Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aeroterma auto 12V - se merita "investitia"?
Ultima postare: dec 10 2013 12:22, Inițiat de
dantim1
, nov 08 2010 19:54
·
0
#1
Publicat: 08 noiembrie 2010 - 19:54
Vine iarna si dimineata e frig in masina, fiind diesel dureaza ceva timp pana se incalzeste in masina.
Sunt bune de ceva aceste aeroterme auto, se poate incalzi habitaclul cu ea? Rezista priza de la bricheta la cat consuma aeroterma? CATALOG REAL eRevista Editat de dantim1, 08 noiembrie 2010 - 19:54. |
#4
Publicat: 08 noiembrie 2010 - 20:21
dantim1, on 8th November 2010, 19:54, said: Vine iarna si dimineata e frig in masina, fiind diesel dureaza ceva timp pana se incalzeste in masina. Sunt bune de ceva aceste aeroterme auto, se poate incalzi habitaclul cu ea? Rezista priza de la bricheta la cat consuma aeroterma? CATALOG REAL eRevista Editat de andreic, 08 noiembrie 2010 - 20:23. |
#5
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 11:11
[mc]xtrem, on 8th November 2010, 20:03, said:
Slabe sperante sa dea vreun rezultat. Am vazut anul trecut una din asta la un magazin cu piese auto. Vanzatorul mi-a facut proba si era foarte foarte slaba. Mai mult aer cald suflam eu cu gura... Datul cu parerea e gratis. De aceea imi dau si eu cu parerea: iti faci instalatie separata din baterie, formata din cabluri siliconate de minim 4 mmp cu siguranta de 20A pe cablu, papuci si siguranta lipite cu letconul, nu sertizate si poti pune orice consumator mai mare. Inclusiv aceasta aeroterma. Alimentarea de la bricheta merge, dar pentru perioade scurte. In timp, circuitul se incalzeste si faci mai mult rau decat bine. Cablul siliconat se gaseste la orice magazin de profil audio sau pe net, iar un soclu cu tot cu siguranta de pus pe cablu e maxim 3 lei. Papucii sunt aproape gratis, mai mult e mana de lucru... Tinand cont de confortul pe care ti-l confera o asemenea solutie (eu am asa ceva din fabrica), adica dezaburire aproape instant a parbrizului, precum si desprinderea foarte usoara a ghetii de pe geam cand e ger afara, cred ca merita sa te bagi sa faci asa ceva. LE: ar fi o problema cu conectica de la aeroterma, adica firele trase de la baterie trebuie sa se termine cu un conector ferm, care sa reziste la curent mai mare. Am un coleg care si-a facut asa ceva, dar momentan e in concediu si n-am cum sa dau de el sa vad ce solutie a adoptat. Dar nu cred ca ar fi vreo mare filozofie. Oricum, e bine sa existe un circuit d-asta separat in masina, la dispozitia soferului/pasagerilor. Am mers o data cu GPS-ul conectat la incarcator, plus incarcator de telefon, plus detector, pe o scula cu mai multe prize auto de 12V. Mi-a fost teama sa pun direct pe conectorul de bricheta. Editat de cristi.r, 09 noiembrie 2010 - 11:26. |
#6
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 11:14
Singura care nu pune in pericol instalatia electrica este http://www.germanele...p...&pid=856650 dar avind in vedere pretul nu stiu cit iti merita ...
|
#10
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 11:37
cristi.r, on 9th November 2010, 11:28, said: Si e singura solutie de pe piata ... Ce te costa sa cumperi un acc de motocicleta de 12v si o aeroterma de 12v si te apuci sa concepi singur cutia , cred ca in maxim 2,5 mil iesi cu toate , dar nu ai afisajul lcd ... Dar un set de huse cu incalzire nu fac acelasi lucru ? si nu ocupa loc si mate trase prin toata masina . Editat de Neohori, 09 noiembrie 2010 - 11:41. |
|
#11
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 11:43
Atata ca incarcatorul ala are o anumita caracteristica de incarcare fiind vorba de o baterie care "tine" o sarcina mare mai mult timp si ala face mare parte din pretul afisat. In rest nu e mare lucru, intr-adevar...
De ce nu incerci tu cu acumulator de motocicleta sa vezi ce-ti iese ? |
#12
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 11:50
Nu-mi plac experimentele facute pe masina mea ...
Avind motor pe benzina nu am probleme de genul cind o folosesc pe distante scurte . La partea electrica a masinii nu m-am bagat sa aduc modificari sau consumatori mari , dar daca totusi o fac deobicei sunt excesiv in masuri de protectie si cabluri dimensionate cu 15% peste maximum consumului - ma refer la aparatura audio . |
#13
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 13:21
Sa fii tu sanatos. Nici benzinarul nu se incalzeste atat de repede precum iti da caldura o aeroterma. Nu stiu daca poti sa-ti imaginezi un interval de timp de ordinul a 20-30 de secunde in care poti sa cureti parbrizul de gheata aproape total... Si atentie, nu e vorba de o temperatura mare incat sa afecteze sticla. Doar sa dezmorteasca si sa desprinda gheata.
Crede-ma, daca e facuta cum trebuie, modificarea asta e super-ok ! De fapt, nu e o modificare propriu-zisa, ci doar o adaugare a unor cabluri peste bornele bateriei. Am facut-o si la mine si la altii de ani de zile si merge foarte bine. Iar mai "precaut" in realizare decat mine nu cred ca esti Editat de cristi.r, 09 noiembrie 2010 - 13:23. |
#14
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 13:45
cristi.r, on 9th November 2010, 11:11, said: Am mers o data cu GPS-ul conectat la incarcator, plus incarcator de telefon, plus detector, pe o scula cu mai multe prize auto de 12V. Mi-a fost teama sa pun direct pe conectorul de bricheta. din cate stiu priza suporta 10 amperi deci intre 120 si 140 de watti. tu acolo nu aveai nici 20 de watti. aeroterma respectiva cati watti are? |
#16
Publicat: 09 noiembrie 2010 - 21:39
undercoverbrother, on 9th November 2010, 13:45, said:
Asa o fi, dar eu stiu ce temperatura aveam acolo cand le alimentam pe toate. Suprafata de contact a "plusului" jack-ului pe fundul prizei este foarte mica iar forta de apasare a arcului este insuficienta. Acel curent se refera la instalatia masinii, la firele si papucii din spate.
|
#18
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 20:30
E cumva acelasi lucru: stau la casa, am curte, dar nu am garaj. In Scandinavia sunt solutii electrice de incalzire a sistemului de apa din motor si a habitaclului: e o rezistenta pusa in circuitul de apa care functioneaza cu 220V (?) si un conector introdus in masina unde poti pune ce incalzitor vrei. Masina e legata la un stalp unde e un conector. Ma gandesc sa folosesc asa ceva, fiidnca conector am, electricitate am, as baga masina in priza 20 de minute inainte de pornire si am avea motorul cald, habitaclu cald si parbrizul dezghetat.
Intrebarea ar fi: stiti pe cineva care distribuie/monteaza asa ceva in Romania? Sincer nici nu stiu cum se numeste dizpozitivul respectiv, un fel de "webasto electric". Voi stiti numele oficial, ca sa pot cauta pe net? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi