Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Kia Sportage
Last Updated: Oct 04 2021 16:27, Started by
the__1
, Mar 04 2010 01:35
·
0
#1099
Posted 13 June 2017 - 07:17
Tocmai, ala zice ca odata ce te vari in scaunul soferului e de bine.
|
#1100
Posted 13 June 2017 - 09:43
Eh , daca ma plătește și pe mine cineva zic si eu numai de bine . Reviewurile nu-s bătute în piatră , cine da mai mult ala iese mai bine . Ati vazut pe cineva sa zică ceva si de problemele motorizarilor respective care au fost pe generațiile trecute ? Eu unul nu . Pe forumurile din afara altii tipa ca au probleme cu dct de la hiunday , care e la fel cu cel de pe Kia.
Edited by ct10dre, 13 June 2017 - 09:44. |
#1102
Posted 13 June 2017 - 10:13
ct10dre, on 13 iunie 2017 - 09:43, said:
Eh , daca ma plătește și pe mine cineva zic si eu numai de bine . Reviewurile nu-s bătute în piatră , cine da mai mult ala iese mai bine . Ati vazut pe cineva sa zică ceva si de problemele motorizarilor respective care au fost pe generațiile trecute ? Eu unul nu . Pe forumurile din afara altii tipa ca au probleme cu dct de la hiunday , care e la fel cu cel de pe Kia. Intelege ca orice scrii nasol aici, chit ca e parerea ta, nu e buna. MAsina asta e perfecta, nu exista altceva de spus. ) |
#1103
Posted 13 June 2017 - 10:19
NU, ca nu-l contrazice nimeni cand spune ca aia de scriu review-uri bune de Sportage sunt platiti. o avea info pe surse, nu am cum sa-l combat
Si a mai zis ca dublu ambreiaj uscat are probleme (shock si groaza pentru aia de se pricep la masini, de la VW la Dacia), asta probabil ca un contra-argument la interiorul ala misto de GT Line care nu are "plastice de cea mai buna calitate". Acum ne-am convins toti ca cea mai buna calitate de plastice o au Lambo si Bentley |
#1104
Posted 13 June 2017 - 12:25
Poate pentru unii e perfecta ,pentru mine nu prea . Cand pun mana pe masca fata si pe laterale unde se imbina cu aripile ,iar plasticul flexeaza ,nu-mi da impresia de suv ci de bumper car De interior nu mai zic ,am zis deja . Problemele cu dct-ul se vor rezolva in state cu un class action suit , doar ei au lemon law ,in europa vor da vina pe utilizare ca doar suntem mai fraieri . Zicea cineva cu un Kia ceed ca garantia aia de 7 ani e doar pe hartie , iti cauta nod in papura la orice , iar la DCT fiind cu dublu ambreiaj care e consumabil , ghici unde se duce vina ..
Eu unul astept motoarele noi de la Mazda pe benzina care vin in 2018 , si apoi direct un cx5 comand . Mai bine pun 5-6 mii peste dar stiu ca iau masina nu bumper car |
#1105
Posted 13 June 2017 - 13:09
Sa nu dau linkurile cu motorizarea sky activ de la Mazda, dieselul ca se lasa cu sange.
Poate ne amintim ca dublu ambreiaj uscat e o problema si la VW. In rest, ce tine de plasticaraie si grosimea tablei e un trend in industrie din pacate. ct10dre, on 13 iunie 2017 - 12:25, said:
Poate pentru unii e perfecta ,pentru mine nu prea . Cand pun mana pe masca fata si pe laterale unde se imbina cu aripile ,iar plasticul flexeaza , Adica tu vrei un plastic dur care se crapa la presiune. fiecare cu dorintele lui. |
#1106
Posted 13 June 2017 - 17:46
Poate intereseaza pe cineva niste piese si accesorii originale Kia Sportage GTLine.
http://www.mobispart...66&category=all |
#1107
Posted 13 June 2017 - 18:11
ct10dre, on 13 iunie 2017 - 09:43, said:
Eh , daca ma plătește și pe mine cineva zic si eu numai de bine . Reviewurile nu-s bătute în piatră , cine da mai mult ala iese mai bine . Ati vazut pe cineva sa zică ceva si de problemele motorizarilor respective care au fost pe generațiile trecute ? Eu unul nu . Pe forumurile din afara altii tipa ca au probleme cu dct de la hiunday , care e la fel cu cel de pe Kia. acuma, poti sa fii platit pt a spune de rau... |
#1108
Posted 15 June 2017 - 09:50
overseas, on 13 iunie 2017 - 13:09, said:
Sa nu dau linkurile cu motorizarea sky activ de la Mazda, dieselul ca se lasa cu sange. Poate ne amintim ca dublu ambreiaj uscat e o problema si la VW. In rest, ce tine de plasticaraie si grosimea tablei e un trend in industrie din pacate. Adica tu vrei un plastic dur care se crapa la presiune. fiecare cu dorintele lui. La actuala apas si nu se îndoaie nimic . Cineva a dat cu spatele si m-a pocnit ,doar s-a îndoit putin plasticul ,fără să se vadă prea tare . El avea colțul înfundat tot . Cand am luat un caine la 80 km/h s-a rupt o prindere de la un far . Pentru asigurări cei din service s-au chinuit sa il spargă cu un ciocan , dădeau si farul nu se spărgea,era să-și spargă unul capul pentru ciocanul zbura inapoi . Au reușit însă sa-mi Arda 3 becuri pe cealalta parte .Apoi au venit cu un semibaros dar i-am oprit înainte să demoleze toată masina . Le-am zis sa-l taie cu flexul si asa au si făcut . Cum am zis , e o masina ok pana in 25 k , si daca dct-ul nu face probleme chiar merita . Ce au motorizarile skyactiv de la mazda ? Fac pariu ca tin cat 2 motorizari turbo la un loc . Odată cu apariția motoarelor pe benzina fără scânteie , si a celor care-si modifică cilindreea in timp real multe se vor schimba . |
|
#1109
Posted 15 June 2017 - 09:56
Please Guys, don't be so impatient to have the Diesel Version in the US because we are having here in Europe a lot of problems with the SkyActive 2.2 engine in both versions 150hp and 175hp.
The issues are not yet explained by Mazda and they are not providing a lot of information about that. To summarize, some engines after an undefined number of Kms stop working and there are several issues: - Lack of turbo Power - Broken Turbo - Camshaft with unexepcted and abnormal Wear Most of the times, The Camshaft and the turbo and sometimes the "Vacuum pump"(sorry for the translation! ) must be changed. Picture of a damaged Camshaft : http://staticclub.ca....t74jto-big.jpg https://www.mazdas24...el-engine-front |
#1110
Posted 15 June 2017 - 11:12
Problema asta a fost rezolvată ,era pe unele motoare din 2014-2015 . Au fost reproiectate piesele problematice si rezolvate pe garantie , si update soft regenerare dpf. Din cate stiu a fost o problemă cu sorbul din baie care se înfunda si nu mai exista ungere corespunzătoare .
Asta se intampla datorită mizeriei returnate din dpf in baia de ulei , chestie care se intampla la majoritatea motoarelor diesel ,pana si la Mercedes . Cand dpf isi face regenerarea , există injectoare speciale care adaugă motorina pentru a se creste temperatura in pdf ,arde reziduurile . Cand regenerarea este întreruptă ,de ex cand proprietarul merge mult prin oras si opreste motorul ,motorina nearsa cu mizeriile ajung in ulei . Cele care nu suferă de această problemă sunt cele cu AdBlue , functioneaza cu alt tip de regenerare . Pe benzina nu există nici o problemă din cate stiu . Ps : si hyundai/ Kia au avut probleme pe motoarele de 184 diesel , de la ix35 încoace . Probabil le-au rezolvat între timp . Dieselurile moderne sunt prea complicate si consumatoare de bani ,timp ,nervi . Edited by ct10dre, 15 June 2017 - 11:31. |
#1111
Posted 15 June 2017 - 13:22
overseas, on 29 ianuarie 2017 - 19:57, said:
http://www.topspeed....e-ar167099.html The new “R” diesel engine has boasts higher efficiency and lower emissions thanks to features like a lower compression ratio, cooler combustion temperatures, a new exhaust gas recirculation system and stiffer valve springs. The pistons also receive a new “nano-diamond” coating that reduces friction even further. Cum spuneam, modelul de motorizare R a fost revizuit la Sportage IV. NU stiu ca anterior sa fi avut probleme epidemice ca cele semnalate la Mazda. |
#1112
Posted 15 June 2017 - 17:58
Cauta si vei gasi Important e să fie rezolvate in garantie .
|
#1113
Posted 15 June 2017 - 18:16
Nope
Important e sa fie revizuite, conform linkului ( egr reproiectat etc). |
|
#1114
Posted 07 October 2017 - 13:38
Dezamagire totala. Maxima. Este de departe cea mai proasta alegere pe care am facut-o cand am decis sa achizitionez Kia Sportage 2017. Am cumparat-o in urma cu 3 luni dar de condus am condus-o....doar una (si asta in reprize). Restul de 2 luni a stat prin service. Ce reclam??? Are transmisie automata iar cand trece din viteza intai in viteza a doua....."caraie" ca si cum nu calci bine ambreiajul la o cutie manuala. Si asta nu se intampla mereu; de 2-3 ori pe zi. Fiecare vizita la service m-a costat aproximativ 2 saptamani de lipsa masina. S-au schimbat tot felul de piese (actuatori). Dupa fiecare interventie la service, masina prezenta in continuare aceleasi simptome. La momentul asta....masina este tot in service, de o saptamana dar frapant este faptul ca de data asta reprezentantii service-ului ridica din umeri, nemaistiind ce sa faca iar eu.....sunt in continuare fara masina. La fel de frapant este si faptul ca devenind client fidel al service-ului, am vazut situatii similare cu a mea: masini noi (Sportage) "impinse" pana in hala de service. Concluzia o trageti singuri. Eu personal astept decizia instantei intrucat am deschis proces.
|
#1115
Posted 20 October 2017 - 14:24
Kia pe primul loc in JD power.
http://www.promotor....iabila-16612910 O maşină nouă fără probleme în primii trei ani de exploatare îl poate determina pe client să meargă pe acelaşi brand la următoare cumpărare. Studiul JD Power (tradiţional în SUA) se face de 3 ani încoace şi în Germania. Rezultatul e un top al fiabilităţii maşinilor. În cercetare sunt măsurate problemele pe care le-au avut proprietarii cu maşinile în ultimele 12 luni de mers cu maşina. Toţi cei intervievaţi trebuie să aibă maşini de maximum 3 ani vechime, cumpărate cu 0 km. Sunt analizate 177 de simptome în 8 categorii – de la exterior până la cele mai mici detalii care ţin de dinamică, tehnologie şi confort. Fiabilitatea mărcilor se stabileşte după o medie de probleme la 100 de maşini. Punctajul mai mic înseamnă un scor mai bun. Scorul mediu e 151 şi a crescut de la 127 în 2016. Asta înseamnă că oamenii sunt mai puţin satisfăcuţi de ceea ce cumpără. Motivele acestor creşteri nefericite sunt problemele cu motoarele şi cutiile pe care le au unele brand-uri. Dincolo de concluziile pe care le trageţi direct din clasament, e important să subliniem noi câteva. Uitaţi-vă la scorul mediu (cel de 151) şi unde sunt în top brand-urile premium. Sub acest scor. Printre mărcile care au punctate bine şi au şi primit premii în clasele lor sunt Opel (cu Adam şi Insignia), Hyundai cu i30, Kia cu Sportage, Mercedes cu E Klasse şi Toyota cu Yaris. |
#1116
Posted 29 January 2018 - 16:55
Cand QQ se opreste la 130 cp, mi se pare normal sa te indrepti spre Sportage care se duce la max. 184 cp; vorbim de diesel aici. Iar la bani QQ e cam la acelasi nivel, dar cu motorizare mai mica.
Alta curiozitate, nu am reusit sa gasesc modelul de QQ 4x4 + cutie automata la vanzare in RO ?! Edited by overseas, 29 January 2018 - 16:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users