Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
NISSAN LEAF
Ultima postare: aug 12 2019 14:46, Inițiat de
d-ardeleanu
, dec 06 2010 11:35
·
0
#74
Publicat: 27 februarie 2012 - 12:33
dan84, on 26th February 2012, 18:44, said: Tu nu cunosti nici macar notiunile de baza ale electricitatii! Le cunosti tu http://www.promotor....ev-8191947/pag4 Bateria de la respectiva masina electrica are capacitate de 16 KWh ! Iar timpul de incarcare de 8 ore este pt. o priza de 10 A!!! Nissan Leaf are o baterie cu capacitate mai mare cu ceva. |
#75
Publicat: 27 februarie 2012 - 15:11
Da frate, e genial, etc, etc.
Repet și eu întrebarea: ca să obțină autonomia aia de 120km după 8 ore de încărcare, s-a folosit AC și/sau încălzire continuu? Sau dai 40k€ ca să mergi cu mașina numai în aprilie, mai, septembrie și octombrie ? Ar fi interesant un calcul al costului pe km pentru vreo 3 ani de exploatare zilnica, de exemplu...Era un topic p-aici pe la noi cu așa ceva. "Cât va costă să mergeți cu mașina?", parcă așa-i zicea. Ar fi frumos de pus una sub alta, cost de nou, devalorizare, cheltuieli, chestii, socoteli. |
#76
Publicat: 27 februarie 2012 - 21:35
buntzi, on 27th February 2012, 15:11, said: Da frate, e genial, etc, etc. Repet și eu întrebarea: ca să obțină autonomia aia de 120km după 8 ore de încărcare, s-a folosit AC și/sau încălzire continuu? Sau dai 40k€ ca să mergi cu mașina numai în aprilie, mai, septembrie și octombrie ? Ar fi interesant un calcul al costului pe km pentru vreo 3 ani de exploatare zilnica, de exemplu...Era un topic p-aici pe la noi cu așa ceva. "Cât va costă să mergeți cu mașina?", parcă așa-i zicea. Ar fi frumos de pus una sub alta, cost de nou, devalorizare, cheltuieli, chestii, socoteli. http://forum.softped...howtopic=843439 Uite cum se plimba o masina electrica iarna. Costurile pe km sunt mai mici ca la o masina diesel sau GPL daca faci vreo 25.000 km pe an si cumperi o masina cu bateria inchiriata. |
#77
Publicat: 28 februarie 2012 - 03:38
Am văzut cum se plimbă, și nici n-am zis că nu se mișcă iarna. Ideea era, pentru cât timp se mișcă în condiții diferite de ideal? Așa că nu mi-ai răspuns la întrebare:
Autonomia aia de 118km (că atâta dă o baterie de 16KWh la un consum de 135w/km cât zice pe hârtie) include și folosirea eventualelor accesorii sau nu? Corolar: dacă se folosesc toate accesoriile (absolut necesare într-o noapte de noiembrie târziu, de exemplu: faruri, ștergătoare de parbriz, lămpi de ceață, dezaburire parbriz plus lunetă, încălzire habitaclu) ce autonimie are masinuța? |
#78
Publicat: 28 februarie 2012 - 19:22
buntzi, on 28th February 2012, 03:38, said: Așa că nu mi-ai răspuns la întrebare: Autonomia aia de 118km (că atâta dă o baterie de 16KWh la un consum de 135w/km cât zice pe hârtie) include și folosirea eventualelor accesorii sau nu? Corolar: dacă se folosesc toate accesoriile (absolut necesare într-o noapte de noiembrie târziu, de exemplu: faruri, ștergătoare de parbriz, lămpi de ceață, dezaburire parbriz plus lunetă, încălzire habitaclu) ce autonimie are masinuța? Mai este si recuperare de energie la franare asa ca f. probabil autonomia aia de 150 km e reala. Oricum nu ma intereseaza chiar deloc gandacul asta de peste treizeci ce mii. In schimb Zoita aia care se plimba prin Brasov si este posibil sa coste sub 15.000 Euro e tentanta chiar daca mai platesti vreo 130 Euro pe luna pt. inchirierea bateriei. |
#79
Publicat: 04 aprilie 2012 - 12:45
cipaul, on 28th February 2012, 20:22, said: Mai este si recuperare de energie la franare asa ca f. probabil autonomia aia de 150 km e reala. Oricum nu ma intereseaza chiar deloc gandacul asta de peste treizeci ce mii. In schimb Zoita aia care se plimba prin Brasov si este posibil sa coste sub 15.000 Euro e tentanta chiar daca mai platesti vreo 130 Euro pe luna pt. inchirierea bateriei. Nissan Leaf mi se pare o afacere mai buna mai ales ca 160.000 km ii faci in 16 ani si in plus iti poti cumpara o baterie mai buna dupa 10-15 ani probabil mai ieftin.. Mie imi place ideea. Daca as sta la casa as cumpara asa ceva. Daca vorbim de costuri : La un Logan DCI te costa combustibilul cam 6-7 Euro/100km. Intr-o luna maxim 70 Euro pentru consum. Deci financiar e dezastru faza cu inchirierea bateriei chiar si fata de diesel. Mai sunt si costurile incarcarii bateriei respective. Platesti 9600 Euro in 10 ani mai mult decat suficient sa iti iei o baterie noua |
#80
Publicat: 12 septembrie 2017 - 13:33
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ogd7RKeaoLg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#82
Publicat: 02 octombrie 2017 - 12:13
Buna. Am achizitionat recent un Nissan Leaf. Masina a fost importata din Sua. Am o problema cu receptia Radio. Frecventele sar din 2 in doi ( frecvente cu nr impare.. ex: 90.1, 90.3, 90.5 etc). Am inteles ca aceasta ete specifica Sua. Cum se poate trece la frecvente care cresc cu 1, ( adica sa prinda si posturi cu freccventa para)
A gasit cineva o solutie? |
|
#85
Publicat: 15 octombrie 2017 - 08:10
galileofilm, on 02 octombrie 2017 - 12:13, said: Buna. Am achizitionat recent un Nissan Leaf. Masina a fost importata din Sua. Am o problema cu receptia Radio. Frecventele sar din 2 in doi ( frecvente cu nr impare.. ex: 90.1, 90.3, 90.5 etc). Am inteles ca aceasta ete specifica Sua. Cum se poate trece la frecvente care cresc cu 1, ( adica sa prinda si posturi cu freccventa para) A gasit cineva o solutie? http://www.mynissanl...pic.php?t=13753 Ce varianta de baterie ai? Cam ce autonomie ai? Eu am bateria de 24kWh, gen. 2, si pot sa fac cam 130km cu viteza moderata pana in 90km/h. |
#86
Publicat: 16 octombrie 2017 - 18:25
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DDgymo4y1Gc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#87
Publicat: 21 octombrie 2017 - 18:29
Abia am imatriculat masina. Ma plimb cu ea de ~10 zile. Am varianta de 24 kw. La o incarcare full imi da cam 150 km. Din care fac efectiv 130 km. Problema e ca dupa ce bateria scade sub 20% incep avertzarile, iar km ramasi palpaie. Am avut caz de imi plapaiau 30 km. Dar bateria era 19%. Am mers si in situatia in care nu mai aveam nimic ca autonomie( doar avertizari sa incarc bateria). Dar am ajuns acasa (cam 6 km de la locul in care a disparut afisajul). In rest sunt super incantat. Demaraj ce te lasa fara cuvinte, confirtabil la condus, ideala pt oras. Inca nu am testat la drum lung, dar am in plan un drum de 120 km dus intors pe autostrada. Daca imi vine cablul de incarcare, o sa o incarc la destinatie sa vad cat de repede se incarca in statiile de la Kaufland.
Ps. E cineva din Sibiu sau sebes sa imi imprumute in cablu de incarcare pe 26 oct? Editat de galileofilm, 21 octombrie 2017 - 18:35. |
|
#88
Publicat: 21 octombrie 2017 - 18:59
Nu cred ca am precizat delalii despre masina.
Este din 2015. Cu navigatie( inutila in europa daca nu ii pot modifica softul sau cardul...) 28000km. As pune si ceva poze dar nu gasesc cum( postez de pe mobil). Editat de galileofilm, 21 octombrie 2017 - 19:00. |
#89
Publicat: 22 octombrie 2017 - 05:55
Daca masina are mufa de incarcator rapid, la Kauflandul din Sibiu nu iti trebuie cablu. Si asta e valabil peste tot pe unde e incarcator rapid.
Incarcatoarele normale sunt de doua feluri: cu priza si cu cablu. Pentru cele cu priza iti trebuie un cablu Type1(J1772) - Type2(62196-2). Pentru cele cu cablu e complicat de gasit adaptor, dar exista o solutie mai ieftina: sa tai o bucata din mufa Type 2. Eu iti recomand un cablu suplimentar pentru treaba asta pentru ca dupa ce ai facut modificarea, cablul nu mai e acceptat de unele chargere. |
#90
Publicat: 22 octombrie 2017 - 07:00
Din experienta mea, viteza de incarcare, in functie de charger e cam asa:
- incarcatorul cu care a venit masina(caramida sau incarcatrul lu' bunica) 10 amperi: 10 - 15% pe ora - incarcator normal de 16 amperi: 15 - 20% pe ora - incarcator normal de 32 amperi(daca masina are optiunea): 35 - 40% pe ora - incarcator rapid: de la 0% pana la 40% - cam 10 minute, de la 40% pana la 80% cam 20 de minute, de la 80% pana la 98% cam 30 de minute. Incarcatorul rapid incarca pana la maxim 98%(chiar daca masina iti va arata dupa aceea 100%). Incarcatoarele rapide, in general, limiteaza o sesiune de incarcare la 30 de minute. Deci daca vrei sa o incarci pana la maxim o sa trebuiasca sa mai activezi inca o data incarcatorul. Tu vrei sa faci 120 de km de autostrada cu o singura incarcare? Esti foarte aproape de limita, nu te lua prea mult dupa ce zice bordul masinii. Eu zic sa nu depasesti 100km/h cel putin pana iti dai seama cam cum se comporta. Daca drumul urca, masina o sa consume mai mult cu 5 - 10%(sau chiar mai mult daca urci la munte) de baterie. La fel daca ploua, bate vantul din fata sau folosesti aerul conditionat/incalzirea. Cumulativ! Ii recomand aplicatiile: - PlugShare pentru statiile de incarcare - Nissan Leaf Range Estimator ca sa vezi viteza medie maxima cu care poti sa mergi pe un anumit drum - Leaf Spy - Obligatoriu daca vrei sa folosesti masina la drumuri lungi. E bine sa o ai si ca sa vezi starea bateriei. - o estimare mai aprpiata de realitate a autonomiei iti apare pe harta, cercul interior. Cercul exterior il obtii daca nu folosesti caldura si mergi cu maxim 75 - 85 km/hUite aici o pozaPentru Leaf Spy ai nevoie de un adaptor ODB II. Eu l-am cumparat pe acesta: PIC18F25K80 V1.5 ELM327 Bluetooth With Power Switch Hardware V1.5 Works Android/Windows Super ELM 327 Switch ON/OFF Code Reader (e pe aliexpress, nu pot sa pun link-ul aici) Fișiere atașateEditat de bzalex, 22 octombrie 2017 - 07:06. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi