Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Octavia Tour
Last Updated: Jan 10 2011 21:41, Started by
portocaliul
, Dec 20 2010 09:12
·
0
#19
Posted 21 December 2010 - 17:15
Probabil că cei de la Skoda vor face și un rabat de calitate, așa cum s-a întâmplat și după ce a apărut Octavia II și O1 a devenit (actualmente precedentul) Tour. Referitor la suspensia spate independentă, nu cred că vor renunța la ea, acesta fiind unul din marile atuuri ale O2 Tour în fața concurenței și, pe lângă asta, nu văd ce punte semi-independentă ar putea să pună în loc. O1 a fost contruită pe platformă de Golf 4, deci punte spate semi-independentă, în timp ce OII a împrumutat platforma tehnică de la Golf V, care vine cu punte spate independentă.
|
#21
Posted 21 December 2010 - 18:50
Cand a aparut Octavia 2 s-a spus la inceput ca O1 nu va mai fi comercializata. Apoi au decis sa vanda totusi O1 in paralel cu O2 si au denumit-o Octavia Tour. Asta pt ca vanzarile erau foarte bune. Acum era stupid sa renunte la O2 pre-facelift si sa continue cu O1 si O2 facelift si de asemenea era cam timpul sa retraga O1 pt ca e totusi un model vechi. Asa ca acum probabil aplica aceeasi strategie, de a vinde doua Octavii, vechea O2 va deveni NewTour si va fi o sora mai saraca si mai ieftina a faceliftului.
Totusi, la 12.500 cu tva inclus poti lua O2 facelift echipare Flash cu airbaguri frontale si laterale, iar la 11.500 iei O2 NewTour cu doar 2 airbaguri. Aceeasi motorizare. Asa ca as risca sa spun ca vor fi si diferente de calitate la unele repere. Intrebarea mea este alta: unde va fi plasata Skoda Felicia despre care se spune ca va fi si ea lansata? Sau vechiul Tour va deveni noua Felicia? |
#22
Posted 21 December 2010 - 19:10
de ce zici ca aceeasi motorizare? pe facelift nu se mai vinde 1.6 sau 1.4 ci doar 1.2 tsi
|
#23
Posted 21 December 2010 - 19:32
Ba se vand. Uita-te pe site. Iar versiunea Flash se vinde doar cu 1.4 mpi. Dar poti sa-ti iei si o echipare superioara cu 1.4 sau 1.6 mpi.
|
#24
Posted 22 December 2010 - 17:11
prisonbreak, on 21st December 2010, 18:50, said: Intrebarea mea este alta: unde va fi plasata Skoda Felicia despre care se spune ca va fi si ea lansata? Sau vechiul Tour va deveni noua Felicia? Eu cred ca Felicia va fi berlina compacta, O3 va fi compacta medie și O tour (fosta O2) va fi un model de nișă și de buget. Cam asta cred ca va fi poziționarea pe clase dar sunt foarte curios care va fi poziționarea pe prețuri... |
#25
Posted 22 December 2010 - 18:34
bossake, on 20th December 2010, 20:12, said: http://skodabucurest...avia-tour-2011/ Nu stiu cat de reale sunt cifrele de pe siteul ala, dar mi se pare foarte mult. Adica 12,500 eur pt o masina cu ac simplu, cu doar 2 airbaguri plus un motor 1.6 care e destul de lenes si gurmand pe caroseria respectiva. Pai e cam cu 2000 mai scump ca Loganul echivalent, cu avantajul unei platforme mai stabile, a unor scaune mai de Doamne-ajuta si ar mai fi destul de zis dar iara o dam in versus... |
#26
Posted 22 December 2010 - 19:24
De la vreo 9000 cat e un Logan 1.6 16v cu dotari asemanatoare cu ale acelei octavii (adica 2 airbaguri, capace, doar 2 geamuri electrice) la 12500 cat e octavia aceea cu motor de 1.6 8v eu zic ca sunt vreo 3500. Unde mai pui si ca loganul e mai sprinten si consuma mai putin(e considerabil mai usor)
Insa in rest normal ca nu se compara una cu alta, dar si diferenta e pe masura. O diferenta de ~3000 de euro la o masina de 9000 de euro mi se pare ENORM si nu vad ce versus ar putea fi facut intre cele 2. Daca pastrau un tour la 10,000 de euro cu motor de 1.6 poate atunci sa fi fost concurent pt logan, dar asa...... Edited by bossake, 22 December 2010 - 19:32. |
#27
Posted 23 December 2010 - 03:21
Cum nu vezi versus-ul? E versus de 4 vs 6 ani leasing pt. o masina noua fara pretentii cu care sa-ti poti misca curul intr-un relativ comfort.
|
#28
Posted 25 December 2010 - 08:00
|
#29
Posted 25 December 2010 - 16:40
Tom_Cat, on 25th December 2010, 08:00, said: ... problema de a alege intre un Logan si Octavia NewTour... Fara nici o intentie de a jigni loganistii, insa trebuie sa fii anormal, in aceeasi suma de bani, sa eziti in a alege intre O2 New Tour si Logan!!!!!!!!!!!!!!!! E diferenta ca de la cer la pamant (aici luati expresia la modul figurat!) intre O2 si Logan. Inca odata, ar fi mare pacat sa nu existe si un diesel in oferta O2 New Tour in Romania. Sau poate e intentionata manevra, sa nu se canibalizeze la ei in batatura si sa sufere O2FL. |
#30
Posted 25 December 2010 - 17:50
n_cristian, on 21st December 2010, 17:15, said: Probabil că cei de la Skoda vor face și un rabat de calitate, așa cum s-a întâmplat și după ce a apărut Octavia II și O1 a devenit (actualmente precedentul) Tour. Referitor la suspensia spate independentă, nu cred că vor renunța la ea, acesta fiind unul din marile atuuri ale O2 Tour în fața concurenței Care concurență? Clio Symbol? Logan? n_cristian, on 21st December 2010, 17:15, said: și, pe lângă asta, nu văd ce punte semi-independentă ar putea să pună în loc. O1 a fost contruită pe platformă de Golf 4, deci punte spate semi-independentă Punte spate rigidă. Punte spate semi-independentă e pe 206. |
#31
Posted 25 December 2010 - 20:11
#32
Posted 25 December 2010 - 21:26
prisonbreak, on 25th December 2010, 20:11, said: La 11.500 cat costa cea mai ieftina O2 New Tour nu-ti iei nici Cruze nici Fluence. |
#33
Posted 26 December 2010 - 09:57
portocaliul, on 25th December 2010, 21:26, said: Pe de alta parte, cel mai slab dotat Fluence are 110 cp., fata de 80 cat are Tour-ul de baza. Si se simte, nu gluma. Si cred ca aici e unul dintre putinele avantaje ale Fluence-ului fata de O2NewTour. sa vezi avantaj cind peste 5 ani nu o sa primesti pe reno' nici 3500 euro... |
|
#34
Posted 26 December 2010 - 11:11
Nici Octavia Tour nu este un monument in pastrarea valorii, bine dintre cele doua nu stiu daca as alege Fluence, insa in mod clar nici o Skoda cu plastic de toata jena si dotari de Flintstones nu imi convine. Probabil as alege masina de la orice producator cu cat mai multe dotari si cat mai sigura, loc unde intervin coreeni.
|
#35
Posted 26 December 2010 - 11:45
H725, on 26th December 2010, 09:57, said: sa vezi avantaj cind peste 5 ani nu o sa primesti pe reno' nici 3500 euro... Tom_Cat, on 26th December 2010, 11:11, said: Nici Octavia Tour nu este un monument in pastrarea valorii, bine dintre cele doua nu stiu daca as alege Fluence, insa in mod clar nici o Skoda cu plastic de toata jena si dotari de Flintstones nu imi convine. Probabil as alege masina de la orice producator cu cat mai multe dotari si cat mai sigura, loc unde intervin coreeni. Despre coreeni, numai de bine. Kia (si chiar Hyundai) sunt optiuni demn de luat in seama. Edited by portocaliul, 26 December 2010 - 11:46. |
#36
Posted 26 December 2010 - 12:04
Interiorul Skodei o sa fie o chestie low-cost, cu plastice negre, mate si facute sa fie cat mai mari pe presa (adica detalii cat mai putine).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users