Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...
Last Updated: Sep 04 2018 20:32, Started by
Ahasverus
, Mar 08 2013 23:44
·
0
#289
Posted 08 November 2017 - 19:24
Nu bre, ideea e ca EV-urile cresc in vanzari.
Egal ca statistic cresc cu 100% de la an la an. Ideea e ca la cateva masini vandute, doua, chiar trei poate insemna 100% peste anul trecut. Edited by ericmario, 08 November 2017 - 19:32. |
#290
Posted 08 November 2017 - 19:27
@rdaneel,
Ca de obicei, acid in exprimare cu tente de atac la persoane (,,voi habar n aveți de matematica"). Poti sa rogi si tu frumos un coleg sa te ajute cu matematica daca asta intrebai. Uite, desi Microedge n-a spus deloc pe cati ani, iti fac eu calculul pe 3, mai departe te descurci si singur, daca nu cu mare placere te ajut. 1. 2017 - 100000 vanzari (crestere cu 50% fata de anul trecut) 2. 2018: 100000+50%*100000=150000 3. 2019: 150000+50%*150000=225000 4. 2020: 225000+50%*225000=337500 Nu e vorba de nici un exponent, logaritm, integrala sau alte chestiuni complexe dupa cum vezi, Edited by Hansolo, 08 November 2017 - 19:27. |
#291
Posted 08 November 2017 - 20:03
Pana in 2030 trebuie sa reduca CO2 cu 30%.
http://m.automarket....rice-80937.html E cam tarziu. Dar de Nox, nimic. |
#292
Posted 08 November 2017 - 21:00
O imagine face cat o mie de cuvinte.
Attached Files |
#293
Posted 09 November 2017 - 08:44
Asa e. Povestete-le asta baietilor din Beijing:
Attached Files |
#294
Posted 09 November 2017 - 22:11
#295
Posted 09 November 2017 - 23:23
Hansolo, on 08 noiembrie 2017 - 19:27, said:
@rdaneel, Ca de obicei, acid in exprimare cu tente de atac la persoane (,,voi habar n aveți de matematica"). Poti sa rogi si tu frumos un coleg sa te ajute cu matematica daca asta intrebai. Uite, desi Microedge n-a spus deloc pe cati ani, iti fac eu calculul pe 3, mai departe te descurci si singur, daca nu cu mare placere te ajut. 1. 2017 - 100000 vanzari (crestere cu 50% fata de anul trecut) 2. 2018: 100000+50%*100000=150000 3. 2019: 150000+50%*150000=225000 4. 2020: 225000+50%*225000=337500 Nu e vorba de nici un exponent, logaritm, integrala sau alte chestiuni complexe dupa cum vezi, Aha,ms pt calcule,acum pot sa evaluez și eu. Și influențează numărul asta infim de electrice ceva ? Plus că dacă te as ruga sa faci calculul pe 10 ani... Nu zic că n ai fi capabil. |
#296
Posted 10 November 2017 - 07:58
100.000 x (1.5)^10 = 100.000 x 57.66 = 5.700.000
Adica de aproximativ 5 ori mai mare decat cate masini se vand acum in Europa(1.200.000 / luna) ... Daca luam procentual 1.7% x 57.66 = 98% adica in 10 ani o sa se vanda numai electrice... |
#299
Posted 22 November 2017 - 15:15
Asta e pana prostului in padure cu masina electrica. Daca era destept il punea pe cel cu masina sa il tracteze. Se incarca mult mai repede asa ...
|
#300
Posted 24 November 2017 - 01:04
Se pare ca Marea Britanie urgenteaza scoaterea masinilor cu motor termic din circulatie. Dupa taxele impuse de primarul Londrei a venit randul guvernului sa stabileasca noile taxe auto. Taxele cresc in special pentru masinile diesel (autoturismele nu si VAN-urile), dar vor fi impozitate chiar si hibridele chiar daca mai putin. Singurele exceptate de la impozit vor fi masinile electrice.
Fondurile obtinute vor fi dirijate spre construirea de noi chargere, modernizarea retelei electrice si subventionarea cu 75% a achizitionarii de sisteme de incarcare la domiciliu https://www.which.co...car-investment/ |
#301
Posted 24 November 2017 - 05:02
In special un drac. Diferența e de 10 lire anual mai puțin pt hibride. Și benzinare probabil.
Vor bani,pur și simplu. Cu toată bunăvoința englezilor n au de unde lua atâtea electrice așa rpd. Vedem daca se va aplica. |
#302
Posted 24 November 2017 - 08:47
Probabil nu ai citit ca deja este aprobata legea si intra in vigoare din aprilie 2018
Pana acum dieselele erau considerate mai putin poluante si aveau parte de taxe si impozite mai mici, de aceea cresterea pentru posesorii de diesele este mult mai mare decat cele 10 lire. Asta si dusese la o crestere in numai cativa ani a dieselelor in Marea Britanie, caci pana prin 2003 cand s-au facut acele favoruri dieselului, putini isi cumparau niste masini lenese si ale caror emisii miros urat. Dieselgate le-a deschis ochii autoritatilor ca au incurajat protectia mediului (cica) dar au distrus sanatatea cetatenilor din marile centre urbane. Masurile se vor lua progresiv deoarece si asa este un intreg scandal in UK referitor la faptul ca nu mai mult de 12-13 ani in urma cetatenii au fost incurajati sa-si cumpere diesel prin faimoasele reduceri de taxe si impozite iar acum cei care si-au cumparat aceste masini vor avea de suferit (daca taxele alea ti se par mici, nu uita de taxa de 12 lire pe zi pentru intrat in Londra care intra in vigoare tot de la anul plus faptul ca inca 25 de orase mari din UK si-au anuntat intentia de a introduce taxe asemanatoare) Dar in articol mai exista un lucru pe care l-ai trecut cu vederea. Pentru prima oara faptul ca nu mai sunt in UE unde trebuie sa se supuna legilor facute de Germania care-si protejeaza industria auto si dieselele noi care-si ascundeau sub eticheta de EURO 6 adevaratele emisii vor fi taxate daca nu indeplinesc aceste norme (iar in trafic real pana si cele cu AdBlue nu le indeplineau) : "The Chancellor announced today that as of April 2018, owners of new diesel cars that do not meet the latest emission standards will have to pay a higher rate of VED (better known as car tax) in the first year of ownership, increasing the payment by one band." Dar ceea ce-i mai important este ca sunt primii pasi concreti pentru sustinerea masinilor electrice. Vor bani, orice guvern vrea bani, dar uite unde vor merge fondurile : chargere, modernizare retea electrica, subventii de 75% pentru sisteme de incarcare la domiciliu. Asta e o schimbare majora in politica auto nu ca in Germania care numai declarativ spune ca incurajeaza folosirea masinilor electrice si dupa aia se plang ca nu si-au atins targetul de masini electrice vandute spunand ca nu este cerere din partea cetatenilor. Edited by Ford4, 24 November 2017 - 08:50. |
#303
Posted 24 November 2017 - 19:47
Cam rau stam cu energia electrica. Asa ca tot vb.de masini electrice.
Sa vedem cand se vor alimenta cate 10.000 sau 100.000 masini odata. Sau 500.000 odata, in care sa intre si cele de la curti. Mai ales ca n masini vor sta la superchargere. Intram in bezna instantaneu. Ne intoarcem in epoca primitiva, daca pica reteaua. La noi acum e greu deja, fara masini electrice. Pana o repara astia .... vae victis. https://m.antena3.ro...ana-443744.html "Evoluție șocantă în economie. Costul electricității pe bursa de energie a crescut cu 38% în ultimele șapte zile. Prețul mediul al energiei pentru vineri este de 344 de lei pe MWh, pe piața spot a bursei de specialitate OPCOM, în creștere cu 38% față de acum o săptămână, când electricitatea costa 249 de lei pe MWh, potrivit datelor operatorului pieței. Prețul mare vine în contextul în care producția de energie eoliană, cea mai ieftină, este pe minus. Cu alte cuvinte, în loc să producă, turbinele eoliene din România consumă energie. De exemplu, la ora 11:15, turbinele eoliene utilizau 11 MW. Astfel, vineri la ora menționată, producția de energie era următoarea: 30,34% hidro (2.452 MW), 26,31% cărbune (2.126 MW), 24,63% hidrocarburi (1.991 MW), 16,91% nuclear (1.367 MW), 1,40% fotovoltaic (113 MW), 0,54% biomasa (44 MW), -0.14% eolian (-11 MW). Totodată, România este importator de electricitate vineri dimineață, ceea ce arată că, dacă n-am fi adus energie din afară, prețul pe bursă ar fi fost și mai mare. Consumul național de energie la ora 11:15 era de 8.400 de MW, iar producția, de 8.085 de MW, diferența fiind reprezentată de importuri." Edited by Torquemada-666, 24 November 2017 - 19:52. |
|
#304
Posted 24 November 2017 - 20:11
Ar fi bine sa avem atatea masini electrice. Mai sunt ani buni pana acolo.
100.000 x 3KW = 300.000KW = 300MW adica 3.5% din consumul actual si aprox. de 3x mai mult decat se producea foto. Productia foto e asa mica pentru ca nu s-a dorit a fi mai mare pentru ca e prea volatila. In conditiile in care o sa existe cerere de energie volatila pentru masini va creste productia foto. In plusmasinile vor fi integrate in 'smart grid' si vor folosi exact energia care e in surplus. Eu zic ca chiar o sa faca bine retelei atatea masini pentru ca o sa poata nivela consumul. Eu zic ca viitorul suna bine, nu e cazul sa ne ingrijoram. |
#305
Posted 24 November 2017 - 20:26
#306
Posted 24 November 2017 - 20:59
Și prețul carburanților cu cât a crescut? La noi energia electrica se scumpește datorita intermediarilor. Nu uita ca acum sunt cercetați toți furnizorii de energie electrica deoarece nu au făcut upgrade-uri la rețea aproape deloc.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users