Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Kia Sportage
Last Updated: Oct 04 2021 16:27, Started by
the__1
, Mar 04 2010 01:35
·
0
#1063
Posted 27 May 2017 - 10:17
tiguan are 8 secunde, x1 sub 8, x3 8, q3 sub 8. Toate au masa proprie comparabila, motoare de 180 190 cai si totusi Kia e mai lenta. Mie mi-a placut masina in gemeral, insa dinamica nu prea, in special cutia aia auto care e mult mai letargica decat celelalte adica dsg urile si zf ul tot cu convertizor.
|
#1065
Posted 29 May 2017 - 09:39
cavaliere, on 27 mai 2017 - 10:17, said:
Mie mi-a placut masina in gemeral, insa dinamica nu prea, in special cutia aia auto care e mult mai letargica decat celelalte adica dsg urile si zf ul tot cu convertizor. ZF nu am condus, dar DSG6 am condus mult, sa zic ca 6AT de la Kia face 85% (sunt foarte exigent) ce face si DSG-ul in utilizare normala chiar "sportiva" (cat se poate fara sa risti inutil), dar schimba mult mai lin si fiabilitatea e mult mai buna. |
#1066
Posted 29 May 2017 - 21:38
#1068
Posted 06 June 2017 - 19:28
Am fost s-o vad azi live , nu m-a dat pe spate . Ornamentele facute dintr-un plastic ieftin , bara , grila dintr-ul plastic moale care se impinge destul de usor. Interiorul la fel de plasticos ,cu niste chestii gen aluminiu dar de fapt sunt plastice argintii. Da o senzatie de ieftin , desi la o configuratie cu motor de 1.6 benzina 177 cai , cutie automata DCT , si niste optiune de mai doamne ajuta pe echiparea Style te ajunge vreo 28.000 E . Capota nu are acel amortizor , trebuie tinuta ridicata cu o sarma mai groasa ca la Dacia 1310 . Desi e SUV vederea de la volan e destul de mica fiindca are botul foarte ridicat.
Nu aveau pe stoc varianta pe benzina asa ca nu m-am bagat la testdrive . Per total , nu cred ca merita banii , oricat s-ar **** pe ei toti jurnalistii lui peste , gen buhnici si ala de la turatii . |
#1069
Posted 06 June 2017 - 19:43
ct10dre, on 06 iunie 2017 - 19:28, said:
Am fost s-o vad azi live , nu m-a dat pe spate . Ornamentele facute dintr-un plastic ieftin , bara , grila dintr-ul plastic moale care se impinge destul de usor. Interiorul la fel de plasticos ,cu niste chestii gen aluminiu dar de fapt sunt plastice argintii. Da o senzatie de ieftin , desi la o configuratie cu motor de 1.6 benzina 177 cai , cutie automata DCT , si niste optiune de mai doamne ajuta pe echiparea Style te ajunge vreo 28.000 E . Capota nu are acel amortizor , trebuie tinuta ridicata cu o sarma mai groasa ca la Dacia 1310 . Desi e SUV vederea de la volan e destul de mica fiindca are botul foarte ridicat. Nu aveau pe stoc varianta pe benzina asa ca nu m-am bagat la testdrive . Per total , nu cred ca merita banii , oricat s-ar **** pe ei toti jurnalistii lui peste , gen buhnici si ala de la turatii . Pai ala de la turatii are chiar el Sportage, deci e normal sa o considere misto, ca altfel nu si-o cumpara. ) Overseas, de ce zici ca in afara de Tiguan, e alta clasa de masini? Pai x1, q3 sunt fix aceeasi clasa. |
#1070
Posted 06 June 2017 - 22:40
Ma refeream la Vitara si Duster. Vorbiti prostii cu pretul, e mult sub 28 configuratia pe benzina. Nici batut nu te cred ca un GT LINE da senzatia de ieftin, doar daca vii de pe x6 gen. Asta sa fie problema cu suportul capotei, tocmai am mai vazut la un Suv, cred ca la Subaru...
Plastice argintii am si la Passat, inteleg ca e de porc. Ala de la Turatii a facut review de 4x45 min si a surprins multe chestii pe care le-am simtit si eu la test. |
#1071
Posted 07 June 2017 - 08:52
Poze din showroom cu echiparea GT Line, zici ca da nasol ?
https://www.autovit....html#6cfad72b98 O benzina turbo 177 cp, automata, 4x4 si GT Line e 25.6 k cu Rabla, cam tot atat era si fara Rabla datorita discountului uzual. |
#1072
Posted 07 June 2017 - 09:52
Mie imi place cum arata de afara ...dar sufera de aceeasi problema ca toate celelalte asa-zise SUV-uri ...consola fata prea lunga. Cu masina asta nu urci nici o bordura in parcare , nu inteleg cum poate emite pretenti de SUV ( Sport Utility Vehicle ) . Unghiul de atac este de masina sport ...si atat , fara (Utility ). Mi se pare nedrept sa incadrezi aceste masini intr-o clasa care inseamna altceva . Loganul clasic sta mai bine la unghuri decat orice SUV de acest gen .
|
|
#1073
Posted 07 June 2017 - 10:02
Am unghiurile de atac si degajare pe undeva pe acasa intr-un material, sa le caut.
Loganul intr-adevar e polivalent dar sunt destule teste de offroad pe net. Mi se pare Forrester mai barca. Ce ziceam: The AWD Sportage gets a unique front fascia for an impressive 28-degree approach angle, beating the Forester by 5 degrees. Departure angle 24.6. Breakover angle 19.5. De pe site americaneasc. Edited by overseas, 07 June 2017 - 10:18. |
#1075
Posted 08 June 2017 - 01:32
overseas, on 07 iunie 2017 - 08:52, said:
Poze din showroom cu echiparea GT Line, zici ca da nasol ? https://www.autovit....html#6cfad72b98 O benzina turbo 177 cp, automata, 4x4 si GT Line e 25.6 k cu Rabla, cam tot atat era si fara Rabla datorita discountului uzual. Echiparea Gt line e un cacat peste Style . Niste briz brizuri sa-ti ia ochii , gen inscripții praguri etc si jante pe 19 . Ti-a iesit asa ieftina ca nu ai pus nimic pe ea , e cheală de tot , opțiunile importante se adaugă dupa pachete . Eu am făcut configurație la dealer si cu un minim normal pentru zilele astea , gen scaune încălzite /ventilate , xenon cu autoleveling , pilot automat etc m-a ajuns la 28 mii si ceva ,echipare style . Nu am luat sistemul ala de protecție de franeaza singur ,indicator unghi mort sau pornire pe buton ,doar chestii esențiale și de confort . La 26k pe gt line încă ai halogene ca in 2001 si reglezi scaunul manual . Da na , ai jante pe 19 |
#1076
Posted 08 June 2017 - 07:55
Intai am stabilit ca un cacat de GT Line benzinar nu e 28k ci 25k. Dar na, e automat si 4x4. Ce conteaza ca 4x4 e facut de Magna, are Lock si mod de coborare panta.
GT Line o fi chel, acuma nu venim de pe Bentley toti si ne multumim cu piele perforata, incalzire scaune fata si spate, padele pe volan, jantele alea fitoase pe 19 cu Conti CSC5, geamuri fumurii spate, 2 evacuari active, kessy etc Si toate astea pentru un cacat de 900 Euro diferenta. |
#1077
Posted 08 June 2017 - 08:15
pana la urma raportul calitate/pret e cel mai bun la Sportage.
Mai ieftina e doar Suzuki cu SX4 dar e mult mai mic si e si mai plasticos, dusterul si eventual kadjar-ul care pierde rau la motorizare. in rest toate sunt mai scumpe si nici nu vin cu calitate wow. Tiguanul are aceleasi plastice ca si Kia, iar cu banii cu care iti iei Sportage Style manuala 4x4 2l diesel nu poti sa iti iei nici macar chel-line-ul de la Tiguan. Ateca iese si el mai scump la acelasi nivel de dotarii, mai e si mai mic si are nu suspensie independenta pe spate, si mai astepti si 12 luni livrarea de parca o face un mester manual. ar mai fi Kuga care are cam aceleasi dimensiuni cu Sportage, dar tot iese putin mai scump si trebuie sa te obisnuiesti cu consola aia care vine pe tine |
|
#1078
Posted 08 June 2017 - 08:30
GT Line - echipare in plus fata de Style:
• Jante şi anvelope - 7.5JX19" (50.5 mm) din aliaj tip B / 245/45R19 • Anvelope Continental • Proiectoare ceață LED • Combinație lumini spate tip LED • Grilă radiator tip Black High Glossy GT Line • Eșapament dublu cu ornamente cromate • Mânere exterioare portiere - satinate • Bandouri laterale cu ornamente cromate • Ornamente exterioare portiere - satinate • Tapiţerie din piele • Fețe portiere Deluxe • Fascie centrală - High Glossy • Volan tip sport îmbrăcat în piele • Buton pornire motor • Bord tip „Supervision“ - 4.2" TFT • Padele schimbare trepte de viteză (numai pentru 2.0 DSL 6AT) |
#1079
Posted 08 June 2017 - 10:43
Destul de echilibrat:
http://www.autotestm...a-coreeana/Â Â Sistemul de suspensie, bine calibrat, oferă o ţinută de drum convingătoare pe asfalt şi un confort optim pe drumuri denivelate. |
#1080
Posted 08 June 2017 - 14:13
Cum am mai zis , o masina cu dotari mai de doamne-ajuta ajunge la 28 mii cu :
Faruri tip Xenon cu sistem de autoreglare 758 € EPB (Electric parking brake) - disponibil pentru 1.6 T-GDI 7DCT si 2.0 DSL 6AT 232 € Scaune ventilate 387 € Scaun sofer si pasager cu reglaje electrice 325 € Difuzoare pentru inalta frecventa fata + amplificator extern 232 € Difuzoare JBL 155 € Senzori parcare fata si spate 356 € Parbriz cu degivrare 8 € Incarcator telefon wireless (numai pentru AT) 108 € Sportage 1.6 DCT T-GDI GT Line Infra Red (AA1) Pret: 25614.00 DOTARI OPTIONALE - 2561 € Pret cu REMAT - 2561 € Ca poti sa-l iei la 25k cu dotari spartane din lumea a 7-a , gen halogene , reglaje scaune manuale , sunet slab , frana de mana la picior ( execrabila ) , e partea a 2-a , dar cand dai 25-30 mii pe o masina te astepti sa fie mai de calitate, cel putin din punctul meu de vedere. Nu te uita cum arata in poze , urca-te in ea si atinge materialele si o sa-mi dai dreptate. Edited by ct10dre, 08 June 2017 - 14:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users