Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
zgomot la decelerare
Last Updated: May 09 2011 14:42, Started by
justme2006
, May 09 2011 11:50
·
0
#1
Posted 09 May 2011 - 11:50
Salutare
Am o noua problema cu masina. Ieri a trebuit sa fac un drum mai lung cu masina si am descoperit ca am un zgomot care rezulta si dintr-o bataie,vibratie ,care se aude in partea dreapta fata poate chiar cu prelungire catre zona franei de mana.Zgomotul se aude ca si cum cineva ar bate la usa dar numai atunci cand iau piciorul dupa acceleratie. Vreau sa intreb de ce sa ma pregatesc orientativ asa....pentru cei care cunosc genul asta de probleme toba intermediara..... planetara..... pivot.... telescop....(trebuie mentionat ca zgomotul se aude si la drum cu denivelari) bucse....(trebuie mentionat ca fac si ele de cand le-am schimbat cu tot cu telescoape cam 1 an si jumate) Si cam acelasi zgomot si bataie-vibratie il aud si cand bag marsarier si accelerez ,de unde ma gandesc ca ar putea fi din elementele de prindere ale motorului. apropo masina e o skoda felicia 99 Astept eventuale pareri |
#2
Posted 09 May 2011 - 12:21
am avut ceva asemanator la un matiz, roata stanga fata
dupa 2 ani de "investigari" in care am schimbat telescop, bucse, capete de bara si deja ma trecusera nemernicii din service la ambreiaj si cutie terminate, bune de schimbat, in final s-a descoperit ca nu era stransa bine piulita aceea mare din mijlocul rotii (practic tot mecanismul de prindere al rotii din fata, cu tot cu disc, se misca putin si genera acea "bataie") |
#3
Posted 09 May 2011 - 12:28
suport motor inferior spate. deoarece apare doar la decelerare si la mers inapoi. pune pe cineva in masina, frana de mana trasa, capota deschisa si urmareste motorul in timp ce cel din masina incearca sa plece de pe loc in spate. te vei minun de cat de mult se misca motorul. asa vei vedea si ce suport "se intinde" sau "s-a rupt"...
la denivelari se aude deoarece oscileaza motorul si loveste in caroserie poate fi si un suport de toba care loveste in caroserie, de la "lasarea" suportilor motor.... nu trebuie sa schimbi foarte des pisele enumerate de tine... doar cand e cazul...oricum risti sa pui unele mai proaste... aeon, on 9th May 2011, 13:21, said: am avut ceva asemanator la un matiz, roata stanga fata dupa 2 ani de "investigari" in care am schimbat telescop, bucse, capete de bara si deja ma trecusera nemernicii din service la ambreiaj si cutie terminate, bune de schimbat, in final s-a descoperit ca nu era stransa bine piulita aceea mare din mijlocul rotii (practic tot mecanismul de prindere al rotii din fata, cu tot cu disc, se misca putin si genera acea "bataie") Edited by reludd, 09 May 2011 - 12:38. |
#5
Posted 09 May 2011 - 13:32
reludd, on 9th May 2011, 13:28, said: suport motor inferior spate. deoarece apare doar la decelerare si la mers inapoi. pune pe cineva in masina, frana de mana trasa, capota deschisa si urmareste motorul in timp ce cel din masina incearca sa plece de pe loc in spate. te vei minun de cat de mult se misca motorul. asa vei vedea si ce suport "se intinde" sau "s-a rupt"... la denivelari se aude deoarece oscileaza motorul si loveste in caroserie poate fi si un suport de toba care loveste in caroserie, de la "lasarea" suportilor motor.... nu trebuie sa schimbi foarte des pisele enumerate de tine... doar cand e cazul...oricum risti sa pui unele mai proaste... puteai vedea singur daca stateai sa te uiti de afara cand incerca sa plece de pe loc masina... dar trebuiua sa-ti dai "obolul" de sofer care se duce la service fara sa stie ce are masina... la service te duci dupa ce identifici problema si le ceri strict sa-ti schimbe ce vrei tu... altfel esti doar o gaina buna de jumulit... iti blestemi zilele in care ti-ai luat masina... asta e datina in romania. puteai sa te uiti mult si bine de afara, am facut-o de 3-4 ori chiar, dupa roata, suporti motor, prindere telescoape, .. dar cum nu aveam ochi de superman sa depistez un joc de 1 mm am dat gres (si altii care au privit) totul parea in regula, se auzea agomotul dar era imposibil de depistat exact de unde venea in final am dat peste un baiat care s-a prins in 30 de sec unde e problema (o mai intalnise si alta data) si doar a strans putin piulita cu o o cheie sudata de o teava... eram deja in al 4-lea service, dupa ce i-am dat dreak pe cei care au recomandat schimbarea cutiei de viteze ca e sparta Edited by aeon, 09 May 2011 - 13:35. |
#6
Posted 09 May 2011 - 13:46
aeon, on 9th May 2011, 14:32, said: puteai sa te uiti mult si bine de afara, am facut-o de 3-4 ori chiar, dupa roata, suporti motor, prindere telescoape, .. dar cum nu aveam ochi de superman sa depistez un joc de 1 mm am dat gres (si altii care au privit) totul parea in regula, se auzea agomotul dar era imposibil de depistat exact de unde venea in final am dat peste un baiat care s-a prins in 30 de sec unde e problema (o mai intalnise si alta data) si doar a strans putin piulita cu o o cheie sudata de o teava... eram deja in al 4-lea service, dupa ce i-am dat dreak pe cei care au recomandat schimbarea cutiei de viteze ca e sparta |
#7
Posted 09 May 2011 - 14:11
@initiator
Inainte de merge mai departe, as verifica nitel esapamentul. Posibil ca prinderile intre evacuare si caroserie sa se fi slabit... Pune masina pe o rampa, las-o sa se raceasca si, de sub ea, mergi pe traseul evacuarii si misca te ea. Verifica si prindrile sa nu fie slabite sau rupte. Edited by calinkgb, 09 May 2011 - 14:11. |
#8
Posted 09 May 2011 - 14:30
multumesc pentru opinii ..sa stiti ma ajuta cand o sa am timp o sa verific toate posibilitatile.
Totusi azi nu a mai facut zgomotul de bataie.M-am uitat si la suporti motor sunt uzati...eventual cred ca o sa ma uit azi pe net de ei...iar la esapament tot ce e posibil...cand o sa am rampa. |
#9
Posted 09 May 2011 - 14:42
nu mai sta ca ai mai mult stress. vezi cat de tare se misca motorul cand vrei sa mergi cu spatele dar frana de mana trasa.... scapi de un stress si stii ce i de facut.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users