Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Aeroterma auto 12V - se merita "investitia"?

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#55
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,146
  • Înscris: 05.12.2002
Da, e diesel.

E doar pt. habitaclu, nu incalzeste agentul de racire din motor samd.

Edited by Alice, 07 December 2010 - 09:37.


#56
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
ce masina ai? nici la un autobuz cu 2 baterii de 24v o instalatie de incalzire ELECTRICA de 1000w nu e usor de sustinut
la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult

#57
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,146
  • Înscris: 05.12.2002
Masina e un Cruze.
Bateria este irelevanta in cazul de fata, deoarece nu merge decat cu motorul pornit (daca prin 'baterie' te refereai la voltaj, scuze).
Nu mai stiu unde am citit ca este de 1000W, dar siguranta pentru incalzitor este de 80A.

#58
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

View Postaeon, on 7th December 2010, 09:40, said:

ce masina ai? nici la un autobuz cu 2 baterii de 24v o instalatie de incalzire ELECTRICA de 1000w nu e usor de sustinut
la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult
Eu am o Astra H cu instalatie de incalzire auxiliara de 1000W, pentru asta masina e dota cu alternator de 140A. Instalatia nu poate fi folosita decat cu motorul pornit.

Edited by alexx1402, 07 December 2010 - 21:14.


#59
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,146
  • Înscris: 05.12.2002
Probabil e 'same shit'. Asa, ca fapt divers, unde ai citit ca e de 1000W, ca eu nu mai gasesc?
Da, si la Cruze tot de 140A e alternatorul.

#60
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

View PostAlice, on 7th December 2010, 21:46, said:

Probabil e 'same shit'. Asa, ca fapt divers, unde ai citit ca e de 1000W, ca eu nu mai gasesc?
Da, si la Cruze tot de 140A e alternatorul.
Parca in manualul de utilizare era o scurta descriere a sistemului, daca o gasesc, postez. ... La Opel se numeste QuickHeat
Cred ca e disponibila doar pt. motorizarile diesel
L.E:
Attached File  quickheat0wg.jpg   51.7K   143 downloads

Edited by alexx1402, 07 December 2010 - 22:52.


#61
Urs2

Urs2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 30.11.2006
Am luat pana la urma de la Real cu 50 Ron aeroterma si ma bag si eu pe lista celor nemultumiti, sunt bani aruncati in vant. Am facut tot felul de probe, am ajuns la concluzia ca e ventilatorul aerotermei prea mic si m-am apucat de inventii, am atasat un ventilator de la unul de aer rece pentru vara. Am facut o carcasa din carton, am pus radiatorul si ventilatorul mai mare si nu am obtinut mai multa caldura chiar daca fluxul de aer s-a marit simtitor. E prea mic acel radiator. In 15 minute de functionare cu ceva grade sub 0 in masina nu s-a simtit nimic, nici macar nu a inlaturat aburul de pe parbriz decat pe o portiune. Deci nu mai aruncati banii pe acest tip de aeroterma, mai bine puneti benzina.

Attached Files



#62
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

Quote

Zilele trecute, cand a fost gheata "aia" (de un deget grosime) cred ca am stat jumatate de ora cu motorul pornit, si tot nu se dezghetase parbrizul decat in mijloc, pe o zona miiiica.
Înseamnă ca e prost gândită de fabricant. La "alții" (nu dau nume, ca nu fac reclama si nici versus) încălzirea aia stock face ca gheata sa se desprindă de pe tot parbrizul în mai puțin de 5 minute. Evident, n-am căldură și în mașină, dar se dezgheață parbrizul și mi se încălzesc mâinile pe volan.

Instalațiile stock nu merg decât cu motorul pornit. Sunt o serie de condiții care trebuie îndeplinite: motor pornit, aeroterma cel puțin pe poziția 3 (la cele manuale), temperatura exterioara sub x grade, rotita cu voletii înspre parbriz, etc.

Quote

la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult
Da, dar cred ca în realizarea acestui tip de soluție au fost implicați niște ingineri cărora ar trebui sa le acordam credit. Si funcționează de ani buni.

LE: Urs2, zi-i lu' fie-ta sa nu-și mai bage mânuțele, ca-ți fura meseria :D

Edited by cristi.r, 12 December 2010 - 23:10.


#63
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,682
  • Înscris: 07.02.2003

View Postaeon, on 7th December 2010, 09:40, said:

la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult
Doar electro-hidra-servodirectia la citroenul meu micut ia 40A dintr-un foc daca mai pun si lumini, degivrare si altele fac imediat 80A :) Pare mult dar pentru o instalatie electrica buna e ceva normal, la ordinea zilei, sa nu mai amintesc cat tragi cand pui jump cables si alimentezi pe altul sa plece.

Edited by andreic, 13 December 2010 - 00:20.


#64
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostRealThing, on 18th November 2010, 11:13, said:

Confirm. Golf 4, 1.9 TDI, 101 cai. Afara erau 2 grade (plus). M-am dus la aeroport, parcat, lasat motorul pornit pentru ca era f frig afara si eram imbracati subtire. In un interval de 30 min, termperatura motorului a scazut de la 90 (centru) cu 2 liniute jumatate, si scadea. Am crezut ca e termostatul defect, am fost la service, rezultat: termostatul e ok si "asa face ele". La benzinar nu am patit niciodata asta, nici macar la -25 grade pe viscol.


Am patit-o eu pe Opel Corsa modelul anterior, benzinar de 1 litru... Fiind foarte mic motorul daca stateam la realanti si afara erau mai putin de -5 grade nu se incalzea neam... am stat odata asa vreo 15 minute degeaba pe loc ca nu trecea acul de temperatura nici macar de primul sfert al gradatiei...

#65
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,682
  • Înscris: 07.02.2003

View Postakajohn, on 15th December 2010, 15:34, said:

Am patit-o eu pe Opel Corsa modelul anterior, benzinar de 1 litru... Fiind foarte mic motorul daca stateam la realanti si afara erau mai putin de -5 grade nu se incalzea neam... am stat odata asa vreo 15 minute degeaba pe loc ca nu trecea acul de temperatura nici macar de primul sfert al gradatiei...
Gradatiile incep de la temperaturi de peste 50-60 grade, daca bagi aeroterma o sa vezi ca se incalzeste circuitul de radiator cam in 5 min incepe sa se simta usor si caldut, la 10 min deja e oki cat sa incalzesti masina.

Edited by andreic, 15 December 2010 - 17:12.


#66
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
eu am un Ford 1.6 tdci, fara alte "incalziri"
are clima si un buton pentru dezaburire/dezghetare parbriz care, la apasare, porneste AC-ul si directioneaza flux maxim de aer numai pe parbriz
azi de dimineata am avut ocazia sa-l probez, geamurile erau bocna, cu un strat de gheata ca betonul de 1-2 cm in unele locuri pe parbriz
initial am stropit parbrizul cu un spray de dezghetare chior (9 lei in real), efect ochiometric 0, gheata a ramas tot acolo, bine lipita de parbriz
pornit motor, pornit dezghetare, in 12 minute mai ramasese gheata doar pe margini, in 15 a cazut si aceea dupa ce am dat cu un T de spalat geamuri (cu lama de cauciuc), desi aerul suflat era foarte putin caldut
probabil a avut efect si spray-ul acela, dar mai tarziu
si am plecat, parbrizul s-a uscat complet in alte 10 minute, ramanand curat

nu simt nevoie de aeroterma iar cine zice ca dupa 30 min cu motorul pornit s-a dezghetat doar un pic pe jumatatea parbrizului are clar o problema la ventilatie

#67
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007
Conteaza temperatura exterioara. Incearca atunci cand vor fi -20, se vezi diferenta...

Edited by alexx1402, 30 December 2010 - 17:48.


#68
clauarad

clauarad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 29.12.2010
In final, dupa 4 pagini nu am inteles nimic, nici macar de pe pagina celor de la webasto.
Ma intereseaza si pe mine sistemul de incalzire suplimentar, dar pentru apa din radiator, caci pentru habitaclu am incalzire electrica, din fabrica. A, sa nu uit, a functionat si la -11 grade, adica in 3-7 minute era deja cald.

#69
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007
Un alt sistem:
http://wup.defa.com/en/flash/film.html
http://www.defa.com/...p3?lang=3&ndid=

Edited by alexx1402, 31 December 2010 - 00:49.


#70
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Bine, dar unde gasesc un astfel de sistem?

#71
costi_cata

costi_cata

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.10.2009
pt dantim1

daca iti doresti si vrei sa-ti cumperi o aeroterma nu mai sta pe ganduri este o investitie buna cam costisitoare depide ce alegi sa fie silentioasa sa consume putin si sa nu se strice repede, una noua (webasto sau Eberspacher, Ateso in jur de 600 euro) sau cumperi una romaneasca la 200,300 euro.
pentru cei care vb aiurea aeroterma diesel pentru autoturisme,autoutilitare si nu in ultimul rand pentru camioane rulote etc nu consuma curent decat la pornire cam
10 secunde si NU afecteaza cu nimic instalatia electrica a autoturismului urmand ca apoi sa consume decat 200 grame motorina pe ora.
in aproximativ 1 min de functionare baga aer cald si in 10 min trebuie sa-ti pui costumul de baie (depinde la ce temperatura o setezi)
asa ca .............multa bafta si spor la cumparaturi iar nepriceputilor si celor care comenteaza in necunostinta de cauza luati niste "almanahe" si documentati-va
bafta

#72
gmarinescu

gmarinescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 09.04.2009
http://www.bestautov...acumulator.html

http://www.germanele...ucts&pid=856650

Edited by gmarinescu, 10 December 2013 - 12:23.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate