta mea e si mai proasta, am un S3 care a fost de 4 ori la garantie, si ca sa numai mentionez ca nu a fost reparat in 24-48 de ore, si in 3 pana la 6 zile pana cand sau indurat sa ii schimbe placa de baza. Nu a sunat nici Mamaie sa spuna ca sa reparat sau nu, doar eu sunam odata pe zi sa vad daca se indura si de mine.
Mi s-au stricat ochelarii 3d, bun, ma duc la garantie la reprezentanta de langa Apaca unde era coada la garantii, ma rog stau  si sunt repartizat la o lamaie in jur de 20 de anisori, bun, imi spune sa ii las ca revin ei cu un raspuns. Bineinteles ca nu au raspuns, ii sun si mi se comunica ca nu se pot repara, ci se inlocuesc. Ma duc  inapoi sa imi iau ochelarii, aici culmea aceiasi  lima imi spune sa ma duc la magazinul de unde i-am luat cu nota lor de negatie si cu factura originala, bineinteles si ochelarii. Am facut si asta, si aici a venit traznetul, cica imi trebuie cutia originala a ochelarilor, ca alfel cucu garantie. Adica maretul Samsung sta intro cutie de carton ca aia costa 100 de euro nu jegul ala de plastic care sa stricat. Ma rog au urmat o serie de telefoane intre magazin si Samsung si pana la urma sa rezolvat dupa ce am sunat la ANPC, care chiar functioneaza vreau sa spun.
Sunt insa multe, multe de spus, dar pur si simplu imi este sila.



Eu cred ca tu esti ori dintr-un univers paralel ori ai inghet in toata casa si la 40%....
Probabil te a vazut mai mincinos si de aia te a tinut intre 3 si 6 zile la garantie, nici tu nu mai stii ce sa mai minti 3 sau 6 zile? Dute atunci la vodafone cosmote sau alte magazine cu garantia sa vezi ca o sa numeri saptamanile nu mai numeri zilele. Da asa e daca te tinea un magazin 2 sapt cu tel, dupa pupai toata podeaua de la samsung care te a tinut 3 - 6 zile. Asa e romanu vesnic nemultumit, cred ca nu ai citit pe topicul la htc unde se plangeau oamenii ca i au tinut cu saptamanile si nu le au facut decat un update de soft.
Asa ca mai bine fa pasi de aici cu minciunile tale
Eu am fost de mai multe ori la apaca si mereu am vazut maxim un om la ghiseu. Eu care nu aveam garantie de la samsung si mi a facut tel in 2 zile, aveam de la emag garantia care avea contract cu un service din bucuresti, deci nu aveau nici o obligatie sa m i l faca puteau sa ma trimita la plimbare, si tu zici ca te au tinut 3-6 zile...vezi ca iti creste nasu

#16
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009

 alin62, on 04 mai 2013 - 15:32, said:

Eu care nu aveam garantie de la samsung si mi a facut tel in 2 zile, aveam de la emag garantia care avea contract cu un service din bucuresti, deci nu aveau nici o obligatie sa m i l faca puteau sa ma trimita la plimbare, si tu zici ca te au tinut 3-6 zile...vezi ca iti creste nasu

Nu cred ca e valabila treaba asta. Din cate stiu, cand cumperi un produs (de oriunde il cumperi) ai garantie la service-ul producatorului (pe langa service-urile cu care are respectivul magazin contract). Deci eu daca l-am luat de la media galaxy si ei au contractu service-ul X, chiar de il duc la Samsung sunt oarecum obligati sa mi-l repare (atata timp cat e in garantie). Eu asa stiu ca functioneaza..

Iarasi din cate stiu, sunt 2 garantii:

1) garantia de fabrica de la producator
2) garantia comerciala de la vanzator

... cel putin la laptopul meu HP asa am, garantie de la HP si cea de la vanzator (chiar de se suprapun ca perioada)

Edited by Alungatu, 04 May 2013 - 15:42.


#17
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,458
  • Înscris: 26.02.2012

 [ady], on 04 mai 2013 - 15:30, said:

2. Se-ntâmplă și la Apple. și la panasonic și la toate. Sunt dispozitive care dau kix. Anunțaul cred că ține de operatorul de la care ai luat telefonul. Dacă ai dus tu telefonul direct la samsung, atunci dă mai multe detalii.
3. La ORICE produs scrie căci garanția e valabilă doar cu cutia originală (+ accesorii probabi), indiferent de marca produsului. Citește documentele...
De altfel, e absolut normal să te trimită să îți iei alt produs de la distribuitor. Dacă eu cumpăr un produs X de la real marca samsung, toti real mi-l înlocuiește, nu samsung.
2. Nu e adevarat, alea niciodata nu se strica :))))
3. Iar minti, numai la samsung e asa, ai naibii nenorociti :)))

#18
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009
Haideti sa ne rezumam la intamplarile cu Samsung si sa nu ne ofensam/dam frau liber "disputelor".

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate