Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
EURO 24 - Primul meci: Romania - ...

Bicicleta eliptica

Aer conditionat Vortex 9000/12000...

Curatare tigaie
 Alegere SPC sau parchet laminat -...

Sfat achizitie masina SH

Foloseste cineva radar?

Extreme cuponing este adevarata e...
 Cum de convine unora sa cumpere p...

Vanzatorul mașinii a plecat ...

RCA majorat in Bucuresti si Ilfov

OMV Petrom cumpara Renovatio
 Sens unic pe strada Matasari (Buc...

Bios vede dar nu afiseaza 32GB ra...

WWE - The Undertaker

Aș vrea sa merg la o cursa d...
 

Volkswagen Jetta 2011 1.6 TDI CR cu optiuni

- - - - -
  • Please log in to reply
269 replies to this topic

#73
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View Postbossake, on 26th June 2011, 13:30, said:

Parca nu a plecat de la 0, iar datele producatorului sunt destul de triste in privinta 0-100: 12s :). Oricum din clip masina lasa impresia ca se misca bine de tot pe 1-2 si mai greu pe 3-4. Sincer la vechile tdi-uri mie imi parea cam invers, de la a3a in sus se "dezlantuiau" :P

din cauza kilometrajului care se "strange" dupa 60 la ora. uita-te la gradatii. pana la 60 sunt gradatii din 5 in 5 km/h iar dupa 60 sunt gradatii din 10 in 10 km/h. distanta intre gradatii se pastraza deci acul urca de 2 ori mai incet.

legat de timp, o eroare de 10% poate scurta destul de mult timpul demarajul daca te iei dupa ceas.
are eroare km-trajul?

Edited by undercoverbrother, 26 June 2011 - 12:55.


#74
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006

View Postdenky, on 26th June 2011, 08:30, said:

Xenoanele inca nu intra in discutie in fabrica la Jetta. Poate pune doar becuri in service.
Da, ai perfecta dreptate :thumbup: uitasem ca pe Jetta nu se ofera inca faruri xenon OEM. Ma gandeam la ce imi spusese un coleg, la o intalnire vwforum, care are Golf 6 GTI: cica numai head unit-urile, fara calculatoare, montaj si modificarile necesare, costa 1.050 Euro :) asa ca a renuntat. Eu de aceea ziceam ca tre' sa fii dus cu capu' sa vrei xenoane OEM insa, desigur, fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui...

#75
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postrares815, on 26th June 2011, 13:41, said:

Ca vroiam sa te intreb ... rodajul ? Care e faza cu el ? Vad ca nu ai probleme sa o urci in 4000 de ture :D.
N-are nicio problema, atata timp cat nu-si face un obicei din asta. In rest, orice producator recomanda, chiar si din rodaj, folosirea tuturor treptelor de viteza si a intregii plaje de turatie, cu un accent pe evitarea mentinerii la turatie constanta pentru o lunga perioada de deplasare. Poate pare aiurea, dar asa e. Si oricum, motorul ajunge in "forma maxima" cu mult dupa terminarea rodajului care nu cred ca tine mai mult de 1000-1500km, conform cartii masinii.

Edited by cristi.r, 26 June 2011 - 13:33.


#76
anca_fiat

anca_fiat

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.06.2011

View PostConstantinD, on 26th June 2011, 00:19, said:

pana una alta, am mai facut 2 poze si un video sa vedeti cam cum se comporta motorul la acceleratie mai puternica.

[ http://img221.imageshack.us/img221/1606/img1018a.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img26.imageshack.us/img26/8821/img1017nq.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

In a doua poza e cam eclipsata de Passat-ul din dreapta, care fara suparare chiar daca e model mai vechi, e mai reusita ca design. :P

Edited by anca_fiat, 26 June 2011 - 14:19.


#77
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Da adevarul e ca in prim plan in poza este passatul , nu Jetta :lol:

#78
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,369
  • Înscris: 08.09.2006
Dar indicatorul ala de pe CB iti spune cand sa schimbi in fct de cum o calci?
Crezi ca daca o tineai pana la rosu scoteai un timp mai bun?
Am observat ca nu a clipocit deloc la plecare martorul acela care arata amsina ca derapeaza, l-au scos sau nu ai pierdut deloc aderenta?

#79
rares815

rares815

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,437
  • Înscris: 26.08.2008
Nu plecase de pe loc ca sa piarda aderenta, era in miscare. De asta nu s-a aprins ASR-ul sau ce-o fi.

#80
ConstantinD

ConstantinD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 24.03.2006

View PostLoox, on 26th June 2011, 12:02, said:

Totusi, ce-ai facut intre 0:40 si 0:50, ti s-a blocat piciorul pe ambreiaj? :lol: Stiam ca nu e bine pt cutie sa o lasi pe liber prea mult (atat cat trebuie sa schimbi) cand masina ruleaza.
Am ramas fara drum  :coolspeak: . Am scos-o pe liber si am lasat-o sa mearga singura. Eu nu auzisem chestia asta ca nu e bine sa o lasi pe liber cat masina ruleaza pe drum drept, si merg cu masina de vreo 10 ani. Cand cobori vreun deal sau esti in panta, atunci da, e recomandat sa fii mereu in viteza, dar in rest nu e nici o problema.

View Postalwaysfresh, on 26th June 2011, 13:11, said:

800-1000 din pretul de lista? alti producatori tot cam atat lasa? care sunt cele mai generoase marci la negocieri?
Pot sa iti spun doar despre cele la care m-am interesat, respectiv Skoda (Octavia) si Seat (Leon), care au dat reduceri mai mari la masinile de pe stoc, dar o valoare exacta nu iti pot spune- depinde de pretul masinii/echipare si de optiunile pe care le gasesti puse pe ea.

View Postrares815, on 26th June 2011, 13:41, said:

Felicitari pentru masina si multi km in continuare fara probleme. Ca jante, singurele care imi plac sunt astea care cred ca dau cel mai bine pe Jetta ta. Ca vroiam sa te intreb ... rodajul ? Care e faza cu el ? Vad ca nu ai probleme sa o urci in 4000 de ture :D.
Multumesc de urari. Imi plac si mie jantele din linkul tau, dar nu stiu cat de buna e aceasta firma (PDW). In legatura cu rodajul, mi-a zis tanti de la reprezentanta ca are rodaj facut, deci nu trebuie sa mai fac eu, ba mai mult- sa o calc un pic mai tare daca vreau sa "o invat mai sportiva". Totul e sa nu exagerezi, "adica sa nu mergi cu 200".

View Postgeopsi, on 26th June 2011, 15:52, said:

Dar indicatorul ala de pe CB iti spune cand sa schimbi in fct de cum o calci?
Crezi ca daca o tineai pana la rosu scoteai un timp mai bun?
Am observat ca nu a clipocit deloc la plecare martorul acela care arata amsina ca derapeaza, l-au scos sau nu ai pierdut deloc aderenta?
Da, asa face, in functie de viteza in care esti, cat de tare calci pedala si de aderenta rotilor - CB iti propune cea mai buna viteza ca sa ai un consum mai scazut. De exemplu, daca merg linistit, imi arata sa schimb la 1500 de ture (in general, la 70-80 la ora imi spune sa dau a 5-a). Daca am pedala la blana, imi arata sa schimb numai in jur de 3800 de ture.  Chiar si invers, daca merg cu a 4-a la 1800-2000 ture si apas pedala mai tare, semn ca vreau sa depasesc - imi arata sageata in jos sa schimb a 3-a.

Am mai gasit o chestie care mi-a placut in mod deosebit. Urcam pe langa cotroceni spre p-ta leu (dealul spirii) si coloana s-a oprit. Cand am pornit din nou, am observat ca 2-3 secunde masina sta pe loc fara sa dea in spate, dandu-ti timp sa bagi in viteza si sa pornesti de pe loc fara probleme. Imediat am coborat pe langa academie si iar am urcat jucandu-ma ca un copil  :thumbup:  M-am uitat un pic in specificatii si am vazut ca la sistemele de siguranta e trecut "asistent urcare rampa". N-am stiut niciodata cum functioneaza asta, dar omul cat traieste invata. :)

#81
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Mi-am mai adus aminte de trei chestii naspa:
1) balamalele portbagajului in stil Logan, care pot taia bagajele ce vin direct sub ele,
2) bancheta spate, odata rabatata, nu rezulta intr-o suprafata, nu plana, nici macar apropiata de plana (ceva gen 30-35 grade fata de orizontala)
3) pasajele rotilor spate limiteaza latimea obiectelor ce pot fi incarcate.

#82
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postanca_fiat, on 26th June 2011, 15:18, said:

In a doua poza e cam eclipsata de Passat-ul din dreapta, care fara suparare chiar daca e model mai vechi, e mai reusita ca design.
Da, pacat ca trebuie sa mergi cu trusa de scule si un set de injectoare de rezerva dupa tine.  :thumbdown:

E dragutel maxidot-ul cu functia de schimbare a treptei de viteza. ;)

#83
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,932
  • Înscris: 09.12.2004

View PostMarius3k, on 26th June 2011, 21:00, said:

un set de injectoare de rezerva dupa tine.  :thumbdown:
nu mai trebuie ;)

#84
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007

View Postalwaysfresh, on 26th June 2011, 13:11, said:

800-1000 din pretul de lista? alti producatori tot cam atat lasa? care sunt cele mai generoase marci la negocieri?
Nu ''marcile'' sint generoase la discounturi ci dealerii  :rolleyes: , la VW se ajunge la 9 % discount  , daca stii la cine sa mergi :naughty: , felicitari initiatorului topicului pentru masina , e mult mai frumoasa decit Passat-ul , Octavia , sa o stapineasca sanatos multi km de acum inainte!

#85
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostBwwlan, on 26th June 2011, 20:18, said:

Mi-am mai adus aminte de trei chestii naspa:
1) balamalele portbagajului in stil Logan, care pot taia bagajele ce vin direct sub ele,
La Jeta exista optiunea de deschidere automata a portbagajului? Poate din acest motiv au aceasta constructie.

View PostMarius3k, on 26th June 2011, 21:00, said:

Da, pacat ca trebuie sa mergi cu trusa de scule si un set de injectoare de rezerva dupa tine.  :thumbdown:
La masinile mai noi de 3 ani nu mai pica iar cele mai vechi au garantie extinsa

#86
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006

View Postvalitudor, on 26th June 2011, 21:43, said:

La Jeta exista optiunea de deschidere automata a portbagajului? Poate din acest motiv au aceasta constructie.
Nope: Video1 si Video2.

#87
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postrares815, on 26th June 2011, 13:41, said:

Felicitari pentru masina si multi km in continuare fara probleme. Ca jante, singurele care imi plac sunt astea care cred ca dau cel mai bine pe Jetta ta. Ca vroiam sa te intreb ... rodajul ? Care e faza cu el ? Vad ca nu ai probleme sa o urci in 4000 de ture :D.

Pe astea le am eu pe masina.

View PostBwwlan, on 26th June 2011, 22:45, said:

Nope: Video1 si Video2.

Nu stiu ce e nope, dar mie mi-au atras atentia sa nu folosesc optiunea de deschidere separata a portbagajului ca au venit 2 tipi cu geamul spart ca-si uitasera cheile inauntru dupa ce au bagat bagaje. De aici deduc ca are. Verific si revin.

#88
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,932
  • Înscris: 09.12.2004
pentru ca nu se lasa din mina sau din buzunar cheia..........

#89
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,369
  • Înscris: 08.09.2006
Interesanta deschiderea aceea de la portbagaj. La skoda nu il deschide de tot, doar ridica putin de el apoi il lasa. Probabil fiind cu tot cu luneta este prea greu.

#90
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
@geopsi: merge si la Octavia. Video.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate