Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...
 Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 

service insp

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
crazyasfuck

crazyasfuck

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 07.05.2011
Salut ,

Detin un golf4 si de curand mi-a aparut in bord sub km SERVICE INSP. Din cate am citit pe net asta inseamna sa ma duc sa fac schimbu de ulei ,sau?? Masina are 140k km din 2002.

Daca da , cam cat m-ar costa toata treaba ca nu prea am bani acuma.
ps:sunt incepator.

#2
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
cand s-a facut schimbul de ulei anterior?in mod normal se face in functie de ulei 15000 sau 30000 km , poti sa faci schimbul dar mesajul doar in service cu computer +mufa+program se sterge si o sa apara probabil iar peste x km

#3
crazyasfuck

crazyasfuck

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 07.05.2011
Anul trecut s-a facut  schimbu la 134k km
Am o foaie de la cel care a facut schimbu pe  care scrie BOSCH , DIESEL Service , Auto-Ovarom si pe ea scrie  : "Schimbul urmator: 149.963 km / Data 28:04:2011.
Dupa ce sa ma iau , nr de km sau data ? Avand in vedere ca am abia 140k km.

Edited by crazyasfuck, 08 May 2011 - 17:06.


#4
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,897
  • Înscris: 29.06.2006