Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Despre Storcator de fructe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2176 replies to this topic

#1045
mariusiustin1

mariusiustin1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 27.09.2006

 danb1961, on 24 noiembrie 2015 - 09:27, said:

Stiu, dar sunt incepator si o iau domol... cred ca Star-ul e varianta cea mai buna pret/caliate
Și eu sunt incepator, dar de cât să i-au ceva care nu prea e recomandat pe aici, mai bine mai aștept câteva săptămâni și i-au ceva mai bun.

 brawnie, on 24 noiembrie 2015 - 09:06, said:

Am văzut ieri la reducere la market online Hurom HH elite la 1500 lei... Eu îl am de 3 luni Č™i sunt extrem de mulČ›umit@danb1961
Am cumpărat eu un Heinner și tot în același zi l-am dus înapoi... Scotea foarte multă pulpă indiferent de fruct.. Este pe aici un filmuleț postat de mine sau caută pe YouTube după denumirea aparatului... Sunt pe telefon și nu pot da linkul..https://youtu.be/IzzwGydINmg
Linkul cu Heinner
Ce poți să ne spui de funcția smoothie maker de la hurom hh elite ?

#1046
bakucsp

bakucsp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 05.07.2004

 edri, on 23 noiembrie 2015 - 21:45, said:

Star-Light se curata asa de usor cum apare pe site-ul vanzatorului? Cate rotatii pe minut are?
Ai spus "stoarce bine cu muta pulpa".  Daca stoarce bine nu ar trebui sa fie mult suc si putina pulpa? Sau te referi ca iese un suc mai "gros" si nu la pulpa care ramane separat pe undeva?