Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motocultor / motosapa "made in china" versus marci consacrate
Last Updated: Apr 21 2021 13:36, Started by
robuadr
, Dec 15 2012 20:02
·
0
#55
Posted 22 December 2012 - 02:36
NickRvl, on 21 decembrie 2012 - 19:10, said: De fiabilitate putem vorbi doar peste ani cea ce la chinezari nu e cazu`, altfel e dupa noroc. A mea se pare ca-si face bine treaba la sapat si chiar cu o remorcuta merge, incerc sa-i pun si o semanatoare si probabil ca va merge si la prasit, dar asta nu inseamna ca este fiabila, dar mai sti? poate peste vre-o 50 de ani o sa fie poate in nu stiu ce colectie particulara Nici la cele hobby,nechinezesti,durata de viata nu e mai mare de 10 ani(cele unguresti importate de Bronto).Care au durata de viata ceva mai mare sunt cele de la Honda,Huqsvarna,Sthil.Iar cele care trec lejer de 20 de ani sunt cele de la Ruggerini,BCS,Lombardini,Casorzo.. in general cele italiene dar cu un pret 8000+.La un pret de 2000ron+10ani durata de viata=fiabila.Parerea mea |
#56
Posted 22 December 2012 - 08:51
Bogdan_AGRi, on 21 decembrie 2012 - 23:19, said: RO500 e cel mai folosit model si ai cele mai multe sanse sagasesti si piese foarte usor pentru ea.Are cel mai bun raport calitate/pret in opinia mea. |
#57
Posted 22 December 2012 - 11:13
AUREL211252, on 22 decembrie 2012 - 08:51, said:
Buna dimi.Bogdan_AGRI,am si eu un Rotak 500 si a-si dori sa stiu de unde pot face rost de piese de schimb.Te rog mult daca poti sa-mi spui.multumesc... Contact Rotakt: http://rotakt.ro/ind...rmation/contact Bogdan_AGRi; zici tu ca a mea ma tine 10 ani? pai si a tunci de ce am inceput reparatiile la ea de cum am luat-o, adica din primul an? si nu sint singurul, e forumul plin, se stie foart bine ca la astfel de scule i-ti trebuie aparat de sudura de cind o cumperi. Daca nici fiabilitate nu mai stim ce inseamna "e grav"......, daca trec cu ea de 5 ani si nu-i mai repar nimic pentru mine esti un "domn" si o sa-ti vorbesc numai cu "saru`mina", ai cuvintul meu, dar deja din toamna se aude un "scirt" pe undeva prin zona lagarelor axului cu sape si mai mult ca sigur anul viitor trebuie sa o desfac si acolo. Aceste "probleme" nu sint specifice sculelor Rotakt ci tuturor acelora "Low cost", discuti de acest fel probabil ca or sa fie vesnic insa tineti cont de o "regula generala" pe care sint convins ca o stiti deja, nu exista scule bune ieftine, este imposibil, pentru a produce scule bune este nevoie de oameni bine pregatiti care cer bani pentru asta, este nevoie de cercetare buna de executie buna de marketig bun de service bun etc etc etc, toate astea se reflecta in pret, este oarece diferenta fata de "tarile" care fura proiecte, le copiaza, le executa cu mina de lucru ieftina cu materiale ieftine si astfel le scot pe piata ieftin...... |
#58
Posted 22 December 2012 - 12:41
NickRvl, on 22 decembrie 2012 - 11:13, said: Contact Rotakt: http://rotakt.ro/ind...rmation/contact Bogdan_AGRi; zici tu ca a mea ma tine 10 ani? pai si a tunci de ce am inceput reparatiile la ea de cum am luat-o, adica din primul an? si nu sint singurul, e forumul plin, se stie foart bine ca la astfel de scule i-ti trebuie aparat de sudura de cind o cumperi. Daca nici fiabilitate nu mai stim ce inseamna "e grav"......, daca trec cu ea de 5 ani si nu-i mai repar nimic pentru mine esti un "domn" si o sa-ti vorbesc numai cu "saru`mina", ai cuvintul meu, dar deja din toamna se aude un "scirt" pe undeva prin zona lagarelor axului cu sape si mai mult ca sigur anul viitor trebuie sa o desfac si acolo. Aceste "probleme" nu sint specifice sculelor Rotakt ci tuturor acelora "Low cost", discuti de acest fel probabil ca or sa fie vesnic insa tineti cont de o "regula generala" pe care sint convins ca o stiti deja, nu exista scule bune ieftine, este imposibil, pentru a produce scule bune este nevoie de oameni bine pregatiti care cer bani pentru asta, este nevoie de cercetare buna de executie buna de marketig bun de service bun etc etc etc, toate astea se reflecta in pret, este oarece diferenta fata de "tarile" care fura proiecte, le copiaza, le executa cu mina de lucru ieftina cu materiale ieftine si astfel le scot pe piata ieftin...... Eu ma refeream la durata de viata pana ce utilajul nici reparat nu o sa mai mearga.Chiar si cele profesionale mai necesita reparatii.Ce ai spus cu sculele ieftine cam asa este dar cele intradevar bune putini si le pot permite.Ca mai cade cate un surub,o piulita..n-ar fi problema majora,sa nu 'cada' motorul ca atunci e mai grav iar asta se intampla destul de rar chiar si la astea chinezesti( ma refer la anumite modele nu toate porcariile de 800-900ron) Spune-mi si mie ce model ai tu sa-ti zic daca e o intamplare sau o sa ai in continuare probleme cu ea |
#59
Posted 22 December 2012 - 15:29
pufarin, on 18 decembrie 2012 - 18:39, said:
Fumez_Votca, daca le spui ca nu au dreptate sar cu gura pe tine ca tii cu ursu (Scaiba) si ca esti prieten cu el. Dar in realitate nu au atins in viata lor asa ceva, pot dovedi ca nu rugineste asa usor cum zice Bogdan_AGRI dar are vre-un rost? Ei tot pe a lor or sa o tina, Bogdan_AGRI ca vinde piese pentru sh-uri italiene iar pe sudest_om atat il duce capu. Nu am vazut un singur post de al lui scaiba in care sa isi laude utilajele si in care sa te invite sa cumperi de la el in schimb postarile lui Bogdan_AGRI sant pline de invitatii de a cumpara de la el. |
#60
Posted 22 December 2012 - 17:26
Bogdan_AGRi, on 22 decembrie 2012 - 12:41, said:
Eu ma refeream la durata de viata pana ce utilajul nici reparat nu o sa mai mearga.Chiar si cele profesionale mai necesita reparatii.Ce ai spus cu sculele ieftine cam asa este dar cele intradevar bune putini si le pot permite.Ca mai cade cate un surub,o piulita..n-ar fi problema majora,sa nu 'cada' motorul ca atunci e mai grav iar asta se intampla destul de rar chiar si la astea chinezesti( ma refer la anumite modele nu toate porcariile de 800-900ron) Spune-mi si mie ce model ai tu sa-ti zic daca e o intamplare sau o sa ai in continuare probleme cu ea Daca intentia este de a ma convinge ca sint fiabile nu o sa ma convingi, sint intradevar convins ca sint/sintem prea saraci, altfel, eu cel putin, nici nu m-asi uita macar la ce am cumparat deja, 100% as cumpara altceva, din categoria aia de "8000 lei", nu acuz pe nimeni, eu am ales singur ce sa cumpar (de banii de care dispun) in idea ca o sa fac bici din rahat, inclusiv remorcuta pe care am cumparato de la aceasi firma nu e facuta sa o folosesti la cit are obloanele de inalte pentru ca in 100m am facut pana, in urmatoarea suta alta, si caram dovleci, nu altceva, deci si pe dumneaiei a trebuit sa o modific in cel mai scurt timp, sper sa nu te superi, e o simpla discutie nu ceva pur personal dar am si eu "mentalitatea si fixurile mele", daca o fabrica produce ceva de ce nu-l face sa si mearga, sa functioneze optim si sa-ti ia banii pe asta, altfel e pacaleala sau "semipacaleala" asa cum o consider eu, de ce eu ca utilizator trebuie sa modific/consolidez din primele ore de functionare. Modelul pe care-l am nu mai tin bine minte numele sau (hirtiile nu le am linga mine), era ceva cu 90, G90 parca, oricum cica ar fi de 7Cp, ambreiaj prin curea si transmisie fonta, oricum e in aceasi categorie de 7Cp indiferent de nume si culoare, toate sint la fel. Am gasit poza: rotakt.jpg 56.54K 244 downloads Si cum sa nu ma "aricesc" cind vecinu si-a luat una second, de 20 ani vechime, pe a mea am dat 2150 lei el pe a lui 3000, a lui e de 4 ori mai mare si mai puternica decit a mea, de fapt a lui e motocultor cu priza putere si tot tacimul, o/il are de un an si a carat cu ea cea ce nici macar nu visez eu sa car cu a mea si inca merge bine merci fara sa-i scirtie nimic si nici vorba sa aiba macar un singur punct de sudura pe ea, ca si reparatii vreau sa spun, dar a lui e Italiana..... Se spune ca (scuzati) Chinezi fac si lucruri bune, eu unu` nu am vazut pina acum, nici lucru bun si nici original adica gindit/inventat de ei, si sa nu-mi dati exemplu Taiwan-ul ca aia "nu e" Chinezi..... |
#61
Posted 22 December 2012 - 21:33
NickRvl, on 22 decembrie 2012 - 17:26, said:
Daca intentia este de a ma convinge ca sint fiabile nu o sa ma convingi, sint intradevar convins ca sint/sintem prea saraci, altfel, eu cel putin, nici nu m-asi uita macar la ce am cumparat deja, 100% as cumpara altceva, din categoria aia de "8000 lei", nu acuz pe nimeni, eu am ales singur ce sa cumpar (de banii de care dispun) in idea ca o sa fac bici din rahat, inclusiv remorcuta pe care am cumparato de la aceasi firma nu e facuta sa o folosesti la cit are obloanele de inalte pentru ca in 100m am facut pana, in urmatoarea suta alta, si caram dovleci, nu altceva, deci si pe dumneaiei a trebuit sa o modific in cel mai scurt timp, sper sa nu te superi, e o simpla discutie nu ceva pur personal dar am si eu "mentalitatea si fixurile mele", daca o fabrica produce ceva de ce nu-l face sa si mearga, sa functioneze optim si sa-ti ia banii pe asta, altfel e pacaleala sau "semipacaleala" asa cum o consider eu, de ce eu ca utilizator trebuie sa modific/consolidez din primele ore de functionare. Modelul pe care-l am nu mai tin bine minte numele sau (hirtiile nu le am linga mine), era ceva cu 90, G90 parca, oricum cica ar fi de 7Cp, ambreiaj prin curea si transmisie fonta, oricum e in aceasi categorie de 7Cp indiferent de nume si culoare, toate sint la fel. Am gasit poza: rotakt.jpg Si cum sa nu ma "aricesc" cind vecinu si-a luat una second, de 20 ani vechime, pe a mea am dat 2150 lei el pe a lui 3000, a lui e de 4 ori mai mare si mai puternica decit a mea, de fapt a lui e motocultor cu priza putere si tot tacimul, o/il are de un an si a carat cu ea cea ce nici macar nu visez eu sa car cu a mea si inca merge bine merci fara sa-i scirtie nimic si nici vorba sa aiba macar un singur punct de sudura pe ea, ca si reparatii vreau sa spun, dar a lui e Italiana..... Se spune ca (scuzati) Chinezi fac si lucruri bune, eu unu` nu am vazut pina acum, nici lucru bun si nici original adica gindit/inventat de ei, si sa nu-mi dati exemplu Taiwan-ul ca aia "nu e" Chinezi..... Unele sunt mai bine facute decat altele iar tu ai avut ghinion in alegerea ei.Sistemul transmisiei la ce ai tu e ceva mai complicat si din cauza asta tot intampini probleme la ea.Cu riscul de a ma repeta,cel mai reusit model este BSR ZS500 B3 , AGR 1G-75 , Rotakt RO500 , O-mac LC75 dupa parerea mea si din feedback-ul clientilor mei care se intorc la mine in magazin iar cine e din Giurgiu si a trecut pe la mine stie ca fara intrebarea 'cum mai merge motosapa' nu iese din magazin . Si cu cele SH ar fi o problema .Cand se strica si ai ghinionul sa nu se mai gaseasca sau sa nu se mai fabrice or sa apara sigur niste regrete. Intradevar,chinezii fac si lucruri bune dar pentru Honda si cu alte materiale folosite.Ar fi un exemplu.Intodeauna un lucru bun e scump,chiar daca e facut in China. Totusi sper sa n-ai probleme si cu motorul.. |
#64
Posted 25 December 2012 - 13:44
#67
Posted 26 December 2012 - 12:19
Se apropie momentul in care va trebui sa fac investitia si am inca multe dedumeriri. Spre exemplu ma intereseaza daca motocultoarele chinezesti din familia familia Dongfeng au diferential, sau vireaza cu ajutorul a doua ambreiaje. As vrea sa stiu daca marcile DOBRINA si CENTAUR (cred ca asa se scrie), sunt diferite de ZUBR, ZIRCA, BIZON, precum si TRACTORAS.ro. Daca exista diferente in ce consta? Sistemul cu doua ambreiaje este mai incomod decat sistemul clasic cu diferential?
|
#68
Posted 26 December 2012 - 13:26
La moto chinezesti de care spui se folosesc cuplaje , 1 pe fiecare roata.
Poti sa le spui si ambreiaje . De manevrat se manevreaza super usor cu ele , il poti intoarce in jurul unei roti . Ca avantaj sistemul are simplitatea fata de diferential si faptul ca in orice moment ai axa de transmisie rigida in teren. Nu am folosit cu diferential deci ma abtin sa comentez, nu stiu daca pe ala`l poti intoarece in loc asa usor ca pe unu la care ai o roata cu tractiune si cealalta complect libera. Craciun fericit! Grig |
#69
Posted 26 December 2012 - 14:28
|
#70
Posted 26 December 2012 - 15:37
scaiba, on 26 decembrie 2012 - 14:28, said:
Ca şi opinie strict personală, sistemul (terminologia nu-i importantă) excelează prin simplitate şi fiabilitate, are însă şi un mare minus. Cu privire la minus... Il putem neutraliza cu un plus? O fi oare faptul ca se conduce altfel pe drum in comparatie cu sistemul clasic? Daca te rog frumos imi spui si mie? |
#71
Posted 26 December 2012 - 16:58
robuadr, on 26 decembrie 2012 - 15:37, said:
Cu privire la minus... Il putem neutraliza cu un plus?... Da' nu se poate... Trebuie văzute și relele. Grig a spus clar: o roată tracțiune, o roată complet liberă. Ok și frumos pe drum drept. Până realizezi că un deal urcat, trebuie și coborât. Iar dacă cu atenție vei privi mecanismul, vei înțelege că frâna de motor va duce la inversarea comenzilor; acționarea manetei stângi va determina virarea la dreapta și viceversa... Știu că ai construit un moto dintr-o jumătate de Oltcit, da' nu ne-ai mai spus de ce nu te-au mulțumit performanțele. La vremea aceea chiar ți-am admirat meticulozitatea și mai ales timpul liber ! |
#72
Posted 26 December 2012 - 19:48
Da, acum e clar cum e cu minusul. Cred ca in scurt timp intra in functiune experimentul lui Pavlov si se formeaza reflexul conditionat. Oricum pe mine nu ma deranjeaza fenomenul, pentru ca locuiesc in Corabia jud. Olt si nu avem dealuri.
Cu privire la "MOTOLASTUN" am avut multe aventuri. Necunoscand parametrii motorului, am luat in calcul o turatie de 3500 rpm si am avut surpriza neplacuta ca in treapta 1 de viteza sa mearga mai repede decat puteau picioarele mele sa o faca. Am facut alte pinioane si dupa ce am rezolvat cu viteza am constatat ca ecartamentul era prea mare, fapt pentru care imi impingea roata din brazda pe aratura, sau ramanea pauza intre brazde. Fiind un plug reversibil cu o brazda (de provenienta sarbeasca) am fost obligat sa il montez la jumatatea sasiului. Neavand posibilitatea sa micsorez ecartamentul am lungit cutitele de plug si am cam rezolvat problema. L-am folosit o vreme, numai la arat si imi consuma 3-3,5l pe ora, iar in toamna asta a consumat spre 5l si nivelul in baie a crescut mult. Deci motor de doi lei. Imi consuma 3 litrii dupa ce am renuntat la pompa de benzina electrica (de tip Opel Corsa) si am montat o pompa clasica de Dacie actionata de un excentric recuperat de la un fierestrau pendular (soricel), montat in capul axului cu came si distanta dintre cama si excentric fiind reglabila, am reusit sa reduc consumul la 3 litrii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users