Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrale termice compacte

Portofoliu incepator pe Bursa New...

Probabil inselatorie pe OLX

Copil cu temperament sangvinic
 ADA TEL SERVICES

inlocuire bara fata clio 4

Ce avem de platit in 2024 la cump...

La mulți ani @Arader!
 La mulți ani @gabiroa!

La mulți ani @gerbil!

La mulți ani @Therockstar!

Suspect Frauda Informatica
 Scari interioare

Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST

Despre titularizare si definitiva...
 

Noua Skoda Octavia Tour

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#19
n_cristian

n_cristian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 20.06.2010
Probabil că cei de la Skoda vor face și un rabat de calitate, așa cum s-a întâmplat și după ce a apărut Octavia II și O1 a devenit (actualmente precedentul) Tour. Referitor la suspensia spate independentă, nu cred că vor renunța la ea, acesta fiind unul din marile atuuri ale O2 Tour în fața concurenței și, pe lângă asta, nu văd ce punte semi-independentă ar putea să pună în loc. O1 a fost contruită pe platformă de Golf 4, deci punte spate semi-independentă, în timp ce OII a împrumutat platforma tehnică de la Golf V, care vine cu punte spate independentă.

#20
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
puntea ca la noua Jetta evident, care are si punte independenta ca a octaviei 2 pentru europa dar si punte semi pentru americi tocmai pentru a scadea costurile.

Edited by undercoverbrother, 21 December 2010 - 17:35.


#21
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007
Cand a aparut Octavia 2 s-a spus la inceput ca O1 nu va mai fi comercializata. Apoi au decis sa vanda totusi O1 in paralel cu O2 si au denumit-o Octavia Tour. Asta pt ca vanzarile erau foarte bune. Acum era stupid sa renunte la O2 pre-facelift si sa continue cu O1 si O2 facelift si de asemenea era cam timpul sa retraga O1 pt ca e totusi un model vechi. Asa ca acum probabil aplica aceeasi strategie, de a vinde doua Octavii, vechea O2 va deveni NewTour si va fi o sora mai saraca si mai ieftina a faceliftului.

Totusi, la 12.500 cu tva inclus poti lua O2 facelift echipare Flash cu airbaguri frontale si laterale, iar la 11.500 iei O2 NewTour cu doar 2 airbaguri. Aceeasi motorizare. Asa ca as risca sa spun ca vor fi si diferente de calitate la unele repere.
Intrebarea mea este alta: unde va fi plasata Skoda Felicia despre care se spune ca va fi si ea lansata? Sau vechiul Tour va deveni noua Felicia? :naughty:

#22
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,754
  • Înscris: 22.11.2007
de ce zici ca aceeasi motorizare? pe facelift nu se mai vinde 1.6 sau 1.4 ci doar 1.2 tsi :)

#23
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007
Ba se vand. Uita-te pe site. Iar versiunea Flash se vinde doar cu 1.4 mpi. Dar poti sa-ti iei si o echipare superioara cu 1.4 sau 1.6 mpi.

#24
ionutzyankoo

ionutzyankoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 30.10.2004

View Postprisonbreak, on 21st December 2010, 18:50, said:

Intrebarea mea este alta: unde va fi plasata Skoda Felicia despre care se spune ca va fi si ea lansata? Sau vechiul Tour va deveni noua Felicia? :naughty:

Eu cred ca Felicia va fi berlina compacta, O3 va fi compacta medie și O tour (fosta O2) va fi un model de nișă și de buget. Cam asta cred ca va fi poziționarea pe clase dar sunt foarte curios care va fi poziționarea pe prețuri...

#25
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postbossake, on 20th December 2010, 20:12, said:

http://skodabucurest...avia-tour-2011/

Nu stiu cat de reale sunt cifrele de pe siteul ala, dar mi se pare foarte mult. Adica 12,500 eur pt o masina cu ac simplu, cu doar 2 airbaguri plus un motor 1.6 care e destul de lenes si gurmand pe caroseria respectiva.

Pai e cam cu 2000 mai scump ca Loganul echivalent, cu avantajul unei platforme mai stabile, a unor scaune mai de Doamne-ajuta si ar mai fi destul de zis dar iara o dam in versus...

#26
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,754
  • Înscris: 22.11.2007
De la vreo 9000 cat e un Logan 1.6 16v cu dotari asemanatoare cu ale acelei octavii (adica 2 airbaguri, capace, doar 2 geamuri electrice) la 12500 cat e octavia aceea cu motor de 1.6 8v eu zic ca sunt vreo 3500. Unde mai pui si ca loganul e mai sprinten si consuma mai putin(e considerabil mai usor)
Insa in rest normal ca nu se compara una cu alta, dar si diferenta e pe masura. O diferenta de ~3000 de euro la o masina de 9000 de euro mi se pare ENORM si nu vad ce versus ar putea fi facut intre cele 2.
Daca pastrau un tour la 10,000 de euro cu motor de 1.6 poate atunci sa fi fost concurent pt logan, dar asa......

Edited by bossake, 22 December 2010 - 19:32.


#27
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Cum nu vezi versus-ul? E versus de 4 vs 6 ani leasing pt. o masina noua fara pretentii cu care sa-ti poti misca curul intr-un relativ comfort.

#28
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Probabil ca o sa existe destui care sa aiba problema de a alege intre un Logan si Octavia NewTour, insa la banii acestia cred ca exista si alti concurenti : Fluence, Cruze. Sub 10000 eur Dacia face legea, masini fiabile si motorizari mai mult decat decente.

#29
portocaliul

portocaliul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 01.12.2008

View PostTom_Cat, on 25th December 2010, 08:00, said:

... problema de a alege intre un Logan si Octavia NewTour...
Hai sa fim seriosi!
Fara nici o intentie de a jigni loganistii, insa trebuie sa fii anormal, in aceeasi suma de bani, sa eziti in a alege intre O2 New Tour si Logan!!!!!!!!!!!!!!!! E diferenta ca de la cer la pamant (aici luati expresia la modul figurat!) intre O2 si Logan.
Inca odata, ar fi mare pacat sa nu existe si un diesel in oferta O2 New Tour in Romania. Sau poate e intentionata manevra, sa nu se canibalizeze la ei in batatura si sa sufere O2FL.

#30
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

View Postn_cristian, on 21st December 2010, 17:15, said:

Probabil că cei de la Skoda vor face și un rabat de calitate, așa cum s-a întâmplat și după ce a apărut Octavia II și O1 a devenit (actualmente precedentul) Tour. Referitor la suspensia spate independentă, nu cred că vor renunța la ea, acesta fiind unul din marile atuuri ale O2 Tour în fața concurenței

Care concurență? Clio Symbol? Logan?

View Postn_cristian, on 21st December 2010, 17:15, said:

și, pe lângă asta, nu văd ce punte semi-independentă ar putea să pună în loc. O1 a fost contruită pe platformă de Golf 4, deci punte spate semi-independentă

Punte spate rigidă. Punte spate semi-independentă e pe 206.

#31
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007

View PostTom_Cat, on 25th December 2010, 08:00, said:

Probabil ca o sa existe destui care sa aiba problema de a alege intre un Logan si Octavia NewTour, insa la banii acestia cred ca exista si alti concurenti : Fluence, Cruze. Sub 10000 eur Dacia face legea, masini fiabile si motorizari mai mult decat decente.
La 11.500 cat costa cea mai ieftina O2 New Tour nu-ti iei nici Cruze nici Fluence.

#32
portocaliul

portocaliul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 01.12.2008

View Postprisonbreak, on 25th December 2010, 20:11, said:

La 11.500 cat costa cea mai ieftina O2 New Tour nu-ti iei nici Cruze nici Fluence.
Pe de alta parte, cel mai slab dotat Fluence are 110 cp., fata de 80 cat are Tour-ul de baza. Si se simte, nu gluma. Si cred ca aici e unul dintre putinele avantaje ale Fluence-ului fata de O2NewTour.

#33
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postportocaliul, on 25th December 2010, 21:26, said:

Pe de alta parte, cel mai slab dotat Fluence are 110 cp., fata de 80 cat are Tour-ul de baza. Si se simte, nu gluma. Si cred ca aici e unul dintre putinele avantaje ale Fluence-ului fata de O2NewTour.

sa vezi avantaj cind peste 5 ani nu o sa primesti pe reno' nici 3500 euro...  :confuzzled:

#34
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Nici Octavia Tour nu este un monument in pastrarea valorii, bine dintre cele doua nu stiu daca as alege Fluence, insa in mod clar nici o Skoda cu plastic de toata jena si dotari de Flintstones nu imi convine. Probabil as alege masina de la orice producator cu cat mai multe dotari si cat mai sigura, loc unde intervin coreeni.

#35
portocaliul

portocaliul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 01.12.2008

View PostH725, on 26th December 2010, 09:57, said:

sa vezi avantaj cind peste 5 ani nu o sa primesti pe reno' nici 3500 euro...  :confuzzled:
Da, insa eu nu imi iau o masina doar gandindu-ma cat va valora peste 5 ani. Mai important ar fi cum merg in acesti 5 ani! Insa mergand pe logica ta, macar 5 ani merg cu 110cp. in loc de 80. Si e ceva asta, nu?

View PostTom_Cat, on 26th December 2010, 11:11, said:

Nici Octavia Tour nu este un monument in pastrarea valorii, bine dintre cele doua nu stiu daca as alege Fluence, insa in mod clar nici o Skoda cu plastic de toata jena si dotari de Flintstones nu imi convine. Probabil as alege masina de la orice producator cu cat mai multe dotari si cat mai sigura, loc unde intervin coreeni.
Sa nu ne pronuntam deocamdata despre interiorul Skidei, sa o vedem intai in show-room-uri.
Despre coreeni, numai de bine. Kia (si chiar Hyundai) sunt optiuni demn de luat in seama.

Edited by portocaliul, 26 December 2010 - 11:46.


#36
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Interiorul Skodei o sa fie o chestie low-cost, cu plastice negre, mate si facute sa fie cat mai mari pe presa (adica detalii cat mai putine).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate