Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

NISSAN LEAF

- - - - -
  • Please log in to reply
193 replies to this topic

#37
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,172
  • Înscris: 02.04.2007

View Postnosferyk, on 3rd August 2011, 14:29, said:

Asta va fi masina poporului in Norvegia cat timp vor exista acele gratuitati si avantaje ale electricei.

Personal, mi se pare un junghi de masina dar nu te poti pune cu nebunii/trendul sau ce rahat pe bat este.
Or sa dispara gratuitatile/facilitatile alea imediat ce se vor inmulti nebunii suficient de mult.  :naughty:

#38
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View Postnosferyk, on 3rd August 2011, 14:29, said:

Poate ca Leaf-ul nu are viitor in Romania dar are in alte tari.
Care este temperatura medie in Norvegia? Cate zile pe an au temperaturi mai mici de +10*C?
Ce se intampla cu acumulatorii la temperaturi scazute?
Ce se intampla cu acumulatorii cand le pui o rezistenta de 1.5-2KW ca sa incalzesti masina? As fi zis 1KW dar se monteaza asa ceva din fabrica pe Opel Astra(optiune) si nu face mare branza.
Incarci bateria pentru 100 de km si mergi cu ea 20 de km iar a2a zi o gasesti complet descarcata de la frig? O sa incalzesti garajul (cu gaz?) ca sa nu moara bateria? O lasi totimpul legata la curent sa se mentina?

Curentul in casa si combustibilii pe sosea, nu centrale pe gaz in casa si curent in baterii(!) pe sosea. E anapoda!
Energia electrica trebuie sa ramana ieftina (vorba vine ieftina)! Altfel avem toate sansele sa ne ducem dracu cu totii.
Asa s-a intamplat si cu motorina si a ajuns sa coste cat benzina. Uitati-va la evolutia inflatiei la nivel mondial din momentul in care a inceput sa fie folosita pe scara larga motorina pe masinile mici. A crescut pretul produselor datorita scumpirii transportului.

E ca si cum te-ai spala pe picioare in fantana de unde bei apa. Vei avea intr-adevar picoarele curate.

Edited by undercoverbrother, 03 August 2011 - 13:47.


#39
nosferyk

nosferyk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,284
  • Înscris: 23.08.2004

View Postjay333, on 3rd August 2011, 13:36, said:

Or sa dispara gratuitatile/facilitatile alea imediat ce se vor inmulti nebunii suficient de mult.  :naughty:

Ofera acele gratuitati ca sa atraga cati mai multi nebuni si deja numarul nebunilor este foarte mare.

View Postundercoverbrother, on 3rd August 2011, 13:48, said:


O sa para ciudat dar in partea de sud unde populatia este majoritara temperaturile oscileaza intre -5 iarna si +20 vara. Ca o medie anuala as zice ca pe undeva pe la 12 grade.
Garajul il incalzesti electric daca chiar vrei, minima a fost de 5 grade in garajul meu neincalzit.
Nu exista incalzire pe gaz in Norvegia ci electrica. Totul este electric.


Nu am pretentii sa intelegeti nici sa va conving nici nu am vreun interes. Atata doar ca in Norvegia sunt 2 stiri mari si late. Norvegianul " terorist" si Leaf-ul la care lumea se inghesuie cu comenzile. Avantajele le-am prezentat iar astia nu au gasit dezavantaje poate doar ca nu are porcbagajul suficient pentru nevoile lor in conditiile in care ei sunt maniaci cu break-urile

Edited by nosferyk, 03 August 2011 - 14:41.


#40
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Eu nu inteleg de unde mama lu` Stefan Cel Mare au aia preturile alea la masini normale(gen Astra/Focus/Golf - 33.000 in configuratie cheala)??

#41
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Banuiesc ca omul o fi scris din gresala Euro, si defapt erau coroane, nu de alta dar la 35000E un Golf probabil loganul s-ar da la 25000. :lol:

Edited by filipxxx, 03 August 2011 - 15:12.


#42
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Asa e.

Castigi mult, dai mult dar iti raman o gramada de bani din maruntisurile care scapa de taxarea agresiva.

