Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

Noua Kia Sportage

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1337 replies to this topic

#1063
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
tiguan are 8 secunde, x1 sub 8, x3 8, q3 sub 8. Toate au masa proprie comparabila, motoare de 180 190 cai si totusi Kia e mai lenta. Mie mi-a placut masina in gemeral, insa dinamica nu prea, in special cutia aia auto care e mult mai letargica decat celelalte adica dsg urile si zf ul tot cu convertizor.

#1064
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
In afara de Tiguan, discutam de alta clasa de masini. In cazul lui Tiguan discutam de o diferenta de 10k la echiparea maxima, pachet R-line vs GT Line.

#1065
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007

 cavaliere, on 27 mai 2017 - 10:17, said:

Mie mi-a placut masina in gemeral, insa dinamica nu prea, in special cutia aia auto care e mult mai letargica decat celelalte adica dsg urile si zf ul tot cu convertizor.

ZF nu am condus, dar DSG6 am condus mult, sa zic ca 6AT de la Kia face 85% (sunt foarte exigent) ce face si DSG-ul in utilizare normala chiar "sportiva" (cat se poate fara sa risti inutil), dar schimba mult mai lin si fiabilitatea e mult mai buna.

#1066
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Rectific, am in fata "Sportage Product Guide", acel document de uz intern: CX 0.33 pt Sportage IV fata de 0.35 Sportage III si 0.36 Tiguan vechi.

#1067
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
http://www.kia.ro/sh...at/kia-sportage

#1068
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Am fost s-o vad azi live ,  nu m-a dat pe spate .  Ornamentele facute dintr-un plastic ieftin ,    bara  , grila dintr-ul plastic moale care se impinge destul de usor.  Interiorul la fel de plasticos ,cu niste  chestii gen aluminiu dar de fapt sunt plastice argintii. Da o senzatie de ieftin  , desi la o configuratie   cu motor de 1.6  benzina 177 cai ,  cutie automata  DCT  , si niste optiune de mai doamne ajuta pe echiparea Style    te ajunge vreo 28.000  E .  Capota nu are acel amortizor , trebuie tinuta ridicata cu o sarma mai groasa ca la Dacia 1310 .  Desi e SUV vederea de la volan e destul de mica fiindca are botul foarte ridicat.
Nu aveau pe stoc varianta pe benzina asa ca nu m-am bagat la testdrive .
Per total , nu cred ca merita banii , oricat s-ar **** pe ei toti jurnalistii lui peste , gen  buhnici si ala de la turatii .

#1069
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 ct10dre, on 06 iunie 2017 - 19:28, said:

Am fost s-o vad azi live ,  nu m-a dat pe spate .  Ornamentele facute dintr-un plastic ieftin , bara  , grila dintr-ul plastic moale care se impinge destul de usor.  Interiorul la fel de plasticos ,cu niste  chestii gen aluminiu dar de fapt sunt plastice argintii. Da o senzatie de ieftin  , desi la o configuratie   cu motor de 1.6  benzina 177 cai ,  cutie automata  DCT  , si niste optiune de mai doamne ajuta pe echiparea Style te ajunge vreo 28.000  E .  Capota nu are acel amortizor , trebuie tinuta ridicata cu o sarma mai groasa ca la Dacia 1310 .  Desi e SUV vederea de la volan e destul de mica fiindca are botul foarte ridicat.
Nu aveau pe stoc varianta pe benzina asa ca nu m-am bagat la testdrive .
Per total , nu cred ca merita banii , oricat s-ar **** pe ei toti jurnalistii lui peste , gen  buhnici si ala de la turatii .

Pai ala de la turatii are chiar el Sportage, deci e normal sa o considere misto, ca altfel nu si-o cumpara. :))
Overseas, de ce zici ca in afara de Tiguan, e alta clasa de masini? Pai x1, q3 sunt fix aceeasi clasa.

#1070
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Ma refeream la Vitara si Duster. Vorbiti prostii cu pretul, e mult sub 28 configuratia pe benzina. Nici batut nu te cred ca un GT LINE da senzatia de ieftin, doar daca vii de pe x6 gen. Asta sa fie problema cu suportul capotei, tocmai am mai vazut la un Suv, cred ca la Subaru...

Plastice argintii am si la Passat, inteleg ca e de porc.

Ala de la Turatii a facut review de 4x45 min si a surprins multe chestii pe care le-am simtit  si eu la test.

#1071
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Poze din showroom cu echiparea GT Line, zici ca da nasol ?
https://www.autovit....html#6cfad72b98

O benzina turbo 177 cp, automata, 4x4 si GT Line e 25.6 k cu Rabla, cam tot atat era si fara Rabla datorita discountului uzual.

#1072
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Mie imi place cum arata de afara ...dar sufera de aceeasi problema ca toate celelalte asa-zise SUV-uri ...consola fata prea lunga. Cu masina asta nu urci nici o bordura in parcare , nu inteleg cum poate emite pretenti de SUV ( Sport Utility Vehicle ) . Unghiul de atac este de masina sport ...si atat , fara (Utility ). Mi se pare nedrept  sa incadrezi aceste masini intr-o clasa care inseamna altceva . Loganul clasic sta mai bine la unghuri decat orice SUV de acest gen .

#1073
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Am unghiurile de atac si degajare pe undeva pe acasa intr-un material, sa le caut.
Loganul intr-adevar e polivalent Posted Image dar sunt destule teste de offroad pe net.
Mi se pare Forrester mai barca.

Ce ziceam:
The AWD Sportage gets a unique front fascia for an impressive 28-degree approach angle, beating the Forester by 5 degrees.
Departure angle 24.6.
Breakover angle 19.5.
De pe site americaneasc.

Edited by overseas, 07 June 2017 - 10:18.


#1074
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Ducksterul stiu ca are 30 grade pe fata si 36 pe spate (aici e diferenta mare); deci nu pe fata e diferenta cu Sportage.
Borduri urci cate vrei, oricum e marketat SUV urban. Pai cu jante de 19 cum vine in echiparea GT Line clar nu te duci pe coclauri.

#1075
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 overseas, on 07 iunie 2017 - 08:52, said:

Poze din showroom cu echiparea GT Line, zici ca da nasol ?
https://www.autovit....html#6cfad72b98

O benzina turbo 177 cp, automata, 4x4 si GT Line e 25.6 k cu Rabla, cam tot atat era si fara Rabla datorita discountului uzual.

Echiparea Gt line e un cacat peste Style . Niste briz brizuri sa-ti ia ochii , gen inscripții praguri etc  si jante pe 19 . Ti-a iesit asa ieftina ca nu ai pus nimic pe ea , e cheală de tot , opțiunile importante se adaugă dupa pachete .  Eu am făcut configurație la dealer si cu un minim normal pentru zilele astea , gen scaune încălzite /ventilate , xenon cu autoleveling , pilot automat etc  m-a ajuns la 28 mii si ceva ,echipare style .  Nu am luat sistemul ala de protecție de franeaza singur ,indicator unghi mort sau pornire pe buton ,doar chestii esențiale și de confort .  

La 26k pe gt line  încă ai halogene ca in 2001 si reglezi scaunul manual . Da na , ai jante pe 19 :)

#1076
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Intai am stabilit ca un cacat de GT Line benzinar nu e 28k ci 25k. Dar na, e automat si 4x4. Ce conteaza ca 4x4 e facut de Magna, are Lock si mod de coborare panta.

GT Line o fi chel, acuma nu venim de pe Bentley toti si ne multumim cu piele perforata, incalzire scaune fata si spate, padele pe volan, jantele alea fitoase pe 19 cu Conti CSC5, geamuri fumurii spate, 2 evacuari active, kessy etc Si toate astea pentru un cacat de 900 Euro diferenta.

#1077
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
pana la urma raportul calitate/pret e cel mai bun la Sportage.
Mai ieftina e doar Suzuki cu SX4 dar e mult mai mic si e si mai plasticos, dusterul si eventual kadjar-ul care pierde rau la motorizare.
in rest toate sunt mai scumpe si nici nu vin cu calitate wow. Tiguanul are aceleasi plastice ca si Kia, iar cu banii cu care iti iei Sportage Style manuala 4x4 2l diesel nu poti sa iti iei nici macar chel-line-ul de la Tiguan. Ateca iese si el mai scump la acelasi nivel de dotarii, mai e si mai mic si are nu suspensie independenta pe spate, si mai astepti si 12 luni livrarea de parca o face un mester manual. ar mai fi Kuga care are cam aceleasi dimensiuni cu Sportage, dar tot iese putin mai scump si trebuie sa te obisnuiesti cu consola aia care vine pe tine

#1078
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
GT Line - echipare in plus fata de Style:
• Jante şi anvelope - 7.5JX19" (50.5 mm) din aliaj
tip B / 245/45R19
• Anvelope Continental
• Proiectoare ceață LED
• Combinație lumini spate tip LED
• Grilă radiator tip Black High Glossy GT Line
• Eșapament dublu cu ornamente cromate
• Mânere exterioare portiere - satinate
• Bandouri laterale cu ornamente cromate
• Ornamente exterioare portiere - satinate
• Tapiţerie din piele
• Fețe portiere Deluxe
• Fascie centrală - High Glossy
• Volan tip sport îmbrăcat în piele
• Buton pornire motor
• Bord tip „Supervision“ - 4.2" TFT
• Padele schimbare trepte de viteză
(numai pentru 2.0 DSL 6AT)

#1079
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Destul de echilibrat:
http://www.autotestm...a-coreeana/  
Sistemul de suspensie, bine calibrat, oferă o ţinută de drum convingătoare pe asfalt şi un confort optim pe drumuri denivelate.

#1080
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Cum am mai zis ,  o masina cu dotari  mai de doamne-ajuta ajunge la 28  mii cu  :  

Faruri tip Xenon cu sistem de autoreglare
758 €
EPB (Electric parking brake) - disponibil pentru 1.6 T-GDI 7DCT si 2.0 DSL 6AT
232 €
Scaune ventilate
387 €
Scaun sofer si pasager cu reglaje electrice
325 €
Difuzoare pentru inalta frecventa fata + amplificator extern
232 €
Difuzoare JBL
155 €
Senzori parcare fata si spate
356 €
Parbriz cu degivrare
8 €
Incarcator telefon wireless (numai pentru AT)
108 €



Sportage
1.6 DCT T-GDI GT Line
Infra Red (AA1)
Pret: 25614.00
DOTARI OPTIONALE - 2561 €
Pret cu REMAT - 2561 €

Ca poti sa-l iei la 25k  cu dotari spartane din lumea a 7-a  ,  gen halogene , reglaje scaune manuale  , sunet  slab  ,  frana de mana la picior ( execrabila )   , e partea a 2-a ,  dar  cand dai 25-30 mii pe o masina te astepti sa fie mai de calitate, cel putin din punctul meu de vedere.  Nu te uita cum arata in poze , urca-te in ea si atinge materialele si o sa-mi dai dreptate.

Edited by ct10dre, 08 June 2017 - 14:14.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate