Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum sa ne construim o masina electrica 100% cu 2500 euro?
Ultima postare: apr 14 2011 17:00, Inițiat de
nykolas2001
, mar 29 2011 13:59
·
0
#1
Publicat: 29 martie 2011 - 13:59
Vreau sa propun o provocare tuturor pentru ca construi o masina electrica šmade in homeš modificand o masina clasica cu motor de combustie interna .
Ideea este urmatoarea: luam o masina traditionala de preferinta cat mai mica (lastun, oltcit, Peugeot 206, seat marbela etc) ii scoatem motor , rezervor, filtre, etc si montam un motor electric + baterii (de plumb ca sunt mai ieftine) + incarcarcator + un controler (un variator de curent sau de frecventa). Aceasta masina ar servi pentru deplasarile zilnice pe distante scurte la serviciu sau la cumparaturi deci ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: 1. Sa aiba o autonomie de 30 - 40 km la o singura incarcare. 2. Sa circule cu viteza intre 40 - 70 km/ora 3. Incarcarea sa se faca de la reteaua electrica de 220v monofazic si optional 380 trifazic.. Pe partea constructiva partea electronica cred se poate inparti astefel: 1. Acumularea de energie (bateriile) 2. Controlul acceleratiei (variator de tensiune sau invertor cc - ac + variator de frecventa.) 3 Motorul ( de curent continuu comandat in tensiune sau de curent alternativ comandat in freceventa). Variantele contructive similare care exista deja sunt motostivuitoarele electrice (cu baterii ce sumeaza 48 v cc) si masinutile de golf (cu baterii ce sumeaza 64 v cc). Va mutumesc! astept raspunsuri. |
#2
Publicat: 29 martie 2011 - 14:11
Ideea, interesanta, nu este cu siguranta noua. Parerea mea insa ca renteaza.
Doi la mana: nu uita ca un stivuitor sau o masinuta de golf, merg doar de ici colo si atat. Nu de "dai" cu ele toata ziua, SI, mai ales, nu stau in ambetiaje, stat la semafor etc. Trei la mana: nu este omologata si certificata. Ca arata la fel ca una obisnuita si ca ai facut tu sub capota ceva si ca nu te controleaza nimeni este altceva si o faci pe barba ta. Si cred ca nu este avantajoasa nici din punct de vedere economic. Curentul este scump. Si trebuie sa o incarci cel putin de cateva ori pe saptamana. Deci in ciclu redus de viata. Si iarna ce faci? Parerea mea. |
#3
Publicat: 29 martie 2011 - 14:26
Ceva de genul acesta? http://cbelectriccar...ersion-at-home/
Este o idee simpatica. Ai de gand sa o construiesti? Daca da, ce masina pui la bataie? Ce experienta ai in automatizari/electronica/mecanica? |
#4
Publicat: 29 martie 2011 - 14:29
Stiu ca ideea nu este noua. ai aici un exemplu
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VVssfy08sno?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Idea era de a folosi masina pentru naveta, nu ca taxi. Pe partea de omologare, am uitat sa precizez ca locuiesc in Spania. Sotia unui prieten spaniol care lucreaza la ITV (varianta spaniola la ITP romanesc ) mi-a dat mai multe adrese unde pot omologa masina pentru a circula perfect legal una dintre ele fiind http://www.esi2.us.es/GT/reformas/ .
Editat de mister_rf, 29 martie 2011 - 14:34.
|
#5
Publicat: 29 martie 2011 - 14:48
colombo2003, on 29th March 2011, 14:11, said: Ideea, interesanta, nu este cu siguranta noua. Parerea mea insa ca renteaza. Doi la mana: nu uita ca un stivuitor sau o masinuta de golf, merg doar de ici colo si atat. Nu de "dai" cu ele toata ziua, SI, mai ales, nu stau in ambetiaje, stat la semafor etc. faza cu statul la semafor este irelevanta, in stationare motorul nu e alimentat. Acesta este avantajul masinilor hibride si explicatia pt. consumul mic de carburant in oras. |
#6
Publicat: 29 martie 2011 - 14:57
Dati-mi un matiz fara motor si cutie de viteze, sau un Logan sau... Si va fac eu una cu 5000 euro peste. Pt securitate trebuie imbunatatite franele. Viteza maxima insa 40kmh, greutate maxima, canapeaua scoasa...
Baterii Pb Am participat la construirea unuia al UPB, insa e o porcarie, carute d-astea se faceau acum 100 de ani. nimic inovator |
#7
Publicat: 29 martie 2011 - 17:11
pelikanu, on 29th March 2011, 14:26, said: Ceva de genul acesta? http://cbelectriccar...ersion-at-home/ Este o idee simpatica. Ai de gand sa o construiesti? Daca da, ce masina pui la bataie? Ce experienta ai in automatizari/electronica/mecanica? DA. proiectul il derulez in colaborare cu un profesor de la o scola de recalificare a fortei de munca se preda cursuri de electricitate si mentenanta pentru masinile de control numeric folosite in industria de prelucrare a pietrei .( http://www.marmol.net/ ) Masina pe care o vom schimba este un Peugeot 206. ca sursa de energie vom volosi baterii clasice cu acumulatori de plumb care sa sumeze 240 v CC. Ca controler vom folosi un variator de frecventa programabil Mitsubishi modelVs mini J7 Omron care in mod normal este alimentat la 220 CA monofazic si comanda in freceventa un motor trifazic in configuratie TRIUNGHI de 220 v SAU 380 IN STEA de 1.8 KW. Spre surprinderea nostra folosind o punte redresoare am descoperit ca poate functiona si alimentat cu curent continuu. Partea frumoasa este ca cu ajutorul acestui variator putem comanda atat turatia motorului cat si sensul . pretul de achizitie al variatorului este undeva pe la 70 -80 de euro. Urmatorul test pe care vrem sa il facem este calcul comsum/durata incarcare baterii descare/durata pe motor in sarcina. Pentru automatizarea comenzilor vom folosi un automat programabil CP1E OMRON. AM TERMINAT ACUM CEVA ANI FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICA CU SPECIALIZAREA AUTOMATICA SI INFORMATICA INDUSTRIAL IN SUCEAVA. SI ACUMA LUCREZ IN MENTENANTA PREVENTIVA PENTRU MASINI DE CONTROL NUMERIC SI ALTELE . P.S. ROG OPERATORII SA MUTE DEZBATEREA IN SECTIUNEA DE ELECTRONICA UNDE AM POSTAT-O INITIAL SI UNDE SUBIECTUL IN CAUZA ESTE MAI VIZIBIL AVAND IN VEDERECA CA DEZBATEREA ESTE ADRESATA IN SPECIAL CELOR CU CUNOSTINTE DE ELECTRONICA SI AUTOMATICA SI DE LA CARE AS PUTEA OBTINE UNš FEED-BACK š MAI PROMPT . MULTUMESC ANTICIPAT. |
#8
Publicat: 07 aprilie 2011 - 20:08
nykolas2001, on 29th March 2011, 17:11, said: DA. proiectul il derulez in colaborare cu un profesor de la o scola de recalificare a fortei de munca se preda cursuri de electricitate si mentenanta pentru masinile de control numeric folosite in industria de prelucrare a pietrei .( http://www.marmol.net/ ) Masina pe care o vom schimba este un Peugeot 206. ca sursa de energie vom volosi baterii clasice cu acumulatori de plumb care sa sumeze 240 v CC. Ca controler vom folosi un variator de frecventa programabil Mitsubishi modelVs mini J7 Omron care in mod normal este alimentat la 220 CA monofazic si comanda in freceventa un motor trifazic in configuratie TRIUNGHI de 220 v SAU 380 IN STEA de 1.8 KW. Spre surprinderea nostra folosind o punte redresoare am descoperit ca poate functiona si alimentat cu curent continuu. Partea frumoasa este ca cu ajutorul acestui variator putem comanda atat turatia motorului cat si sensul . pretul de achizitie al variatorului este undeva pe la 70 -80 de euro. Urmatorul test pe care vrem sa il facem este calcul comsum/durata incarcare baterii descare/durata pe motor in sarcina. Pentru automatizarea comenzilor vom folosi un automat programabil CP1E OMRON. AM TERMINAT ACUM CEVA ANI FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICA CU SPECIALIZAREA AUTOMATICA SI INFORMATICA INDUSTRIAL IN SUCEAVA. SI ACUMA LUCREZ IN MENTENANTA PREVENTIVA PENTRU MASINI DE CONTROL NUMERIC SI ALTELE . P.S. ROG OPERATORII SA MUTE DEZBATEREA IN SECTIUNEA DE ELECTRONICA UNDE AM POSTAT-O INITIAL SI UNDE SUBIECTUL IN CAUZA ESTE MAI VIZIBIL AVAND IN VEDERECA CA DEZBATEREA ESTE ADRESATA IN SPECIAL CELOR CU CUNOSTINTE DE ELECTRONICA SI AUTOMATICA SI DE LA CARE AS PUTEA OBTINE UNš FEED-BACK š MAI PROMPT . MULTUMESC ANTICIPAT. Multumesc operatorilor pentru promptitudine! |
#9
Publicat: 10 aprilie 2011 - 12:00
sunt total impotriva masinilor electrice sau hibridelor datorita pretului care se uita la tine din showroom si-ti zice FRAIERE dar in cazuri gen ce vrei tu sa faci, nu pot decat sa-ti urez succes, mai ales ca vad niste solutii ingenioase (baterie de 220v) care simplifica mult lucrurile desi bateria aia de acumulatori s-ar putea treaca de 300kg.
ma gandisem intr-un timp la o motocicleta cu atas, dintr-aia cu tractiune dubla (dnepr, ural) ca sa nu ma traga atasul plin cu baterii intr-o parte. datorita greutatii relativ mici ar fi de ajuns un motor de 4 kw si ar fi si mai usor de omologat ca moped. din pacate a ramas la stadiul de idee. |
#10
Publicat: 13 aprilie 2011 - 11:01
Buna ziua,
sa va uitati si aici. pentru sistemul de frinare care folsoeste vacuumul va trebuie o pompa electrica de vacuum; am vazut pe un site ceva fix pt masini electrice; Pentru inceput e buna si varianta cu baterii de plumb; chiar daca sunt grele; pastrati si cutia de viteze ? adica montati motorul electric cu o flansa adaptoare pe cutia de viteze ? ar fi bine ca ajuta si reductiile din cutie; exista pe site-uri specializate de vehicule electrice si pedala de acceleratie pt comanda controller-ului; aici gasiti la "Electric car kit" ceva interesant; si pe mine ma pasioneaza subiectul; dar eu ma limitez la vehicule pe doua roti momentan; am un moped electric la care am schimbat bateriile cu plumb cu unele LiFePo4; urmatorul plan este sa convertesc un Tico care trebuie sa iasa la pensie; |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi