Lansarea noului BMW seria 5(F10)
#73
Posted 23 March 2010 - 13:20
@akajohn:
Gata, m-ai convins... Cand iti ei carnetul mai vorbim despre ce poate face o Delta Integrale(HF Evo2 mai precis) pe langa un M(3 sau 5), despre ce inseamna o masina cu clasa, despre cat de stralucite sunt 316i-urile (alea care raman in urma cu o jumatate de masina in fata unei Skoda Octavia Tour Combi cu motor de 90Cp), despre ce inseamna a avea o masina, a o ingriji, a avea alte prioritati in afara de stema si sa moara vecinii. Si mai ales de ce BMW face masini foarte bune dar foarte plicticoase. Pana atunci iti urez sanatate, sa ai grija sa nu faci accidente in NFS sau Gran Turismo, ce s-o mai juca acuma...Si mai ales, iti urez un distonocalm, ca prea te ambalezi degeaba. La noroc si la mai mare! Edited by Rapier, 23 March 2010 - 13:23. |
#74
Posted 23 March 2010 - 13:44
Rapier, on 23rd March 2010, 13:20, said: @akajohn: Gata, m-ai convins... Cand iti ei carnetul mai vorbim despre ce poate face o Delta Integrale(HF Evo2 mai precis) pe langa un M(3 sau 5), despre ce inseamna o masina cu clasa, despre cat de stralucite sunt 316i-urile (alea care raman in urma cu o jumatate de masina in fata unei Skoda Octavia Tour Combi cu motor de 90Cp), despre ce inseamna a avea o masina, a o ingriji, a avea alte prioritati in afara de stema si sa moara vecinii. Si mai ales de ce BMW face masini foarte bune dar foarte plicticoase. Pana atunci iti urez sanatate, sa ai grija sa nu faci accidente in NFS sau Gran Turismo, ce s-o mai juca acuma...Si mai ales, iti urez un distonocalm, ca prea te ambalezi degeaba. La noroc si la mai mare! hehehehehehhehehehehhehehheeee am cautat iarasi pentru tine HF Evo2 de la Lancia... sunt iar impresionat... 215 CP integrala... hai sa iti explic de ce nu te cred... pentru ca Audi RS4 este integral si are cam de 2 ori mai multi cai decat acea Lancia si totusi pe circuit nu bate noul BMW M3 (nici nu bag in discutie M5 ca deja e blasfemie)... tu la circuit te refereai pentru ca pe macadam sau alte chestii specifice raliului (si sper ca intelegi diferenta dintre circuit si masina de raliu si circuit si masina de circuit) s-ar putea ca diferenta s afie mai mica sau deloc pentru ca M3 nue masina de raliu... in rest nu ma bag la liniute cu Skoda Combi ca mi-e frica, nu de masina ci de aia care o conduc si au impresia ca au Porsche sub fund (doar sunt din acelasi grup, nu?).... In rest tin sa te anunt cu bucurie ca ma apropii destul de rapid de vreo 500 de mii de kilometrii condusi cam peste tot prin lumea asta timp in care am schimbat vreo 20 de masini (daca vrei doar pentru tine iti trimit pe privat lista cu modelele, incepand de la prima Dacia Break pana la BMW-ul actual incluzand vreo 2 modele de VW Passat, Audi, Fiaturi, Opeluri si altele)... NFS nu mai joc de ceva timp dar recunosc ca am incercat sa imi instalez acu vreo juma de an dar era crackuit si mi-a fost lene sa ma chinui cu tot felul de shmecherii asa incat am lasat-o balta... Totusi, ramanem la BMW seria 5 F10? Dupa cum am spus am vazut-o live joia trecuta si m-am indragostit de ea... deja fac ceva calcule sa vad cum ajung la ea cam in 1 an jumate 2 maxim Abia astept sa ma urc in "plictiseala" aia de masina si sa ma dau cu ea:) Aia pe care am vazut-o eu avea jante de 19 inch o nebunie... Edited by akajohn, 23 March 2010 - 13:45. |
#75
Posted 23 March 2010 - 14:44
Vai vai ca e plin forumul de artisti care isi dau cu parerea despre designul noului BMW. Eu zic sa le lasam la rangul de parere, unora le place mai mult, altora mai putin cum arata. Singurul meu criteriu privind exteriorul unei masini este 'sa nu fie urata cu spume' . Altundeva, unde conteaza? Sa recunoasca vecinii ce masina proiectata de Picasso ai tu, asta te incalzeste? Prefer sa-i explic despre motoare si interior de calitate.
Ca sa-mi spun si eu parerea legata de design BMW, ultima masina cu adevarat frumoasa a fost E39. E60 e frumos? nu e. E urata cu spume? Nu e. Atunci nu las designul exterior sa-mi dicteze preferintele, doar nu alerg pe langa masina cand o conduc. Just_Cavalli, on 22nd March 2010, 19:30, said: Pentru ca Jaguarul e ceva mai select si nu prinde la cocalari, copii de bani gata, teribilisti,smecheri etc. Sau poate, doar poate, nu ofera value for money? Nu vine cu suficient fler englezesc de banii respectivi, iar cand proprietarii isi dau seama ca umorul englezesc nu e contagios, le pare rau ca au luat Jaguar. Just_Cavalli, on 22nd March 2010, 19:30, said: BMW-urile sunt masini foarte bune cand vine vorba de partea tehnica(sasiu, motoare etc.) respectiv interior dar la restul sunt deja plictisitoare. Ar trebuie sa mai invete de la Mercedes-Benz. Pai ce a mai ramas? Exteriorul? Si la exterior sa invete de la Mercedes?? Ai vazut ultimul E-Class? |
#76
Posted 23 March 2010 - 17:21
Rapier, on 23rd March 2010, 13:20, said: @akajohn: Gata, m-ai convins... Cand iti ei carnetul mai vorbim despre ce poate face o Delta Integrale(HF Evo2 mai precis) pe langa un M(3 sau 5), despre ce inseamna o masina cu clasa, despre cat de stralucite sunt 316i-urile (alea care raman in urma cu o jumatate de masina in fata unei Skoda Octavia Tour Combi cu motor de 90Cp), despre ce inseamna a avea o masina, a o ingriji, a avea alte prioritati in afara de stema si sa moara vecinii. Si mai ales de ce BMW face masini foarte bune dar foarte plicticoase. Pana atunci iti urez sanatate, sa ai grija sa nu faci accidente in NFS sau Gran Turismo, ce s-o mai juca acuma...Si mai ales, iti urez un distonocalm, ca prea te ambalezi degeaba. La noroc si la mai mare! bai nene tu aberezi aiurea,la fel ca si alalalt ce treaba are 316i de pe e30,36,46 pe care il bati tu octi tdi 90cp si cu new seria 5 ce treaba are Lancia aia de raliu cu new seria 5??? in fond lancia aia HF evo 2 (0-100km/h in 6.9s) este batuta pe circuit de o fiesta ST ,fiesta aia ST este batuta de Clio III cup 197cp,clio ala e batut pe circuit de M3 e36 286cp http://www.fastestla...ale_HF_EVO.html cea mai smechera lancie HF integrale (0-100km/h in 5.7s) este batuta pe circuit de 130i http://www.fastestla...ale_HF_EVO.html |
#77
Posted 23 March 2010 - 18:58
nene, de ce tot vii cu chestii vazute la televizor sau pe net? ai testat tu o delta integrale? ai testat un m3 pe circuit? vorbim cumva aici cu un pilot si noi nu stim?
mai lasati-ne cu comparatii de astea...ba Jaguar, ba delta, ba Ford ba nu stiu ce... aveti ceva de discutat despre masina asta? daca nu mai sunt //m topicuri Rapier, on 23rd March 2010, 13:20, said: @akajohn: Gata, m-ai convins... Cand iti ei carnetul mai vorbim despre ce poate face o Delta Integrale(HF Evo2 mai precis) pe langa un M(3 sau 5), despre ce inseamna o masina cu clasa, despre cat de stralucite sunt 316i-urile (alea care raman in urma cu o jumatate de masina in fata unei Skoda Octavia Tour Combi cu motor de 90Cp), despre ce inseamna a avea o masina, a o ingriji, a avea alte prioritati in afara de stema si sa moara vecinii. Si mai ales de ce BMW face masini foarte bune dar foarte plicticoase. Pana atunci iti urez sanatate, sa ai grija sa nu faci accidente in NFS sau Gran Turismo, ce s-o mai juca acuma...Si mai ales, iti urez un distonocalm, ca prea te ambalezi degeaba. La noroc si la mai mare! Edited by stifflerr, 23 March 2010 - 18:58. |
#78
Posted 23 March 2010 - 19:39
daca nu stiti sa apreciati o parere
designul seriei 5 proaspat lansate e naspa, cam asta e pe scurt, ca are nu stiu ce performante, tehnologii, motorizari, nu ma intereseaza, e naspa la exterior da frate, lu` ala nu ii place cum arata, taci si mergi mai departe, nu stai sa te contrazici aiurea |
#79
Posted 23 March 2010 - 20:31
da sigur, nu-ti place tie seria 5 hai sa inchidem topicu si sa tacem. mult ti-o luat?
daca aici e dezbatere inseamna ca sunt pareri si pro si contra |
#80
Posted 23 March 2010 - 20:40
nu intelegi o chestie, oamenii, fortati de imprejurari, au ajuns sa compare alte masini cu seria 5, doar sa va faca sa intelegeti de ce lor li se pare noul seria 5 naspa
daca voi treceati cu vederea repede nu se ajungea aici wtf e asa greu |
#81
Posted 23 March 2010 - 20:55
mihaimilk, on 23rd March 2010, 14:44, said: Cutzu, on 23rd March 2010, 19:39, said:
Problema pe forumul asta e ca nu se poate dezbate un anumit aspect. Aici cand se deschide un topic despre un anumit model (nemtesc de regula dar nici modelele de alte natii nu fac exceptie intotdeauna) automat toata lumea trebuie sa zica numai de bine pe topicul respectiv. Daca pui in discutie un anumit aspect automat esti apostrofat si trimis in alta parte si asa incepe rahatul. In cazul nostru cel mai aprig sustinator e un copilas care abia deosebeste butonul de AC de ala de dezaburire si care, pe langa intelegerea limitata de care da dovada, mai are si tupeul sa ne explice noua astora cu sute de mii de km la activ pe mai multe masini decat are el in colectia de machete de ce e BMW cel mai tare. ...si mai si face reclama la un anumit dealer din Iasington din cate-am observat. |
#82
Posted 23 March 2010 - 22:06
nu-ti place desingul ok,parerea ta si o respectam,asa cum zicea si colegul de mai sus,o dam in diverse
uite mie nu-mi place e39 non-facelift si-mi place new seria 5,atat am avut de zis,dar nu incep cu tot felul de comparatii pe forumul asta poti dezbate cam orice subiect,insa este o pb mare cand fanii ( e mult spus fanii) altor marci(sa nu zic care,ca iar deschid discutii),incep si aduc tot felul de argumente contra,chiar daca unele sunt fondate sau nu,doar pt a-si exprima dispretul pt o anumita marca;majoritatea neurcandu-se intr-una dintre masini,sa nu mai vb de condus |
|
#83
Posted 23 March 2010 - 23:07
Degeaba pupati in cur BMW'ul ....
In Romania 9 din 10 romani cumpara Audi , VW , BMW , Mercedes DORA pentru nume . Audi A6 , BMW Seria 5 , VW Passat , Mercedes E ... singura diferenta intre cele 4 este designul . (hooo nu aruncati cu pietre) - cine are banii de un A6 nou sigur mai arunca cateva mii pentru un E - da da da , si passatul se compara cu cele 3 ... (cine stie cunoaste) - garantez ca X care si-a cumparat Seria 5 cu 10 gadgeturi in plus fata de a6,passat,e ... nu le-ar simti lipsa in passat de ex. (chiar deloc) - "la noi ca la nimeni" , acum Vasil o sa-mi zica : "pai da ma prostule da bmw'u e bmw'u si are si faruri ce se misca dupa curbe" audi tau are ? Am condus Audi A6 2008 , Seria 5 2008 si Mercedes E 2007 si Passat 2009 . Toate peste 1000km + km ca pasager . Practic diferentele sunt diferite gadgeturi , care chiar nu fac diferenta . Eu din cele 4 aleg Audi 3.0 TDI (pentru ca imi place ca design) . Toate sunt elegante , toate sunt confortabile (diferente mici) ... toate sunt puternice , toate sunt sigure... Cand cumperi una din cele 4 (ma rog in cazul passat'ului ma refer la Passat Comfortline>) o alegi pentru marca (dupa preferinte) sau pentru design . De conscum si intretinere nu este cazul sa vorbim . Nici nu vreau sa discut despre un SH (tot intre cele 4) ... aici este de tot rasul . X care sclaveste marca bmw (om nascut cu ideea : bmw'u cea mai rapida) si dispune de 15.000E pentru un Seria 5 , daca vede un A6 3.0 TDI mai dotat sau km mai putini zice "bag..... imi iau audi" Mentalitate de romani ! Dacia = cea mai proasta masina Mercedesul = cea mai smechera (eleganta,scumpa..) masina BMW = cea mai rapida masina Audi - VW = masinii cumparate cand nu ai banii de mercedes sau bmw'ul dorit . Decat sa-mi cumpar Logan mai bine , imi cumpar 318i din 2003 , mai misto mai rapid ... 200.000km . Bye bye Edited by aWp_viTal, 23 March 2010 - 23:10. |
#84
Posted 23 March 2010 - 23:19
Oricum se vede evolutia, pe 550i (F10) e V8-ul de 4.4 litri care facea legea pe M5 E39. Interesant cum l-au adus la normele de poluare actuale, pastrand totusi cei 407 cai si sper eu, sunetul inconfundabil.
|
#85
Posted 23 March 2010 - 23:49
aWp_viTal, on 23rd March 2010, 23:07, said: Degeaba pupati in cur BMW'ul .... In Romania 9 din 10 romani cumpara Audi , VW , BMW , Mercedes DORA pentru nume . Audi A6 , BMW Seria 5 , VW Passat , Mercedes E ... singura diferenta intre cele 4 este designul . (hooo nu aruncati cu pietre) - cine are banii de un A6 nou sigur mai arunca cateva mii pentru un E - da da da , si passatul se compara cu cele 3 ... (cine stie cunoaste) - garantez ca X care si-a cumparat Seria 5 cu 10 gadgeturi in plus fata de a6,passat,e ... nu le-ar simti lipsa in passat de ex. (chiar deloc) - "la noi ca la nimeni" , acum Vasil o sa-mi zica : "pai da ma prostule da bmw'u e bmw'u si are si faruri ce se misca dupa curbe" audi tau are ? Am condus Audi A6 2008 , Seria 5 2008 si Mercedes E 2007 si Passat 2009 . Toate peste 1000km + km ca pasager . Practic diferentele sunt diferite gadgeturi , care chiar nu fac diferenta . Eu din cele 4 aleg Audi 3.0 TDI (pentru ca imi place ca design) . Toate sunt elegante , toate sunt confortabile (diferente mici) ... toate sunt puternice , toate sunt sigure... Cand cumperi una din cele 4 (ma rog in cazul passat'ului ma refer la Passat Comfortline>) o alegi pentru marca (dupa preferinte) sau pentru design . De conscum si intretinere nu este cazul sa vorbim . Nici nu vreau sa discut despre un SH (tot intre cele 4) ... aici este de tot rasul . X care sclaveste marca bmw (om nascut cu ideea : bmw'u cea mai rapida) si dispune de 15.000E pentru un Seria 5 , daca vede un A6 3.0 TDI mai dotat sau km mai putini zice "bag..... imi iau audi" Mentalitate de romani ! Dacia = cea mai proasta masina Mercedesul = cea mai smechera (eleganta,scumpa..) masina BMW = cea mai rapida masina Audi - VW = masinii cumparate cand nu ai banii de mercedes sau bmw'ul dorit . Decat sa-mi cumpar Logan mai bine , imi cumpar 318i din 2003 , mai misto mai rapid ... 200.000km . Bye bye daca ai fi mers 1000 km,ca sofer si ca pasager cu passat,e-klasse,5er,A6 ai fi vazut ca passatu nu se compara cu celelalte,nu e vb doar de gadgeturi,cine stie cunoaste,tu ai zis-o |
#86
Posted 24 March 2010 - 01:12
aWp_viTal, on 23rd March 2010, 23:07, said: Degeaba pupati in cur BMW'ul .... In Romania 9 din 10 romani cumpara Audi , VW , BMW , Mercedes DORA pentru nume . Oarecum corect. Nu chiar 9 din 10 dar intradevar putini stiu ce tehnica e in masina si brandul plus designul decid (sau eventual masina vecinului ce trebuie umilit). Audi A6 , BMW Seria 5 , VW Passat , Mercedes E ... singura diferenta intre cele 4 este designul . (hooo nu aruncati cu pietre) Gresit iarasi. Urca in ele si condu macar 200 km si mai vorbim dupa. Fiecare e o masina buna in felul ei dar deosebita de restul modelelor. Si ce cauta VW in seria asta de masini? Serios vorbind VW Passat e o coaja chiar si pe langa modelele din generatii mai vechi la clasa asta deci nu are sens prezenta lui aici. - cine are banii de un A6 nou sigur mai arunca cateva mii pentru un E - da da da , si passatul se compara cu cele 3 ... (cine stie cunoaste) deci clar ai o problema cu Passatul. intelegem pasiunea pentru respectiva masina dar mai trebuie multa imaginatie ca sa o bagi in clasa asta. - garantez ca X care si-a cumparat Seria 5 cu 10 gadgeturi in plus fata de a6,passat,e ... nu le-ar simti lipsa in passat de ex. (chiar deloc) - "la noi ca la nimeni" , acum Vasil o sa-mi zica : "pai da ma prostule da bmw'u e bmw'u si are si faruri ce se misca dupa curbe" audi tau are ? Am condus Audi A6 2008 , Seria 5 2008 si Mercedes E 2007 si Passat 2009 . Toate peste 1000km + km ca pasager . Practic diferentele sunt diferite gadgeturi , care chiar nu fac diferenta . Eu din cele 4 aleg Audi 3.0 TDI (pentru ca imi place ca design) . Toate sunt elegante , toate sunt confortabile (diferente mici) ... toate sunt puternice , toate sunt sigure... deci la tine nu e nici o diferenta intre tractiune si propulsie. Deasemenea ampatamentul masinii precum si distributia maselor nu te afecteaza deloc. nu mai intru in alte detalii. Cand cumperi una din cele 4 (ma rog in cazul passat'ului ma refer la Passat Comfortline>) o alegi pentru marca (dupa preferinte) sau pentru design . De conscum si intretinere nu este cazul sa vorbim . Nici nu vreau sa discut despre un SH (tot intre cele 4) ... aici este de tot rasul . X care sclaveste marca bmw (om nascut cu ideea : bmw'u cea mai rapida) si dispune de 15.000E pentru un Seria 5 , daca vede un A6 3.0 TDI mai dotat sau km mai putini zice "bag..... imi iau audi" Mentalitate de romani ! Dacia = cea mai proasta masina Mercedesul = cea mai smechera (eleganta,scumpa..) masina BMW = cea mai rapida masina Audi - VW = masinii cumparate cand nu ai banii de mercedes sau bmw'ul dorit . Decat sa-mi cumpar Logan mai bine , imi cumpar 318i din 2003 , mai misto mai rapid ... 200.000km . Bye bye Nu e versus aici... Am inteles, F10 nu are design impresionant... Mai vorbim dupa ce o vedeti si voi pe strada |
#87
Posted 24 March 2010 - 14:28
ionut_ionut, on 24th March 2010, 00:49, said: daca ai fi mers 1000 km,ca sofer si ca pasager cu Passat,e-klasse,5er,A6 ai fi vazut ca passatu nu se compara cu celelalte,nu e vb doar de gadgeturi,cine stie cunoaste,tu ai zis-o Prietene , daca Passatul avea un pret de pornire pe la 30k , nu mai spuneai asa ceva ... sunt de parerea ta doar teoretic . Ca practic un Passat Highline 4Motion are tot ce vrei . Nu am o simpatie pentru aceasta masina , dar in echiparile mai de top se poate bate cot la cot cu un A6 ! ma rog , sunt offtopic ... dar ideea este ca BMW'ul acesta nu este The Best .... in nici un caz ! Nu mai zic de "sistemele de siguranta" , daca e s se intample ... asta e ! Doamne fereste , nu vreau raul nimanui dar tot soferul este adevaratul sistem de sig... dpmdv nu as cumpara aceast BMW pentru sitemul ala de care se povestea . akajohn : nu am zis ca passatul este mai bun sau la fel de bun ca bmw'ul acesta . ma referam la modelele anterioare . Stai sa apara si noul Passat , apoi mai discutam . Bafta Edited by aWp_viTal, 24 March 2010 - 14:34. |
|
#88
Posted 24 March 2010 - 14:50
crede-ma ca un Passat nu se va conpara niciodata cu un A6,5er,e-klasse
am condus si B5 si B6 (asta nou),crede-ma e diferenta mare chiar daca e highline si are tot ce vrei,nu se poate compara nici macar cu 3er -e46 nu conteaza doar dotarile piele si xenon poti gasi si pe astra G |
#89
Posted 24 March 2010 - 15:27
ionut_ionut, on 24th March 2010, 15:50, said: crede-ma ca un Passat nu se va conpara niciodata cu un A6,5er,e-klasse am condus si B5 si B6 (asta nou),crede-ma e diferenta mare chiar daca e highline si are tot ce vrei,nu se poate compara nici macar cu 3er -e46 nu conteaza doar dotarile piele si xenon poti gasi si pe astra G Bai omule ca design passatul b6 poate arata mai bine si ca e-klasse , acum depinde de gusturi . De aia se numeste si Passat Limuzina B6 . Ai condus mai agresiv un b6 ? Masina este lipita de asfalt , stabila si foarte manevrabila ... pe viraje si etc sta la fel de bine ca un seria 5 . Motorul 2.0 TDI 170 CP (manual) este foarte sprinten . Ia spune-mi tu ce are in plus un E60 sau un a6 ? Ca interior passat'ul este muuult mai elegant ca un BMW ! |
#90
Posted 24 March 2010 - 15:37
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users