Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Romtelecom: CADOU 200 minute lunar către orice destinație: fix, mobil sau internațional.
Last Updated: Jan 24 2011 20:18, Started by
scorpyo
, Nov 13 2010 12:18
·
0
#19
Posted 27 November 2010 - 11:25
#20
Posted 28 November 2010 - 18:21
salut. tocmai am sunat la romtelecom sa imi clarific cateva aspecte ale acestei extraoptiuni:
1. aceasta extraoptiune se consuma prima, indiferent de ce extraoptiuni aveti activate 2. nu exista cost control, deci nu stim cat am vorbit 3. minutele intra in a doua luna in ziua de facturare exemplu: eu am nelimitat cu orice fix. primele minute vorbite pe un fix sunt consumate din extraoptiune, chiar daca le aveam gratis. nu puteam risca sa sun pe un mobil deoarece aceste minute intra efectiv in termen de 48h de la activarea lor la 200.... bravo romtelecom. ai mai pacalit niste clienti...am folosit cuvantul "pacalit" deoarece neavand un control al consumului acestor minute si mai ales nestiind cand intra activ in uz, vrand nevrand faci cost suplimentar fara sa vrei... Edited by pazzno1, 28 November 2010 - 18:24. |
#21
Posted 28 November 2010 - 19:14
Aveti grija cand activati optiunea, sa stiti exact cand va expira cele "2 luni" .Eu am auzit de minutele astea si am fost nerabdator sa le activez (mare greseala am facut), am activat inainte de ziua de facturare cu aproximativ o saptamana si ei au calculat asa:
-prima luna a fost de fapt o saptamana (atat a fost pana la facturare) la care mi-au dat doar 53 de minute ; -a doua luna de la facturarea de acum pana la urmatoarea facturare din decembrie (200 de minute) ,deci total 253 de minute in loc de 400; Nu dau vina pe ei ci pe mine ca trebuia sa o activez in prima zi de facturare (cred ca asa trebuia facut sa-mi dea 200 de minute exact in prima luna din cele doua ). Edited by stlk, 28 November 2010 - 19:28. |
#22
Posted 29 November 2010 - 12:19
pazzno1, on 28th November 2010, 18:21, said: salut. tocmai am sunat la romtelecom sa imi clarific cateva aspecte ale acestei extraoptiuni: 1. aceasta extraoptiune se consuma prima, indiferent de ce extraoptiuni aveti activate 2. nu exista cost control, deci nu stim cat am vorbit 3. minutele intra in a doua luna in ziua de facturare exemplu: eu am nelimitat cu orice fix. primele minute vorbite pe un fix sunt consumate din extraoptiune, chiar daca le aveam gratis. nu puteam risca sa sun pe un mobil deoarece aceste minute intra efectiv in termen de 48h de la activarea lor la 200.... bravo romtelecom. ai mai pacalit niste clienti...am folosit cuvantul "pacalit" deoarece neavand un control al consumului acestor minute si mai ales nestiind cand intra activ in uz, vrand nevrand faci cost suplimentar fara sa vrei... Poti verifica minutele consumate și traficul efectuat cu MyAccount, în secțiunea Contor apeluri... Edited by commonicator, 29 November 2010 - 12:20. |
#23
Posted 29 November 2010 - 21:19
Da, dar nu sunt evidentiate aparte apelurile ce au consumat din aceasta optiune, la asta se referea.
|
#24
Posted 30 November 2010 - 16:24
pazzno1, on 28th November 2010, 19:21, said: salut. tocmai am sunat la romtelecom sa imi clarific cateva aspecte ale acestei extraoptiuni: 1. aceasta extraoptiune se consuma prima, indiferent de ce extraoptiuni aveti activate 2. nu exista cost control, deci nu stim cat am vorbit 3. minutele intra in a doua luna in ziua de facturare exemplu: eu am nelimitat cu orice fix. primele minute vorbite pe un fix sunt consumate din extraoptiune, chiar daca le aveam gratis. nu puteam risca sa sun pe un mobil deoarece aceste minute intra efectiv in termen de 48h de la activarea lor la 200.... bravo romtelecom. ai mai pacalit niste clienti...am folosit cuvantul "pacalit" deoarece neavand un control al consumului acestor minute si mai ales nestiind cand intra activ in uz, vrand nevrand faci cost suplimentar fara sa vrei... Eu am activat astăzi cadoul de 200 min., la o săptămînă după ziua de facturare. Înseamnă că voi avea aceste 200 minute numai o lună, în ianuarie 2011? Ciudat!! |
#25
Posted 01 December 2010 - 20:45
dan_ionescu, on 25th November 2010, 20:22, said: Cele 200 de minute lunar catre orice destinatie vin pur si simplu asa, cadou? Nu exista stelute? Nu exista conditii scrise undeva cu litere mici-mici printr-un colt uitat de sait? Nu se prelungeste automat contractul cu 50 de ani? Nu ma transform intr-un abonat pe viata? Nu de alta, dar ma tem de greci chiar si cand fac daruri. |
#26
Posted 15 December 2010 - 17:43
pazzno1, on 28th November 2010, 18:21, said: salut. tocmai am sunat la romtelecom sa imi clarific cateva aspecte ale acestei extraoptiuni: 1. aceasta extraoptiune se consuma prima, indiferent de ce extraoptiuni aveti activate 2. nu exista cost control, deci nu stim cat am vorbit 3. minutele intra in a doua luna in ziua de facturare exemplu: eu am nelimitat cu orice fix. primele minute vorbite pe un fix sunt consumate din extraoptiune, chiar daca le aveam gratis. nu puteam risca sa sun pe un mobil deoarece aceste minute intra efectiv in termen de 48h de la activarea lor la 200.... bravo romtelecom. ai mai pacalit niste clienti...am folosit cuvantul "pacalit" deoarece neavand un control al consumului acestor minute si mai ales nestiind cand intra activ in uz, vrand nevrand faci cost suplimentar fara sa vrei... Singurul adevar spus de tine este primul punct. Am fost intr-un magazin Romtelecom si am vb cu seful de magazin. apoi am sunat la 1930 si mi-a confirmat o duduie. am si inregistrat-o. : minutele se acorda in maxim 48 de ore de la momentul apelului telefonic. si se primesc proportional cu momentul apelului. Astfel, daca sunt cu 2 saptamani inainte de factura, voi avea jumatate de minute in prima luna, 200 in luna a doua, si in cea de-a treia luna voi primi 200 minus ce mi-au dat in prima luna. Per total vor fi tot 400 de minute, numa` ca nu vor fi fix 200 in fix 2 luni, ci vor fi asa: x, 200, 200-x. x si cum -x se anuleaza, deci raman 200+200. Daca nu le aveti cu matematica, le activati in ziua de facturare si ati rezolvat problema Edited by pozarul, 15 December 2010 - 17:44. |
#27
Posted 16 December 2010 - 12:49
Trebuie creat un cont MyAccount, si acolo sunt afisate cu aproximatie minutele consumate( mai putin ultimele doua zile). Asta in loc de Cost Control.
Si da, probabil unii vor fi pacaliti de cele 200-400 de minute primite, ele se consuma primele. Nu se precizeaza foarte clar si mare ce inseamna ca se consma primele. |
#28
Posted 16 December 2010 - 15:50
http://www.romteleco...cum-200-minute/
"Aceste 200 minute CADOU se consumă primele, înaintea minutelor incluse în abonament." Mai clar decat atat cum ar fi putut sa ne spuna? intreb si eu... |
|
#29
Posted 03 January 2011 - 19:57
La mine in aplicatia myaccount nu apre nimic de cand mi-am activat minutele astea cadou de sarbatori. Deci cine a zis ca nu exsita cost control pentru ele are mare dreptate. O fi o alta tiganie a la RTC sa te faca sa faci cost suplimentar pentru ca nu ai de unde sa stii cand sau terminat minutele cadou....vai vai..ce iti da RTC gratis e mai scump decat ce iti dau altii pe bani..))
|
#30
Posted 05 January 2011 - 11:01
pozarul, on 16th December 2010, 15:50, said: http://www.romteleco...cum-200-minute/ "Aceste 200 minute CADOU se consumă primele, înaintea minutelor incluse în abonament." Mai clar decat atat cum ar fi putut sa ne spuna? intreb si eu... Au ieșit ceva scandaluri pe tema asta Oare acum i-au convins pe unii să plece? |
#31
Posted 07 January 2011 - 13:41
#32
Posted 24 January 2011 - 13:19
Mare grija la aceste minute,pe mine m-au taxat cu toate ca aveam activa aceasta optiune.Mi-a venit in factura sa platesc fiecare minut,cu toate ca inainte sa activez aceasta ,,oferta,, am intrebat la magazin daca pot beneficia de ea,raspunsul de acolo a fost ca ,,da,toti clientii pot beneficia de asceasta oferta,,
Am sunat la 1930 si surpriza,eu nu pot beneficia de oferta respectiva,mai mult n-a stiut ce sa-mi spuna.M-a intrebat daca vreau sa-mi inregistreze o reclamatie,am fost de acord,dar de o saptamana nu m-a sunat nimeni. Cum ei fac pe prostii asa o sa fac si eu, si o sa platesc decat contravaloarea abonamentului. Numai bine,si grija mare la OFERTE |
#33
Posted 24 January 2011 - 17:18
djl, on 5th January 2011, 11:01, said: Au ieșit ceva scandaluri pe tema asta Oare acum i-au convins pe unii să plece? NU, nu pleaca clientii asa cum sufla vantul. Daca faceai un google, vedeai ca baza de clienti a RTC incepe sa fie stabila in jurul valorii de 2,4 mil abonati la voce si in continua crestere la net, dolce, iptv, net mobil Iar spre deosebire de concurenta, la RTC se fac si ajustari la facturi -> nu ti-a mers netul, reclami, scade factura! Parerea mea, |
|
#34
Posted 24 January 2011 - 20:18
villy_83, on 24th January 2011, 13:19, said: Mare grija la aceste minute,pe mine m-au taxat cu toate ca aveam activa aceasta optiune.Mi-a venit in factura sa platesc fiecare minut,cu toate ca inainte sa activez aceasta ,,oferta,, am intrebat la magazin daca pot beneficia de ea,raspunsul de acolo a fost ca ,,da,toti clientii pot beneficia de asceasta oferta,, Am sunat la 1930 si surpriza,eu nu pot beneficia de oferta respectiva,mai mult n-a stiut ce sa-mi spuna.M-a intrebat daca vreau sa-mi inregistreze o reclamatie,am fost de acord,dar de o saptamana nu m-a sunat nimeni. Cum ei fac pe prostii asa o sa fac si eu, si o sa platesc decat contravaloarea abonamentului. Numai bine,si grija mare la OFERTE |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users