Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5662 replies to this topic

#325
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Doar o simpla opinie. Chestia aia care a spus-o ca rafinamentul obtinut la masinile termice in 100 de ani de progres nu se poate face in doar 20 de ani la masinile electrice iti arata ca e doar un show man si nu un om familiarizat cu progresul tehnicii. Pana acum 25-30 de ani nu se foloseau calculatoare in proiectarea masinilor iar robotii industriali care existau erau destul de rudimentari. Acum se merge pe repede inainte si ceea ce dura pe vremuri mult de la proiectare pana la executie, acum se face de cateva ori mai repede.
Vezi numai cate modele si motorizari noi apar an de an.

#326
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Evident ca daca spunea ceva pro electrice, nu mai era show man. Omul are dreptate 100%.

#327
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008

View PostFord4, on 02 decembrie 2017 - 23:41, said:

Doar o simpla opinie. Chestia aia care a spus-o ca rafinamentul obtinut la masinile termice in 100 de ani de progres nu se poate face in doar 20 de ani la masinile electrice iti arata ca e doar un show man si nu un om familiarizat cu progresul tehnicii. Pana acum 25-30 de ani nu se foloseau calculatoare in proiectarea masinilor iar robotii industriali care existau erau destul de rudimentari. Acum se merge pe repede inainte si ceea ce dura pe vremuri mult de la proiectare pana la executie, acum se face de cateva ori mai repede.
Vezi numai cate modele si motorizari noi apar an de an.

Si fix datorita lui repede inainte ala, avem modele noi tot la citiva ani, face lift-uri la doi ani, si tot asa. Si ne plingem de scaderea calitatii, si de faptul ca sintem beta testeri fara voie pentru producatori.
Ca inainte testau un model pina sa-l scoata pe piata de-i sareau ochii din cap, in toate conditiile imaginabile. Acum testam noi, si mai rectifica ei una alta la primul face lift.

#328
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Nu asta a fost ideea. Ceea ce ai inteles tu din ce am spus eu este ca si cum tu ai spune ca e mai bine sa proiectam cu creionul pe plansa in loc sa folosim tehnica de calcul si sa facem masinile manual in loc sa folosim roboti industriali ca ar iesi un produs mai bun.

#329
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
https://www.extremet...rging-speed-500

#330
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016

View PostTorquemada-666, on 03 decembrie 2017 - 18:35, said:

Evident ca daca spunea ceva pro electrice, nu mai era show man. Omul are dreptate 100%.
Este un om ce nu are legătură cu subiectul. Nu știe care sunt diferențele între o masina cu propulsie electrica și una ce folosește motorul termic.

#331
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postdan78rom, on 03 decembrie 2017 - 20:25, said:

Si fix datorita lui repede inainte ala, avem modele noi tot la citiva ani, face lift-uri la doi ani, si tot asa. Si ne plingem de scaderea calitatii, si de faptul ca sintem beta testeri fara voie pentru producatori.
Ca inainte testau un model pina sa-l scoata pe piata de-i sareau ochii din cap, in toate conditiile imaginabile. Acum testam noi, si mai rectifica ei una alta la primul face lift.
Am mai contrazis pe cineva cu chestia asta, nu e deloc general valabila.
A se compara de exemplu evolutia pozitiva in timp la Prius:
http://www.dashboard...yota_Prius.html
http://www.anusedcar...el/toyota-prius
A se vedea la dashboard si ca industry average a fost din ce in ce mai bun in decursul timpului.

#332
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Nu era vorba despre un model anume, desi nu ma mir ca Toyota e ok.
Insa chiar pe graficul pus de tine, industry average este 50.
Adica in principiu una din doua masini are probleme. Sau asa inteleg eu.

#333
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007
Nu, industry average sunt treptele alea cu negru care coboara de la 25%. Bine, in chart-ul ala sunt defecte doar legate de powertrain, inteleg ca ,,greierasi", butoane care pica, etc nu au fost luate in calcul.
http://www.dashboard...ick-here-first/

Edited by Hansolo, 04 December 2017 - 11:57.


#334
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostMicroEdge, on 04 decembrie 2017 - 09:43, said:


Este un om ce nu are legătură cu subiectul. Nu știe care sunt diferențele între o masina cu propulsie electrica și una ce folosește motorul termic.

Eu sunt sigur ca stie si e mai informat decat multi altii. Si de cat tine in mod cert.

Edited by Torquemada-666, 04 December 2017 - 12:46.


#335
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,685
  • Înscris: 22.05.2011

View PostMicroEdge, on 04 decembrie 2017 - 09:43, said:

Este un om ce nu are legătură cu subiectul. Nu știe care sunt diferențele între o masina cu propulsie electrica și una ce folosește motorul termic.

E un jurnalist auto cunoscut pe toata planeta asta.
Concluzia de la final e mai mult decat de bun simt:

“The results were that electric cars have a lot of fine attributes; they’re quiet, they’re refined, they’re simple to maintain, but they’re expensive and they are relying on a charging network that is actually rather sketchy at the moment.
“I have an electric car. I’m in north Oxfordshire at the moment and I wanted to bring it with me, but I realised that it was slightly too far to go, there and back. There isn’t anywhere here to charge it and in the end, I had to come in my Porsche. So that’s your answer, really.”

#336
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Asta arata exact situatia curenta in Anglia. Noi o sa ajungem pe acolo in aaaa ..., 5 ani ?

Alte tari stau mult mai bine:

When it was pointed out that France and Norway were planning to move towards electric vehicles even quicker than the UK, May said:
“Yes, well France has always been very good at this progressive stuff and Norway is already a very long way ahead with its infrastructure. It isn’t as densely-populated, either. So yes, all credit to them; they are better at that than us.

Ceea ce arata ca se poate. Totul tine de cum e gestionata si impulsionata dezvoltarea infrastructurii.

Sa nu uitam ca nu toate masinile electrice sunt la fel si nu au aceleasi performante si autonomii. Nu a precizat cu ce masina nu a putut veni.

#337
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postbzalex, on 04 decembrie 2017 - 16:18, said:

Asta arata exact situatia curenta in Anglia. Noi o sa ajungem pe acolo in aaaa ..., 5 ani ?

50 as zice eu. (Nu aruncati cu pietre, dar nu am nici o incredere in statul Roman)

Edited by ericmario, 04 December 2017 - 19:32.


#338
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
[ https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aB8egb1_700b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#339
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Epic, nu ironic.

#340
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Generatorul pare tractat de un Audi Q5 probabil TDI.

#341
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Probabil toate sunt germane. Si generatorul si masinile si remorca. Asta e un lucru bun si arata f.multe.

#342
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,029
  • Înscris: 29.06.2011
Mai ales electrica, care este tot germana.............de ramas prin paduri........

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate