Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804
 Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 

Aeroterma auto 12V - se merita "investitia"?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
71 răspunsuri în acest subiect

#1
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Vine iarna si dimineata e frig in masina, fiind diesel dureaza ceva timp pana se incalzeste in masina.
Sunt bune de ceva aceste aeroterme auto, se poate incalzi habitaclul cu ea? Rezista priza de la bricheta la cat consuma aeroterma?

CATALOG REAL eRevista

Editat de dantim1, 08 noiembrie 2010 - 19:54.


#2
[mc]xtrem

[mc]xtrem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.574
  • Înscris: 22.07.2004
Slabe sperante sa dea vreun rezultat. Am vazut anul trecut una din asta la un magazin cu piese auto. Vanzatorul mi-a facut proba si era foarte foarte slaba. Mai mult aer cald suflam eu cu gura...

#3
ombladon_20cm

ombladon_20cm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 103
  • Înscris: 05.07.2007
nu cred ca are rost sa investesti in aeroterma pentru cateva minute si in plus nu rezista siguranta de la panoul electric :peacefingers:

#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.824
  • Înscris: 07.02.2003

 dantim1, on 8th November 2010, 19:54, said:

Vine iarna si dimineata e frig in masina, fiind diesel dureaza ceva timp pana se incalzeste in masina.
Sunt bune de ceva aceste aeroterme auto, se poate incalzi habitaclul cu ea? Rezista priza de la bricheta la cat consuma aeroterma?
CATALOG REAL eRevista
Nu merita deloc, la ce putere are nu se va simti caldura dar papa la curent de-ti incinge firele si bricheta. Mai bine montezi ceva profesional chiar pe circuitul de aer al masinii, cu putere mare (cel putin 400w) care sa traga curent dintr-un circuit special care se alimenteaza din alternator cum e la unele masini echipate pentru iarna.

Editat de andreic, 08 noiembrie 2010 - 20:23.


#5
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007

 [mc]xtrem, on 8th November 2010, 20:03, said:

Slabe sperante sa dea vreun rezultat. Am vazut anul trecut una din asta la un magazin cu piese auto. Vanzatorul mi-a facut proba si era foarte foarte slaba. Mai mult aer cald suflam eu cu gura...
Ideea e sa dea un aer cat de cat cald. Nu la 100 de grade. Tine cont ca in masina sunt temperaturi negative.

Datul cu parerea e gratis. De aceea imi dau si eu cu parerea: iti faci instalatie separata din baterie, formata din cabluri siliconate de minim 4 mmp cu siguranta de 20A pe cablu, papuci si siguranta lipite cu letconul, nu sertizate si poti pune orice consumator mai mare. Inclusiv aceasta aeroterma. Alimentarea de la bricheta merge, dar pentru perioade scurte. In timp, circuitul se incalzeste si faci mai mult rau decat bine. Cablul siliconat se gaseste la orice magazin de profil audio sau pe net, iar un soclu cu tot cu siguranta de pus pe cablu e maxim 3 lei. Papucii sunt aproape gratis, mai mult e mana de lucru...

Tinand cont de confortul pe care ti-l confera o asemenea solutie (eu am asa ceva din fabrica), adica dezaburire aproape instant a parbrizului, precum si desprinderea foarte usoara a ghetii de pe geam cand e ger afara, cred ca merita sa te bagi sa faci asa ceva.

LE: ar fi o problema cu conectica de la aeroterma, adica firele trase de la baterie trebuie sa se termine cu un conector ferm, care sa reziste la curent mai mare. Am un coleg care si-a facut asa ceva, dar momentan e in concediu si n-am cum sa dau de el sa vad ce solutie a adoptat. Dar nu cred ca ar fi vreo mare filozofie. Oricum, e bine sa existe un circuit d-asta separat in masina, la dispozitia soferului/pasagerilor. Am mers o data cu GPS-ul conectat la incarcator, plus incarcator de telefon, plus detector, pe o scula cu mai multe prize auto de 12V. Mi-a fost teama sa pun direct pe conectorul de bricheta.

Editat de cristi.r, 09 noiembrie 2010 - 11:26.


#6
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.977
  • Înscris: 19.08.2007
Singura care nu pune in pericol instalatia electrica este http://www.germanele...p...&pid=856650 dar avind in vedere pretul nu stiu cit iti merita ...

#7
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
Cum ai descoperit ca aia e singura care nu pune in pericol instalatia masinii ?

Editat de cristi.r, 09 noiembrie 2010 - 11:21.


#8
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.977
  • Înscris: 19.08.2007

 cristi.r, on 9th November 2010, 11:21, said:

Cum ai descoperit ca aia e singura care nu pune in pericol instalatia masinii ?
Simplu  :D
o incarci la priza in casa si o folosesti 10 minute in masina pina incepe apa sa se incalzeasca in motor .

#9
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
Si e singura solutie de pe piata ...

#10
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.977
  • Înscris: 19.08.2007

 cristi.r, on 9th November 2010, 11:28, said:

Si e singura solutie de pe piata ...
E singura gata facuta si ambalata
Ce te costa sa cumperi un acc de motocicleta de 12v si o aeroterma de 12v si te apuci sa concepi singur cutia , cred ca in maxim 2,5 mil iesi cu toate , dar nu ai afisajul lcd ...

Dar un set de huse cu incalzire nu fac acelasi lucru ? si nu ocupa loc si mate trase prin toata masina .

Editat de Neohori, 09 noiembrie 2010 - 11:41.


#11
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
Atata ca incarcatorul ala are o anumita caracteristica de incarcare fiind vorba de o baterie care "tine" o sarcina mare mai mult timp si ala face mare parte din pretul afisat. In rest nu e mare lucru, intr-adevar...
De ce nu incerci tu cu acumulator de motocicleta sa vezi ce-ti iese ?

#12
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.977
  • Înscris: 19.08.2007
Nu-mi plac experimentele facute pe masina mea ...
Avind motor pe benzina nu am probleme de genul cind o folosesc pe distante scurte .
La partea electrica a masinii nu m-am bagat sa aduc modificari sau consumatori mari , dar daca totusi o fac deobicei sunt excesiv in masuri de protectie si cabluri dimensionate cu 15% peste maximum consumului - ma refer la aparatura audio .

#13
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
Sa fii tu sanatos. Nici benzinarul nu se incalzeste atat de repede precum iti da caldura o aeroterma. Nu stiu daca poti sa-ti imaginezi un interval de timp de ordinul a 20-30 de secunde in care poti sa cureti parbrizul de gheata aproape total... Si atentie, nu e vorba de o temperatura mare incat sa afecteze sticla. Doar sa dezmorteasca si sa desprinda gheata.

Crede-ma, daca e facuta cum trebuie, modificarea asta e super-ok ! De fapt, nu e o modificare propriu-zisa, ci doar o adaugare a unor cabluri peste bornele bateriei. Am facut-o si la mine si la altii de ani de zile si merge foarte bine. Iar mai "precaut" in realizare decat mine nu cred ca esti :D

Editat de cristi.r, 09 noiembrie 2010 - 13:23.


#14
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007

 cristi.r, on 9th November 2010, 11:11, said:

Am mers o data cu GPS-ul conectat la incarcator, plus incarcator de telefon, plus detector, pe o scula cu mai multe prize auto de 12V. Mi-a fost teama sa pun direct pe conectorul de bricheta.

din cate stiu priza suporta 10 amperi deci intre 120 si 140 de watti.
tu acolo nu aveai nici 20 de watti.

aeroterma respectiva cati watti are?

#15
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.977
  • Înscris: 19.08.2007
Cel putin 150W , sub mai bine aprinzi un bec de far si pui un ventilator in spate , nu ar avea eficienta .

#16
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007

 undercoverbrother, on 9th November 2010, 13:45, said:

Asa o fi, dar eu stiu ce temperatura aveam acolo cand le alimentam pe toate. Suprafata de contact a "plusului" jack-ului pe fundul prizei este foarte mica iar forta de apasare a arcului este insuficienta. Acel curent se refera la instalatia masinii, la firele si papucii din spate.

#17
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.824
  • Înscris: 07.02.2003

 undercoverbrother, on 9th November 2010, 13:45, said:

din cate stiu priza suporta 10 amperi deci intre 120 si 140 de watti.
Eu am topit prelungitor auto dinala bun, cu numai 4A de la un frigider.

#18
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.114
  • Înscris: 13.12.2006
E cumva acelasi lucru: stau la casa, am curte, dar nu am garaj. :) In Scandinavia sunt solutii electrice de incalzire a sistemului de apa din motor si a habitaclului: e o rezistenta pusa in circuitul de apa care functioneaza cu 220V (?) si un conector introdus in masina unde poti pune ce incalzitor vrei. Masina e legata la un stalp unde e un conector. Ma gandesc sa folosesc asa ceva, fiidnca conector am, electricitate am, as baga masina in priza 20 de minute inainte de pornire si am avea motorul cald, habitaclu cald si parbrizul dezghetat.
Intrebarea ar fi: stiti pe cineva care distribuie/monteaza asa ceva in Romania? Sincer nici nu stiu cum se numeste dizpozitivul respectiv, un fel de "webasto electric". Voi stiti numele oficial, ca sa pot cauta pe net?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate