Rcs&Rds NU respectã Legea nr. 161/2010.
Last Updated: Oct 23 2010 13:07, Started by
bvd
, Oct 06 2010 09:26
·
0
#19
Posted 08 October 2010 - 12:39
burgher, on 8th October 2010, 13:19, said: Pai da, si anexa reprezinta acceptul pentru prelungirea automata a contractului cu inca 16 luni, nu? presupun ca atunci cand ti-ai activat internetul pe mobil ai mers intr-o casierie nu ? prima oara renuntai la stickul pentru internet mobil, il predai si abia pe urma iti activai internetul pe telefonul mobil ! cand ti-ai activat pe telefon agentul comercial nu ti-a precizat faptul ca toate serviciile, deci inclusiv stickul ti se vor prelungi cu 16 luni ? |
#20
Posted 08 October 2010 - 12:48
Eu am vrut sa suspend abonamentul de internet pentru 3 luni si mi s-a spus ca daca faca asa ceva dupa cele 3 luni va trebui sa prelungesc pe 16 luni contractul.Pentru ce sa fac asa ceva?ce primesc eu promotie sa ma leg la cap cu 16 luni cu ei???
Chiar nu ii vede nimeni pe acesti nesimtiti?chiar fiecare face ce vrea in capul nostru al consumatorilor? Raspuns : DA. Edited by lucianteo6, 08 October 2010 - 12:48. |
#21
Posted 08 October 2010 - 12:52
catalinman, on 8th October 2010, 13:39, said: da eu nu inteleg de ce nu ai facut invers ! presupun ca atunci cand ti-ai activat internetul pe mobil ai mers intr-o casierie nu ? prima oara renuntai la stickul pentru internet mobil, il predai si abia pe urma iti activai internetul pe telefonul mobil ! cand ti-ai activat pe telefon agentul comercial nu ti-a precizat faptul ca toate serviciile, deci inclusiv stickul ti se vor prelungi cu 16 luni ? |
#23
Posted 08 October 2010 - 13:08
Quote legea 161 la spune ca poti oricand sa faci reziliere, ca e dreptul tau sa iti alegi providerul, (prestatorul ) insa ai in contractul ala niste conditii de reziliere...totusi, nu cand ai beneficiat de "cadouri" , "promotii" ... DECODOARE, deci numai cand esti liber de orice sarcini fata de prestator... Ba se poate cu conditia sa achiti acele promotii la valoarea stabilita la momentul rezilierii. |
#24
Posted 08 October 2010 - 13:08
Quote legea 161 la spune ca poti oricand sa faci reziliere, ca e dreptul tau sa iti alegi providerul, (prestatorul ) insa ai in contractul ala niste conditii de reziliere...totusi, nu cand ai beneficiat de "cadouri" , "promotii" ... DECODOARE, deci numai cand esti liber de orice sarcini fata de prestator... Ba se poate cu conditia sa achiti acele promotii la valoarea stabilita la momentul rezilierii. |
#25
Posted 08 October 2010 - 17:20
Constanteanu, on 8th October 2010, 08:34, said: problema e in felul urmator : tu in iunie ai facut prelungire de contract pe 16 luni ca sa-ti poti primi decodorul HD decodorul ala HD nu e facut gratis de poporul chinezesc ca sa ti-l dea tie moca, ala se va amortiza in in cele 16 luni de abonament pa care le-ai semnat la primirea lui... e ca si cum ai plati rate... taxa aia de 5 lei pe care te bazezi tu are o singura latura " ilegala", adica ca n-a fost anuntata cu 15 zile inainte de a apare in facturi, RDS a fost amendat cu 3 miliarde, a platit, in sfarsit, s-a scris mult pe forum . poti citi, nimeni n-a primit reziliere pe motiv de mentenenta...nici macar nu mai pun link aici... legea 161 la spune ca poti oricand sa faci reziliere, ca e dreptul tau sa iti alegi providerul, (prestatorul ) insa ai in contractul ala niste conditii de reziliere...totusi, nu cand ai beneficiat de "cadouri" , "promotii" ... DECODOARE, deci numai cand esti liber de orice sarcini fata de prestator... ca sa fim mai simpli in explicatii gandeste-te la urmatoarea situatie: faci abonament pe doi ani la Vodafone ( de exemplu) in iulie ... si iti primesti un telefom samsung galaxy S... si dupa trei luni ai auzit tu de legea 161 si vrei reziliere ... ce treaba buna pentru tine ... faci imprumut la banca in iunie si dupa 3 luni iti dai seama ca e dobanda mare si ai comisioane "ilegale" trecute in contract .. si reziliezi contractul ca vrei la alta banca ... ce treaba buna pentru tine ... te duci la RDS si faci cerere de decodor HD, aia ti-l dau in iunie si tot ce iti cer e sa semnezi o hartie prin care ei se asigura ca vei ramane clientul lor cel putin 18 luni, tu o semnezi sa-ti ei decodorul si .... dupa 3 luni te duci la ei cu legea 161 si nu, tu vrei reziliere ...ce treaba buna pentru tine ... nu te supara, eu am 45 de ani si te asigur ca in viata asta nimeni nu iti va da nimic gratuit, ba din contra, toti o sa te jupoaie mai devreme sau mai tarziu cand vor avea ocazia... in afara de maica-ta .. la treaba asta trebuia sa te gandesti cand cu stanga luai decodorul si cu dreapta semnai prelungire de contract... nu te mai plange ca nu te-a nedreptatit nimeni, inchipuie-ti ca esti patronul RDS si dupa ce dai decodoare moca la 100 000 de clienti aia vor reziliere ca e legea 161... cum iti pica? |
#26
Posted 08 October 2010 - 21:30
catalinman, on 8th October 2010, 13:39, said: cand ti-ai activat pe telefon agentul comercial nu ti-a precizat faptul ca toate serviciile, deci inclusiv stickul ti se vor prelungi cu 16 luni ? Bine ca am reusit sa reziliez intreg contractul,fir-ar mama lui sa fie! Dar nesimtitii nu au vrut sub niciun chip sa-l inchida (pe motiv ca mai aveam 1 an si 3 luni de abonament) pana nu am depus plangere la ANPC! M-am dus,le-am pus echipamentele in brate si punct! Dar culmea nesimtirii,mi-au mai emis si factura in continuare,desi serviciile mi le-au taiat! Vai de capu' lor de incompetenti,mereu cand intram in sediul si casieriile lor erau oameni pusi pe reclamatii si scosi din rabdari de raspunsurile lor pertinente! Cei mai prosti angajati din telecom sunt la ei,macar sa dea naiba salariile la timp ca altfel le pleaca si astia! Am vazut ca au angajati numai martani din astia sub 30 de ani care sunt vai de ei,pustani... Nu vedeti ca nu stiu nici macar sa faca o portare? Sunt lideri la capitolul reclamatii (RDS). Edited by boy4ever, 08 October 2010 - 21:32. |
#27
Posted 08 October 2010 - 22:05
tenie5022, on 8th October 2010, 18:20, said: Decodoarele HD nu sunt moca (chirie 10 lei/luna sau 350 lei la vanzare ) iar televiziunea HD nu are legatura cu telefonia . Decodoarele date in chirie se recupereaza deci pot fi refolosite . |
#28
Posted 08 October 2010 - 22:25
no,
cata lume ar da spaga pentru gunoaiele rdsului. bine ca stau altii cu echipamentele cu tzipla pline de praf....... |
|
#29
Posted 08 October 2010 - 23:17
Quote Unde ai vazut tu sa spuna asta clientilor? Tatalui meu cand a luat stickul nu i-a zis nimeni ca se prelungeste abonamentul cu 2 ani si ca il trece si la unic! Niste nesimtiti si hoti,nu mai lua apararea RDS-ului! Chiar,tu iti primesti (sau ti-ai primit) intotdeauna salariul la timp? referitor la salariul la timp recunosc ca de obicei nu-l primesc la timp, cand il primesc la timp atunci e exceptie Quote pai asta e stilul RDS... Strang toate gunoaiele si le dau apoi altora pe post de noi. Edited by catalinman, 08 October 2010 - 23:18. |
#30
Posted 08 October 2010 - 23:21
cataline tu n-ai primit niciun salariu pana acuma ca nu ai salariu.
cat despre comision trebuie sa il primesti dupa 5 luni coform ctr de agent. dar il primesti mai repede. asa-i ? |
#31
Posted 08 October 2010 - 23:21
daca am decodor vechi de 2 ani pot sa ma duc sa imi dea unu humax?
|
#32
Posted 09 October 2010 - 08:44
nu, ti-l schimba decat daca se strica si nu mai pot sa-l repare, daca n-au pe stoc Hyundai primesti Humax, doar asa
|
#33
Posted 09 October 2010 - 12:03
maistoru, on 8th October 2010, 23:25, said: no, cata lume ar da spaga pentru gunoaiele rdsului. bine ca stau altii cu echipamentele cu tzipla pline de praf....... Cred ca glumesti... Poate ca cei care nu au apucat sa vada "calitatea" serviciilor, "amabilitatea" personalului si contractele gandite in a transforma utilizatorul "serviciilor" RDS in sclavul pe viata al marii companii cu cabluri trase prin copaci. |
|
#34
Posted 09 October 2010 - 13:22
#35
Posted 10 October 2010 - 19:29
amic, on 8th October 2010, 13:33, said: De ce daca se face trecerea de la un pachet la altul de programe tv sau internet (de ex. de la baza la extra sau de la fiberlink 1 la fiberlink 2) trebuie sa semnezi un nou contract prin care esti obligat sa ramai abonatul lor inca 16 luni? Si asta fara a primi nicio facilitate in plus (luni de abonament gratuite, decodor, televizor, modem, telefon sau mai stiu eu ce...)? |
#36
Posted 10 October 2010 - 22:10
Nu inteleg de ce va agitati atat, nu au ce sa va faca pur si simplu. Nu sunteti multimiti de calitatea serviciilor, NU MAI PLATITI NENE, nu va e frica de politica lor descurajatoare. Va garantez ca nu isi permit sa va dea in judecata, costa mai mult chesltuielile aferente decat suma de recuperat. Va duceti frumos si declarati ca nu mai platiti nimic conform legii 161/2010 (daca retin bine asta e). Drumurile batute pana la sediul lor si pierderea de timp COSTA. Cu un avocat bun ii puteti da in judecata pentru daune morale. Sunt satul pana in gat de politica lor de cacao. Nu am eu timpul si nervii necesari sa-mi aloc o luna din viata sa-mi canalizez intreaga activitate contra lor. Degeaba se cred firma mamut, au inceput sa deranjeze din ce in ce mai mult si la un moment dat o sa-si gaseasca nasul. Nu comentez serviciile telefonice si TV, problema mea este legata de net. Nu are nici cea mai mica legatura oferta magnifica fiberlink 2 cu ceea ce ofera. Pot prosti masele, dar nu pe mine si nu numai....
Felicitari lui boy4ever pt treaba cu ANPC-ul, poate ne da si noua ceva info mai detaliate in legatura cu acest aspect, chiar sunt curios. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users