Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 

Cat se mai castiga din Arhitectura?

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
mlegs

mlegs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 04.07.2007
Salut !! Ma gandeam ca nu exista un thread pe problema asta si ar fi o idee buna sa il incep eu
Sunt student in ultimul an la facultatea de arhitectura si lucrez la o firma (birou de arhitectura) unde lucrurile nu stau prea bine in perioada asta. Nu sunt angajat cu forme legale pentru ca nu imi permite timpul sa lucrez 8 ore pe zi, insa cei care au terminat facultatea si sunt angajati ca proiectanti la mine la firma au niste salarii destul de mici .. undeva pe la 14 milioane dupa 10 ani de experienta. Poate doar firma la care sunt eu este in imposibilitatea de a da niste salarii ceva mai mari, sau poate asa se castiga din arhitectura in toata tara in perioada asta... Ma intrebam daca stiti arhitecti / arhitecti stagiari / proiectanti care lucreaza.. cam pe unde se situeaza salariile in firmele respective? nu ma intereseaza nume de firme ...
Multumesc.

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,627
  • Înscris: 30.07.2003

 mlegs, on 03 decembrie 2012 - 23:23, said:

Nu sunt angajat cu forme legale pentru ca nu imi permite timpul sa lucrez 8 ore pe zi
Poti fi angajat legal cu 1 ora pe zi. E bine de stiut.

#3
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

 mlegs, on 03 decembrie 2012 - 23:23, said: