Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: Apr 11 2024 11:35, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#775
Posted 27 September 2014 - 20:13
decat cutie de nova mai bine cauta o cutie de r9 ,11 sau r19 sunt foarte fiabile si au pinioanele extraordinar de bune la interior . sunt fost posesor de r9si stiu ce vorbesc.Motorul de 1.6 diesel de pe r9 sau r11 are consum mic si trage si bine
Edited by iulian_2233, 27 September 2014 - 20:25. |
#778
Posted 05 October 2014 - 18:55
Salut! Am si eu o rugaminte ,poate cineva sa imi explice cum se transforma codul unui rulment in dimensiuni si vice-versa ,deoarece nu am putut gasi un ex concret pe net .
De ex daca am d=40mm ,D=60mm si B(latime)=13mm imi da codul 51108 ??? Multumesc anticipat! |
#779
Posted 05 October 2014 - 19:55
Stiu ca [regula] este ...ultima cifra x(inmultit) cu 5 =diametrul interior;din pacate cred ca este doar o potrivire pt rulmentii romanesti cu interior divizibil cu 5
Edited by gcom61, 05 October 2014 - 19:56. |
#780
Posted 28 October 2014 - 22:23
Găsești catalog de rulmenți online , introduci datele (sau de la ... până la) și ți se afișează tipurile de rulmenți ce corespund.
Sunt formule pt toate dimensiunile dar sunt cam complicate.În plus fiecare producător are (anumite) serii de rulm codificate diferit. |
#781
Posted 30 October 2014 - 19:12
#782
Posted 13 November 2014 - 19:29
Va salut! astazi am gasit la fiare vechi un motor brasov metrom si l.am luat.cautand acum pe net am vazut ca este de 287 cc si 6 cp.as vrea sa va intreb daca stiti cumva care este distanta dintre platini , jocul culbutorilor si cat ulei intra in el.am verificat cilindrul si nu are urme de uzura chiar deloc,iar ambielajul nu se simte ca ar avea joc la mana.singura chestie care se aude la el e axa cu came cred sau ceva in partea aprinderii.nu am incercat sa il pornesc acum deoarece i.am curatat carburatorul si am scos uleiul din el urmand ca sa iau maine unul nou si sa il pun.as vrea sa pun 15w40 in el ce credeti?eu am luat acest motor in speranta ca voi putea construi un minitractoras din el,dar cand am ajuns acasa am vazut ca e slabut ca putere.oricum constructia unui tractoras tot va incepe pe baza lui.va multumesc !
|
#783
Posted 14 November 2014 - 18:31
Am găsit ceva despre motorul respectiv, dar n-am reușit să descarc. Începe, și "sare afară". Dacă reușești....
http://www.tehnium-a...timpi-romanesc/ |
#785
Posted 15 November 2014 - 16:01
Multumesc foarte mult!Mi.a fost folositor,am pornit motorul merge surprinzator de bine trebuie doar sa mai reglez putin carburatorul. acum vin cu alta problema/ idee: eu vreau ca la motorul asta sa montez un ambreiaj de dacia ( 170mm) volanta va fi usurata cat mai mult posibil.credeti ca o sa pot echilibra ambreiajul?nu vreau sa folosesc curele iar ambreiajul conic mi se pare putin cam firav( am un vecin cu un motocultor si mai mereu il schimba) iar pe asta de dacie il am nou de foarte mult timp.La iesirea din ambreiaj o sa vin cu un ax lung pana la cutia de viteze care va fi montata invers( si intors grupul) bineinteles cu reductii de turatie pana in cutie...as vrea sa fac constructia asa deoarece am o cutie de viteze dacia ,portfuzete ,planetare.Portfuzetele le voi prinde de sasiu printr.o placa de fier prinsa in suruburile din spatele porfuzetei acelea care tin tabla cu rulmentii.ce parere aveti?
Pentru ambreiaj atasez un link cu un video de pe youtube cu ceva asemanator la partea de ambreiaj:https://www.youtube.com/watch?v=NYDlTSQkil4 |
#786
Posted 15 November 2014 - 20:04
Mica corectura
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NYDlTSQkil4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#787
Posted 18 November 2014 - 17:11
azi am avut putin timp si am adaptat pivotii (dacia) de flanse.inca putin si puntea fata e gata
Attached Files |
#788
Posted 18 November 2014 - 19:05
Baga mai multe fotografii cu tot ce ai facut pina acum poate mai furam si noi...
|
#789
Posted 20 November 2014 - 11:45
mai am de facut niste etrieri dupa care o sa eliberez camera de lucru si dupa intru in paine. o sa pun poze curand.
|
|
#790
Posted 21 November 2014 - 12:11
pivotu se poate schimba oricand,doar piulitele sunt sudate..tre sa mai dau o fuga pe la strungar sa imi faca 4 bucati de tubinc pe semirotund la capete ca sa pot sa montez basculele de jos. voi reveni cu poze dupa ce le strunjeste.
Attached Files |
#791
Posted 21 November 2014 - 15:14
O alta modalitate de construire a directiei/punte fata pentru tractoras artizanal o constituie folosirea de teava patrata cca 60x60 cu grosimea de cel putin 5 mm sau profil U (cu latura patrata) .O varianta :
punte fata -butuc dacia.jpg 17.08K 110 downloads Edited by cristian68n, 21 November 2014 - 15:16. |
#792
Posted 21 November 2014 - 17:32
teava pe care o folosesc are 74mm diametru si 6 mm grosime si e din -trun material foarte tare.
unde e prinderea basculelor va veni ca un fel de cruci Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users