Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

VW Phaeton vs. restul lumii

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
399 replies to this topic

#55
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
macar de n-as fi verificat inainte.


http://www.bbno.free...uk/glossary.htm

Quote

A light, usually low, four-wheeled open carriage, drawn by a pair of horses.


#56
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
e foarte corecta explicatia lui sorin...

"The name Phaeton has a long automotive history as it was a name for a bodystyle before the second world war. Volkswagen have chosen the name because of the Greek meaning of it; 'the shining one'. A production run of up to 100 cars per day is planned in the new 'Transparent Factory' in Dresden, employing over 800 people. "

http://www.ultimatec...php&carnum=1119

#57
cr0n0s

cr0n0s

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 26.05.2005
Parerea mea este ca gtk s-a enervat la culme atunci cand phaetonul nu a iesit cum s-ar fi asteptat el in threadul inchis. In acel threa era vorba despre PERSONALITATE. Acum as vrea sa stiu si eu (si insist sa imi dai un raspuns CONCRET) cum poti spune ca o masina de ~100 mii $ are personalitate cand seamana cu passatul de ~25 mii $. Nu se poate asa ceva frate. - SI NU IMI ZICE CA NU SEAMANA -.
Cum s-a mai spus. Cand cineva da banii astia, ii da EXCLUSIV pentru imagine, nu ptr dotarile masinii. VW chiar nu are imaginea necesara ptr chestia asta. Eu mai degraba as da ~100 mii $ pe un A8 decat pe Phaeton, indiferent de dotari. (e clar ca daca imi permit sa dau atatia bani pe masina nu ma mai uit la dotari, ci la prestigiul firmei)
Spuneti ca e o prostie sa dai bani ptr imagine? Nu e chiar asa. Una e sa vezi un om important intr-un VW (INDIFERENT CARE E ALA) si alta e sa il vezi intr-un Mercedes AMG, sau S.

#58
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

cr0n0s, on Aug 8 2005, 00:22, said:

Acum as vrea sa stiu si eu (si insist sa imi dai un raspuns CONCRET) cum poti spune ca o masina de ~100 mii $ are personalitate cand seamana cu passatul de ~25 mii $. Nu se poate asa ceva frate. - SI NU IMI ZICE CA NU SEAMANA -.
Cum s-a mai spus. Cand cineva da banii astia, ii da EXCLUSIV pentru imagine, nu ptr dotarile masinii. VW chiar nu are imaginea necesara ptr chestia asta.

<{POST_SNAPBACK}>


nu seamana mai mult decat seamana S-class-ul cu C-class-ul sau A8 cu A4 sau
chiar A3... iar C-lass si in special A4 sunt relativ aproape de Passat in privinta pretului...

eu sunt tare curios cati (dintre astia care spuneti ca e la fel ca passatul) ati vazut-o in realitate... eu n-as putea-o confunda sub nici o forma... are alt desing(mai agresiv, mai sportiv), e mult mai lunga, mai lata si e si relativ joasa... passat-ul arata cu totul altfel...

in shimb, de multe ori mi s-a intamplat sa nu fiu sigur daca masina pe care o vad(din spate-lateral) e s-class sau c-class - mai ales de la putina distanta - si crede-ma ca stiu foarte bine masinile astea... phaeton-ul e mult diferit de passat in comparatie cu s-class - c- class , a4 - a8...

oricum, probabil ca asa cum majoritatea nu au observat detaliile pe care le-am evidentiat la interiorul phaeton-ului, tot asa nu vad diferentele dintre passat si Phaeton...

nu toata lumea da bani pe imagine cum iti place tie sa crezi... sunt care dau si pe tehnologie si rafinament... din pacate astea nu prea au fost facute cunoscute in cazul  phaeton-ului... aici au stat al naibi de prost la capitolul marketing.. eu cred ca daca o faceau marca separata de lux(cum a facut merceds cu maybach) puteau sa o bage pe langa Maybach si rolls royce ca si asa e asamblata manual... doar un pic mai luxoasa ar trebui...

#59
cr0n0s

cr0n0s

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 26.05.2005
nu a zis nimeni ca nu e o masina frumoasa, ca nu are dotari sau mai stiu eu ce altceva.
Masina este intr-adevar o capodopera, numai ca nu o ajuta numele. S-a mai repetat pe undeva... VW este o masina accesibila, care produce o gama FF variata de masini "ieftine" (golf, polo, Passat, Bora, beetle, touran) pe cand Audi care in afara de a4 si a3 nu prea are modele "ieftine" isi cam permite sa faca limuzina sa semene cu a4.

ps. eu am vazut Phaeton in realitate si am recunoscut-o dupa cele 2 tevi de esapament :) (asta se intampla fix dupa ce a aparut noul passat)

#60
Invisigoth

Invisigoth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 11.08.2003

gtk, on Aug 8 2005, 00:57, said:

nu seamana mai mult decat seamana S-class-ul cu C-class-ul sau A8 cu A4 sau
chiar A3... iar C-lass si in special A4 sunt relativ aproape de Passat in privinta pretului...

Pana la urma stii care e chestia? Este o diferenta intre Mercedes C Klasse/Audi A4 si VW Passat. Mercedes-ul S Klasse, chiar si "confundat" cu C Klasse, este tot Mercedes, same with Audi. Imaginea de firma a Mercedes si Audi este evident mai buna decat cea a VW, iar in cazul primelor doua companii perceptia modelelor s-a uniformizat si s-a contopit cu imaginea firmei. Posesorul de S Klasse zice:"Mi-am luat Mercedes!", cel de A 8: "Mi-am luat Audi!"...cel de Passat spune: "Mi-am luat Passat!".

#61
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
ok, atunci de ce totusi are Touareg-ul are succes? si inca destul de mare... cu toate ca arata mai mult ca (vechiul) Passat din fata decat phaeton-ul? si are si asta niste preturi uriase... modelul de top in europa e vreo 70 mii euroi cu toate taxele(in us ceva mai putin, dar totusi scump )...
si face parte din categuria SUV-urilor de lux, deci la acelasi nivel cu m-class si x5...

#62
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
performante.

desi din ce-am citit printr-un review cand ti-am dat quote-urile de acum cateva zile un american zicea ca si 'touareg is also doing poorly'

#63
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
Imi cer mii de scuze ca nu am putut participa doua zile la conversatie (probleme cu net-ul  :cursing: )

Acum hai sa lamurim problema "Phaeton vs. restul lumii"

Eu m-am luat de expresia  "..... restul lumii" pentru ca mi s-a parut exagerata.

Ca niste oameni care stiu ce spun trebuie judecata astfel problema: normal Phaeton nu face parte din categoria  LUXURY CAR (chiar daca vrea), recunosc ca am exagerat cu exemplele date inainte, ci din categoria EXECUTIVE CARS.

Aici are concurenta directa pe BMW 760; Mercedes BENZ S 600; Audi A8 6.0

Nu stiu daca are rost dar hai sa dam cateva date referitoare la putere:

BMW 760 - 327(445)6000  (kW(Cp)rpm); 0-100 km/h (s) = 5.6
S 600      - 368(500)5000  (Kw(Cp)rpm); 0-100 km/h (s) = 4.8
A8           - 331(450)6200 (Kw(Cp)rpm)l; 0-100 km/h (s) = 5.2
VW          - 309(420)6000 (Kw(Cp)rpm); 0-100 km/h (s) = 6.1

Se poate observa diferenta de putere fara ca cei din concurenta sa recurga la M, S, AMG

Nu am nimic impotriva lui Phaeton doar ca e depasit de concurenta din mai multe puncte de vedere (vezi datele tehnice) cat despre design, interior parerile sunt impartite in functie de preferinte (mie personal nu imi place pentru ca seamana izbitor cu VW Passat)

#64
sepguy

sepguy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,703
  • Înscris: 27.12.2002
Pana una alta VW are cel mai puternic motor diesel de pana acum (900 Nm cuplu  :w00t: ), deci sa spui ca VW nu face motoare performante e absurd.
Problema Phaeton-ului este greutatea. Daca ar reusi cumva sa o reduca fara sa afecteze rezistenta & shit cred ca s-ar pune altfel problema!

#65
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

cata.s, on Aug 8 2005, 13:15, said:

Nu am nimic impotriva lui Phaeton doar ca e depasit de concurenta din mai multe puncte de vedere (vezi datele tehnice) cat despre design, interior parerile sunt impartite in functie de preferinte (mie personal nu imi place pentru ca seamana izbitor cu VW Passat)

<{POST_SNAPBACK}>


ma tem ca nu ai prea argumentat...
cat despre acceleratie diferentele sunt la nivelul zecimilor de secunde... in plus, mai nou motorul W12 are 450 cp ca si A8 - practic au aceleasi motoare, deci acceleratia e sub 6 secunde...
cuplul maxim de 560 Nm e atins de pe la 2700 rpm...

iar chestia asta cu care are motor mai puternic e relativa... adica mai bine zis rotativa... in momentul in care a fost introdus pe piata, phaeton-ul avea cel mai puternic motor de pe piata la clasa lux(420 cp) pe cand s-class avea 367 la s600 iar 745i - 333..

in plus s600 si 760 nu efera tractiune integrala... deci e un minus... iar daca phaeton-ul ar fi oferit cu tractiune spate, sunt sigur ca ar fi si mai rapid..

mai departe, din curiozitate, te-ai uitat la lista din primul post si ai comparat-o cu ce ofera concurenta? ca sa nu mai vorbim de modul in care a fost lucrata si cum functioneaza anumite sisteme in detaliu: de ex. aerul conditionat foarte ingenios care nu produce curenti suparatori (draught free), trapa care isi ajusteaza nivelul automat in functie de viteza, suspensie pneumatica cu ajustare automata pt. fiecare roata in parte, internet, e-mail, etc.

cat despre denumile "luxury", "executive" - nu stiu, nu am auzit...
clasele pt. autotusime, din cate stiu, sunt impartite oficial asa: mini(lupo, smart), , mica(polo, clio), compacta(golf, megane), medie(c-class, passat), mare(e-class, A6), lux(S-class, phaeton, A8) (si mai nou superlux - Maybach, RR - insa nu toata lumea e de acord cu asta, unii incluzandu-le la lux)... mai sunt si clasele off-road, sport, monovolum, cabrio... fiecare dintre aceste clase e impartita pe segmente... de ex.: C-class face parte din segmentul superior al clasei medii, Passat - segmentul mijlociu al aceleiasi clase, hydai donata - segmentul inferior)

Edited by gtk, 08 August 2005 - 13:41.


#66
prafuit

prafuit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 28.06.2005
@gtk:  ceea ce spui despre masinile astea, oricare ar fi ele, este luat din internet, reviste, and so on..... In cate ai pus piciorul, macar sa vezi cum se simte mocheta de pe jos???

#67
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
absolut... in Phaeton si s-class... pahetonul e opera de arta... modelul in care am stat avea interior crem - ti-e si mila sa-l atingi prea mult ca sa nu mai zic sa intri cu pantofi murdari - mochetele sunt extrem de fine si sunt si alea tot un crem deschis -  sau sa fi mudar pe maini... totul e lemn, piele si crom... aspectul materialelor deosebit - lemnul are un aspect extrem de placut, foarte bine finisat, lacuit, ornamentele din crom sunt exrem de fine si iti sar in ochi mai ales daca e putin soare - efectul fiind deosbit, cusaturile la piele sunt perfecte iar pielea e foarte bine tratata - nu are aspect lucios ....
s-class-ul arata si el binisor, numai ca modelul in care am stat avea bordul din plastic iar intrumentele de bord nu arata grozav - adica e cam simplu, fara cadrane cromate sau alte minuni.. schimbatorul, tapiteria si usile in schimb arata foarte bine... totusi in mare, nu arata asa rafinat ca phaeton-ul... pana si pedalele la phaeton sunt din metal si arata mult mai bine...
phaeton-ul m-a impresionat enorm in realitate...  tu chiar crezi ca imi bat gura degeaba?  -_-

ps. chiar va recomand sa cautati un showroom cu un phaeton si sa cascati putin gura la el.. :D

pps. vad ca sunteti cativa in frunte cu pimp, care aveti ce aveti cu pozele pe care le-am postat...
care-i problema ca eu nu pricep? nu sunt fotoshopate - cum sunt unele pe site la VW , nu au nimic deosebit... sunt cat se poate de reale...
pimp efectiv abereaza cand spune ca din poze nu ai cum sa-ti dai seama cum arata o masina... eu le-am vazut si in realitate si in poze si arata extrem de bine si in poze si in realitate... asta e...
pimp in schimb a spus o mare tampienie: a zis ca deville-ul arata mai aproape de realitate in niste poze photoshopate si pline de umbre de pe site-ul oficial, decat niste poze clare, obisnuite facute ziua si nemodificate... la fel ca cele de la phaeton... iar voi va luati dupa el...  :death:

cum am mai zis, cautati un showroom cu paheton(nu au toate) si uitati-va la el... nu cred ca nu va lasa sa va uitati chiar daca nu vreti sa-l cumparati..

Edited by gtk, 08 August 2005 - 14:34.


#68
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005

gtk, on Aug 9 2005, 00:15, said:

cat despre denumile "luxury", "executive" - nu stiu, nu am auzit...
clasele pt. autotusime, din cate stiu, sunt impartite oficial asa: mini(lupo, smart), , mica(polo, clio), compacta(golf, megane), medie(c-class, passat), mare(e-class, A6), lux(S-class, Phaeton, A8) (si mai nou superlux - Maybach, RR - insa nu toata lumea e de acord cu asta, unii incluzandu-le la lux)... mai sunt si clasele off-road, sport, monovolum, cabrio... fiecare dintre aceste clase e impartita pe segmente... de ex.: C-class face parte din segmentul superior al clasei medii, Passat - segmentul mijlociu al aceleiasi clase, hydai donata - segmentul inferior)

<{POST_SNAPBACK}>


Off topic o clasificare oficiala a autoturismelor:  

- Microcar (motoare de cateva sute de cmc; Smart)
- Supermini / Sub-compact (Europa / Nord America; masini mici de oras; Citroen C1)
- Family Car ( marimime medie; Audi A4)
- Sports Car (Jaguar E-type)
- Supercar (McLaren F1)
- Executive Car (Audi A8, BMW 7-Series, Cadillac DeVille, Jaguar XJ, Lincoln Town Car,  Mercedes-Benz S-Class,  VW Phaeton )
- SUV (masini 4X4, Mercedes-Benz M-Class, BMW X5 )
- Minivan (Citroën Picasso )

O sa dau mai multe detalii intr-un alt topic cu ramurile aferente categoriilor mai sus mentionate.

P.S. clasa EXECUTIVE e folosita mai des in Europa iar americanii spun mai simplu luxury car.

In cazul asta ....... spune-ti voi care e concurenta lui VW Phaeton, si daca mai e o masina competitiva ........  :D

Edited by cata.s, 08 August 2005 - 15:01.


#69
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
eu nu stiu de unde ai scos tu alea de mai sus, dar uita-te in presa de specialitate (de ex. auto motor si sport) si spune-mi si mie daca vezi astfel de termeni...
masinile sunt clasificate cum am zis mai sus, clasa compacta, medie, mare etc. ...
poti sa te uiti si pe site-urile producatorilor si vezi ce spun de clase...
poate o fi pe la americani, dar la noi in nici un caz..

#70
prafuit

prafuit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 28.06.2005
baiatu asta e de coma!!!! Auto, motor si sport, nu este revista. In romania nu avem presa ci doar mijloc de marketing!!!!!
BTW in orice clasa ati incadra-o VW Phaeton, tot un VW ramane, char daca se gaseste unu in lume sa il ridice la rang de RR. Cu toata tehnica pe care o poseda, cu tot marketingul pe care l-ar avea, cu tpoata cusatura lui manuala sau ce o mai fi, tot VW ramane!!!!

Motivul pentru care nu se cumpara???? - pentru ca este VW.

#71
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
in terminologia internationala se folosesc litere pt. grupuri/categorii... ce am zis eu mai sus sunt echivalentele in limba romana

group A - mini
B - mica
C - compacta
D - medie
E - mare
F - lux
G - sport
H - cabrio
I - teren
K - monovolume

Edited by gtk, 08 August 2005 - 15:47.


#72
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
http://en.wikipedia...._classification

edit: ar classification is a somewhat subjective subject  :w00t:  :death:

Edited by Mosotti, 08 August 2005 - 15:51.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate