Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Aeroterma auto 12V - se merita "investitia"?
#55
Posted 07 December 2010 - 09:36
Da, e diesel.
E doar pt. habitaclu, nu incalzeste agentul de racire din motor samd. Edited by Alice, 07 December 2010 - 09:37. |
#56
Posted 07 December 2010 - 09:40
ce masina ai? nici la un autobuz cu 2 baterii de 24v o instalatie de incalzire ELECTRICA de 1000w nu e usor de sustinut
la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult |
#57
Posted 07 December 2010 - 10:25
Masina e un Cruze.
Bateria este irelevanta in cazul de fata, deoarece nu merge decat cu motorul pornit (daca prin 'baterie' te refereai la voltaj, scuze). Nu mai stiu unde am citit ca este de 1000W, dar siguranta pentru incalzitor este de 80A. |
#58
Posted 07 December 2010 - 21:12
aeon, on 7th December 2010, 09:40, said: ce masina ai? nici la un autobuz cu 2 baterii de 24v o instalatie de incalzire ELECTRICA de 1000w nu e usor de sustinut la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult Edited by alexx1402, 07 December 2010 - 21:14. |
#59
Posted 07 December 2010 - 21:46
Probabil e 'same shit'. Asa, ca fapt divers, unde ai citit ca e de 1000W, ca eu nu mai gasesc?
Da, si la Cruze tot de 140A e alternatorul. |
#60
Posted 07 December 2010 - 22:24
Alice, on 7th December 2010, 21:46, said: Probabil e 'same shit'. Asa, ca fapt divers, unde ai citit ca e de 1000W, ca eu nu mai gasesc? Da, si la Cruze tot de 140A e alternatorul. Cred ca e disponibila doar pt. motorizarile diesel L.E: quickheat0wg.jpg 51.7K 143 downloads Edited by alexx1402, 07 December 2010 - 22:52. |
#61
Posted 12 December 2010 - 22:34
Am luat pana la urma de la Real cu 50 Ron aeroterma si ma bag si eu pe lista celor nemultumiti, sunt bani aruncati in vant. Am facut tot felul de probe, am ajuns la concluzia ca e ventilatorul aerotermei prea mic si m-am apucat de inventii, am atasat un ventilator de la unul de aer rece pentru vara. Am facut o carcasa din carton, am pus radiatorul si ventilatorul mai mare si nu am obtinut mai multa caldura chiar daca fluxul de aer s-a marit simtitor. E prea mic acel radiator. In 15 minute de functionare cu ceva grade sub 0 in masina nu s-a simtit nimic, nici macar nu a inlaturat aburul de pe parbriz decat pe o portiune. Deci nu mai aruncati banii pe acest tip de aeroterma, mai bine puneti benzina.
Attached Files |
#62
Posted 12 December 2010 - 23:06
Quote Zilele trecute, cand a fost gheata "aia" (de un deget grosime) cred ca am stat jumatate de ora cu motorul pornit, si tot nu se dezghetase parbrizul decat in mijloc, pe o zona miiiica. Instalațiile stock nu merg decât cu motorul pornit. Sunt o serie de condiții care trebuie îndeplinite: motor pornit, aeroterma cel puțin pe poziția 3 (la cele manuale), temperatura exterioara sub x grade, rotita cu voletii înspre parbriz, etc. Quote la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult LE: Urs2, zi-i lu' fie-ta sa nu-și mai bage mânuțele, ca-ți fura meseria Edited by cristi.r, 12 December 2010 - 23:10. |
#63
Posted 13 December 2010 - 00:20
aeon, on 7th December 2010, 09:40, said: la o baterie de 12v ar insemna un consum de peste 80A, ceea ce e foarte mult Edited by andreic, 13 December 2010 - 00:20. |
#64
Posted 15 December 2010 - 15:34
RealThing, on 18th November 2010, 11:13, said: Confirm. Golf 4, 1.9 TDI, 101 cai. Afara erau 2 grade (plus). M-am dus la aeroport, parcat, lasat motorul pornit pentru ca era f frig afara si eram imbracati subtire. In un interval de 30 min, termperatura motorului a scazut de la 90 (centru) cu 2 liniute jumatate, si scadea. Am crezut ca e termostatul defect, am fost la service, rezultat: termostatul e ok si "asa face ele". La benzinar nu am patit niciodata asta, nici macar la -25 grade pe viscol. Am patit-o eu pe Opel Corsa modelul anterior, benzinar de 1 litru... Fiind foarte mic motorul daca stateam la realanti si afara erau mai putin de -5 grade nu se incalzea neam... am stat odata asa vreo 15 minute degeaba pe loc ca nu trecea acul de temperatura nici macar de primul sfert al gradatiei... |
|
#65
Posted 15 December 2010 - 17:11
akajohn, on 15th December 2010, 15:34, said: Am patit-o eu pe Opel Corsa modelul anterior, benzinar de 1 litru... Fiind foarte mic motorul daca stateam la realanti si afara erau mai putin de -5 grade nu se incalzea neam... am stat odata asa vreo 15 minute degeaba pe loc ca nu trecea acul de temperatura nici macar de primul sfert al gradatiei... Edited by andreic, 15 December 2010 - 17:12. |
#66
Posted 29 December 2010 - 12:10
eu am un Ford 1.6 tdci, fara alte "incalziri"
are clima si un buton pentru dezaburire/dezghetare parbriz care, la apasare, porneste AC-ul si directioneaza flux maxim de aer numai pe parbriz azi de dimineata am avut ocazia sa-l probez, geamurile erau bocna, cu un strat de gheata ca betonul de 1-2 cm in unele locuri pe parbriz initial am stropit parbrizul cu un spray de dezghetare chior (9 lei in real), efect ochiometric 0, gheata a ramas tot acolo, bine lipita de parbriz pornit motor, pornit dezghetare, in 12 minute mai ramasese gheata doar pe margini, in 15 a cazut si aceea dupa ce am dat cu un T de spalat geamuri (cu lama de cauciuc), desi aerul suflat era foarte putin caldut probabil a avut efect si spray-ul acela, dar mai tarziu si am plecat, parbrizul s-a uscat complet in alte 10 minute, ramanand curat nu simt nevoie de aeroterma iar cine zice ca dupa 30 min cu motorul pornit s-a dezghetat doar un pic pe jumatatea parbrizului are clar o problema la ventilatie |
#67
Posted 30 December 2010 - 17:46
Conteaza temperatura exterioara. Incearca atunci cand vor fi -20, se vezi diferenta...
Edited by alexx1402, 30 December 2010 - 17:48. |
#68
Posted 30 December 2010 - 18:30
In final, dupa 4 pagini nu am inteles nimic, nici macar de pe pagina celor de la webasto.
Ma intereseaza si pe mine sistemul de incalzire suplimentar, dar pentru apa din radiator, caci pentru habitaclu am incalzire electrica, din fabrica. A, sa nu uit, a functionat si la -11 grade, adica in 3-7 minute era deja cald. |
#69
Posted 31 December 2010 - 00:47
Un alt sistem:
http://wup.defa.com/en/flash/film.html http://www.defa.com/...p3?lang=3&ndid= Edited by alexx1402, 31 December 2010 - 00:49. |
|
#71
Posted 12 May 2011 - 21:41
pt dantim1
daca iti doresti si vrei sa-ti cumperi o aeroterma nu mai sta pe ganduri este o investitie buna cam costisitoare depide ce alegi sa fie silentioasa sa consume putin si sa nu se strice repede, una noua (webasto sau Eberspacher, Ateso in jur de 600 euro) sau cumperi una romaneasca la 200,300 euro. pentru cei care vb aiurea aeroterma diesel pentru autoturisme,autoutilitare si nu in ultimul rand pentru camioane rulote etc nu consuma curent decat la pornire cam 10 secunde si NU afecteaza cu nimic instalatia electrica a autoturismului urmand ca apoi sa consume decat 200 grame motorina pe ora. in aproximativ 1 min de functionare baga aer cald si in 10 min trebuie sa-ti pui costumul de baie (depinde la ce temperatura o setezi) asa ca .............multa bafta si spor la cumparaturi iar nepriceputilor si celor care comenteaza in necunostinta de cauza luati niste "almanahe" si documentati-va bafta |
#72
Posted 10 December 2013 - 12:22
http://www.bestautov...acumulator.html
http://www.germanele...ucts&pid=856650 Edited by gmarinescu, 10 December 2013 - 12:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users