#43
nosferyk

nosferyk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,284
  • Înscris: 23.08.2004

View Postfilipxxx, on 3rd August 2011, 15:11, said:

Banuiesc ca omul o fi scris din gresala Euro, si defapt erau coroane, nu de alta dar la 35000E un Golf probabil loganul s-ar da la 25000. :lol:

Omul nu scrie la sto ca multi din aria asta.

Preturile alea sunt in EURO si sunt atat cat le-am scris. Am precizat ca taxa de inmatriculare este imensa in Norvegia.
Taxa de inmatriculare a Loganului 1.6 16v mcv este de 12.000 EURO + pret achizitie asa ca ai nimerit bine 25.000.

Golf GTI 2.0 TSI 210 cp nou, 61.500 euro si problema NU este ca nu-ti permiti ci ca nu ai ce face cu el! oras 30-50, inafara 50-70, autostrada 70-100. 20 km peste 700 euro amenda, 4 puncte pe permis. 8 puncte pe permis=permis suspendat 3 luni si fuguta la testare! 30km/h peste limita legala, mentinuti timp de 2minute=INCHISOARE 1 luna si anulare permis. Bafta la liniute ca turist in Norvegia.

Cu exemplele astea poate intelegeti de ce jaful ala de Leaf nu este jaf in ochii lor ci cea mai buna oferta auto pe piata lor in momentul de fata.

Edited by nosferyk, 03 August 2011 - 15:36.


#44
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Din punctul de vedere al masinilor, trista tara.

#45
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Intr-adevar, fug astia pe capete care unde nimereste. Am si eu 2 boschetari norvegieni in fata blocului si imi mai cer din cand in cand cate o tigara si bani de o suta de pufoaica. Chiar, cu tigarile si alcoolul cum e pe acolo? Ca de masini stiam ca e jale.

:D

M-au crezut vreun barosan cand au vazut ca am masina cu motor de 1.6. :D

#46
nosferyk

nosferyk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,284
  • Înscris: 23.08.2004

View Postundercoverbrother, on 3rd August 2011, 15:53, said:

Chiar, cu tigarile si alcoolul cum e pe acolo? Ca de masini stiam ca e jale.

Tigari scumpe, alcool scump dar asta nu inseamna ca nu ti le permiti daca ai chef de ele.
8 euro/pachet tigari, 3 euro Heineken doza, 10 euro vin rosu 0.7-1L, 50-70 euro L alcool.
Este jale vazut din exterior. Din interior este perfect. Exista arie dedicata Norvegiei la topicul de Emigrare ca aici suntem pe langa subiect.

Este plin de masini cu motoare mari. Daca sunt foarte scumpe nu inseamna ca nu si le permit.
Ideea este ca Leaf-ul ala este cam de nerefuzat la prima vedere si va aparea in foarte multe familii ca masina principala si nu doar secundara.
La mentalitatea astora de ecofanatici va rupe piata.
Testata in conditii extreme bateria a rezistat intre 75 si 222km. In Norvegia, la raliul electric (da, au asa ceva, eveniment national :D ) a castigat Leaf-ul cu 170km parcursi in conditii NORMALE pentru Norvegia.
In Norvegia nu exista show-ul de scart la semafor, primul la semafor, 180km/h pe drumuri cu limita de 80-100, ambuteiajele din Romania samd.
Vrei 180km/h mergi pe circuit. Vrei sa ajungi la 200km distanta in 1 ora mergi la aeroport.
Este total alta mentalitate auto bazata pe siguranta ta si a celorlalti din trafic, respectarea normelor de siguranta si a legii si motoare cat mai nepoluante.
Amabilitatea lor in trafic ma scoate din sarite desi am ceva ani la activ aici.

View Postcloschkutza, on 3rd August 2011, 15:44, said:

Din punctul de vedere al masinilor, trista tara.

:lol:  chiar deloc.

Edited by nosferyk, 03 August 2011 - 16:29.


#47
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Good damn it... daca nici acolo nu e sclavagism, insemna ca nici in Africa nu mai exista. Daca taxa de inmatriculare e mai mult de cat masina noua de la dealer, e clar ca stapanirea nu iti da voie sa ai masina, insa iti pedepseste cutezanta printr-o taxa imensa atunci cand esti destul de rebel a iesi din turma. :lol: Nu vad nici o diferenta intre astia si englezi pe vreamea cand regina pusese impozit pe ferestre, de ajunsese lumea sa-si zideasca ferestrele sau la noi cand era taxa pe cosul de fum. Daca masina are succes intr-o tara ca Norvegia, e clar ca intr-o lume normala nu poate functiona conform regulilor unei piete libere.

#48
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
Zi-mi si mie ce putere instalata aveti voi acolo, si in cat timp le incarcati.
M-am uitat la standardele de incarcare, si nivelul 2 inseamna 400v 36A trifazat desigur.
In tara, pt asemenea bransament, defapt pt ce depaseste 25A putere instalata pe trifazat, primesti ca solutie post trafo, sau racordarea prin bransament separat la un trafo pe care il platesti partial. Solutie cu un cost de peste 10.000e

Au inaugurat astia in fata transelectrica cica prima statie de incarcare, de nu stiu cate mii de euro. Pe naiba, putere instalata 16A 230V. adica 3.7KVA.

#49
Hardstyle1

Hardstyle1

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 778
  • Înscris: 02.04.2011
e un semi-sclavagism. ceva de genul folosim bunastarea mai mult pt a avansa in fata celorlalti decat sa avansati voi personal, dar pe termen scurt.
sunt normali(sau ceva mai mult) la ei, dar cand coboara pe alte tinuturi sunt mai bogati decat cei de-ai locului. iar conditiile de viata(serviciile) iar sunt peste ceilalti. deci taxele le baga tot in ei, doar ca nu in motoare aiurea.

Edited by Hardstyle1, 04 August 2011 - 22:43.


#50
raresh3r

raresh3r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 30.12.2006
Nissan Leaf, prima mașină electrică care a obținut cinci stele la testele Euro NCAP 5.

Quote

Euro NCAP, organizația care stabilește scorurile de securitate pentru automobile, a publicat astăzi lista celor mai sigure mașini ale anului 2011.
Euro NCAP a testat anul trecut 53 de automobile disponibile pe piața europeană, iar printre acestea s-au numărat în premieră și automobile electrice. Dintre mașinile testate, 11 modele au obținut patru stele, în timp ce modelul autohton, Dacia Duster, a obținut cel mai slab rezultat: trei stele.
Restul automobilelor au obținut punctajul maxim de cinci stele. Dintre acestea au fost selectate cele mai sigure mașini ale anului 2011.  Acestea sunt:  Audi Q3, Chevrolet Aveo,  Ford Focus, Mercedes B Class, Volvo V60.
Nissan Leaf este prima mașină electrică care a obținut cinci stele la testele Euro NCAP 5, fiind catalogată una dintre cele mai bune mașini de familie.
Punctaj maxim au obținut și modelele  Chevrolet Malibu, Mercedes M Class, Toyota Yaris, Lexus CT200h, Opel Zafira Tourer, Hyundai ix20, și BMW X1.
Ford Ranger, singurul model pick-up testat de Euro NCAP în 2011 a primit o mențiune specială fiind considerat cel mai sigur pick-up testat până în prezent de organizație înregistrând scoruri mari la toate categoriile și în specila la protecția pietonilor
Alte modele care au fost recompensate de Euro NCAP au fost Ford Focus pentru sistemele opționale Active City Stop, Driver Alert Forward Alert și Lane Keeping Aid și Mercedes B Class împreună cu Volvo V60 pentru Collision Prevention Assist și City Safety.
Euro NCAP a anunțat că de anul acesta va introduce standarde mai stricte în ceea ce privește protecția pietonilor, sperând să îi determine astfel pe constructorii auto să îmbunătățească siguranța la acest capitol.

sursa.

#51
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010
e o mizerie dupa cum au aratat la top gear. merge 1 metru si sta 3 zile sa se incarce.

masinile electrice nu au nici o logica atata timp cat nu tin incarcate mult si se incarca foarte greu


PS: sa aud pe tampita aia din computerul de bord ca imi da lectii de ecologie as sparge masina cu ciocanul.


nu sunt anti masini non poluante , insa daca e sa faca ceva ca sa dea omenirea inante , atunci tre sa depaseasca un motor pe petrol. si cum acest lucru e aproape imposibil momentan , mai bine fac research si cand scot ceva care e o IMBUNATATIRE pentru societate si pentru masini atunci o sa fie ok.

#52
mariusxcom

mariusxcom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 06.06.2006
tot o trageti cu range-ul .. 100 de km sunt super suficenti pentru oras.
Sunt multi care conduc numai in oras sau la o distanta maxim de 50 Km de oras.
Pentru ei nici nu le trebuie mai mult. Ajungi acasa o bagi in priza se incarca peste noapte .. adica 8 ore si tot asa.
Costurile sunt foarte mici si ai si avantaje destul de mari in tarile civilizate.

Problema e in felul urmator:
- cost de achizitie mare
- nu poti plecat pe distante mai mari de 200 km
- in oras daca stai la bloc nu prea o poti incarca
- ce faci cu masina dupa 150 mii km? daca ii cumperi un set nou de baterii nu se renteaza.

Oricum eu zic ca Leef-ul a meritat sa fie car of the year deoarece e prima masina full electric cu un pret acceptabil si un range acceptabil.

#53
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View Postmariusxcom, on 11th February 2012, 12:41, said:

tot o trageti cu range-ul .. 100 de km sunt super suficenti pentru oras.
Sunt multi care conduc numai in oras sau la o distanta maxim de 50 Km de oras.
Pentru ei nici nu le trebuie mai mult. Ajungi acasa o bagi in priza se incarca peste noapte .. adica 8 ore si tot asa.
Costurile sunt foarte mici si ai si avantaje destul de mari in tarile civilizate.

Problema e in felul urmator:
- cost de achizitie mare
- nu poti plecat pe distante mai mari de 200 km
- in oras daca stai la bloc nu prea o poti incarca
- ce faci cu masina dupa 150 mii km? daca ii cumperi un set nou de baterii nu se renteaza.

Oricum eu zic ca Leef-ul a meritat sa fie car of the year deoarece e prima masina full electric cu un pret acceptabil si un range acceptabil.

si daca esti in oras , chiar si in trafic si mai ai 90 km range si primesti un telefon sa pleci urgent la tara sau eu mai stiu unde cu o URGENTA??????? te duci acasa sa iei alta masina? sau la inchiriat? sa inteleg ca nu ai vazut testul top gear? iti spun eu , cand masina nu mai are baterie , SE OPRESTE. am vazut cu ochii mei.

problema e ca bateria nu este un mod bun de a stoca electricitate pentru a da putere unei masini. and that is the end of it. toate masinile electrice sunt rahat in ploaie tocmai datorita bateriilor. ideea de a avea electricitate pentru a pune in miscare o masina es geniala. dar curentul sa fie de ajuns CEL putin pentru cat poate o masina pe petrol SI sa se incarce in cateva minute. altfel , masina pe baterii e o INVOLUTIE a masinii. e un produs mai PROST decat produsele existente pe petrol.

#54
mihaicl1981

mihaicl1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,309
  • Înscris: 04.06.2009
Nissan Leaf este o masina cel putin interesanta.
Nu este la fel de practica ca o Toyota Prius (hibrid) dar pentru orase este absolut perfecta.
Cea mai mare calitatea este linistea la rulare desavarsita. Nici macar limuzinele de lux "care este" facute in nemtia nu se compara. Si ma refer si la zgomotul exterior si la cel  interior.
Pretul este destul de mare dar la pretul ala este o masina full option.

Sunt bineinteles cateva probleme cea mai mare fiind alimentarea daca stai la bloc.
Performantele sunt demne de un Logan 1.6 16V.
Dar in timp neajunsurile legate de autonomie si performante se vor estompa. Masina electrica este viitorul si eu il astept cu nerabdare.
Personal daca as sta la casa as fi dispus sa investesc bani in asa ceva. Costul initial este imens dar costurile de intretinere si respectiv consumul compenseaza cate putin.
Plus ca daca ai acasa (nu la bloc evident). panouri solare sau alte mijloace alternative de obtinut energie poti sa iesi chiar cu costuri 0 (cu exceptia intretinerii)

Edited by mihaicl1981, 21 February 2012 - 21:11.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate