Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Detectarea folosirii detectoarelor de radar
#19
Posted 12 March 2013 - 17:22
Eu nu as folosi detectorul in afara tarii di mai multe motive:
Poate fi detectat si daca este interzis in acea tara , in cel mai bun caz ti-l vor confisca si vei primi o amenda usturatoare pe care va trebui sa o achiti pe loc. In multe tari politia foloseste radare cu laser, pe care detectorul tau il va semnaliza, dar in aceeasi clipa radarul a detectat deja viteza deci e inutil. Si mai mult se foloseste un tip de radar care inregistreaza viteza numai cand treci prin fata lui. Acesta nu emite nici un semnal deci nu poate fi detectat. In Italia de exemplu se foloseste un sistem de radar denumit Tutor. Acesta consta intr-o retea de aparat plasate din loc in loc pe autostrada, care fotografiaza orice trece prin fata lor. Au un sistem sofisticat de recunoastere a numarului de inmatriculare chiar pe ploaie sau ceata si in acelasi timp niste senzori sub asfalt inregisteaza si greutatea vehiculului. Peste cativa kilometri intalnesti un alt aparat care va face din nou fotografie si va calcula ce viteza ai avut intre cele doua aparate in baza timpului si a distantei dintre ele. Hai ca am facut-o cam lunga , dar sper sa fie de folos cuiva. |
#20
Posted 12 March 2013 - 21:40
E frectie la picior de lemn cu Tutorul din Italia.Pana la faza cu calculatul vitezei.....adevarat,daaarrrrr.......de la a calcula viteza in momentul trecerii prin poarta si pana la calcule si ecuatii de viteze intre porti......doar povesti.Daca treci prin acele porti (Tutor) cu viteza legala 130km/h sosea uscata si 110km/h sosea uda.....iar intre porti bagi piciorul in acceleratie si rulezi cu cat prinde masina, nimeni nu o sa te treaca pe dreapta.Cat despre calcularea greutatii masinii.......total fals.Daca nu stiti.....nu mai fabulati ca duceti lumea in eroare!!!Respect!
Folositi linistiti detectoarele de radar unde vrea muschiul vostru,a sesizat jucaria ca e radar,da-l jos si arunca-l sub scaun,si n-o sa te traga nimeni pe dreapta sa iti controleze masina,o spun din proprie experienta,deja sunt satul de povestile cu amenzile pt detectoare folosite in tarile UE si de gauritul statiilor CB mai mari de 4W ,am o statie de 100W si-o folosesc daca nu saptamanal,atunci o data la doua saptamani,in Ungaria,Austria,Germania,Franta,Spania....etc.si o folosesc de cativa ani buni.....,am fost si oprit de BAG si politie mai prin toate tarile,si ce altceva sa faca decat sa o priveasca cat e de frumos luminata si punct.Prin urmare nu mai puneti botul la toate povestile pe care unii le transforma din tantar in armasar.Drumuri fara evenimente tuturor!!! |
#21
Posted 12 March 2013 - 21:48
Si....ti se pare de-a dreptul normal sa dai cu 100w, nu?
|
#22
Posted 12 March 2013 - 23:07
Al meu detector tipa tare cand ma intalnesc in trafic cu vreo surata de-a lui.
|
#23
Posted 13 March 2013 - 11:57
aviatorulx, on 12 martie 2013 - 21:40, said:
E frectie la picior de lemn cu Tutorul din Italia.Pana la faza cu calculatul vitezei.....adevarat,daaarrrrr.......de la a calcula viteza in momentul trecerii prin poarta si pana la calcule si ecuatii de viteze intre porti......doar povesti.Daca treci prin acele porti (Tutor) cu viteza legala 130km/h sosea uscata si 110km/h sosea uda.....iar intre porti bagi piciorul in acceleratie si rulezi cu cat prinde masina, nimeni nu o sa te treaca pe dreapta.Cat despre calcularea greutatii masinii.......total fals.Daca nu stiti.....nu mai fabulati ca duceti lumea in eroare!!!Respect! Folositi linistiti detectoarele de radar unde vrea muschiul vostru,a sesizat jucaria ca e radar,da-l jos si arunca-l sub scaun,si n-o sa te traga nimeni pe dreapta sa iti controleze masina,o spun din proprie experienta,deja sunt satul de povestile cu amenzile pt detectoare folosite in tarile UE si de gauritul statiilor CB mai mari de 4W ,am o statie de 100W si-o folosesc daca nu saptamanal,atunci o data la doua saptamani,in Ungaria,Austria,Germania,Franta,Spania....etc.si o folosesc de cativa ani buni.....,am fost si oprit de BAG si politie mai prin toate tarile,si ce altceva sa faca decat sa o priveasca cat e de frumos luminata si punct.Prin urmare nu mai puneti botul la toate povestile pe care unii le transforma din tantar in armasar.Drumuri fara evenimente tuturor!!! multumesc mult pt. raspuns ...si tot respectul pt. oamenii care vorbesc la subiect . beku111, on 12 martie 2013 - 17:48, said:
primii oameni din clip fac parte din categoria celor pe care moartea nu ii vrea |
#24
Posted 13 March 2013 - 12:17
aviatorulx, on 12 martie 2013 - 21:40, said:
E frectie la picior de lemn cu Tutorul din Italia.Pana la faza cu calculatul vitezei.....adevarat,daaarrrrr.......de la a calcula viteza in momentul trecerii prin poarta si pana la calcule si ecuatii de viteze intre porti......doar povesti.Daca treci prin acele porti (Tutor) cu viteza legala 130km/h sosea uscata si 110km/h sosea uda.....iar intre porti bagi piciorul in acceleratie si rulezi cu cat prinde masina, nimeni nu o sa te treaca pe dreapta.Cat despre calcularea greutatii masinii.......total fals.Daca nu stiti.....nu mai fabulati ca duceti lumea in eroare!!!Respect! Radarul inteligent începe să funcţioneze în momentul în care roţile din faţă ale unei maşini trec peste un anumit senzor care este ascuns în asfalt. În continuare, sistemul calculează în cât timp parcurge şoferul distanţa de 2,5 metri. Adică drumul până la următorul senzor. În cazul în care conducătorul auto a depăşit limita maximă de viteză, maşina acestuia va fi fotografiată şi omul va primi amenda acasă. atata timp cat nu stii unde sunt instalati senzorii e cam greu cu detectatul lor Edited by STARTREK1, 13 March 2013 - 12:24. |
#25
Posted 13 March 2013 - 13:23
aviatorulx, on 12 martie 2013 - 21:40, said:
E frectie la picior de lemn cu Tutorul din Italia.Pana la faza cu calculatul vitezei.....adevarat,daaarrrrr.......de la a calcula viteza in momentul trecerii prin poarta si pana la calcule si ecuatii de viteze intre porti......doar povesti.Daca treci prin acele porti (Tutor) cu viteza legala 130km/h sosea uscata si 110km/h sosea uda.....iar intre porti bagi piciorul in acceleratie si rulezi cu cat prinde masina, nimeni nu o sa te treaca pe dreapta.Cat despre calcularea greutatii masinii.......total fals.Daca nu stiti.....nu mai fabulati ca duceti lumea in eroare!!!Respect! Folositi linistiti detectoarele de radar unde vrea muschiul vostru,a sesizat jucaria ca e radar,da-l jos si arunca-l sub scaun,si n-o sa te traga nimeni pe dreapta sa iti controleze masina,o spun din proprie experienta,deja sunt satul de povestile cu amenzile pt detectoare folosite in tarile UE si de gauritul statiilor CB mai mari de 4W ,am o statie de 100W si-o folosesc daca nu saptamanal,atunci o data la doua saptamani,in Ungaria,Austria,Germania,Franta,Spania....etc.si o folosesc de cativa ani buni.....,am fost si oprit de BAG si politie mai prin toate tarile,si ce altceva sa faca decat sa o priveasca cat e de frumos luminata si punct.Prin urmare nu mai puneti botul la toate povestile pe care unii le transforma din tantar in armasar.Drumuri fara evenimente tuturor!!! |
#26
Posted 13 March 2013 - 13:29
#27
Posted 13 March 2013 - 13:37
Ideea era ca folisirea detectorului este inutila cand intalnesti laser, tutor , senzori optici sau de greutate. Senzorii de greutate se si vad pe asfalt ca niste dreptunghiuri desenate si sunt folositi ca sa diferentieze un camion de o masina sau o motocicleta pentru ca fiecare are o alta limita de viteza. Daca nu sti nu vorbi aiurea.
Pe segmentele unde e instalat tutorul nimeni nu merge peste 130 sau 110 cand ploua. Probabil ca depinde si de gradul de civilizatie al participantilor la trafic. Si vad ca dai sfaturi foarte bune, sa bage omul talpa ca nu-l prinde nimeni. Si in plus sa dea cu kilovatul in eter ca poate asa mai bruiaza din radare. Edited by citroed, 13 March 2013 - 13:39. |
#28
Posted 13 March 2013 - 13:58
STARTREK1, on 13 martie 2013 - 12:17, said:
.... În cazul în care conducătorul auto a depăşit limita maximă de viteză, maşina acestuia va fi fotografiată şi omul va primi amenda acasă. atata timp cat nu stii unde sunt instalati senzorii e cam greu cu detectatul lor ce treaba am cu senzorii ? camera se vede si se poate marca POI pe navi .... Discutia e exclusiv despre folosirea detectoarelor de radar in tarile unde acestea sunt interzise . (si detectoarele de radar le folosesti ca sa fii avertizat de radare mobile ...) PS . In Germania e interzisa si folosirea sistemelor GPS care au o baza de date POI cu radare / camere fixe . citroed, on 13 martie 2013 - 13:37, said:
Probabil ca depinde si de gradul de civilizatie al participantilor la trafic. |
#29
Posted 13 March 2013 - 14:29
quantico2708, on 13 martie 2013 - 13:58, said:
PS . In Germania e interzisa si folosirea sistemelor GPS care au o baza de date POI cu radare / camere fixe .. Eu cred ca mai am in Garminul meu POI de cand erau radarele fixe in RO dar am dezactivat alertele ca imi sunau la fiecare camera (fie ca erau pe sensul meu fie ca erau pe sensul opus). Cum am mai scris mai sus, detectorul meu interactioneaza cu unele (nu cu toate) detectoare radar. O fi al meu mai slab, o fi celelalte mai slabe, o fi ambele mai de proasta calitate, dar se influentaza cumva unele pe altele. Parerea mea este ca se pot detecta si detectoarele de radar. Edited by dorin_2k, 13 March 2013 - 14:30. |
#30
Posted 13 March 2013 - 19:20
#31
Posted 13 March 2013 - 19:55
In Romania nu cred ca au echipamente pt asa ceva. Si la noi nici nu e interzis sa ai detector.
|
#32
Posted 13 March 2013 - 20:25
Sunt detectoare care "vad" celelalte detectoare, mai ales pe cele low-cost. Am un Cobra 9930 care face asta.
|
#33
Posted 14 March 2013 - 20:08
#34
Posted 18 March 2013 - 22:11
calinkgb, on 12 martie 2013 - 21:48, said:
Si....ti se pare de-a dreptul normal sa dai cu 100w, nu? Sincer......nu mi-am pus niciodata intrebarea daca e sau nu e de-a dreptul normal sa dau cu 100W.Ar trebui sa-mi pun o astfel de intrebare? citroed, on 13 martie 2013 - 13:37, said:
Ideea era ca folisirea detectorului este inutila cand intalnesti laser, tutor , senzori optici sau de greutate. Senzorii de greutate se si vad pe asfalt ca niste dreptunghiuri desenate si sunt folositi ca sa diferentieze un camion de o masina sau o motocicleta pentru ca fiecare are o alta limita de viteza. Daca nu sti nu vorbi aiurea. Pe segmentele unde e instalat tutorul nimeni nu merge peste 130 sau 110 cand ploua. Probabil ca depinde si de gradul de civilizatie al participantilor la trafic. Si vad ca dai sfaturi foarte bune, sa bage omul talpa ca nu-l prinde nimeni. Si in plus sa dea cu kilovatul in eter ca poate asa mai bruiaza din radare. Si cat de desi sunt acei senzori dreptunghiulari??nu trece roata motocicletei printre ei?Cat despre civilizatia fiecaruia.....nu cred ca e reflectata de viteza cu care circula pe autostrada,eu sincer am vazut foarte putini care sa respecte vitezele legale.....mai ales pe autostrazi,asta sa denote o necivilizare in masa?? Iar despre kilowattul sau wattul cu care dau in eter....nu cred ca e o problema care te priveste,nu am facut decat o paranteza despre povestile exagerate pe care le aud de fiecare data.La fel ca si cele despre radare si amenzi usturatoare pe soselele din alte tari europene.Nu incurajez pe nimeni sa circule cu viteze peste limita legala dar nici n-am sa bag boala in ei ca o sa ramana faliti platind amenzi fictive,pana la urma fiecare e liber sa circule dupa cat ii e de greu piciorul pe acceleratie.Nu am facut decat sa impartasesc din experienta mea de conducator auto pe sosele europene,am si nu vreau sa ma laud cu nimic,peste 1.000.000 de km rulati doar pe autostrazi,iar amenzi pt radar nu am primit decat una singura si aia in germania,luat din spate de un radar mobil,asa ca........drumuri line va doresc tuturor lipsite de evenimente nedorite!Respect! Edited by aviatorulx, 18 March 2013 - 22:13. |
#35
Posted 18 March 2013 - 23:29
#36
Posted 19 March 2013 - 11:16
calinkgb, on 18 martie 2013 - 23:29, said:
Cam da... Ai putea incepe sa-ti pui intrebarea asta. Edited by aviatorulx, 19 March 2013 - 11:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users