Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Jetta 2011 1.6 TDI CR cu optiuni
#73
Posted 26 June 2011 - 12:53
bossake, on 26th June 2011, 13:30, said: Parca nu a plecat de la 0, iar datele producatorului sunt destul de triste in privinta 0-100: 12s . Oricum din clip masina lasa impresia ca se misca bine de tot pe 1-2 si mai greu pe 3-4. Sincer la vechile tdi-uri mie imi parea cam invers, de la a3a in sus se "dezlantuiau" din cauza kilometrajului care se "strange" dupa 60 la ora. uita-te la gradatii. pana la 60 sunt gradatii din 5 in 5 km/h iar dupa 60 sunt gradatii din 10 in 10 km/h. distanta intre gradatii se pastraza deci acul urca de 2 ori mai incet. legat de timp, o eroare de 10% poate scurta destul de mult timpul demarajul daca te iei dupa ceas. are eroare km-trajul? Edited by undercoverbrother, 26 June 2011 - 12:55. |
#74
Posted 26 June 2011 - 12:59
denky, on 26th June 2011, 08:30, said: Xenoanele inca nu intra in discutie in fabrica la Jetta. Poate pune doar becuri in service. |
#75
Posted 26 June 2011 - 13:33
rares815, on 26th June 2011, 13:41, said: Ca vroiam sa te intreb ... rodajul ? Care e faza cu el ? Vad ca nu ai probleme sa o urci in 4000 de ture . Edited by cristi.r, 26 June 2011 - 13:33. |
#76
Posted 26 June 2011 - 14:18
ConstantinD, on 26th June 2011, 00:19, said: pana una alta, am mai facut 2 poze si un video sa vedeti cam cum se comporta motorul la acceleratie mai puternica. [ http://img221.imageshack.us/img221/1606/img1018a.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img26.imageshack.us/img26/8821/img1017nq.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In a doua poza e cam eclipsata de Passat-ul din dreapta, care fara suparare chiar daca e model mai vechi, e mai reusita ca design. Edited by anca_fiat, 26 June 2011 - 14:19. |
#78
Posted 26 June 2011 - 14:52
Dar indicatorul ala de pe CB iti spune cand sa schimbi in fct de cum o calci?
Crezi ca daca o tineai pana la rosu scoteai un timp mai bun? Am observat ca nu a clipocit deloc la plecare martorul acela care arata amsina ca derapeaza, l-au scos sau nu ai pierdut deloc aderenta? |
#79
Posted 26 June 2011 - 14:56
Nu plecase de pe loc ca sa piarda aderenta, era in miscare. De asta nu s-a aprins ASR-ul sau ce-o fi.
|
#80
Posted 26 June 2011 - 15:33
Loox, on 26th June 2011, 12:02, said: Totusi, ce-ai facut intre 0:40 si 0:50, ti s-a blocat piciorul pe ambreiaj? Stiam ca nu e bine pt cutie sa o lasi pe liber prea mult (atat cat trebuie sa schimbi) cand masina ruleaza. alwaysfresh, on 26th June 2011, 13:11, said: 800-1000 din pretul de lista? alti producatori tot cam atat lasa? care sunt cele mai generoase marci la negocieri? rares815, on 26th June 2011, 13:41, said:
Multumesc de urari. Imi plac si mie jantele din linkul tau, dar nu stiu cat de buna e aceasta firma (PDW). In legatura cu rodajul, mi-a zis tanti de la reprezentanta ca are rodaj facut, deci nu trebuie sa mai fac eu, ba mai mult- sa o calc un pic mai tare daca vreau sa "o invat mai sportiva". Totul e sa nu exagerezi, "adica sa nu mergi cu 200". geopsi, on 26th June 2011, 15:52, said: Dar indicatorul ala de pe CB iti spune cand sa schimbi in fct de cum o calci? Crezi ca daca o tineai pana la rosu scoteai un timp mai bun? Am observat ca nu a clipocit deloc la plecare martorul acela care arata amsina ca derapeaza, l-au scos sau nu ai pierdut deloc aderenta? Am mai gasit o chestie care mi-a placut in mod deosebit. Urcam pe langa cotroceni spre p-ta leu (dealul spirii) si coloana s-a oprit. Cand am pornit din nou, am observat ca 2-3 secunde masina sta pe loc fara sa dea in spate, dandu-ti timp sa bagi in viteza si sa pornesti de pe loc fara probleme. Imediat am coborat pe langa academie si iar am urcat jucandu-ma ca un copil M-am uitat un pic in specificatii si am vazut ca la sistemele de siguranta e trecut "asistent urcare rampa". N-am stiut niciodata cum functioneaza asta, dar omul cat traieste invata. |
#81
Posted 26 June 2011 - 19:18
Mi-am mai adus aminte de trei chestii naspa:
1) balamalele portbagajului in stil Logan, care pot taia bagajele ce vin direct sub ele, 2) bancheta spate, odata rabatata, nu rezulta intr-o suprafata, nu plana, nici macar apropiata de plana (ceva gen 30-35 grade fata de orizontala) 3) pasajele rotilor spate limiteaza latimea obiectelor ce pot fi incarcate. |
#82
Posted 26 June 2011 - 20:00
anca_fiat, on 26th June 2011, 15:18, said: In a doua poza e cam eclipsata de Passat-ul din dreapta, care fara suparare chiar daca e model mai vechi, e mai reusita ca design. E dragutel maxidot-ul cu functia de schimbare a treptei de viteza. |
|
#83
Posted 26 June 2011 - 20:11
#84
Posted 26 June 2011 - 20:22
alwaysfresh, on 26th June 2011, 13:11, said: 800-1000 din pretul de lista? alti producatori tot cam atat lasa? care sunt cele mai generoase marci la negocieri? |
#85
Posted 26 June 2011 - 20:43
Bwwlan, on 26th June 2011, 20:18, said: Mi-am mai adus aminte de trei chestii naspa: 1) balamalele portbagajului in stil Logan, care pot taia bagajele ce vin direct sub ele, Marius3k, on 26th June 2011, 21:00, said: Da, pacat ca trebuie sa mergi cu trusa de scule si un set de injectoare de rezerva dupa tine. |
#86
Posted 26 June 2011 - 21:45
#87
Posted 27 June 2011 - 15:51
rares815, on 26th June 2011, 13:41, said: Pe astea le am eu pe masina. Bwwlan, on 26th June 2011, 22:45, said: Nu stiu ce e nope, dar mie mi-au atras atentia sa nu folosesc optiunea de deschidere separata a portbagajului ca au venit 2 tipi cu geamul spart ca-si uitasera cheile inauntru dupa ce au bagat bagaje. De aici deduc ca are. Verific si revin. |
|
#88
Posted 27 June 2011 - 19:19
pentru ca nu se lasa din mina sau din buzunar cheia..........
|
#89
Posted 27 June 2011 - 20:13
Interesanta deschiderea aceea de la portbagaj. La skoda nu il deschide de tot, doar ridica putin de el apoi il lasa. Probabil fiind cu tot cu luneta este prea greu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users